Ateizmus, anarchia és koszos punkok.

killtheradical

killtheradical

2+2=1

2022. április 04. - bs395

marriage_counseling_boy_writting_on_black_board-min.jpeg

"2018-ban jó néhányan azt gondolták, hogy kettő meg kettő az öt, most pedig kiderült, hogy kettő meg kettő az egy." - Schiffer András, 2022.04.03.

Én nem szóltam. Kussolok egy ideje, mert ha szólok, akkor emezeket gyengítem, amazokat  meg erősítem (vagy fordítva, kinek-hogy). Csak bizalmas körben tettem fel a kérdést, hogy melyik kibaszott marketing géniusz zseniális öltele volt, hogy a Jobbik és az MSZP-DK egy listán legyenek??? Komolyan azt gondolták, hogy a Jobbik szavazók behúzzák az ikszet Gyurcsány befutó helyére, vagy egy liberális nyugodt lelkiismerettel leszavaz a Jobbikra? És mekkora sikerdíjat vettek fel érte? Hol lehet jelentkezni a 2026-os kampánytanácsadó csapatba? Mik a kritériumok? Merjek nagyot álmodni?

Vagy mondjam meg az őszintét, hogy itt addig lófasz se lesz, nem hogy acélkohó, amíg olyanok jönnek szembe négy évente, mint Vadai, Gy. Németh, Gurmai, vagy Gréczi? Hogy ha a választók felét látványosan ostoba, agymosott, tanulatlan bunkóknak nézed, akkor ne csodálkozz, ha buksz egymillió(!!!) listás szavazatot? (baszki, négy éve ugyanezt kérdeztem) Hogy a szerte-szét hagyott elektromos rollerekkel nehéz szántani, pláne, ha nincs műtrágya? (az meg vagy földgázból van, vagy az oroszoktól-beloruszoktól - nem csak arról van szó, hogy fázni fogsz, hanem hogy nem lesz mit enned)

Persze, a Fidesz hibája, elcsalta, lefizette, betiltotta.

Mindenki helikopter, csak Budapesten nem.

(a szerző hűséges MKKP szavazó, úgyhogy duplán is a jó édes anyját)

A bejegyzés trackback címe:

https://killtheradical.blog.hu/api/trackback/id/tr3717796857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

s 2022.04.05. 20:33:58

@R.V.Juli: Ne siránkozzál itt! Nézzél Natgeo Wild -ot, abban minden benne van. Az is, hogy mekkora úr az éhség. Nem lehet a valóság ellen menetelni. Nem erkölcsi okokból. Objektíven.

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2022.04.05. 20:36:13

@white999:
mi senkit, a kérdés az, minket ki fog.
egyelőre a németekkel vagyunk, gazdaságilag és külpolitikailag is (a választás másnapján a lengyel vélemény is fordult vagy 180 fokot, már nem mi vagyunk a mumus).
azt, hogy kiraknának minket az eu-ból, vagy némi jelképes pénzmegvonáson kívül sok minden történne, nem tartom valószínűnek: a németek megszavazzák, hogy ideadják nekünk a német adófizetők pénztét, mi azt odaadjuk a rehinmetallnak, azok meg odaadják scholznak. ha nincs eu-s pénz, nincs rheinmetall, nincs scholz. ha elzárják a pénz körforgását, akkor a kampányfinanszírozást nekik is belföldön kéne megoldaniuk, és az otthoni korrupció mindig érzékenyebb dolog, mint a külföldi (lásd pl bident).

R.V.Juli · https://migrationaid.org/ 2022.04.05. 20:36:36

@s: 12 éve nézed a Natgeo Wild-ot mikor, és mit akarsz tenni azért, hogy visszakapjuk a 2010 elötti országot?

white999 2022.04.05. 20:37:43

@tiltsál ki te gyökér: Letolt gatyával várjuk? Miért, mit kéne csináni?

Wazze tudsz te ha akarsz. Komolyan. Értelmes összefoglalás és értelmes kérdés. Ezért nem is sértegetlek. Nos egy államfőt az különböztet megy egy hatalmon levő miniszterelnöktől, hogy nem a saját hatalmát hanem az ország érdekét nézi. PL lásd, hogy kedveskedjek neked Fletónak nem kellettt volna Orbánt patásnak tartani és nem kllett volna eladósítani az országot azért, hogy megvédje Vityától a nemzetet. Ebből nem lett volna 2/3-ad amit Vitya kihasználva lebontja a jogállamot arra hivatkozva, hogy bármi jobb attól, mint hogy a patás fletó visszajöjjön. Ezért a nép elnézi neki a lopást és tapsol a választási pénzeknek egyrészt mert neki is jó, másrészt (ala Török Gábor) mert nem jön vissza a patás fletó(ne mond hogy ettől nem vagy boldog az összes fideszesnek ez a fő mozgatórugója). Nos ennek apropóján szétkúrja hatósági árakkal rezsibefagyasztással és hitelfelvétellel a gazdaságot, mindezt akkor is amikor már látszik, hogy kurva nagy a baj nem úgy mint fletónál akinél kicsit később ütött be krach. (mOST AZ EÜ-T ÉS OKTATÁST MINT FŐBŰNT NEM EMLÍTEM CSAK A KÖZELMÚLT ELKÚRÁSÁRA ÖSSZPONTOSÍTOK)
A rossz hírem az, hogy egyik személy sem olyan zseni és nem is annyira fontosak mint az ország, hogy személyes hatalomvágyuknak kelljen mindent alárendelni. a letolt gatyába még beletartozik az orosz és keleti nyitás politika amivel nem lenne bak, csak nem a nyugattal való szembenállás kárára kellett volna bemutatni.

Remélem kielégítő a válasz, hogy mit kellett volna megtenni és mi az amit nem tett meg.

s 2022.04.05. 20:42:35

@R.V.Juli: Semmit. Nem kell tennem semmit. Kicsinálja orbán az országot egyedül is, az ország pedig kicsinálja orbánt.
Nem emlékszem, hogy hitlert leszavazták volna. Másként oldódott meg az ügy. Láttam a nagy kirány oroszlán letépett fejét egy sakál szájában. Néző vagyok.

R.V.Juli · https://migrationaid.org/ 2022.04.05. 20:45:18

@s: Igen, ezzel a hitler hasonlattal nem lehet vitatkozni, teljesen megyöztél.

white999 2022.04.05. 20:50:06

@bs395: A német vonalat értem de azt is meg kell majd magyarázni otthon, hogy egy senkiházinak adják a pénzt ajki ugyanazt csinálja mint putyin csk kicsiben és még pár évvel előbbre tart. Azt is meg kell magyarázni, hogy ez a senkiházi éppen most az orosz szankciókat fogja feltenni tétnek a támogatásért cserébe. Mert így lesz ebben biztos vagyok. Engem az időzítés gondolkodtat el nagyon. 2 napig hagyták csak örülni a kretént. Ahogy olvasom őszre lehet belőle valami. Addig a köpcös nem tud lebegtetni az eu meg széttárja a karjait, hogy folyamatban van a dolog de a köpcösnek sincs pénze. Napjai hetei hónapjai vannak csak, hogy befoltozza a lukakat. Most ő nem ülhet pókerarccal az asztalnál. A háború sem látszik rövid időn belül megoldódni. A károgóknak is igazuk lehet, hogy túl nagy súllyal van a magyar gazdaságban az autógyártás. Az egyéb gondokkal párhuzamosan a gdp is földbe állhat emiatt, plusz a visszaeső fogyasztás sem fogja húzni a befizetésekkel az egyensúlyt.

a nagy hohohorgász 2022.04.05. 20:54:40

@R.V.Juli: anyadnak megmondtam hogy a Pfizer ne jó, csak a ruszki meg a kínai jó? Hallgatott rá? Nem bmeg. Ráadásul a hulyeje elment ahmed doktorhoz gyógyítani mert elhitte hogy minden menekült arab orvos...
Apád meg megrakta az osszefosast vakon all inre... vesztett, ennyi

a nagy hohohorgász 2022.04.05. 20:56:38

@s: jól van Matyi, nekem az a jo ha neked is jó... van nekem szívem:))).ha te Orbán 12 éve alatt jól éltél és én is, akkor win win.... ez a demokrácia:))))

R.V.Juli · https://migrationaid.org/ 2022.04.05. 20:59:13

@a nagy hohohorgász: holottgyalázásban nem mardsz el a többi horogmániás keresztestöl.

a nagy hohohorgász 2022.04.05. 20:59:17

@white999: te balfasz ha a kutyadat is úgy kezeled mint engem, az téged minősít!!!! De ezt sem érted fogadjunk....

a nagy hohohorgász 2022.04.05. 21:01:16

@R.V.Juli: te gyalaztad a saját szuleidet, nem én

white999 2022.04.05. 21:02:50

@R.V.Juli: Csak, hogy mondjak valami pozitívat is. Az ellenzék simán nyerhetett volna 2014-ben és 2018 ban is ha összehangolja a tevékenységét. Ebben a választási rendszerben nincs más megoldás. Ezt Karácsony már a törvény megalkotásakor kimondta mert mint elemző és értelmes ember átlátta a helyzetet.
Most jön a pozitív, A fityisznek eddig egyszer sem kellett komolyan osztogatnia. Elég volt néhány hangulatjavító intézkedés erzsébet utalvány a nyuggereknek még kanadába is. Most először fosta össze magát a köpcös a centrális erőtér megbillenésével. Persze szomorú a helyzet de vitya az összes zsetonját feltette a játékban. All in-t mondott és bejött de ezzel megnyerte a szopás lehetőségét is, amiből jól nem fog kijönni. 4 év múlva ugyanúgy kellene osztogatni de nem látok jelenleg olyan szcenáriót amiben ez létrejönne. Ha nem veri szét magát az ellenzék akkor lehet esélye, mert nem a világcsúcstartóval kell majd megküzdeni, hanem aki a sérülésből lábadozik.

vwxyz 2022.04.05. 21:05:10

@bs395: Beszédes, ahogy kerülgeted a konkrétumokat, helyette az én számba akarod adni, hogy mit kellene gondolnom. Nem nyertél, én továbbra is azt gondolom, hogy te is csak egy vagy a sokaságból, akik "csak a szájukat járatják, és a választás után okoskodnak arról, hogy mit kellett volna másnak tennie."

R.V.Juli · https://migrationaid.org/ 2022.04.05. 21:07:37

@white999:
Köszi! Nem kérdés folytatjuk a kampányt, a #momentumban egy kormánypárt rejtözik Andris pedig 3 generáció legtehettségesebb politikusa!! :****

s 2022.04.05. 21:08:07

@a nagy hohohorgász: Én jól fogok élni ezután is, hülyegyerek. Mert a gyurcsótány alatt is jól éltem. Nekem mindegy, mi van. De benned már nem vagyok ennyire biztos. Van az a csirke far-hát, amit már csak nézni fogsz, de megvenni nem.

s 2022.04.05. 21:12:59

@white999: Nem kell ragaszkodni ennyire ahhoz, hogy orbán választásokon legyen legyőzve. Onnan még visszajöhet. Van egy véglegesebb megoldás. Az éhséglázadás kiváltotta népharag. Azt kurva nehéz túlélni. És van egy könnyítés is benne. Szinte mindegy, ki lesz a következő. Erre kell játszani.

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2022.04.05. 21:15:31

@white999:
szerintem lesz némi megvonás, de nem annyi, amennyit az ep képviselők szeretnének, és nem is annyi, amennyi fájna. orbán mutogathat tovább brüsszelre, még az sincs kizárva, hogy a befogadott ukrán menekülteket élő pajzsnak használná, mint erdogan a szír menekülteket.
persze lehet hogy tévedek, holnap fontos bejelentést tesz a karmelita kolostorból, majd kiderül.

a nagy hohohorgász 2022.04.05. 21:17:06

@white999: te 4 éve is Orbán bukasat láttad, Orbán meg azt látta hogy nem fog bukni..... na kinek lett igaza???? Igen neked:))))

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2022.04.05. 21:17:32

@vwxyz:
esetleg megadhatnám nevem-címem-telefonszámom, nem?

s 2022.04.05. 21:20:50

@a nagy hohohorgász: orbán nem fog választáson bukni. Ezt sokan jó hírként kezelik, de aki igazán több történelmet olvasott, az aggódni kezdhet.

(megfejtés: mussolini)

a nagy hohohorgász 2022.04.05. 21:26:37

@s: te szerencsétlen, kijon a tanyamra a pesti úri nép és azért hogy kecskét lásson kifizeti a 2000 forint/ fő belépőt , plusz szóltam az asszonyomnak csináljon pár virslit a legaljabol és tesco gazdaságos mustár meg chia kenyér ( na persze csak a cimke:))))) azért is kifizet a kucsimnek 1 adagert egy 1500 forintot..... aztán ott van hogy megveszem a tápot az állatoknak okos áron és árulom marekjat 500 forintért, a hülye pesti meg veszi mint a cukrot, még etetni sem kell az állatokat:)))) csak még arra nem jöttem rá hogy az állatok szarát hogyan tudnám pénzzé osszeszedetni:))))) de a hülyék ingyen osszeszedik, csak én pénzt akarok abból is:)))))

a nagy hohohorgász 2022.04.05. 21:27:36

@s: nem is Hitler??? Csak egy mussolini.....

white999 2022.04.05. 21:34:58

@a nagy hohohorgász: Te honnan tudod hogy én mit láttam?

a nagy hohohorgász 2022.04.05. 21:35:39

@s: amíg ti megvakultok a monitor előtt addig én jól elvagyok. És ezért semmi mást nem kell tenni csak a fideszre szavazni. Mert ne haragudj de aki egy pár lottyedt virslire és tesco mustarra és fehér kenyérre plusz kecskebelepore kifizet 20000 forintot 1 ora programert az vagy hülye vagy gazdag vagy hülyegazdag!!! Éljen Orbán Viktor:))))

a nagy hohohorgász 2022.04.05. 21:36:33

@white999: ugye nem érted én vagyok a gazdi és te a kutya???? Hahaha

white999 2022.04.05. 21:37:53

@bs395: itt max az marad aki kárpátaljai és tud magyarul. Te hova mennél most? Menekültként mindenhol befogadnak. Tranzit ország leszünk, ahogy a migrácsoknál is.

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2022.04.05. 21:40:03

@white999:
öreg vagyok én már ahhoz, hogy elmenjek :-(.
ha nagyon kéne, akkor minden hibájával együtt még mindig amerika, azon kevés hely egyike, ami önellátó tud lenni, ha akar, és a legkevesebb veszély fenyegeti invázió tekintetében.

white999 2022.04.05. 21:40:16

@a nagy hohohorgász: NEM BUKSI NEM MÉRTEM DE MIÓTA TUDSZ BESZÉLNI?

a nagy hohohorgász 2022.04.05. 21:45:44

@s: 2 elhullani akaró birkabol csinálok tescos birka pörköltet, és egy merokanallal 5000 forint. Viszik mint a cukrot, a gyerek meg szid engem hogy apa miért nem a kutyának adod inkább:)))). A pestiek meg szaftos szájjal szidják a Michelin csillagos foztoket hogy ilyen jót még nem ettek:))) na ha látnád magadat:))) én láttam az értelmiségi pestieket:))))

vwxyz 2022.04.05. 22:04:26

@bs395: Minek? Nem változna attól semmi.

white999 2022.04.05. 22:09:15

@bs395: @R.V.Juli: 24.hu/fn/gazdasag/2022/04/05/inotai-andras-orban-viktor-nem-tud-valsagot-kezelni/

Erről beszéltem.
"Ez egyértelműen az orbáni évtized szennyes hozadéka. Orbán pedig soha nem tudott válságot kezelni, ő csak hatalompolitikával foglalkozott."

tiltsál ki te gyökér 2022.04.05. 22:11:32

@white999: Hát nekifutottál, dicsérnélek én is, de nem tudlak.
Uncsi a jogállam lebontása. Magyarázd már el, hogy mit jelent.
Rohadt unalmas az eü meg az oktatás. Valahogy a nép sem azt érzi, hogy mennyire szar lenne.

A hatósági árakkal az a nagy helyzet, hogy épp egész Európa ezen fáradozik. Mert nagy a baj.
Rezsibefagyasztással tönkre vágta a gazdaságot? Hát, biztos sokkal jobbat tett volna, ha az ipari gáz ára tizenkétszeresére emelkedik mint Lengyelben?
Egyébként tényleg fasza, hogy azt várnád el, hogy ne csináljanak semmit, hagyják, hogy legyen hétszáz a benzin, meg négszáz az áram?

A nyugattal szemben semmilyen gazdasági szembenállás nem volt, főleg, hogy uniós tagként nem is tudna csinálni.

Szóval marhára nem kielégítő a magyarázat, felsoroltad az összes lózungot az elmúlt 12 évből.

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2022.04.05. 22:15:05

@white999:
ez felételezi, hogy csak minket érint majd az elszálló infláció, az elszabaduló energiaárak, az élelmiszerválság. a pénzügyi válság is globális volt, ez is az lesz. ha gurcsányt nem buktatják meg a sajátjai, lehet lekommunikálja ő is, bár ez most valószínűleg durvább lesz.

tiltsál ki te gyökér 2022.04.05. 22:18:41

@white999:
"Orbán pedig soha nem tudott válságot kezelni, ő csak hatalompolitikával foglalkozott."
Hahahaha. Inotai bazmeg. Eddig tényleg minden jóslata összejött....

