Ateizmus, anarchia és koszos punkok.

killtheradical

killtheradical

Antal-szív

2008. március 27. - bs395

Antal Attila mégse mond le.
Nüansznyi homokszem került a szívbillentyűk közé.

Nagybetegségében azt találta ki, hogy nem megy ám ő csak úgy, fű alatt, mégsemnem. Őt kérem ki kell fizetni.
Végkielégítéssel. Gyanítom, hogy végkielégítéséből ki tudnám fizetni mellényzsebből a lakáshitelem.
Gyanítom, hogy eddigi juttatásaiból telket vettem volna, kettőt. Sőt: gyanítom, hogy a "közbeszerzésekből", azaz abból, hogy pecsétet nyomott rájuk, ami ugye ingyér van, szóval abból építettem volna egy nyaralót én is horvátban, a Demszky mellé (aztán beköltöztettem volna oda egy Józsefvárosi családot, amikor a Gábor épp monokinizik a teraszon).

Mert ha ő kinyitja a száját. Ha ő egyszer elkezd beszélni.
Én hallgatnám. Mondjad, Atesz, mondjad. Nálatok is laknak-e Zuschlagok?

Így vagy úgy: a szíve beteg - nem a pofája.

A bejegyzés trackback címe:

https://killtheradical.blog.hu/api/trackback/id/tr1398755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása