Ateizmus, anarchia és koszos punkok.

killtheradical

killtheradical

Önazonosítás

2008. március 21. - bs395

Ezt már régóta ki akartam adni magamból, de csak mostanra jutottam el oda, hogy nagyjából megfogalmazzam.
Azaz hogy mit is gondolok a mi nagyszerű politikusaink felém intézett, gondosan megfogalmazott kérdéseiről. Vagyis a népszavazósdiról.
És nem a mostaniról

Az egész a kettős állampolgársággal kezdődött.
"Akarja-e, hogy az Országgyűlés törvényt alkosson arról, hogy kedvezményes honosítással – kérelmére – magyar állampolgárságot kapjon az a magát magyar nemzetiségűnek valló, nem Magyarországon lakó, nem magyar állampolgár, aki magyar nemzetiségét a 2001. évi LXII. tv. 19. § szerinti "Magyar igazolvánnyal" vagy a megalkotandó törvényben meghatározott egyéb módon igazolja?"

Mit is kérdeznek tőlem? Szeretném-e, hogy a "határon túli magyarok" a Magyar Köztársaság állampolgárai lehessenek kedvezményesen és gyorsítva, úgy, hogy ott maradnak, ahol vannak?
Vagyis szeretnék-e egy falatnyi történelmi igazságot tenni?
És akarom-e, hogy több millió ember pluszba szavazhasson ezentúl mindenről, amiről én is?

Most mellőzzük, hogy az Unió szerint is az állampolgársági kérelmek elbírálásban kedvezménynek, kivételnek helye nincs, illetve, hogy egyes szomszédos és nem szomszédos országok nem ismerik el a kettős állampolgárság intézményét. Politikai, érzelmi kérdésekkel nem foglalkozunk, mert. Azért. Csak.

Foglalkozzunk azzal, hogy a magyar jog tudomásom szerint egyfajta állampolgári státuszt ismer, azaz nincs olyan, hogy teljes jogú állampolgár, és restricted user. Vagyis akarom-e, hogy 2-3 millió ember szavazzon, hogy ki kerüljön egy olyan parlamentbe, aminek az ő lakhelyén történő dolgokba nincs beleszólása? Akarom-e, hogy 2-3 millió ember olyan dolgokról szavazzon közvetve, ami őket nem fogja érinteni? Pl. hogy mennyi adót fizessek? És mindezt úgy, hogy én nem szavazhatok arra a parlamentre, ami abba szól bele, hogy mi történjen ott, ahol ő lakik?

Mik a válaszlehetőségeim? Igen vagy nem. Azaz:
- igen, kötöznivaló idióta baromállat vagyok.
- nem, alávaló, hazug, nemzetidegen ember vagyok.

Ennyi. Vagy Hülye vagyok, vagy alávaló. Ebbe a két kategóriába sorolnak minket nagybecsű politikusaink. És tudod mit? Sok esetben igazuk is van.

A bejegyzés trackback címe:

https://killtheradical.blog.hu/api/trackback/id/tr70390229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kovács-K. Károly 2008.03.22. 11:39:13

Akinek az ilyen kérdések (mint az említett kettős állampolgársággal kapcsolatos népszavazási kérdés) a már ismert kormányoldali (na, nem mintha feltétlen Orbán-drukker lennék :) ) hazudozások után még mindig eldönthetetlenek, az szavazzon továbbra is a nemzete ellen.
(Mérhetetlenül szégyellem, de 2005-ben én is (sok félrevezetetthez hasonlóan) NEM-mel szavaztam.Talán érdemes lenne elgondolkodni a többi ember problémáin is, nem csak a sajátunkén!)

Az oldal egyébként nagyon tetszik, remélem nem sokáig kell már az amúgy is utált magyar nyelven írnia/írnod.
Éljen a New York─Tel-Aviv tengely!
(Ja, és a "kill the radical" felszólítás a maga(d)fajtákra is vonatkozik?)

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2008.03.22. 16:11:10

károly: én nem tudtam elmenni szavazni. nem voltam hajlandó szembeköpni magamat semmi féle módon. inkább homokba dugtam a fejem.
a new york-tel-aviv tengelyt nem értem a poszt kapcsán.

hogy a kill the radical rám is vonatkozik-e? mint a serenity-ben?
"tudom, hogy szörnyeteg vagyok! tudom, hogy abban a szebb világban számomra nem lesz hely! mert mi egy szebb világot építünk! nem: több szebb világot!"

sdgs 2008.05.27. 07:20:23

hahó:) a magyar állampolgársággal önmagában nem jár választójog, ahhoz lakóhely is kell...
na jogászkodtam...

ApukadHUN 2008.05.27. 07:25:04

a nemzetért cselekvés keretében majd bejelentik a helyesen gondolkodókat parókiákba, rokon lelkületű egyénekhez
Sőt még busszal át is hozzák őket szavazni...

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2008.05.27. 11:14:14

sdgs: van nekem egy lakcímkártyám. a kutya nem ellenőrzi, hogy tényleg ott lakom-e.
süti beállítások módosítása