Ateizmus, anarchia és koszos punkok.

killtheradical

killtheradical

Mennyi a veréb kilója?

2008. július 17. - bs395

Tegnap elfogyott itthon a mindenféle színű, ízű és kiszerelésű folyékony koffein, úgyhogy muszáj volt elmenni a boltba. Frank Herbert szerint fűszerből nem lehet hiány, szerintem meg koffeinből. Írtam is neki a témában, de nem válaszol. Ha már elmentem boltba, gondoltam veszek kaját is, kísérni a koffeint. Mondjuk kenyeret. De valami furcsa, megkapó dolog történt: a kenyeres kocsin, a veknik tetején ott ugrándozott Vili, a veréb, személyesen, kis kedvesen, gondtalanul, vidáman.

Először arra gondoltam az akkut koffeinelvonás tüneteként, hogy biztos el van írva a könyvben, és az igazából mindennapi verebünket add meg nekünk ma, miként mi is megbocsátunk az ellenünk étkezőknek. Aztán arra, hogy biztos most veszik fel a népszerű "How it's made" sorozat biomagvas cipó részét. Most miért, ha olyan kávé lehet, amit pörkölés előtt előemészt egy indonéz macska, akkor lehet olyan magvas kenyér is, ami előtte áthaladt egy veréb tápcsatornáján.

Ekkor kérdeztem meg egy dolgozót, hogy mennyi a veréb kilója? Energiadúsnak tűnt, csak kipróbálom. De elrepült. Kenyeret nem vettem. Ha a te kenyeredben valami furcsa adalékot vélsz felfedezni, akkor egy boltban voltunk.

Nem ide tartozik, de a pénztárnál félúton a szalagon a rettentő mennyiségű koffeinhez érve megkérdezte a pénztáros, hogy számla kellett-e volna róla. Nem, nem kellett volna róla, és most már nem is kell.

(a képen egy véreb látható, illusztrálandó, hogy azért járhattam volna rosszabbul is)

A bejegyzés trackback címe:

https://killtheradical.blog.hu/api/trackback/id/tr3571119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Before · http://azbeszt.blog.hu 2008.07.17. 07:17:22

Anno, kezdő olvasásmániás koromban olvastam a Keménykalap és krumpliorr című remeket. Végig nagyon élveztem, csak egy dolog zavart benne: a könyv egy ponton kissé szürreálissá vált, amikor is az a fejezet következett, hogy "Kell egy veréb!". Aztán kiderült, hogy azért kell a veréb, mert annak világbajnok jó a szaglása és lehet vele nyomot követni. "WTF?" mondta volna a kicsi before, ha már akkor is ilyen éktelenül mocskos szája lett volna, egyszerűen nem fért a fejembe, hogy egy ilyen kis madárnak ilyen jó szaglása lenne (bár vitatni sem tudtam a tényt), de azt már végképp nem tudtam elképzelni, hogyan fogják be és használják nyomkövetésre... Persze a valóságban nem veréb, hanem véreb kellett a szereplőknek, de én egyszerűen verébnek olvastam, szerintem még a véreb szót nem is ismertem. Bocsi, mocskosul off, de hát ez jutott az eszembe. :)

Hogy kicsit on is legyek, a probléma tényleg kellemetlen, a fene se akar madárszaros kenyeret enni. A baj csak az, hogy ha egyszer betéved egy ilyen kismadár, esély sincs a kiakolbólítására, általában le szokták vadászni őket, ami meg további kellemes hatásokkal jár...

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2008.07.17. 13:26:40

maga a poszt is eléggé off, csak annyira szokatlan volt az egész.
valahogy nem vártam verebet a hipertmaketbe :-).

Before · http://azbeszt.blog.hu 2008.07.17. 16:31:11

ÁÁÁ, hogy ez hiperben volt??? Azt hittem a helyi kisboltban! A hiperben egész dinasztiák élnek, bakker! De a fóti Corában láttam már fecskét is, bár szegény az nagyon nem érezte jól magár, röpködött csak körbe-körbe, egyre gyengébben... De a verebek állati jól érzik magukat, ráadásul, mivel nem finnyásak, az egerek se zavarják őket! :DDD

Dr.Stein (törölt) · http://republicator.blog.hu/ 2008.07.17. 17:42:46

A veréb is madár és kisebbet pottyant. Az jobb lett volna, ha fehérfejű rétisas?

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2008.07.17. 23:04:45

a fehérfejű rétisas rosszabb lett volna, de mondjuk egy halászsas a tescó halas pultjánál még belefér.

a strucc, na az durva lett volna, ahogy a kenyeres kocsin ugrál :-).

bloodhound v2.0 2008.07.21. 12:24:40

kikérem magamnak, ha történetesen én ugrálok azon a kocsin, nem jártál volna rosszabbul, sőt! :)
vili a verébnek "enyhén" emberfeje volt, nem egy "bonsai"-hárpiát láttál inkább véletlenül? :)

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2008.07.21. 14:56:37

nem volt a szervezetemben koffein, ami csökkent véráramhoz, ami csökkent agyi oxigénellátáshoz vezet, ami érdekes dolgokat bír produkálni :-).
süti beállítások módosítása