Ateizmus, anarchia és koszos punkok.

killtheradical

killtheradical

Egy a párt/tábor/zászló

2009. július 12. - bs395

Hooah (ejtsd: hua (kérdésként), vagy húá (Al Pacinoként)): amerikai katonai szleng. Jelentése: értettem, vettem, rendben, ok, köszönöm, szívesen, ámen, remek, szép volt, cseszdmeg, leszarom. Használják még motivációs felkiáltásként is. „Hooah?”-ra mindig „Hooah!” a válasz. Extrém esetben behelyettesíthető a „Kérem a következő szlájdot a preziből!” mondattal is. Gyakorlati példa:

„Orbán szerint a kétpólusú politikai berendezkedésnek vége, mert az egyetlen kormányképes erő a Fidesz maradt.”

Hooah!

Azzal a gondolattal maximum eljátszani érdemes, hogy egypártrendszerre gondolt-e, ezt talán még neki se nézné el a nép. Sokkal esélyesebb egy olyan hárompárt-rendszer, ahol az eddig két oldal – plusz Dávid Ibolya egyszemélyes performansza – helyett három, egymást kölcsönösen kizáró, egymással szóba nem álló formáció vívja napi élethalál harcait, de amint végeztek egymással, megígérik, hogy foglalkoznak majd a zemberekkel is, becsszó.

Ezért hooah. Mert a kizárólagosságra törekvés sosem egészséges, legyen szó pártról, vallásról, egyházról vagy bármilyen társadalmi képződményről. A stabil rendszer csapdája, hogy csak korlátozott keretek között értelmezhető, s mint ilyen, ha a stabil állapot a kereteken kívüli részek változásai miatt – mivel stabil állapotából következően nem nagyon alkalmazkodik – az összeomlás felé halad, akkor össze is fog omlani – hacsak nem lesz előbb egy Jobbikos forradalom, de rendesen.

Szkeptikus vagyok azzal kapcsolatban, hogy egyetlen párt képes lenne a magyar társadalom többségének – 4 millió+ választásra jogosult állampolgár (amiből, ha minden nem minimálbéres nem közalkalmazott is rájuk szavaz, még marad 2,6 millió, akiknek rosszabb lesz, mint az elmúlt 7 évben) szemben a mostani 1,6 millióval - az igényeit leképezni. Ha megnézzük, hogy kik kerülnek most már nem csak az MSZP, de a Fidesz környékéről is a média célkeresztjébe meglehetősen negatív fényben, akkor a vidéki prominenseket és polgármestereket találjuk, jelezve, hogy a körúton kívül sem feltétlen a valósággal való intim kapcsolata jellemzi a politikusokat.

Pedig a helyi érdekekre és értékekre alapuló politizálás nélkül ugyanolyan kamarillakormányzás és íróasztalötletek – hány százaléknyi munkáltatói tehercsökkentés egyenlő hány millió új munkahellyel hány éven belül - zsákutcájába kerülhetünk, mint ami ide vezetett (a rosszhiszeműséget nem is említve). A mostani közállapotokat elnézve ezt már nem feltétlen bírná ki az ország. Szeretném én, hogy legyen vállalható alternatíva, ahol képesek a vezérek a saját és üzletfeleik pillatatnyi érdekét összeegyeztetni a közösség hosszú távú érdekével, de ilyet ’98 óta nem látok.

A bejegyzés trackback címe:

https://killtheradical.blog.hu/api/trackback/id/tr391241469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sanyisanyi 2009.07.12. 14:22:57

De igen Viktorka ezt komolyan gondolja. Ő akar lenni az ISTEN, és senki más nem számít.

2002-ben már láthattuk mi lett az eredménye.

Ezek után nem tudom miért csodálkoznak, ha egyre többen kiábrándulnak ebből az egyszemélyes pártból és a Jobbikra szavaznak!

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2009.07.12. 14:39:31

"Szkeptikus vagyok azzal kapcsolatban, hogy egyetlen párt képes lenne a magyar társadalom többségének [...] az igényeit leképezni."
Ez mióta szempont?

Before · http://azbeszt.blog.hu 2009.07.12. 14:42:48

Valamiért nagyon nem akar miniszterelnök lenni ez a Viktor...