"Számítása szerint mintegy 4,5 milliárd eurónyi összeget szórtak el a választási kampányra olyan hitelből, amelynek a kondíciói sokkal rosszabbak voltak az Európai Unió által felkínáltnál."
Ez 1665 milliárd forint lenne. Normális ez a majom? Mire? Hova? Gondolkodjon már el ez a balfasz, meg az is, aki idézget tőle. Szerinte már 12ben összeomlott az ország, már 16ban elhatárolódott mindenki a patástól. Olan hülye mint a segg.

tiltsál ki te gyökér 2022.04.05. 22:20:24

@bs395: Nem kell, hogy durvább legyen. Majd néhány európai észhez tér, aztán elzavarja a kormányát, akik szankcionálják a ruszki gázt, aztán mehet minden tovább.

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2022.04.05. 22:28:17

@tiltsál ki te gyökér:
az a baj, hogy azokról az olaj és gáz mezökről, ahonnan mi kapjuk a cuccot, máshova nem nagyon tudnak szállítani az oroszok sem, csak a nyugatra tartó vezetékeken.
ha vezeték bedugul, mert a finomítókból nem viszi el senki a kész terméket, mert megtelik a tároló, le kell állítani az egész rendszert, kutastul, mindenestül.
az örök fagy földjén egy újraindítás azt jelenti, hogy több ezer kilóméternyi vezetéket kell újra ellenőrizni, kutakat újra fúrni, és mindezt importált alkatrészek, külföldi mérnökök és nemzetközi befektetések nélkül.
utoljára 1989-ben volt ilyen, két évre rá megszűnt a szovjet unió. a termelés röpke 32 év alatt, tavaly decemberre érte el a szovjet szintet ismét.
az óra ketyeg az európai döntéshozók fölött, mert ha megtörténik a kényszerleállás, akkor nem választás kérdése lesz, hogy akarunk-e orosz gázt, mert nem lesz.

A Dundee 2022.04.05. 22:40:37

@fkv.115: ( + fkv.118) Na nézd már :D - kicsi ez az internet. Egy dolgot mondj már meg nekem - mi értelme van több profilból is ugyanazt a moslékot beírni a blogba? Egyről nem elég? "Érdekes" dolog az biztos... Látom, ide is csak trollkodni jöttél - mi lenne ha összeszednéd magad, és elhúznál, ahelyett hogy bemocskolod az összes inda-blog kommentszekcióját az agyadból dőlő szennyel? Légyszi-légyszi! Mindenkinek jobb lesz :)
(By the way: megkaptam emailben az ÖSSZES válaszodat a múltkor - tudod, a sokezer sor zsid*zást meg a cig*nyozást amit a szerencsétlen admin heteken át letörölgetett... Tényleg nincs jobb dolgod, mint hogy HETEKIG kamuprofilokat gyárts és újra és újra visszamássz mocskolódni, miután az admin kitiltott? TÉNYLEG??? Mert ha igen - őszinte részvétem, ez egy rettenetesen szomorú dolog...)

R.V.Juli · https://migrationaid.org/ 2022.04.05. 22:40:47

@white999:
Nagyon jó cikk, a pártelnökúr is mindig mondja, hogy a Zorban 12 éve a Bajnai zseniális válságkezeléséböl él!

tiltsál ki te gyökér 2022.04.05. 22:44:41

@bs395: Előbb fog letérdelni az unió, mint hogy jönne a fagy.

tiltsál ki te gyökér 2022.04.05. 22:46:43

@R.V.Juli:
"Nagyon jó cikk, a pártelnökúr is mindig mondja, hogy a Zorban 12 éve a Bajnai zseniális válságkezeléséböl él!"
Abból, meg a Bokros csomagból, fene a fajtáját..

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2022.04.05. 22:48:31

@tiltsál ki te gyökér:
ha nem, akkor lehet nem az lesz a kérdés, hogy jön-e uniós pénz, hanem hogy lesz-e még eu :-(.

white999 2022.04.05. 22:51:23

@tiltsál ki te gyökér: Uncsi a jogállam lebontása. Magyarázd már el, hogy mit jelent.

Minek ha ne érted.

Rohadt unalmas az eü meg az oktatás. Valahogy a nép sem azt érzi, hogy mennyire szar lenne.

A FIDESZES rózsaszín szemüveges nép nem érzi de ettől még z összes tény azt mutatja, hogy ez így van.

A hatósági árakkal az a nagy helyzet, hogy épp egész Európa ezen fáradozik. Mert nagy a baj.

Csak ott nem a kutassal meg a boltossal próbálják megfizettetni. Ez aprócska különbségnek látszik de az egyiket kommunizmusnak hívják, a másikat piacgazdaságnak. Az előbbi soha sehol nem működött a múltban és a jelenben sem, a másik pedig igen.

Egyébként tényleg fasza, hogy azt várnád el, hogy ne csináljanak semmit, hagyják, hogy legyen hétszáz a benzin, meg négszáz az áram?

Most is annyi drágám. Csak azt adóban fizeted meg hitelfelvétel formájában. Klasszikusokat idézve az sem az üregi nyulak fogják visszafizetni vagy befizetni adó formájában, hanem Mo. lakossága. Mondjuk ennek előfeltétele lenne hogy ebben a büszke országban ami európa motorja lenne annyi bér hogy ezt ki tudják fizetni. Ja az nincs. Hát ez gáz.

white999 2022.04.05. 22:55:05

@tiltsál ki te gyökér: Inotai pontatlan volt én 2000 milliárdot számoltam.

R.V.Juli · https://migrationaid.org/ 2022.04.05. 22:56:17

@tiltsál ki te gyökér: lehet. sokat hallottam otthon, hogy a Horn éra volt a modern magyarország aranykora. Sajnos én ezt még nem tapasztalhattam meg, akkor még egy spermabankban voltam lefagyasztva :D

tiltsál ki te gyökér 2022.04.05. 23:40:52

@R.V.Juli: Sajnálhatod. Meséljek róla? Bazmeg, a gyerekek három nyelven beszéltek és 13 évesen diplomáztak.
Az eü olyan volt, hogy az ember alig várta, hogy végre beteg legyen. De általában nem lett, mert annyira egészséges és boldog volt a társadalom.
A fizetések nagyjából Svájc Bern kantonjának a szintjén voltak. Olyan jogállam volt, amilyet még Luxemburg sem baszott.

R.V.Juli · https://migrationaid.org/ 2022.04.05. 23:44:32

@tiltsál ki te gyökér: Neked ki mesélt erröl a korról? A Bödöcs? Hadházi?

tiltsál ki te gyökér 2022.04.05. 23:52:05

@white999:
"Minek ha ne érted."
Azért, hogy megértsem. Hátha sikerül.

"A FIDESZES rózsaszín szemüveges nép nem érzi de ettől még z összes tény azt mutatja, hogy ez így van."
Értem. Tehát a hülye nép nem érzi, de attól még tény, mert te azt mondod. Mit nem tanulhat egy tanulni akaró diák?

"Csak ott nem a kutassal meg a boltossal próbálják megfizettetni."
Hát, mondjuk a berlini lakásár-kontrollt ki fizeti?
Egyébként tényleg azt szeretnéd, ha 700 ft lenne a benzin? Attól megy a gazdaság, meg minden frankón?
A boltosok meg nem hiszem, hogy semmi mást nem adnak el, csak csirkemellet meg 1.5 ös tejet. A többin behozzák, hány bolt ment tönkre?

"Ez aprócska különbségnek látszik de az egyiket kommunizmusnak hívják, a másikat piacgazdaságnak. Az előbbi soha sehol nem működött a múltban és a jelenben sem, a másik pedig igen."
Egyébként ez a hatósági ár úgy nagyjából négy hónapja van, azért, mert nagy a szar.

"Most is annyi drágám. Csak azt adóban fizeted meg hitelfelvétel formájában."
És szerinted melyik a jobb drágám? Ha most 500, és hitellel kibírjuk valahogy, elhúzzuk a sokkot, szépen felkészülünk, vagy ha most felbasszuk 700ra aztán megáll a gazdaság?

"Klasszikusokat idézve az sem az üregi nyulak fogják visszafizetni vagy befizetni adó formájában, hanem Mo. lakossága."
Akkor meg egyébként mégis mi a bajod? Az a problémád, hogy nem emelik fel a benzin árát. de az adót be kell? Akkor?

"Mondjuk ennek előfeltétele lenne hogy ebben a büszke országban ami európa motorja lenne annyi bér hogy ezt ki tudják fizetni. Ja az nincs. Hát ez gáz."
Aham. Tehát az árakat ne szabályozza a kormány, de a béreket hatóságilag nyomja fel svájcira? Ühüm. Okos vagy tényleg.
Erre egyébként mégis mit mond bármelyik nyugati cég, aki itt prosperál? Hogy viszlát, akkor megyek haza.

Egyébként a legszebb, hogy elmondod az élet összes kínját, de mi is változna, ha most MZP nyert volna? Akkor felmennek a bérek a német átlagra?
Elmondjam, hogy egy brüsszeli lakás rezsije 400 euró volt egy éve, most 1600? Ott sem olyan boldogok ám.

Akkor ezek szerint nagyobb marha vagy, mint Inotai. Erre nem lehet mást mondani. Gondolom a Holdat is teleplakátolták Orbánnal, oda ment el a kétezer milliárd.

tiltsál ki te gyökér 2022.04.05. 23:56:16

@R.V.Juli: Végigéltem. Mondom, beszarsz, annyira jó volt. Igazi aranykor.
A világ a csodájára járt, hogy konkrétan egy igazi szent vezeti az országot. Frankón, glóriája is volt, csak a hülye reneszánsz festők nem tudták a glória igazi színét, és aranynak festették. Gyula bácsin igazi volt.

3.bp.blogspot.com/-r286FnQbO0g/T-D1gYelLkI/AAAAAAAAD8Y/oAOxcGOnMQo/s1600/Horn+Gyula2.jpg

birkamenet 2022.04.06. 00:09:05

@tiltsál ki te gyökér:

Te kádári maradvány, ha a mocskos komcsi kádári világot imádod, az országot legyarmatosító komcsi párttal, akkor orbán fidernyák diktatúrájában otthon érzed magad. Mint disznó a moslékban.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.04.06. 00:13:51

@tiltsál ki te gyökér: nem, ezek mind okok. Nem egymásra épülnek, külön-külön is megállnak. Persze te hogy fognád fel...

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.04.06. 00:16:40

@tiltsál ki te gyökér: " szerinted melyik a jobb drágám? Ha most 500, és hitellel kibírjuk valahogy, elhúzzuk a sokkot, szépen felkészülünk, vagy ha most felbasszuk 700ra aztán megáll a gazdaság?"

Te túl sok ólmozott benzint szívtál.
Olyan rohadtul értelmetlen vagy, hogy kár neked elmagyarázni.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.04.06. 00:19:13

@tiltsál ki te gyökér: vegyünk fel hitelt, majd a gazdaság kinövi. Ez már egyszer nem jött be. Mégegyszer elkövetni több, mint butaság.

white999 2022.04.06. 07:10:22

.@tiltsál ki te gyökér: Azért, hogy megértsem. Hátha sikerül.

Ezerszer ezer helyen leírták és a mindennapokban is látszik.

Értem. Tehát a hülye nép nem érzi, de attól még tény, mert te azt mondod. Mit nem tanulhat egy tanulni akaró diák?

A boltosok meg nem hiszem, hogy semmi mást nem adnak el, csak csirkemellet meg 1.5 ös tejet. A többin behozzák, hány bolt ment tönkre?

Kutas miből csinál hasznot? Hány kutas ment tönkre vagy vágja a centit hogy túlélje?

Pisa felmérés. Covid halottak száma várólisták kórház adósság és ember hiány eü-ben tanári pályán.

white999 2022.04.06. 07:17:27

@tiltsál ki te gyökér: Egyébként ez a hatósági ár úgy nagyjából négy hónapja van, azért, mert nagy a szar.

Nem old meg semmi csak még nagyobb szart csinál. Tegnap 20 litert sikerült tankolnom teli helyett. Választási kommunista intézkedés értelem nélkül.

Erre egyébként mégis mit mond bármelyik nyugati cég, aki itt prosperál? Hogy viszlát, akkor megyek haza.

Ez így van ezért próbálnak más országok hozzáadott értékkel oktatással érvényesülni. A bérek olcsón tartása a könnyű út ahhoz ész nem kell csak a birka népet vezetni, hogy ne legyen lázadás. Ennek vagy te példája sajnos.

Elmondjam, hogy egy brüsszeli lakás rezsije 400 euró volt egy éve, most 1600? Ott sem olyan boldogok ám.

Jó példa. Bátyám Brüsszelben él és boldog és nagyságrendekkel él jobban mint én, ezek ellenére.

Akkor meg egyébként mégis mi a bajod? Az a problémád, hogy nem emelik fel a benzin árát. de az adót be kell? Akkor?

Tényleg semmit nem értesz. Adóban mindenki fizet az is akinek nincs autója és az is aki nem használ áramot vagy gázt. Igazságtalan a rendszer és nem ösztönöz sem megtakarításra sem semmi más egyébre.
Akkor ezek szerint nagyobb marha vagy, mint Inotai. Erre nem lehet mást mondani. Gondolom a Holdat is teleplakátolták Orbánnal, oda ment el a kétezer milliárd.

Nem csak veled ellentétben nem állunk hadban a számokkal.

tiltsál ki te gyökér 2022.04.06. 08:31:23

@white999: Ezerszer ezer helyen leírták és a mindennapokban is látszik."
Na, akkor csak nem olyan nehéz mondanod kettő példát, ami téged naponta érint.

"Kutas miből csinál hasznot? Hány kutas ment tönkre vagy vágja a centit hogy túlélje?"
Nem tudom. Én egy bezárt kutat sem tudok mondani. Tudtommal mennek a tárgyalások, hogy a kormány valahogy kompenzálja őket.
Ez már hanyadik szektor, ami miatt ennyire aggódtok? Aztán valahogy mind túlélte.

Az a Pisa felmérés ami azoknak a diákoknak a szövegértését mutatta akik Magyar Bálint és remek rendszere alatt tanultak olvasni?
Covid halottak? Kisapám, egy betegség, amire nincs gyógymód, se gyógyszer, és abban meghalnak emberek az nem az eü hibája.
A kórházi adósságokat a kormány ki szokta fizetgetni, de persze minden is az ő hibájuk, az nem létezik, hogy a kórházak vezetése szar lenne, ugye?

"Tegnap 20 litert sikerült tankolnom teli helyett."
Énnekem eddig mindig annyit sikerült tankolni, amennyit akartam. Egy helyen láttam készlethiányt. Most ott is van.
" Választási kommunista intézkedés értelem nélkül."
Értem, tehát az jó lenne, ha 700 lenne a benzin. Elgondolod, hogy az mit csinálna az egész országgal, gazdasággal, inflációval?

"Ez így van ezért próbálnak más országok hozzáadott értékkel oktatással érvényesülni. "
Na, mondd csak a nagy hazugságodhoz a példát, hogy melyik KKE-i országnak van olyan rohadt nagy hozzáadott értéke?
Akkora hazugság ez, mint a ház, baszod, de csak fújjátok. 1. Olyan nincs, hogy egy országban mindenki kutatómérnök. 2. Ha csak mérnök van, akkor nem szerelőszalagot hoznak ide, hanem íróasztalt, de semmi nem változik, mert külföldi a cég.

Jééé, Európa negyedik leggazdagabb országában jobban élnek az emberek? Milyen meglepő. Ki mondta, hogy nem?
Mellesleg a bátyád esetleg dolgozik, te meg naphosszat itt baszod magad.
Egyébként mesélj már két példát, hogy a bátyádnak mije van, ami neked nincs, hogy nagyságrendileg él jobban. Tényleg és komolyan érdekel.

"Adóban mindenki fizet az is akinek nincs autója és az is aki nem használ áramot vagy gázt. "
Igen, viszont lesz neki cserébe mondjuk áru a boltban, meg fűtött iskola.

"Igazságtalan a rendszer és nem ösztönöz sem megtakarításra sem semmi más egyébre."
Pedig tényleg, most itt a takarékoskodás ideje van. Haló, nézz már körbe, úgy kb. egész Európa a szakadék szélén billeg.
Bazmeg, mi a jó istent akartok? Ha felmegy a benzin 700ra, akkor onnan minden megdrágul. Arra van esély, hogy az olaj meg az árfolyamok visszaálljanak a nomálisba, de ha felviszi minden bolt és szolgáltatás az árakat, akkor azok soha nem mennek vissza.

Na, akkor hajrá, legalább nagy vonalakban meséld el, hogy a kampányra hol és mikor költöttek el minden egyes szavazóra 400 ezret...

a nagy hohohorgász 2022.04.06. 09:50:45

@white999: te nem állsz hadban a számokkal????? Ember?????????????

a nagy hohohorgász 2022.04.06. 10:06:38

@white999: szerintem küldjünk karikás ostort az ukránoknak:))) az a mi fegyverunk meg a barackpalinka. Agymosott libsi vagy

a nagy hohohorgász 2022.04.06. 12:48:09

@white999: akkor jól van, 2026ban is meg lesz a 2/3... ennyi nyomit egyrakasra:)))

white999 2022.04.06. 14:17:10

@a nagy hohohorgász: leszarom hogy kinek hány harmada van. Nem ez a lényeg a "nyomiknál".. Ti szurkoló fanok el se tudjátok képzelni, hogy az számít, hogy ki mit csinál.

a nagy hohohorgász 2022.04.06. 15:18:18

@white999: tényleg???? Na és ki mit csinál vagy nem csinál??? :))))

s 2022.04.06. 15:26:55

@a nagy hohohorgász: Nekem akkor is lesz munkám és pénzem, amikor te a birkáid szarát eszed.

s 2022.04.06. 15:29:05

@a nagy hohohorgász: Én nem fizettem neked, te fasz.

s 2022.04.06. 15:30:29

@a nagy hohohorgász: Te a kurva anyádat láttad lóhátról megbaszva.

a nagy hohohorgász 2022.04.06. 16:15:27

@s: túl feszült vagy, 3 napja alszol a sirastol????

vwxyz 2022.04.06. 18:52:53

@bs395: Ugyanaz, mint a netes kommentszekciókban általában: semmi. Te továbbra is azt gondolod, hogy jól megmondtad a tutit, szerintem pedig továbbra is csak az olcsó népszerűséget keresed.

fkv.115 2022.04.06. 19:07:36

@A Dundee: Te vagy az a köcsög beugatós geci a másik blogból, emlékszem rád, sajnos.

"mi értelme van több profilból is ugyanazt a moslékot beírni a blogba?"

Ugyanaz ami neked egyről.

"Egyről nem elég?"

De, ha nem törölget a gazdád. Ha igen, akkor van másik. Főleg ha a te mocskolódásodat benne hagyja. Lehet szórakozni, én is tudok...

"Látom, ide is csak trollkodni jöttél"

Az te vagy. Már a másik blogot is széttrollkodtad, semmivel nem lettél kisebb köcsög azóta. Pofád az nagy, de hogy mire fel...

"mi lenne ha összeszednéd magad, és elhúznál, ahelyett hogy bemocskolod az összes inda-blog kommentszekcióját az agyadból dőlő szennyel?"

Mi lenne ha eltakarodnál végre a kurva anyádba? Nem volt elég a másik blogot széttrollkodnod? Brendel Matyika klónregje vagy?

vwxyz 2022.04.06. 19:27:43

@tiltsál ki te gyökér:
"Nem tudom. Én egy bezárt kutat sem tudok mondani." Ha már nem barátod a Gugli sem, akkor tessék, itt van példának egy fideszes újság cikkje: www.portfolio.hu/gazdasag/20220214/tomegevel-tunhetnek-el-a-benzinkutak-magyarorszagon-ime-az-elso-aldozatok-526673
"Tudtommal mennek a tárgyalások, hogy a kormány valahogy kompenzálja őket." Tudtoddal :)))
"Ez már hanyadik szektor, ami miatt ennyire aggódtok? Aztán valahogy mind túlélte." Ja, miután aki felépítette, az kapott egy "ellenállhatatlan ajánlatot", utána a NER-es "vevő" kezében túlélt...
"Az a Pisa felmérés ami azoknak a diákoknak a szövegértését mutatta akik Magyar Bálint és remek rendszere alatt tanultak olvasni?" Te sem érnél el túl jó eredményt, a PISA 15 éveseket vizsgál, és ugye 2022-ből 2006-ot kivonva... Amúgy a teszt nem azt vizsgálja, hogy 8-9 évvel korábban mi történt.
"A kórházi adósságokat a kormány ki szokta fizetgetni, de persze minden is az ő hibájuk, az nem létezik, hogy a kórházak vezetése szar lenne, ugye?" Igen, az összes kórházigazgató hülye, csak a finanszírozási modell tökéletes.
"Énnekem eddig mindig annyit sikerült tankolni, amennyit akartam." Ez ám a statisztika.
"Értem, tehát az jó lenne, ha 700 lenne a benzin. Elgondolod, hogy az mit csinálna az egész országgal, gazdasággal, inflációval?" Azt nem írta meg a Pravda, hogy aki nem csak kényelemből furikázik, de értéket is termel, az most is ~700-ért veszi a benzint?
"Na, mondd csak a nagy hazugságodhoz a példát, hogy melyik KKE-i országnak van olyan rohadt nagy hozzáadott értéke?" Ööö, te nem közgazdász vagy, ugye?
"Igen, viszont lesz neki cserébe mondjuk áru a boltban, meg fűtött iskola." Abból az adóból, amit a privát személygépkocsik fenntartásának állami támogatására szórnak el, aligha.
"Pedig tényleg, most itt a takarékoskodás ideje van. Haló, nézz már körbe, úgy kb. egész Európa a szakadék szélén billeg." Neked nem szólt senki, hogy Ukrajnában az őrült haver civileket ölet halomra?
"Bazmeg, mi a jó istent akartok? Ha felmegy a benzin 700ra, akkor onnan minden megdrágul." Ó, a bolsevik néppárt újságjaiból még mindig nem derült ki, hogy aki árut szállít, az most is 700-ért tankol?
"Arra van esély, hogy az olaj meg az árfolyamok visszaálljanak a nomálisba, de ha felviszi minden bolt és szolgáltatás az árakat, akkor azok soha nem mennek vissza." Nomálisba, ja majd visszaállnak, mint a forint 320-ra, sőt 270-re, amennnyivel Viktor átvette. Bezzeg ha a 'szolgáltatás felviszi az árakat, meg a boltok', akkor az már fenn is marad, tilos lesz csökkenteni, ha csökken a szállítási költség...

white999 2022.04.06. 20:27:44

@tiltsál ki te gyökér: Annyira felesleges neked bármit leírni de azért legyen itt egy idézet. Gondolom Friedmantól nem tartod okosabbnak magad gazdasági téren.

"Ő erre azt a példát hozta fel, hogy ha túl meleg van a szobában, akkor nem a hőmérőt kell összetörni, de ha maradunk a forróság példájánál, mondhatjuk azt is: gyakran amikor az ember lázas, valami nagyobb baja is van, nem elég a lázcsillapítással foglalkozni. Bonyolult gazdasági folyamatok vezetnek az inflációhoz, de amíg az inflációval foglalkozunk, gyakran elfelejtünk a mögöttes bajokkal foglalkozni – érvelt Friedman. A mai magyar helyzet fényében külön látványos, hogy a beszéde bevezetőjében azzal nyitott: ha a hús ára túl magas, természetesnek tűnhet törvénybe írni azt, hogy nem drágulhat tovább, de ez egy olyan gyógymód lesz, ami rosszabb, mint maga a betegség. "

white999 2022.04.06. 20:32:59

@tiltsál ki te gyökér: bOCS A KÖVETKEZMÉNY LEMARADT DE ÍGY MÉG IZGIBB.

Egyébként nem a levegőbe beszélt, öt évvel később Richard Nixon 90 napra befagyasztotta az árakat és a béreket, ami olyan katasztrofális eredményt hozott, mint amilyen jó ötletnek elsőre tűnt, azóta már tudjuk, hogy ez volt a nyitása egy jó tíz éven át tartó stagflációs időszaknak.

tiltsál ki te gyökér 2022.04.06. 21:14:44

@vwxyz: Kis hülye, beidézel egy katasztrófa-előrejelzést, ami már 2 hónapos. Tömegével tűnhetnek el a kutak? ÉS? Eltúntek?

Igen, bazmeg tudtommal.
168.hu/itthon/a-kormany-egyeztethet-a-benzinarstop-miatt-a-kis-kutakkal-227088

"Te sem érnél el túl jó eredményt, a PISA 15 éveseket vizsgál, és ugye 2022-ből 2006-ot kivonva... Amúgy a teszt nem azt vizsgálja, hogy 8-9 évvel korábban mi történt."
Te kis nyomi, idén volt Pisa teszt? NEEEEM. Tavaly sem. 18ban volt utoljára. Számolgass, hogy mikor tanultak olvasni. AZt sem tudod, hogy mi a pisa teszt, csak nyomod a hülyeséget amit olvastál valahol.

" Igen, az összes kórházigazgató hülye, csak a finanszírozási modell tökéletes."
Szalmabáb. Unalmas ez a MINDEN TÖKÉLETES ironizálás. Nem nem tökéletes minden, soha nem is volt. De a minden szarnak nem a minden tökéletes az ellentéte.

"Ez ám a statisztika."
Ja, az én élményem az nem számít, csak a kis barátodé, aki szerint 20 litert lehet tankolni. Ha tankolok holnap 21 litert, akkor leszopsz?

" aki nem csak kényelemből furikázik, de értéket is termel, az most is ~700-ért veszi a benzint?"
Értem. Tehát csak a kamionok termelnek értéket, mi hülyegyerek. A pék a furgonjával, a szerelő, az építőipari munkás nem. Hallod a csengőt?

"aki árut szállít, az most is 700-ért tankol?"
HAZUGSÁG. Kis hülye, nem értetted a hírt sem, ugye? A nagyteherautók 700. A furgonok árstoppal. Szar amikor a realitás szájbavág, ugye?

"mint a forint 320-ra, sőt 270-re, amennnyivel Viktor átvette."
Az lassan 12 éve volt. Miért nem 245, mint amivel Viktor átadta 2002-ben. Nyolc év alatt ott is emelkedett 40 forintot.

"Bezzeg ha a 'szolgáltatás felviszi az árakat, meg a boltok', akkor az már fenn is marad, tilos lesz csökkenteni, ha csökken a szállítási költség..."
Nem lesz tilos, de nem fognak csökkenteni.

tiltsál ki te gyökér 2022.04.06. 21:17:29

@white999: Ugye nem a hús árát szabták meg, hanem 7-8 termékét.
De bazmeg, mi tart vissza, ne vegyél csirkét, zabálj disznóhúst, és fizess többet. Nem kötelező.
Friedman mit mondott az olyan megoldásokról, mint amit a svédek cisnálnak, hogy 600 millió euró támogatást szórtak ki fűtésre, hogy ne fagyjon meg a lakosság fele? AZ gondolom remek és előremutató

vwxyz 2022.04.06. 21:48:01

@tiltsál ki te gyökér: Látom, még egy NER újság cikkét sem bírtad elolvasni, amely múlt időben, tényként sorol fel csak egyetlen megye csak egyetlen kis körzetén belül három konkrét kutat, amelyik bezárt? Nem hiszel neki? Hazudik a NER újságja?
"Igen, bazmeg tudtommal." A stílus maga az ember. Jó alacsonyra árazod magad. De biztos igazad van, elvégre te ismered magad.
Ó, tehát az idei Pisa teszttől hatalmas javulást vársz? Tényleg? Komolyan? És ha mégsem lesz előrelépés, akkor meg fogsz lepődni? És utána milyen új mellébeszélésed lesz?
Amúgy vicces, hogy kioktatni akarsz róla, miközben azt hajtogatod, hogy a 15 évesek tesztjének eredményét kizárólag az határozza meg, hogy 6-7 éves korukban hogyan tanultak meg olvasni.
"a minden szarnak nem a minden tökéletes az ellentéte" Amúgy de, viszont nyugi, látom, hogy logikai készségedet ne várjak tőled.
Tartalmi síkon mondjuk elmenekültél a finanszírozási modell kérdése elől, de ezzel nem leptél meg.
És tök jó, hogy a szalmabáb érvelés fogalmát használod, csak kár, hogy rosszul.
Te a pékek üzemanyag-felhasználását azonos nagyságrendűnek tekinted, mint a fuvarozókét? Furcsa elképzeléseid lehetnek arról, hogy a nagytömegű áruszállítás milyen teherbírású gépjárművekkel történik.
A királyod még az Euróval szemben is 40%-kal értékelte le a magyarok megtakarításait, amire csak annyit bírsz kinyögni, hogy 12 év kellett neki ehhez? Gondolkoztál már azon, hogy miért menekül az Euro bevezetése elől?
"Nem lesz tilos, de nem fognak csökkenteni." Ó, hát persze, hiszen még soha, senki nem csökkentett árat, amikor csökkentek a költségei.
Légyszi-légyszi, írj még, olyan jókat nevetek rajtad.

s 2022.04.06. 21:48:28

@a nagy hohohorgász: Seggarc! Te szegény vagy, baszod! Onnan lehet tudni, hogy nem te mész Budapestre elbaszni egy valag pénzt kurvákra, finom kajára, és minden földi jóra heteken át, hanem neked viszik oda a pénzt. Hülye lúzer! Aztán ezzel még hencegni próbálsz. Szánalmas faszkalap.

tiltsál ki te gyökér 2022.04.06. 22:14:40

@vwxyz: Tehát akkor bezárt három kút? Ejha. Mind meghalunk.
Kb. bazmeg semennyire nem érdekel, hogy mit gondolsz a stílusomról, vagy rólam. A nagy stílusotok meg felsőbbrendűségetek megnyilvánul abban, hogy lámpavasazni akartatok még egy hete.

Idei Pisa tesz? Nem tudom. Ha esetleg nem lazactenyésztés lesz, amiről az átlag magyar gyerek azt sem tudja, hogy mi az, és életében nem látott még tengeri tenyészfarmot, akkor akár jobb is lehet.
Az azért megvan, hogy mindig kiemelik, hogy a gazdagabb gyerekek jobban teljesítenek. A szegényebbek meg úgy általában nem azért nem tanulnak, mert nincs tanár, hanem mert nem a kultúrájuk része.
Az értő olvasáshoz eléggé fontos az olvasni tudás.

Nem, apám a minden szarnak a nem minden szar az ellentéte, a minden tökéletesnek meg a nem minden tökéletes az ellentéte.
A világ leggyengébb érvelése a "ha nem látod, hogy itt minden szar, akkor jó, akkor itt minden tökéletes." Baromság. Mellesleg nem röhejes állandóan arról pofázni, hogy minden szar?

"Te a pékek üzemanyag-felhasználását azonos nagyságrendűnek tekinted, mint a fuvarozókét? Furcsa elképzeléseid lehetnek arról, hogy a nagytömegű áruszállítás milyen teherbírású gépjárművekkel történik."
Van némi fogalmam arról, hogy jelenleg van félmillió furgon az országban, és lehet, hogy téged kurvára meg fog lepni, de a pék, a hentes, zöldséges mind-mind 3.5 tonna alatti járművekkel végzi a kiszállítást. De az orvos a szerelő meg az építőbrigád sem teherautóval jár.
Ki a szart érdekel a nagytömegű szállítás, aminek a legnagyobb része tranzit? Itt arról van szó, hogy kb. az összes szolgáltatás ára felmenne a francba már másnap.

"Euróval szemben is 40%-kal értékelte le a magyarok megtakarításait, "
A balos kormányok tettek arról, hogy ne legyenek megtakarítások. Az azért megvan, hogy a covid előtt 310 volt az ejró?

"Ó, hát persze, hiszen még soha, senki nem csökkentett árat, amikor csökkentek a költségei."
De, csökkentett árat, csak nem állt vissza az eredeti helyzet.
Ezt úgy hívják, hogy beépül az árba, a fogyasztó megszokja. Nem fognak visszaállni. Ez van.

"Légyszi-légyszi, írj még, olyan jókat nevetek rajtad."
Azt elhiszem. Én inkább szánlak, hogy mennyire ostoba hülyeségeket beszélsz, és frankón védhetetlen baromságok mellett okoskodsz.

vwxyz 2022.04.06. 23:28:01

@tiltsál ki te gyökér: Ezt az "értő olvasás" panelt már sokat hallottad, azért ismételgeted ennyit? Szerintem nem azért írták neked, hogy ész nélkül ismételgesd...
Ha február közepéig, csak egy megyében három kút, akkor majd az országos szintű, április adatokról megkérdezed a kormányt vagy a börtöntöltelék Hernádit Miniputyin csúti páholyából, mert feltűnően nem büszkélkednek ezzel az adattal. Sem. Inkább sunnyognak. Ebben is.
Amúgy ha csak három kút döglött volna bele, akkor is ocsmány dolog a kivéreztetésük attól, aki a magyar kisvállalkozások védelmezőjének hazudja magát. Míg ezeket a vállalkozókat kínozza, addig pl. csak a BMW mennyi közpénzt is kapott, hogy a csúnya, gonosz Miskolc helyett a Szent Városba menjen?
Lámpavas ügyben konkrétan hazudsz. Súlyos jellemhiba, de hát senki sem tökéletes.
A stílusod ügyében nem én mondtam, hogy mit gondolok rólad, hanem te üzensz a külvilágnak. Ennyi. Most is papolhatsz az értő olvasásról, bemutattad.
Lazactenyésztés, persze. Ha a szöveges példában lazac szerepel, és nem bodorka, akkor már csak a "gazdagok" tudják megoldani a feladatot, hát persze. Hiszen az értő olvasás kizárja azt, hogy egy szöveges feladatban megtalálja valaki a matematikai kérdést, ugye? Nyilván ezért vernek le minket még az oroszok is.
Amúgy ki mondta, hogy Magyarországnak fejlődő országnak kellett maradnia? Nem csak a Baltikum alázott meg minket, de a legközelebbi versenytárs V4-en belül is a toronymagas első helyről a tökutolsóra küzdötték le az országot nagyjaink. És ebből csak Orbánnak eddig 16 évnyi "dicsőség" jutott.
A sok szarozásba láthatóan belekeveredtél, nem segítek kibogozni, ugorjunk!
A pék? A hentes? Persze, Béla bácsi a Wartburg csomagtartójában teríti az árut. Vagy 30 évvel vagy lemaradva, lépjünk tovább.
Tényleg annak kellene örülni, hogy az első 10 évben csak 15%-kal értékelte le a forintot? Viccelsz? Amúgy ebben sem mondasz igazat, 2020 elején már évek óta csak szép emlék volt a 310-es árfolyam. Egyébként az apály és a fürdőnadrág kapcsolata mond neked valamit? 2 év alatt 23%, vagy Gyuri bácsi ármánykodik, vagy a komplett pénzpiac tátja úgy, hogy kilóg a seggünk a nadrágból. Biztos mind tévednek, és a kormányzati sikerjelentések látják jól az ország pénzügyi helyzetét?
De ne kerülgesd a forró kását, miért is nem vezette még be az Eurót Magyarország? Mert így könnyebb elinflálni az államadósságot, és persze magyarok megtakarításait. Aztán lehet mémeket gyártani, hogy mennyivel nőtt a minimálbér.
A Magyarországon elszabadult, rohanó infláció sajnos tény, és láthatóan nem is tud vele megbirkózni a hozzá nem értő (vagy ahogy ők hívták a gazdasági ámokfutásukat: unortodox) kormányzat. De ahogy te is mondtad, árcsökkentések még így is vannak. Semmivel nem tudod alátámasztani, hogy az üzemanyagár csökkenése esetén ezt miért ne érvényesítenék a kereskedők, tehát a benzin bolsevik típusú hatósági ármeghatározása mellett sem tudtál érvelni.

tiltsál ki te gyökér 2022.04.07. 14:32:22

@vwxyz: Na figyelj, se időm se kedvem a faszságaidhoz.
"A pék? A hentes? Persze, Béla bácsi a Wartburg csomagtartójában teríti az árut."
Fiat Ducato? VW Crafter a maga 17 köbméteres csomagterével? MEG MINDEN EGYÉB, AMI 3.5 tonna alatt van. Csak úgy a magyar vállakozások 90% ról beszélsz te fasz.
"De ne kerülgesd a forró kását, miért is nem vezette még be az Eurót Magyarország? Mert így könnyebb elinflálni az államadósságot, és persze magyarok megtakarításait. Aztán lehet mémeket gyártani, hogy mennyivel nőtt a minimálbér."
Esetleg ha nem itt basznád a rezet egész nap, akkor nem a minimálbérrel kéne törődnöd. Mesélj, mit számít az árfolyam, ha az euró 300, te keresel 300 ezret, vagy ha az euró 600 te meg keresel 600 ezret?

vwxyz 2022.04.07. 16:59:01

@tiltsál ki te gyökér: Megint gyáva voltál, és elbújtál a válasz elől: miért is nem vezette még be az Eurót Magyarország?

tiltsál ki te gyökér 2022.04.07. 17:08:31

@vwxyz: Gyáva? Én? Elmondtam, hogy nincs időm írkálni. Na, felfogtad már, hogy mi a furgon, meg a 7.5 feletti között a különbség?

Nem tudom, miért nem vezette be. Úgy tudom, hogy nem teljesítünk bizonyos, a bevezetéshez szükséges kritériumokat.

-Az inflációs ráta legfeljebb 1,5 százalékponttal haladhatja meg a három legjobb teljesítményt nyújtó tagállam inflációs rátáját. Magyarország ennek a feltételnek most nem tesz eleget.

-Az ország nem állhat túlzotthiány-eljárás alatt. Magyarország 2021-ben brutális, 5101,5 milliárd forintos költségvetési hiánnyal zárta az évet, ennek a követelménynek sem felel meg.

-A költségvetési hiány nem haladhatja meg a GDP 3 százalékát, miközben Magyarországon a hiány 7,5 százalékos, az államadósság pedig az engedélyezett 60 helyett 75 százalék feletti.

-A harmadik mérce, hogy a jelentkező tagállamnak legalább két éven keresztül részt kell vennie az árfolyam-mechanizmusban (ERM II) anélkül, hogy pénznemének árfolyama erőteljesen eltérne az ERM II-ben alkalmazott középárfolyamtól.

Egyébként van néhány ország, aki szintén nem vezette be, és nekik is nyilván megvan az okuk.

vwxyz 2022.04.07. 19:05:24

@tiltsál ki te gyökér: Nincs időd irkálni, majd hosszasan folytatod mellébeszélésedet...
Dehogy nem tudod, csak nem mered bevallani: azért, mert akkor
- nem osztogathatna felelőtlenül, hogy a tanulatlan munkás-paraszt réteg szavazatait így vásárolja meg
- nem halmozhatná az adósságot, amivel a jövőnket zálogosítja el, és
- nem inflálhatná el a forintot, amivel elértékteleníti a megtakarításainkat.

tiltsál ki te gyökér 2022.04.07. 19:34:27

@vwxyz: A hosszasan folytatom a mellébeszélést, az annyi volt, hogy leírtam, hogy nem tudom miért, úgy tudom, hogy nem teljesítünk néhány kritériumot, majd beidéztem a kritériumokat.. Kettő mondatot írtam.
Erre te leszarod a kritériumokat, és írod a baromságaidat tovább.

"- nem osztogathatna felelőtlenül, hogy a tanulatlan munkás-paraszt réteg szavazatait így vásárolja meg"
Ahogy elnézem elég sok értelmiségi is szavazott a fideszre, és elég sok paraszt a másik oldalra.

"nem halmozhatná az adósságot, amivel a jövőnket zálogosítja el, és"
Ja, mert euróban nincs államadósság? Egyébként mintha az alaptörvényben benne lenne, hogy csökkentésre kell törekedni, és csökkentették is az államadósságot. Ja, igen, ne gyere azzal, hogy dehát bazmeg leesett ide egy kisbolygó, amire senki nem számított, és most van mire költeni, mert kiröhög mindenki.

" nem inflálhatná el a forintot, amivel elértékteleníti a megtakarításainkat."
Te tényleg akkora barom vagy, hogy otthon örizgeted a forint megtakarításodat?

Egyébként mesélj, sikerült már Ducatot látnod?

#szájbergyerek# 2022.04.08. 09:21:32

@Igazamvanvagyigazamvan?:
Tök jól felsoroltad, hogy miben volt balfax a zellenzék, majd azzal jössz, hogy megvehető a nép.
Ügyes vagy.

#szájbergyerek# 2022.04.08. 09:37:19

@white999:
Látom nem érted. Ott követték el a hibát, hogy potenciális szavazókat hülyéztek le.
Akiktől azt várták volna, hogy a narancs helyett majd a sokszínű bandára szavaz.

vwxyz 2022.04.08. 11:02:55

@tiltsál ki te gyökér: Láttam, hogy sikerült gyorsan rákeresned a maastrichti kritériumokra, ügyes vagy, hogy sikerült beillesztened. Sajnos ezzel lábon is lőtted magad, bemutattad, hogy 2022-re hogy kerültünk egyre messzebb a stabil gazdaság jellemzőitől. Magyarország "jobban" teljesít, mi?

"Ja, mert euróban nincs államadósság?"
Tanulj egy kicsit: infogram.com/a-kozponti-koltsegvetes-adossaga-1h7j4dv7gyym94n

"ne gyere azzal, hogy dehát bazmeg leesett ide egy kisbolygó, amire senki nem számított, és most van mire költeni, mert kiröhög mindenki."
Érdekes, hogy mostanában minden "kisbolygónak" számít, még a Nagy 2022. Évi Választási Osztogatás is, amelyet az ország állítólagos kiváló gazdasági helyzete "tett lehetővé".
Bezzeg a 2008-as válság, az kismiska volt. Aha, persze.

"Te tényleg akkora barom vagy, hogy otthon örizgeted a forint megtakarításodat?"
Tudod, vannak, akik nem csak magukra tudnak gondolni.
Hanem például azokra is, akiknek most a "szuperállampapírban" ég el a munkájuk értéke.

Ducato: Nem értem azt a téveszmédet sem, hogy furgonokkal zajlik az áruszállítás meghatározó része. Lásd, hogy nem csak te tudsz keresni a Google-ban, kikerestem neked azokat a "Ducatókat", amelyek meghatározóak abban, hogy a hús eljusson a henteshez:
farmsolution.hu/wp-content/uploads/2015/08/Transport-of-animals-10-2.jpg
www.eufoka.hu/images/pics/eufoka-02.jpg

vwxyz 2022.04.08. 11:04:30

@#szájbergyerek#: Majd megszavazták azt, aki "félázsiai származéknak" hívta őket.

vwxyz 2022.04.08. 11:11:47

@bs395: Szeretem látni, ahogy az egybites propagandaanyagokból "tájékozodó", nagyképű hőzöngők pár kör alatt komplett idiótát csinálnak magukból, és ez a szitkozódós csóka ideális alany.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.04.08. 11:50:51

@#szájbergyerek#: a kettő nem zárja ki egymást.
Tudomásul kell venni, a szavazók nem az eszükre hallgatnak, tudomásul kell venni, a szavazók önzők, tudomásul kell venni, a szavazó buta, mint a föld.
Lásd Brexit.
Az ellenzék ezt nem tette, Orbán már 2002-ben rájött, illetve valami zsidó csávó képezte.
Tehát, az ellenzék balfasz.

white999 2022.04.08. 15:32:57

@#szájbergyerek#: Valószínűleg tőled nagyságrendekkel jobban értem. Már csak azért is mert ez már jó pát napja leírtam vagy itt vagy más komment szekcióban. Ha nem rémlene neked akkor úgy írtam, hogy 30 éve foglalkozok értékesítéssel igen magas szinten. Én a legnagyobb kretént is megdicsérem, hogy milyen szenzációs dolgokat mond, mert tudom, hogy ha nem így teszek abból nincs eladás. titeket kemény magot nem akarlak meggyőzni (nem is lehet aki most is fidesz szavazó az eléggé menthetetlen) ezért nyugodtan kreténezhetek de MzP NEM. annak ellenére, hogy a szavazók tényleg kretének amiről már papírjuk is van. Már Tölgyesi is azt mondja, hogy az értelmiség polgárság a fidesznek elveszett és egyre inkább a munkásosztály pártja. Ezt kb 6 éve mondom, hogy a fidesz az új maszop. Én addig voltam fidesz szavazó 2010, amíg egy éles váltással nem lett a fulll kretének és orosz imádók komcsi pártja.

Amúgy a köpcös ugyanúgy sértegeti az ellenfelet csak te még ezt is képtelen vagy észre venni. pl minden kommunista elment szavazni (nyilván mert a fidesz ott volt nagy számban de gyanítom nem arra gondolt), vagy a liberális a diplomás kommunista. vagy a baloldal harcba akarja vinni az országot és vért akar olaj helyett a cigány nyilatkozó szerint a kiskorúakat stb. Meddig folytassam a nem valós sértegetést. de hát ősi komcsi szokás vádold meg a másikat azzal amit te magad cselekszel.

white999 2022.04.08. 15:45:16

@tiltsál ki te gyökér: Ugye nem a hús árát szabták meg, hanem 7-8 termékét.
De bazmeg, mi tart vissza, ne vegyél csirkét, zabálj disznóhúst, és fizess többet. Nem kötelező.

Nyilván dízel autóba is lehet tankolni szódavizet. Te nagyon hülye családonként 320.000 forintba kerül a rezsicsökkentés jelenleg. Annak a szopott fejű fidesz szavazónak is aki boldogan ordítja az éterbe, hogy csak a fidesz de közben meg fával fűt. Nekem is akinek szinte 0 a ház rezsije, mert közel passzív a ház és annak is gyanítom te ilyen vagy aki fűt világ faxára mert nem volt esze se meg több pénze se ezt felmérni vagy kiszámolni, hogy mit jelent a környezetre meg a pénztárcára a jövőbe látás. Ebből a szempontból igazad van de azt már nem éred fel ésszel, hogy ezért van szarabb helyzetben az ország mert ilyen a világon nincs csak orbánisztánban, ahol a köpcös érti a nép nyelvét. Ezt mindenki ért csak a népet nem érteni kellene hanem nevelni. Csak az nem megy egyszerűbb a kretének szintjére süllyedni.

white999 2022.04.08. 18:26:04

@#szájbergyerek#: na mi van wazze? Megszavazták a fideszes ep képviselők, hogy ne legyen paks 2 meg gáz és olajembargót megh hát a fegyverszállítást. Nem ezért volt MzP nemkívánatos hazaáruló aki a magyar családokat tönkre tenni és az örök hidegbe száműzni meg háborúba vinni a gyerekeket is. 5 nap telt el wazze. Ki nem ért és mit akkor ugye?

tiltsál ki te gyökér 2022.04.08. 23:23:55

@vwxyz:
bemutattad, hogy 2022-re hogy kerültünk egyre messzebb a stabil gazdaság jellemzőitől. Magyarország "jobban" teljesít, mi?"
Jaja. Tényleg, 2020-21ben nem volt lezárva a fél világ, ugye? 22 meg mintha egy háborúról szólna eddig, mellesleg jelen pillanatban talán egyik európai ország sem teljesíti a maastrichti kritériumokat.

"ne gyere azzal, hogy dehát bazmeg leesett ide egy kisbolygó, amire senki nem számított, és most van mire költeni, mert kiröhög mindenki."
Érdekes, hogy mostanában minden "kisbolygónak" számít, még a Nagy 2022. Évi Választási Osztogatás is, amelyet az ország állítólagos kiváló gazdasági helyzete "tett lehetővé".
Bezzeg a 2008-as válság, az kismiska volt. Aha, persze."
2008 sehol sem volt ehhez képest.

"Te tényleg akkora barom vagy, hogy otthon örizgeted a forint megtakarításodat?"
Tudod, vannak, akik nem csak magukra tudnak gondolni. Hanem például azokra is, akiknek most a "szuperállampapírban" ég el a munkájuk értéke."
Előbb már leírtam valamelyik okos pajtásodnak. Mi volna, ha azt képviselnéd, amihez közöd van, nem "valakiket" meg "valahol".

Ducato: Nem értem azt a téveszmédet sem, hogy furgonokkal zajlik az áruszállítás meghatározó része. Lásd, hogy nem csak te tudsz keresni a Google-ban, kikerestem neked azokat a "Ducatókat", amelyek meghatározóak abban, hogy a hús eljusson a henteshez:"
Te ostoba barom, sok ilyen állatszállító kamiont látsz a hentesek környékén :D:D:
Nézd a sok hülye pék:
www.felegyhazipekseg.com/sites/default/files/field/image/iraskepek/20170619_jav.jpg
www.fejedelmipekseg.hu/pictures/trans/thumbnails/tnIMG_7387.jpg
scontent.fbud4-1.fna.fbcdn.net/v/t1.6435-9/167876630_126318176171287_3261476043396728820_n.jpg?_nc_cat=110&ccb=1-5&_nc_sid=e3f864&_nc_ohc=IzQbF-YWNhAAX-QaXvu&_nc_ht=scontent.fbud4-1.fna&oh=00_AT8vwvIfWf5-OGsf4Dwv_05QYJk-3Uk41pyfhzafXaIkyQ&oe=62756C6D
Meg a sok hülye húsos.
scontent.fbud4-1.fna.fbcdn.net/v/t1.6435-9/108342233_929488217479059_7812512520858668834_n.jpg?stp=dst-jpg_p417x417&_nc_cat=108&ccb=1-5&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=xrXGFdVF36wAX90ib_H&_nc_ht=scontent.fbud4-1.fna&oh=00_AT-HtJbpSafcQlkPN7Z3PiZvKRejQxOijONoltyLpiFX-w&oe=6275E7A9
privathus93.hu/images/akcio.jpg

Mondjuk ha igazi hülyét akarsz látni, akkor próbálkozz a tükörnél...

tiltsál ki te gyökér 2022.04.08. 23:25:08

@white999: Mit is szavaztak meg, hülyegyerek? :D

vwxyz 2022.04.09. 09:42:07

@tiltsál ki te gyökér: Milyen szépen levezetted, hogy Orbánnak 10+ év is kevés volt felkészülni a soron következő krízisre. A munkáját nem végzi, bezzeg az óvodások nemváltoztató műtéteivel jól elvan.

Tehát ezt a kérdésedet nekem írtad vagy Orbánnak? 'Mi volna, ha azt képviselnéd, amihez közöd van, nem "valakiket" meg "valahol".'

2008 sehol, te nem makrós vagy, ez már kiderült.

Amúgy ezzel az állandó szitkozódással és káromkodással egy konkrét hiányosságodat próbálod kompenzálni vagy az általános gyengeségedet?

tiltsál ki te gyökér 2022.04.09. 18:00:55

@vwxyz: Mintha befogtad volna a szádat a Ducatokkal kapcsolatban. Szájbavert a realitás?

"Milyen szépen levezetted, hogy Orbánnak 10+ év is kevés volt felkészülni a soron következő krízisre. "
Ühüm. Hát persze, az eddigi években semmi probléma nem volt, ugye? 2010ben államcsőd közeli volt a helyzet, legalább is a ballib sajtó minden hétre várta az összeomlást. Ciprusi válság? Görög válság? Végül is csak fél Európa majdnem csődbe jutott, sőt még szakadást is emlegettek. Menekültválság? Covid? Ukrán háború?
Tényleg hátradőlhettek végig, ugye?

"Mi volna, ha azt képviselnéd, amihez közöd van, nem "valakiket" meg "valahol""
Nem, ezt neked írtam, meg a kispajtásaidnak, aki 12 éve pont ugyanúgy rohangálnak a faszerdőben, és nem értik, hogy miért állnak a földbe. Mert neked van megtakarításod, mert te okos vagy, de valakinek valahol meg akármi rosszul érint. Hát persze. Abszolút hiteltelenek vagytok amikor szakértetek, legyen szó kisebbségről, vidékiekről, menekültekről, cigányokról, öregekről, buzikról, hajléktalanokról, trafikokról, bármiről.
Tessék, annyira sötét vagy, hogy nem érted, hogy félmillió vállalkozásnak igenis rohadtul számít, hogy mennyiért tankol de te szenvedsz, hogy bezárt 3 kút.

Úgy beszélek és úgy írok, ahogy akarok. Diplomatikusan is el tudlak küldeni az anyád picsájába, de nem akarom. Nekem így jó. Ha neked nem, akkor ne szólj ide, és ne olvass. Építgesd a buborékodat, ahol minden összedől, minden szar, és mindenki hülye agymosott. Négy évente a valóság a szádba szarik, de ezt már megszoktátok.
süti beállítások módosítása