Ateizmus, anarchia és koszos punkok.

killtheradical

killtheradical

Lenin él, blogol és kommentel

2008. március 18. - bs395

Elvtársak!
Nagy a mi örömünk!
Szeretett vezérünk, alapító szellemünk, a német szabotőr, aki úgy loholt a forradalom után, mivel a spontán tört ki elméletével szöges ellentétben, s nem a "profi", Svájcban képzett forradalmárok által, nos ő, él!
És blogol! És kommentel! És sok neki az álneve!

Imádom a blogokat, főleg mióta én is írok. Imádom a kommenteket, főleg mióta én is kapok.
Sokat is tanulok belőle.

Megtanultam például, hogy a Fidesz jobboldali, bárki bármit is gondoljon, érezzen a bizonyítékok (értsd: tetteik) alapján. Illetve hogy Gyurcsány kommunista (ez fontos alaptétel). Aki ezen a kettőn nem tud túllépni, az nem jöhet velünk tovább.
Azt is megtanultam, hogy az MSZP-ben mindenki kommunista, és hogy kommunisták csak ott vannak.
Megtanultam azt is, hogy minden előzetes statisztika ellenére Magyarországnak 3.3 millió jobboldali, a központi költségvetésbe nettó befizető, szavazatra jogosult állampolgára van, akik szolidárisak, mert jobboldaliak, és az nekik a jellemzőjük.
Megtanultam, hogy a háziorvosoknak a "kártyapénzen" kívül soha semmi más támogatásuk nem volt.
Megtanultam, hogy Viktort kritizálni nem szabad, mert már 6 éve nem ő van kormányon, azért.
Megtanultam, hogy ha bármilyen zsidó származású emberről rosszat írsz, akkor náci vagy, ha a radikáljobbról, akkor zsidóbérenc, és kommunista is. Ha egy bejegyzésben mindegyikről, akkor demagóg.
Megtanultam, hogy ha a magad fejével akarsz gondolkodni, akkor hazaáruló vagy. És demagóg.
Megtanultam, hogy tök mindegy, mit írsz két sorral feljebb, az, mire ide elérsz, érvényét veszti, mind az írás, mind az olvasás tekintetében.

És azt is, hogy a fentieket íróik halálosan és megmásíthatatlanul komolyan gondolják.

Közben Lenin apánk képe fenn a falon pereg, alatta ott reppel a sok nigger gyerek.

A bejegyzés trackback címe:

https://killtheradical.blog.hu/api/trackback/id/tr85386359

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása