Ateizmus, anarchia és koszos punkok.

killtheradical

killtheradical

Kordon blőd

2009. március 16. - bs395

Ej, be szép is az, amikor liberális demokráciában a szólásszabadság fundamentumát a kerítés mindkét oldalán hangoztatják, csak a másiktól el akarják venni! Ehhez persze elengedhetetlen, hogy legyen kerítés, és legyenek, akiket egymástól elkerítenek. Ezek nélkül csak életnagyságú terepasztal lenne, és a zembereket úgy kéne utólag rámontírozni a képre, viszont egyszerűbb is lenne propaganda szempontból, mert az éppen aktuális üzenettel teljes mértékben és önként, sőt, instant egyező figurákat rajzolhatnánk a késztermékre, és már mehetne is egyből a plakátnyomóba, közvetlenül a mentsük meg az őserdőket feliratosok után. Adva van nekünk az állandósulni látszó szentháromságunk, ami lassan olyan törvénnyé szilárdul, mint a trigonometria alapvetései: kormány, ellenzék, és a mindent ellenzék. Apró finomságokkal nem foglalkozunk.

A kormány nem szereti az ellentmondást. Aki velünk, az miért nincs ellenünk. Arcpirító, amit március 15-e alkalmából rendeztek, csak mert nem bírják a kritikát. Felkordonozták a fővárost - itt nálunk vidéken miért nincs ilyen? -, körbe karikára, nehogy valami ne úgy történjen, ahogy szeretnék. Ha nemzeti színűek lettek volna a rácsok, még tapsoltam volna is az ötletnek, mert gyönyörűen kifejezte volna, hogy végeredményben saját rabjaink vagyunk, de legfőképp azoké, akik a jelképeket és az államiságot legfelsőbb szinten kéne, hogy képviseljék, de a nép büdös, úgyhogy most kivételesen nem be, hanem kizárták őket (minket). Nem is baj, mi se szeretünk velük fotózkodni, mert elkerülhetetlen, hogy "véletlenül" rabosító fotósorozaton szerepelve leszünk közösen megörökítve. Ez irányba mutat a "Felelős kormányt Budapestre!" felirat ellen érzett zsigeri ellenszenvük is, hisz ki felelős, azt felelősségre is vonják. Azt a forradalmár mindenüket a transzparensezőknek, mindnek! Szélsőjobbos egykutya mind!

Aztán ott van a mi kis mindent ellenzékünk, kik egyes részei épp a karvalytőke, az internacionalizmus, az idegenszívű kizsákmányolás és a cionista világuralom másodvonalának számító Unióba készülnek. Élükön olyan kiválóságokkal, mint maga Morvai Krisztina, bizony, a jogtudományok magas szintű művelője - már amíg a magukfajták jogairól van szó, mert ha jól veszem ki programfüzeteikből, ők a kordonozást legszívesebben fordítva képzelnék el: mindenkit bezárni, ellenőrizni, megszámolni, megjelölni. Ha és amikor ezt velük játsszák el karhatalmilag, egyből az ombuccmant hívja ő is, mint egy bizonyos más kisebbség saját jogra halmozottan érzékeny képviselői. Kendék se jobbak, hiába nevezik magukat, balosabbak a balosnál is, s ugyanolyan totalitáriusak: minden nemzeti és állami ünnepet kisajátítottak már, pont, mint a kormányzó erők. Ha van ünneplés, hát ők az ellenünneplők, mindegy, miről van szó, a cigányok és zsidók dögöljenek meg, ugye?

Legvégére maradt az Ellenzék. Így, nagybetűvel, hisz a fentebb említett szubkultúra kivételével mindenkit felszívtak már. Volt a magyar történelemben már hasonló helyzet, akkor direkte úgy is hívták őket, hogy Egyesült Ellenzék, ám amikor végre valahára hatalomra kerültek a legnépszerűbb hívószavakkal, mit magyar szív csak kérhet - Edda inklúzív (sose szerettem, még ha ezért meg is késelnek) -, mit se tudtak nem hogy megvalósítani belőle, de magukkal kezdeni se. Hogy a történelem ismétli vagy nem ismétli önmagát, majd kiderül, őszintén remélem, hogy nem, és tudnak majd mit kezdeni legalább magukkal, s már ezzel is túlszárnyalnák a jelenlegi kormány elmúlt egy évben nyújtott teljesítményét. Lózungjaiban él a nemzet, s abban itt sincs hiány, mert azé az ország, aki megdolgozik érte. A kormánnyal meg utáljuk egymást, higgyétek el ("Gyugyu, gyere bazdmeg, azt látnod kell! - Nem tehetek róla, imádom ezt a palit!" - Torgyán doktor és Horn Gyula párbeszéde az üléstermen kívül).

Március 15-én egyetlen dologról nem beszél senki: március 15-ről. Nem beszélünk róla, hogy mi vezetett oda, mit akartak, hogyan alakult, hogyan lett vége és miért. Nem Görgey vagy Kossuth naplókat olvasnak fel, nem idéznek az első felelős magyar kormány üléseiből, hanem szentül meg vannak róla győződve mind, hogy ők a nemzet és minden társított részeinek az egyetlen és igaz letéteményesei, '48-nak ugyanúgy, mint '56-nak. '67-nek vagy '14-nek nem, azt vigye el más. Nincs itt semmi totalitarianizmus, kérem, oszoljanak az egyetlen áteresztő ponton át, amit direkt szívatásként a tér átellenes, legértelmetlenebb és legnagyobb kerülőt okozó végében állítottunk fel, de csendben tegyék, különben megindulunk, azt a keservit. Ha már '48, egy dolgot kérdeznék, amit akkoriban is feltettek a miniszterek tanácskozásain: pénz, tessék mondani, van? Nincs? Hát akkor kellemes ünneplést kívánok.

A bejegyzés trackback címe:

https://killtheradical.blog.hu/api/trackback/id/tr431005874

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Sárdobáló 2009.03.16. 21:39:54

SzólásszabadságA Kossuth tér környékére is nehéz volt bejutni, félórás sorbanállás után. Fémdetektorok, mandarin- és almakisajátítások után juthatott csak az állami ünnepség közelébe az érdeklődő. Ha ezután hangját akarta hallatni, a véleményét kifejezni,…

Trackback: Sárdobáló 2009.03.16. 21:38:40

Nem ők A magyarok!Hazafelé a villamoson egy (nekem úgy tűnt) cigány srác, egy kopasz, acélbetétes-bakancsos és egy trikolor-karszalagos fiatal között utaztam. Mindhármukon fekete ruha volt, a két utóbbin az említett kellékeken kívül kokárda is. Én ugyan n…

Pingback: Kordon Blőd | Napi Bulvár 2009.03.16. 21:38:17

[...]ellenzék. Apró finomságokkal nem foglalkozunk. Részletek:itt Kapcsolódó[...]

Trackback: Tudtad? 2009.03.16. 19:41:31

Kossuth nevét a szádra ne vedd Lezajlottak a március 15.-i megemlékezések. Volt itt minden, rendőrkordon, fémdetektor. Minden, ami egy rendőrállamban dukál. Igen ezt kell mondani, Rendőrállam. Mert mi más lenne, hiszen itt el lehet venni a csecsemőtő…

Trackback: Tudtad? 2009.03.16. 19:41:19

Kossuth nevét a szádra ne vedd Lezajlottak a március 15.-i megemlékezések. Volt itt minden, rendőrkordon, fémdetektor. Minden, ami egy rendőrállamban dukál. Igen ezt kell mondani, Rendőrállam. Mert mi más lenne, hiszen itt el lehet venni a csecsemőtő…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

boj (törölt) 2009.03.16. 23:54:44

"Ja, meg a kékcédulás választás is történelmi tény, hm?"

?

hu.wikipedia.org/wiki/1947-es_magyarországi_országgyűlési_választások

Hackbard Celine 2009.03.17. 00:07:23

@Furamadár: Csintalan az mszmp alelnöke volt, mégis bevette a fidesz. Nincs ma Magyarországon önmagát baloldalinak valló párt. A mszp szocdem enyhén liberális áthallással, a fidesz meg leginkább egy szocialista néppárt némi neokonzervatív beütéséssel. Államosítani akarnak és növelni az állam szerepét az újraelosztásban. Úgyhogy csak óvatosan a jobbos-balos jelzőkkel.

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2009.03.17. 00:10:11

@Hackbard Celine:
az uszításnál ér véget. ha elfogadjuk, hogy többé-kevésbé felnőttek vagyunk, akkor nem érzem megalapozottnak, hogy kiakadjak rajta, ha valaki csúnyákat mond rólam - ellenben ha azt állítja, hogy a megveretésem pl helyes cselekedet, akkor kiakadok.
az utcai randalírozást szintén elítélem, ahogy az andrássy úti menet megdobálását is - demszkynél már ambivalensebb érzelmek kerítenek hatalmukba.
egy tisztség betöltőjét akkor lehet az intézménnyel azonosítani, ha úgy is viselkedik. ha feri a felét meglépte volna annak, amit az őszödi beszédben mondott (káderleépítés és a megélhetési politizálás, pozícióhalmozás és pazarlás visszaszorítása), máshogy viszonyulnának hozzá az emberek - de nem tette.

@morpho:
a vélemény kifejezésének módja a vélemény kifejezőjét minősíti első sorban. nem központilag ukázba adni, hogy a miniszterelnök beszéde alatt nem szabad hangos trágársággal ordibálni - azt a többi jelenlévőnek kell kikényszerítenie, lehetőleg nem tettleg. ha ne megy nekik, akkor van erre rendőrség, akik elvezetik. de egy transzparens felemelése még nem állam ellenes cselekedet.
másrészt meg igazad van abban, hogy akik ma az üvöltözik a készenlétiek láttán, hogy ávh, azok vagy nem tanultak történelmet, vagy túl hülyék hozzá: az ávh éles lőszerrel lőne közéjük, a túlélők meg munkatáborban gondolkodnának rajta, mit is akartak mondani tulajdonképpen.

a ló két széle között nem nagyon tudunk megmaradni.

morpho 2009.03.17. 00:12:09

@Furamadár:
Egyrészt akinek nem inge ne vegye magára.Másrészt azért talán ne te mondd meg,hogy ki lehet politikus és ki nem,hogy kinek kell szégyenkezni és kinek nem.Ne haragudj,de ezzel nem tudok és nem is akarok mit kezdeni.Ez pontosan az a kirekesztő rettenet,ami ellen a hsz-ben tiltakoztam.

cbc 2009.03.17. 00:12:24

Arcpirító, hogy rengeteg embernek ebből áll az élete, hogy néha elmegy és jót fütyül. Úgy látszik mással nem tudják eltölteni a munkaszüneti napokat.

Arcpirító, hogy a vagy mások által távvezérelt, vagy gyárilag agyatlan csőcselék távoltartására tett intézkedéseken felháborodik valaki.Tetszik majd kifizetni amikor legközelebb is szétkapják a várost?

Arcpirító, hogy az Index minden (haver) baromságát kirakja a főoldalára.

morpho 2009.03.17. 00:21:08

@bs395:
Magasról szarok a miniszterelnökre,meg a beszédére.Itt most március 15.e volt.Olyankor meg nem üvöltözünk.A nagypapa temetésén sem üvöltözünk,meg a templomban sem.Sőt a templomba nem megyek be éljen Charles Darwin feliratú pólóban sem a vasárnapi szentmisén,mert bunkóság.Nem kicsit,nagyon.Ennyi.A többi meg nem érdekel.

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2009.03.17. 00:21:32

@cbc:
a harmadik bekezdés megvolt? vagy rögtön az első után az index arcpirító haverja vagyok.

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2009.03.17. 00:24:38

@morpho:
ha valaki temetésen üvöltözik, mi történik? a gyászolók megkérik, hogy ugyan csinálná már otthon. ha nem hajlandó rá, rendőrt hívnak, elvezetik, megbüntetik, de nem kordonozzák körbe a temetőt, és nem nénzek mindenkit alapból rendbontónak.

ügyfélszolgálatos 2009.03.17. 00:32:24

@vagyokkk: te barom ha lenne ávh nem irkálnál a neten. Ez amit mindig elfelejtetek. Ávh nincs és reméljük nem is lesz.

Modigliani 2009.03.17. 00:35:28

@Hackbard Celine:

Amire Te gondolsz, az a bagdadi Iraki Központi Büntetőbíróság volt, és amennyire én tudom, Bagdad azért még nem "land of the free", bár, aki még Bagdadban él ennyi terror után is, az nyugodtan használhatja a "home of the brave" jelzőt:)

mesmithy 2009.03.17. 00:38:24

@morpho: Bar szep lehetett a Muzeumnal a program, de nem hiszen hogy szivesen megyek olyan helyre ahol femdetertor, kordon, motozas van, mert nem a kormany terrorjat akarom unnepelni!
Csak nehogy meglepese legyen, ha meg a valasztasok elott a statariumot is kihirdetik.

ügyfélszolgálatos 2009.03.17. 00:38:25

@bs395: Te nem az index haverja vagy hanem szimplán hülye.

Hackbard Celine 2009.03.17. 00:40:30

@bs395: Bush (a fiatalabb) olyan ostoba volt, mint egy nagyobb darab kavics. Népszerűsége 0-ra csökkent a végére, de mégis a ciklust ki tudta tölteni pedig egy iszonyat komoly világválsággal lépett le a trónról. Így működik (jobb helyeken) a képviseleti demokrácia.
Nálunk az "aranyhal" típus a politika legfőbb reménye: emlékezete az előző 10 percre terjed ki és ellenérdekelt a változásokban.
És igen: furcsa az aszimmetria, hogy amíg a mostani állami rendezvényeken és korábban az mszp-s választási rendezvényeken mindig feltűntek hangoskodó hőzöngők, addig a fidesz rendezvényein nem. Talán mert konkrétumok hiányában nem volt mi ellen protestálni. Ahogy ma sincs.
Talán a rongyrázó képmutatás ellen mentek ki az operabálhoz balhézni a szélső"bal"-osok, de az nem politikai rendezvény volt.

Hackbard Celine 2009.03.17. 00:45:17

@Modigliani: Ugye most csak viccelsz? Irak jelenleg megszállás (ha úgy tetszik felszabadítás) alatt áll. Egyértelműen amerikai befolyásra hozták ezt az ítéletet.

morpho 2009.03.17. 00:49:12

@bs395: Kivéve,ha tudják a gyászolók,hogy jönnek majd üvöltözni,mert jöttek a nagymama temetésén is.A prioritás a gyászolóé.Ha kell kordonnal.

@mesmithy:
" nem a kormany terrorjat akarom unnepelni!"
Hát ne tedd!

"Csak nehogy meglepese legyen, ha meg a valasztasok elott a statariumot is kihirdetik."
Már kihírdették,mindjárt csöngetnek.Csomagolj gyorsan!

mesmithy 2009.03.17. 00:52:34

@morpho: Tudod egy normalis demokraciaban, mar mindennap 1-2 millio ember tuntetne a parlament elott ekkora toketlenseg lattan.
Te viszont akkor csomagolj, ha valasztasok lesznek!!!

morpho 2009.03.17. 00:58:23

@mesmithy:
Miért akkor mi lesz?A statárium már érvényben van,nem?Mi jöhet még?Majd azt hazudom,hogy a fideszre szavaztam.Vagy a jobbikra.Szóval arra,aki majd nyer.

mesmithy 2009.03.17. 01:04:15

@morpho: Talan meg nem, de a jelenlegi kormany mar szeretne kihirdetni.

Páneurópai Harci Kos 2009.03.17. 01:05:37

A "liberális demokrácia" mint olyan egy nagy hülyeség.
Ezzel a szöveggel takaróznak többnyire azok az emberek, akik -bár másokat szeretnek/nének ilyen olyan jogaikban korlátozni, de nem birják ha más is ugyanezt teszi velük.


u.i. Bármelyik másik nyugati demokráciában ugyanezt megcsinálják, ha veszélyben a nyugalom.

Az elkerités meg azért kellett, mert vannak olyan honfitársaink akik nem tudnak kulturált európai állampolgárhoz méltóan viselkedni (belekiabálás a másik beszédébe, fütyülés, dobálózás) tisztára mint az állatkert majomházában.

"- itt nálunk vidéken miért nincs ilyen? -" örülj neki, hogy nem borogattak autókat, égettek kukákat, törtek be kirakatokat, vagy éppen fosztották ki a helyi tévét.

Az állampolgárok java részének nagyon elegevan abból a párszáz csőcselékből akik minden pillanatot megragadva szitják a feszültéget. (amiből ugyis van épp elegendő)

mesmithy 2009.03.17. 01:09:49

@Páneurópai Harci Kos: Es az allampolgarok nagy tobbsegenek elege van mar a hazug, tolvaj kormanybol is.

morpho 2009.03.17. 01:22:13

@mesmithy:
"Es az allampolgarok nagy tobbsegenek elege van mar a hazug, tolvaj kormanybol is."
Ebben bizonyára igazad van,de ne a március 15.-ei ünnepségeken tiltakozzanak a kormány ellen.Kurva sok nap van még,amikor senki nem akar a gyerekeivel ünnepelni.
Elmenekülnek a fővárosból az emberek a nemzeti ünnepeken.Ez így rendben van?Lófaszt,és aki azt mondja,hogy erről a kormány tehet,az vagy hülye,vagy másokat néz annak.Egy képviseleti demokráciában nem azzal érek célt,hogy anemzeti ünnepeken elzavarom a főváros lakosságát.

mesmithy 2009.03.17. 01:27:37

@morpho: Persze, de sajnos lelatom az elegedetlen tomegek tiltakozasat egyeb napokan sem, mindenki csak a csodara var, mert a mai magyaroknak gozuk sincs a demokraciarol, otthon a fotelben sirnak hogy milyen szar (lesz meg szarabb is), de hogy ok is tehetnenek a valozasert azt mar nem.

dshk 2009.03.17. 01:32:24

@mesmithy: az állampolgároknak előbb-utóbb minden kormányból elege lesz. Nem emlékszem, hogy lett volna kormány ami az idők végezetéig maradt volna hatalmon... A döntő többség azonban nem tróger módon adja elő a nemtetszését.

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2009.03.17. 01:35:05

@ügyfélszolgálatos:
érveid súlya alatt összeroppantam. holnap törlöm a blogot, ígérem, csak ma hadd szórakozzak még egy kicsit. tudod, kommentszámra fizetnek.

@morpho:
amikor először hány be a temetésre, el kell vitetni. amikor másodjára is, akkor is. harmadjára is, negyedjére is. esetleg kirakni egy rendőrt a bejárathoz, hogy ha jön a józsi, akkor küld már haza. de a kordonnal mindenkit megszivatsz. nem tudom elhinni, hogy ne lenne meg a kis listájuk a prominens arcokról, mint az angol rendőröknek a futballhuligánokról.

@Hackbard Celine:
bush a végén, mire a válság kitört, már nem volt véleményformáló, mindenki a jelölteket hallgatta, és ők nyilatkoztak a különböző mentőcsomagokról, hogy támogatják-e őket, vagy nem.
de bush és a háború ellen is voltak tüntetések, a hazafiasok ott is össze-össze szólalkoztak azokkal, aki szerint irak hiba volt, július 4-én mégse zárják le kordonnal a nagyvárosokat, pedig ott rendes kifejlett nácik is vannak tömegével, ténylegesen teli éles lőszerrel. más világ. nekünk ez a langyos jutott, és talán nem is baj.

mesmithy 2009.03.17. 01:37:01

@dshk: Bocs en nem is a troger modra gondoltam, de 1-2 millio ember a parlament elott elegedo lenne lemondasra kenyszeriteni ezt a balf... gyulekezetet akik ma kormanyon vannak, mielott tenyleg osszeomlik az orszag.., mert ez mar egy "kicsit tobb", mint atlagos elegedetlenseg az aktualis kormannyal szemben.

morpho 2009.03.17. 01:42:01

@bs395:
Van aki csak egyszer megy el az anyja temetésére.Nincs második,meg harmadik...Úgy tűnik,ebben nem fogunk egyetérteni.Így jártunk.

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2009.03.17. 01:46:18

@morpho:
de március 15 van minden évben. meg október 23 is, és így tovább. nem hiszem, hogy a két dolog egy lapon említhető, hisz a bátor forradalmároknak is mindegy, hogy miről is van éppen szó, vagyis hogy kinek a rokonát temetik is.

vauvauvau 2009.03.17. 02:07:31

Fideszestől, Mszpstől, Jobbikostól mindenki bassza meg az anyját.
Éljen Petőfi!

Parasite 2009.03.17. 03:56:57

nem olvasom végig, mert nincs kedvem. a kordonról annyit, hogy évek óta ez volt az első olyan ünnep, ahol a sok paraszt "táncolj feri búcsúbuli" és "gyurcsány takarodj" kiabáló helyett a műsort is lehetett hallani és ezáltál élvezni, már ha volt olyan akinek bejött. vagyis nem zavarta meg 20-30 idióta agymosott szerencsétlen barom. úgyhogy hajrá kordon és kapuk. ennyi.

Parasite 2009.03.17. 03:58:49

nem olvasom végig, mert nincs kedvem. a kordonról csak annyit, hogy ez volt évek óta az első olyan ünnep, amikor a sok bekiabáló paraszt helyett a műsort lehetett hallani és ne adj isten élvezni is. úgyhogy hajrá kordon, hajrá magyarok. tisztelt hőgyeim é suraim.

Parasite 2009.03.17. 03:59:49

nem olvasom végig, mert nincs kedvem. a kordonról csak annyit, hogy ez volt évek óta az első olyan ünnep, amikor a sok bekiabáló p@r@szt helyett a műsort lehetett hallani és ne adj isten élvezni is. úgyhogy hajrá kordon, hajrá magyarok. tisztelt hőgyeim é suraim.

tenkes kapitánya 2009.03.17. 04:01:24

15-én néztem a hiradót,volt egy másik helyszin ahol hasonlót láttam mint Bp-en.Úgy hivták az államot ,hogy PAKIZTÁN!hm

Na itt tartunk:)))

dshk 2009.03.17. 04:18:00

@mesmithy: "de 1-2 millio ember a parlament elott elegedo lenne lemondasra kenyszeriteni"

Kivétel nélkül minden egyes kormányunkat jóval több mint 1-2 millió ember utálta a maga idejében! Különben nem váltották volna le őket. Az alkormány 4 évente ír elő választást. Nem akkor amikor már a döntő többség utálja a kormányt. Ha így lenne akkor egyik kormányunk se húzta volna 4 évig... Lehet hogy Gyurcsány megdöntötte a népszerűtlenségi rekordot, de nem hiszem hogy sokkal. Csak arra már nem emlékeznek az emberek, hogy az Antall, Horn, Orbán korányt mennyire utálták - sok évvel ezelőtt.

tenkes kapitánya 2009.03.17. 04:27:34

Természetkedvelő vagyok,ezért nem szeretem az állatkerti rácsok mögé zárt állatokat.Tudom téves sokak szerint a hasonlat,de nekem ez jött le 15.én az ünnepről,ide jutottunk. hm?

Szűcslaci 2009.03.17. 05:07:06

A sok nyavalyásnak, akik a tüntetőket fikázzák ( azokat, akik a Nemzeti Ünnepen fel merik emelni szavukat a rühös köpönyegforgató, ízig-vérig kommunista dinasztia ellen) üzenem, hogy nyilván 1848 március 15.-én is a csőcselék tört és zúzott, köztörvényes bűnözőket szabadított - az ostobák és a hatalom szemszögéből.
Jóelvtársak vagytok.

2009.03.17. 05:32:12

Kedves Parasite, az a 20-30 idióta, amiről te beszélsz (akiket a média mindenáron kukagyújtogató primitív pánknak próbál beállítani) magyarország felvilágosultabb, és cselekvőképesebb része, akiknek már feltűnt hogy az ország szarban van, és nem elsősorban gazdasági szempontból. Nem csak sopánkodik otthon, és várja a megváltást, hátha 20 év után csoda történik, és hirtelen spontánmód magától virágzásnak induló oázis leszünk európa szívében, boldog nyugodt közösségben.

Szörnyű, és sajnálatos hogy a kárpát medencében mindig ismétli magát a történelem, és a végletek népe vagyunk minden szempontból. Türünk túrünk, amig késő nem lesz, még utána is, hátha megoldódik minden magától, vagy valaki megoldja helyettünk, aztán végül feleszmélünk, jöhet a nagy resetgomb, és indulhat a végtelen ciklus előről, ahogy a történelemkönyvekben olvashatjuk. De a legszörnyűbb mégis az, hogy mindig saját magunk ellen kell megvívnunk a legnagyobb harcot, és széllel szemben kell hugyozni.

Szerencse a szerencsétlenségben, hogy ezek az emberek nem 20-30-an vannak, hanem sokezren, és minden nappal egyre többen... Napról napra világosabb lesz, hogy a "kukagyújtogató pánkok" végülis csak normális hétköznapi átlagemberek, akiknek tele lett már a faszuk azzal ami ebben az országban megy.

Azt, hogy egy nemzeti ünnep így telik, talán nem szép, ez tény, de talán ilyenkor mutatkozik leginkább hajlandóság, hogy egy kicsit magyarnak érezzük magunkat, emlékezzünk elődeinkre, kik voltak, és hogy ők se mindig szépszóval, csendes belenyugvással érték el az akaratukat....

netsrot 2009.03.17. 05:45:06

NE AZ ÜNNEPEKEN KRITIZÁLJANAK A SZAROS RENDBONTÓK!

netsrot 2009.03.17. 05:46:52

cSAK PÁR SZÁZ GECI RANDALÍROZIK MINDIG, DE A RENDŐRSÉG HELYÉBEN BEGYŰJTENÉM ÉS SÓBÁNYÁBA KÜLDENÉM! HOGY ROHADNÁNAK MEG!

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2009.03.17. 05:48:09

@netsrot:
szerintem be van nyomva a caps lockod.

bomi 2009.03.17. 06:07:14

Megdöbbentő volt a hozzászólásokat olvasni. Tudom, ez a killtheradical, és bs395 nem jobboldali szimpátiájáról híres, ergo a törzsolvasói sem ezen oldal drukkerei közül kerülnek ki, de azért nem gondoltam volna, hogy egy ilyen nagyobb nyilvánosságot kapott posztban is (index címoldal) ilyen sokan tesznek büszkén - nem baloldali szemléletük, hanem éppen szemellenzősségük miatt - lelki szegénységükről tanúbizonyságot... Hát ennyien elvesztették a józan ítélőképességüket?

bunkó paraszt 2009.03.17. 06:51:45

a tüntetések oka még mindig a balfasz hatalommániás gyurcsány.
Ha majd eltakarodik, akkor mindenki nyugodtan ünnepelhet.

netsrot 2009.03.17. 07:08:04

A hatalommániás az a kis geci gonosz törpe az Orbán.
Más igazi kap, országban ha vaalki elveszít egy választást akkor eltűnik, és soha többé nem jelölteti magát. ( és nem is jelölik) Ez a szaros csak választásokat vesztett, ( ami után mindíg kezeltette magát Ausztriában),......mi a faszt keres még itt ha nem a hatalom éhségét mutogatja???---te bunkó paraszt!

georg 48 2009.03.17. 07:08:39

Úgy kell nekünk!!! Ennyi!!

netsrot 2009.03.17. 07:09:32

Hiába, cigóból nem lesz szalonna, csak cigánypecsenye. (vagy a hülyék miniszterelnöke:)))

netsrot 2009.03.17. 07:14:05

@bunkó paraszt: A tüntetések oka az évek óta uszító, ország megosztó, gonosz Orbán Orsós. Ezt érte el, de ezt is akarta. Papagáj kommadójával ugyanazt hajtogatja évek óta, közben csak az EU-s pénzek lenyúlására fáj a lopós cigó foga. Az ország le van szarva. Programja sincs! Nem is lesz. A kis Hitlert játsza és elhiteti a bunkó magyarok felével hogy a vizen is tud járni!

bunkó paraszt 2009.03.17. 07:17:32

@netsrot: és arra emlékszel-e, mikor veszítetted el a józan itélőképességedet...?

states 2009.03.17. 07:24:37

Mindenki kapja be, ez maradt a Gyurcsány-hívőknek, köztük Killkathedrálnak is, miután Fletó vállalhatatlan, nem csak azért, amit a nemzeti ünnepeken művel, hanem a hétköznapok miatt is. Sőt. Annyit még hozzá tennék, hogy az ellenzék anno tudott magával, sőt, az országgal is mit kezdeni, kedves, kathedrál, mert 6%-os gazdasági növekedés volt a mostani romhalmaz helyén, és a nemzeti ünnepeken sem nézett ki a főváros úgy, mint egy kísérleti egérlabirintus, ahol aki mégis kitalált a Kossuth-térre, jutalomból megnézhette korunk enyhén retardált hősét - távcsővel...

magyar-magyar szótár 2009.03.17. 07:34:12

Nem tudom, min csodálkozunk. Médiaminiszterelnökünk van. Ő jött ezzel az újsággal. Ez volt az eredeti tervekben: Majd ő lesz a demagóg ellen a megFELELŐ fegyver. Média"kormány". Médiapolgármester. Demszky már azzal eleve provokál, hogy egyáltalán ki mer állni -ő maga, az egykori 24 éves szamizdatfuvaros kifütyült volna egy ilyen alakot..
Azt már tudjuk, hogy a büdösergyanépnek két választás között kusskakukk. Coki & pofabe. A parlament ellenőrzőszerepe nulla, törvénykezéssel is elmaradva, szavazógépezet -lényegében elég lene a frakciók vezetőinek egy kis budai presszóban összeülniük a döntésekkel, mire ez a porhintés. Államköziszerződéseket lehet kötni a parlamentet UTÓLAG tájékoztatva.

Aztán. A balhék, és kiabálások. Tavaly októberben 1500 tüntetéstúrista (vö katasztrófatúrizmus) nézte, mint a birka, 68 zsírbunkó randalírozását..
Én autóbuzi vagyok, nem felejtem soha a 2007-es képet: hat baromarcú egy jajdekék Fabiá-t felborított, kb 500-an nézték, és még vagy 150 szajkómunkás -és még csak annyit se szóltak oda, hogy "Hé, mit csináltok, barmok?"
Az andrássy úti "barrikád"-nál detto ugyanez, 198 randalírozót nézett a két szervízuton és a széles járdákon kb 3000 kívncsi és 600 szajkómunkás..

Mi lett vlna, ha a kiabáló barmot egy autóra állván filmezi valamelyik operatőr, a reá mozduló 40 gyurcsányista agyérelmeszesedéses nyugdíjas karélyában?? Mert így, "hasból" véve más perspektívát mutatott.

bomi 2009.03.17. 07:36:53

@bs395: Hú, bocs, valahogy megkeveredtem. Most azon gondolkodom, mi is lehetett az oka... ;-}

Carnivora (törölt) 2009.03.17. 07:38:57

@falatkenyér:

Igen lelki szemeim előtt elképzeltem, ahogyan a liberális anyuka elkezd Bródy szövegeket dalolni , és az ikreivel nekivágja a babkocsit a rendőröknek meg a cumisüvegben a tejesmolotov koktél. Jól van barom ilyenek kellenek egy jó diktatúrához, mint te a sötét elmék.

Könnyen behatárolható kör balhézik már elég régóta máshol ezt a kört szokták elszeparálni lásd. lakhelyelhagyási, rendőri megfigyelés ... míg nálunk egy-két száz emberre hivatkozva lehet terrorizálni a komplex lakosságot. -

Hajvé 2009.03.17. 07:58:05

Tojás dobálás 2 év? Császár Előd kábszeresen gázol, felfüggesztett? Merre halad a világ, nem is a világ Magyarország. Pár éve kimertem menni az ünnepségekre, most jobb ha maradok a fenekemen otthon.
Félelmetesek lehetnek a kismamák, a nyugdíjasok a karhatom
retteghet tőlük. A kormány fél a néptől? Ők szavazták meg nekik a bizalmat. Visszaéltek a bizalommal. Csődben az ország, most lehet megmutatni mit tudnak a dumán kivül.
Nem csak üres frázisokat mondani, lebegteti a vékonka karjait a hős okos elnökünk. Nem az ellenzékkel kell foglalkozni, meg kell mutatni mit tudnak, de eddig csak duma volt más semmi.

wiseguy 2009.03.17. 08:00:53

az ilyen posztokról minfdig eszembe jut a belga "az a baj" című száma!

molaris 2009.03.17. 08:02:42

@bs395:
Ez, a kép egyszerűsítése. Ne keverjük össze a határozott és ideologikus tiltakozást SAJÁT GYŰLÉSEN, és a más gyűlésén való randalírozást. Ráadásul eme utóbbit egy jól körülírható kör követi el rendre, és feltűnően gyorsan ők kerülnek szabadlábra, minden retorzió nélkül. Valami nagyon büdös itt is, ugyan úgy mint a "Nyilak" ügyében. Az viszont, hogy nemzetközi egyezményben vállalt kötelezettséget rúgunk fel kormányszinten, elfogadhatatlan.
Ahol diktatúra van, ott bizony diktatúra van.

Baszki, nincs már mit ellopni... 2009.03.17. 08:11:08

A buzi ORBANISTÁK hiszik csak azt, hogy ez kizárólag a kormány müve. Tudathasadásos idióták, a nyálas szájú CSER-PALKOVICCSAL az élen.

Takács Bálint 2009.03.17. 08:11:22

Mekkorát fogok röhögni, ha egy esetleges kormányváltás után a jelenlegi ellenzék, pontosan ugyanígy fog eljárni a balliberális oldal szimpatizánsaival!

A következő kormánynak már nem kell meghoznia, ezeket a törvényeket és rendeleteket, csak alakalmaznia kell.

Bejelentett, engedélyezett tüntetést kezdenek oszlatni, távozásra való felszólítással, miközben a csoport távozását körbezárással megakadályozzák, majd "intézkedni" kezdenek.

Ja és bármiféle transzparens és kiáltozás is betiltva.

Lesz itt még "Ajrópa segícccs!"

states 2009.03.17. 08:11:40

Mindenki kapja be, ez maradt a Gyurcsány-hívőknek, köztük Killkathedrálnak is, miután Fletó vállalhatatlan, nem csak azért, amit a nemzeti ünnepeken művel, hanem a hétköznapok miatt is.. Annyit még hozzátennék, hogy az ellenzék anno tudott magával, sőt, az országgal is mit kezdeni, kedves kathedrál, mert 6%-os gazdasági növekedés volt a mostani romhalmaz helyén, az eurót pedig 230 forintért vettük 330 helyett, és a nemzeti ünnepeken sem nézett ki a főváros úgy, mint egy kísérleti egérlabirintus, ahol aki mégis kitalált a Kossuth-térre, jutalomból megnézhette korunk enyhén retardált hősét - távcsővel...

Kivlov 2009.03.17. 08:14:24

@zsemle_géza:
a kormány műve. 7 éve maszop brigád "kormányoz." és elkúráson kívül semmit nem tudnak felmutatni. sz*r a köbön az egész bagázs.

zoltandavid 2009.03.17. 08:14:38

Azér' az se gyenge, hogy a cumisüveget lefoglalták (vagy mivót... asszem elvették a delikvenstől), márminthogy az "közveszély okozására alkalmas tááááárgy". Nabazmeg. Augusztus 20-án ez tovább lesz fejlesztve sztem; lefoglalják az övcsatokat, a cipőket, öngyújtókat, mobiltelefonokat, de legjobb, ha az embereket foglalják le, és amíg "felelős >nemzetvezetőink:-)

zoltandavid 2009.03.17. 08:17:23

...amíg felelős nemzetvezetőink mondják a napi mondókájukat,addig az embereket szépen bezárják vmi szűk és sötét helyre. De tudok jobbat, várjál! A legfajább mégis az volna, ha rögtön fel is akasztanák mindet. Úgyis mocsok fasiszta az összes... És ha már kihűltek, akkor merjen legközelebb ellenünk tüntetni! Bezonám!

Baszki, nincs már mit ellopni... 2009.03.17. 08:18:03

@states:

Persze hogy tudott, hiszen a BOKROS-csomag bevételeiböl csak egy barom nem tud úgy osztogatni, ahogyan azt tette a szarházi ORBÀN.
Jó kövér pénztárcával nem nehéz kezdeni a gazdasággal finom dolgokat, allentétben amikor 2002-ben az mszp visszakapta a hatalmat, már az a bizonyos pénztarca tök üres volt. Hála a patkány-ORBÀN-kormánynak

Golgafrinchian 2009.03.17. 08:22:31

szólásszabadság = mindenkit fejbekúrunk macskakővel?

Takács Bálint 2009.03.17. 08:24:21

@zsemle_géza:

Felmondtad a leckét fijjam, leülhetsz!

Legalább arra vehetnéd a fáradtságot, hogy egy kicsit utánanézel a dolgoknak ls nem ezeket a szánalmas toposzokat böfögöd fel!

Pl. megnézhetnéd, hogy az a bizonyos pénztárca egyáltalán nem volt üres, pedig választási év volt, meg esetleg megnézhetnéd az államadósság alakulását abban a négy évben és azóta, Persze még most hét év után is a Zorbánék a hibásak...

DeMarco 2009.03.17. 08:24:46

Végre meg tudtam mutatni az öcsémnek, hogy milyen ünnepek voltak régebben. Külön ünnepelt a Párt, külön a nép a kettő között rendőrsorfal, kordonok. Belül a vörös szemű fanatikusok, hurkapálcás zászlókkal, kívül az elkeseredett emberek. Most már azt is büntetik, ha valaki a majomketrecbe banánt dob. Egyébként nem is rossz ötlet, kerítsük körbe a parlamentet és maradjanak a ketrecen belül, minden további döntésük csak a ketrecen belül legyen érvényes, mi meg éljünk végre normálisan. Akik itt tapsikolnak a ketrecnek, javaslom bővítsük ki egy fél kerületre és költözzenek be ők is. Most újra látszott, hogy a kormány teljesen elszakadt a polgároktól, nem mer velük együtt ünnepelni, mert nem bírja elviselni a kritikát. Ahelyett, hogy lemondanának, ragasztóval kenik be a székeiket... A vidék ismét jót nevetett a majomketrecek láttán. Kicsit Dejavu...

DeMarco 2009.03.17. 08:33:50

@zsemle_géza: Ez csak a bal oldali mantra, hogy a Bokros-csomag miatt volt jó a fidesz. Az csak egy sima kiigazítási csomag volt, amit utána a fidesz is meglépett. Bokrosnak semmi köze nem volt a sikerekhez. Csak fáj elismernie a baloldalnak, hogy a fidesz jobban csinálta, főleg az elmúlt 7 év tükrében. Azért köpködnek még mindig Viktorra, mert képtelenek elérni azt a gazdasági fejlődést, még a közelébe sem érnek... Nem is fognak soha, mert saját maguk a kerékkötők. A klientúra, a kapcsolatrendszer feléli a pénzt, tömik a nyugdíjasok, romák zsebeit, maximálizálják az adókat, hogy a haverok zsebe mindig tele legyen. Aztán csodálkoznak, hogy sok a kritika...

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.03.17. 08:34:15

Az ilyenekre mindig van pénz. Gyilkosok után nyomozni, vagy egyéb rendészeti tevékenységet folytatni, ami a polgárok védelmében volna sosincs.

Cactus71 2009.03.17. 08:37:24

Csak egy apró megjegyzés azoknak, akik érdeklődnek, hogy az ünnepek előtt miért nem viszik tömlöcbe a köztudottan zavargókat:

Egy fogalom: Ártatlanság vélelme. Amíg nem követ el semmit, addig nem lehet büntetést kiszabni rá. A szabadság megvonása - akárhonnan is nézzük - kemény büntetés. Melyikőtök vállalná fel azt, hogy becsukatja pl. Budaházit, majd kifizet kb. 20 millert azért, mert ő mondjuk szeretett volna Kékestetőre kirándulni, de nem tehette, mert mondjuk háziőrizetben volt valamiért, amit még el sem követett?

Ezek az emberek hörögnének a legjobban, hogy milyencsúnyaavhsmódszer ez!

Jelen pillanatban Magyarországon olyan távol állunk a demokráciától, mint Makó Jeruzsálemtől. És ennek ugyan olyan okai vagyunk mi is, mint akik a szólás szabadságát korlátozzák.

Orbán Castro Rákosi Viktor , "itt az idő" elhúzni! 2009.03.17. 08:38:25

Végre rend volt, a csőcseléket kordában tartották.
Amig Orbán és Gyurcsány a politikai elit része, nincs megbékélés. Mind a kettő hóózon már el. Jöjjön a jobbos kormány, de Orbán már nem kell! Kósa Varga Mihály, Bod Péter Ákos szintűek igen!

Vidéki 2009.03.17. 08:39:28

@netsrot:
Régről ismert hasonlat: „Ágyúval lő verébre.”
Nálad nem dereng fel a homályban, hogy az ünnep biztosításával kapcsolatos rendőri intézkedések ebbe az irányba hajlottak el?

Carnivora (törölt) 2009.03.17. 08:40:11

@kovi1970:

A zajongást pedig kötelesek tűrni ... ezt váltják ki a népből ... érdekes 4-5 éve nem volt zajongás. A kutyának se kellenek.-

states 2009.03.17. 08:42:08

@zsemle_géza:
Értem én a frusztrációdat, nehéz lehet szembe nézni egy ilyen 7 évvel, és tudomásul venni, hogy egy trágyadombot hagytok magatok után, tetején egy szellemi fogyatékossal, aki magára zárja a ketrecet a nemzeti ünnepeken...

Carnivora (törölt) 2009.03.17. 08:43:13

@ügyfélszolgálatos:

Nyugi, majd elmennek hozzá, mert biza mennek manapság is mennek az autók hajnalban ...

prolee 2009.03.17. 08:48:01

Részemről nem érzékelem ezt a problémát, mert mindig olyan helyre megyek ünnepelni, ahol nem kell kordon. Nem nehéz, hiszen csak két párt rendezvényét kell elkerülnöm. Ezeken viszont akkor sem vennék részt, ha a miniszterelnök, vagy a főpolgármester ölében ülhetnék.
Mi a probléma?

Carnivora (törölt) 2009.03.17. 08:51:54

@Cactus71:

érdekes az angoloknál régebben van ez a demokráciás dolog, mikor a huligánok balhékat rendezték nem a focimeccsekről tiltották ki a népet, hanem akit többször lefilmeztek balhéknál stb. az eltiltották, és meccsnapokon megfigyelik stb.

molaris 2009.03.17. 08:58:48

@Carnivora:
De mi a fenének mennék el szoci gyűlésre? Kiabálni?
Az a szervezés ahol valami hivatalos háttér van, meg szerezzen olyan előadót, akit nem fütyülnek ki. Mondjuk a főváros az idén Tarlóst nevezte volna meg szónoknak, mi lett volna?

DeMarco 2009.03.17. 09:19:19

@Carnivora: Az angoloknál van egy Hyde-park is, aminek a sarkában BÁRKI elmondhatja a véleményét BÁRMIRŐL, BÁRKIRŐL. Ezt az előadást mindenki meghallgathatja, nem ugrik az emberre 30 bobby... Láttam Londonban sok ezres tüntetést, táblákkal, jelmezekkel, sípokkal. Végigvonultak az úton, nem kellettek hozzá bobby századok, se kordon erdők. A menet végén mentek a takarító gépek, meg egy takarító csapat, akik ürítették a kukákat és szedték a szemetet. Ami a legfurcsább volt, az az, hogy a szemét a kukákban kötött ki, vagy ha tele lett közvetlenül mellette. Beléptetőkapukat felejtsd el, ez tüntetés volt, nem focimeccs. A kettő között azért van némi különbség. De ha párhuzamokat akarsz vonni, akkor itt egy: ha az ellenfél csapata csal, akkor leléptetik és nem játszhat tovább. Ezt kellene itt is...

prolee 2009.03.17. 09:24:40

@Carnivora:
Valóban érdekes. Vajon kinek áll érdekében, hogy minden alkalommal ilyen cirkuszt csináljanak?
Max. 10 embert (nincs is ennyi vezér összesen a rendbontók között) kellene kivonni a forgalomból és nem lenne semmi. (Ne jöjjön azzal senki, hogy nincs rá jogalap, mert tucatszám intézkednek jogalap nélkül, pl. a mostani transzparens-ügy, aztán elnézést kérnek és kész, még kártérítéssel is olcsóbb, mint hadrendbe állítani a komplett Inkalos és rendőri állományt.)
Az összes rendőr otthon maradhatna. Az Inkalosokról nem is beszélve. Legfeljebb megcsappanna e cég állami bugyellárisból származó bevétele.

mesmithy 2009.03.17. 09:28:09

@dshk: Oh bocsi ha neked ennyire tetszik, hogy tonkretettek, szetloptak az orszagot, akkor csak kitartas, szavaz rajuk tovabbra is.

prolee 2009.03.17. 09:30:30

@DeMarco: Pártállami beidegződések. Ez van.Ők csak így tudnak működni, csak így tudnak gondolkodni. Ezért kell valódi rendszerváltás. Nem azért, mert komcsi volt, vagy KISZ-tag. A gondolkodásmódjuk teszi alkalmatlanná őket arra, hogy demokratikus módon kormányozzanak.
Sajnos, ebben az országban igény sincs a demokráciára. Amit nem ismersz, arra nincs igényed.

DeMarco 2009.03.17. 09:43:34

@prolee: Nem kellene teljes rendszerváltás. Egyszerűen hozni kellene egy olyan jogszabályt, hogy aki az előző rendszerben bármilyen állami feladatot látott el osztályvezetőtől fölfelé, az most ne tehesse. Ennyi és nem több. A helyükre diplomás újonnan végzett, eu konform, sok nyelvet beszélő dolgozókat kell felvenni és kész. Szégyen, hogy nálunk a legtetején még mindig a vörösdiplomások vannak, akik gátolják a fejlődést. Pontosan a gondolkodásmódjuk, beidegződéseik, sérelmeik, párthűségük miatt. Fiatalítás, ez kellene, de sürgősen.

prolee 2009.03.17. 10:33:53

@DeMarco: Éppen ez ellen irányul a "nem kell ennyi mihaszna diplomás, tandíj kell" és a "túl fiatal, nem dó'gozott semmit, rögtön pozícióba került" retorika.

Értelmiségi csoportok ellen folyik lejáratókampány. Közellenség a köztisztviselő, az orvos, a tanár, mindegyikből "túl sok van", egyébként sem csinálnak semmit.
Jól ki van ez találva!

Carnivora (törölt) 2009.03.17. 10:37:13

vasárnap este (tizenegykor és hajnalban) támadás ért két autóst - rosszkor voltak rossz helyen. A rendőrség gyorsan kiérkezett mindkét helyszínre, így senki sem sérült meg. A rendőrök még este és éjjel összesen 12 embert állítottak elő garázdaság és közúti veszélyeztetés miatt - mondta a hétfőn Dobi Tamás, a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Rendőr-főkapitányság szóvivője. A Független Hírügynökség úgy tudja: a rendőrség lefoglalt több Molotov-koktélt, amelyet helyiek készítettek, de nem használtak fel.

www.szon.hu/hirek/magyarorszag/cikk/a-romak-alaptalanul-felnek-miskolcon---hiszteriakeltes-a-hatterben/cn/news-20090316-05420441

-

Érdekes ez apróbetűs hír ... a cigányok molotov koktélokkal szaladgálnak az semmiség, mert nem használták fel csak hobbiból tartják ...

prolee 2009.03.17. 10:42:42

@dshk:
Hallottál már olyanról, hogy ciklus közben lemondott a kormány? A demokrácia nem abból áll, hogy 4 évente X-elünk, aztán 4 évig kuss.
Más dolog utálni a kormányt és más dolog, ha tömegek követelik a távozását. Nem emlékszem, hogy GYF előtt előfordult volna, hogy tömegek hetekig skandálták, hogy mondjon le a miniszterelnök.
Meg arra sem emlékszem, hogy valaki kisebbségben kormányzott és ilyen alacsony volt a támogatottsága.
Szóval úgy gondolom, hogy itt vannak sajátos momentumok. S azt végképp nem értem, hogy ilyen utálat mellett miért nem lépik meg azt, amit szerintük kellene? Csak a pofázás megy, semmit nem csinálnak. Akkor miért akarnak minden áron kormányozni? Érthetetlen a kormány viselkedése.

prolee 2009.03.17. 10:47:43

@Carnivora: Oh igen! Aki fél, az kaszával-kapával felfegyverkezve vonul ki. Hülyének néznek ezek mindenkit. Közönséges provokáció. Veszélyes játék olyan embereket tüzelni, akiknek a vércukor szintjük magasabb az IQ szintjüknél.
Szerencsétlen cigányhordák nem is látják át, hogy eszközül használják őket mocskos játékokhoz.
Borzalom, ami ebben az országban van.

prolee 2009.03.17. 10:52:09

@Carnivora: De pénz akkor is lenne, ha csinálnának már valamit végre. Már azon kívül, hogy hívjál le nagy gőzzel az IMF hitelt.
Miért nem lehet már tenni valamit? Csak arra gondolok, hogy maguk is tudják, hogy az elképzeléseik alkalmatlanok arra, hogy kihúzzák az ország szekerét a kátyúból.

Carnivora (törölt) 2009.03.17. 11:06:36

@prolee:

Ez van volt már ilyen máshol is a történelemben.

“ Utánam a vízözön.” XV. Lajos

Minek dolgoznának, ha munkanélkül is jól keresnek ... az SZDSZ is ugymond kilépett a kormányból, de a jó zsíros felügyelőbizottsági helyeket nem hagyta ott az állami intézményeknél ... nevetséges már ami itt folyik.

mesmithy 2009.03.17. 11:07:24

@prolee: De meg mindig talalnak eleg ellopandot ezert vannak a barsonyszekhez ragadva, meg nem osztottak fel az orszagot a haverok kozott, mert meg ebben sem kepesek eleg gyorsan dolgozni.

Hunfucius 2009.03.17. 11:15:21

Tényleg szomorú, hogy már egy egykori forradalomról, szabadságharcról, egy másik századról megelmlékező ünnepünk is elsüllyed az aktuálpolitikai cívódásban...

Újjá kell építeni ezt az országot, mégpedig először a fejekben. Ideje elkezdeni a "magyar csodát"!

magyarcsoda.blog.hu/2009/03/16/te_ma_mit_tettel_a_magyar_csodaert

Carnivora (törölt) 2009.03.17. 11:18:24

@Hunfucius:

Egyszerű a cégek nem fognak ilyen szolgáltatást nyújtani, ahogy kajajegyeket is felezik ... ökrök ezek ... nem a terheket kellene növelni, hanem csökkenteni, mint másfelé az növeli a munkahelyek számát. -

mesmithy 2009.03.17. 11:27:26

@Carnivora: Ezekkel az intezkedesekkel vajon, hogyan tamogatjak a munkahelyek megtartasat, hiszen csak a kajajegyek es udulesi csekkek megadoztatasa szamos munkahely megszunesehez fog vezetni es ezek a hulyek nem kepesek kiszamolni, hogy mekkora veszteseget fog okozni ez az idiota otletuk.

Carnivora (törölt) 2009.03.17. 11:33:14

@mesmithy:

Nem ezek tényleg idióták én már régen rájöttem azt hiszik, hogy a vállalkozások végtelen pénzforrásokkal rendelkeznek ... -

mesmithy 2009.03.17. 11:38:39

@Carnivora: Ketlem hogy lesz olyan ceg amelyik az adomentesen felul fog fizetni, igy nem hogy tobb adobevetelre tennenek szert, hanem csak vesztesege keletkezik az allamnak. Ennyit meg jozan paraszti esszel is eszre lehetne venni, de ezek mar elmegyogyintezetbe valok.

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2009.03.17. 12:27:08

@bomi:
látod ez engem is érdekelne :-)

@states:
viccelsz? én már akkor gyurcsányista voltam, amikor együt voltunk a kisz táborban!

@molaris:
az tényleg duva volt, amior budaházyt államellenes bűncselekménnyel állították bíróság elé, és hátratett kézzel kidumálta magát.

vagyokkk 2009.03.17. 18:36:08

@prolee, DeMarco: Én is ezt papoltam itt tegnap este, de a coclibek eleresztették a fülük mellett...
süti beállítások módosítása