2009.07.12. 14:44:13

Labolas, még egyszer meglátom hogy valahova spammelsz ezzel a szarral, kitiltatlak a blog.hu-ról!

bolek 2009.07.12. 14:44:15

"Szeretném én, hogy legyen vállalható alternatíva, ahol képesek a vezérek a saját és üzletfeleik pillatatnyi érdekét összeegyeztetni a közösség hosszú távú érdekével, de ilyet ’98 óta nem látok."

na ne vicceljünk... '98 óta? miért, előtte mit láttál?
hogy a 94-es Horn kormány nem a szoci privatizátoroknak kedvezett volna, elherdálva az állami vagyon szép részét??? mi a halálból gazdagodott meg ilyen durván az MSZP? mikor törődtek ők az ún. nép érdekeivel? legfeljebb a Bokros csomagra gondolhatsz, az (talán) segített.

l3v1 2009.07.12. 14:52:08

"De igen Viktorka ezt komolyan gondolja. Ő akar lenni az ISTEN, és senki más nem számít.

2002-ben már láthattuk mi lett az eredménye."

Azota pedig szinte evente lathattuk, mi a tobbek eredmenye.

Amugy ertelmezes kerdese, es nyilvan egy ilyen mondat azert nagyon rossz, mert tul sok fele ertelmezes johet utana.

Abban pl. egyetertek, hogy ma nincs rajtuk kivul olyan politikai ero MO-n, aki ertelmes kormanyzasra kepes.

Az egypartoksodas nyilvan idiotasag, de egyreszt, ilyen kormanyzasi idoszak utan annyi buntetes az MSZP-nek mindenkeppen kell, hogy ne kapjon meg negy evt ajandekba, masreszt eleg nehezen lehet elkepzelni egy SZDSZ-t, egy MDF-et, vagy egy Jobbik-ot mint kormanyzo ero, vagy tul gyengek, vagy nincsenek szakertoik, embereik, vagy nincs tamogatottsaguk, es meg sorolhatnam.

bng · http://emberitisztesseg.blog.hu/ 2009.07.12. 15:30:20

Helyi érdekekre és értékekre alapuló politizálás. Igen, ez hiányzik! De én már senkinek sem hiszek a jelenlegi választékból.
Ezért próbálom meg a lakókörzetemben felrázni az embereket. Vállalásokat teszek, amelyekkel kapcsolatban folyamatosan számonkérhetnek. Kirúghatnak, ha nem tetszik, ahogyan a dolgomat teszem. Nem érdekel sem pénz, sem hatalom, csak azt szeretném megmutatni, hogyan is kellene ezt a munkát csinálni.
emberitisztesseg.blog.hu/2009/07/12/miert_akarok_kepviselo_lenni

moncayo 2009.07.12. 15:31:35

Én ezt a szöveget már hallottam régebben. Egy Kádár nevü pofa ennek szellemében diktátorkodott vagy 40 évig, remélem az ellopott koponyáját bilinek használja a tolvaj.

Volt egy tolvaj MSZP/SZDSZ-ünk, lesz egy diktátorka FIDESZ-ünk, meg egy kopaszbrigád JOBBIK-unk (D.Ibolya politikai prostituált senkit sem érdekel), na megint rá*aszunk.

Bergeroth 2009.07.12. 15:32:23

De de de.
viktorka bizony egypártrendszert szeretne, ahol ő a császár, a király, maga a mindenhatóatyaúristen.
viktorka legfőbb vágya egy olyan diktatúra létrehozása, ahol nincs ellenzék, csak ő és követői.
Ha jobban körülnézünk a nagyvilágban, akkor erre jelenleg is vannak élő példák, lásd Kína, vagy Palesztína.
Már nem nagyon vagyunk messze ettől a mentalítástól, és ennek megvalósításától.
Sőt, közelebb vagyunk mint gondolnátok.

hidroponicus (törölt) 2009.07.12. 15:36:27

"vegre" megvalosul az alcsuti nagy alma: "mukodni fog a parlament ellenzek nelkul is".

egy hülyemagyar 2009.07.12. 15:37:20

Soha nem értettem mindenben egyet a Fidesz-el de nem értek egyet azokkal sem akik azt mondják"egyik kutya másik eb".Abból kell válogassunk ami van és ha az egyik párt csak egy kicsivel is jobb mint a másik akkor rá kell szavazni az ország,a nemzet érdekében,pártkötődéstől függetlenül,aki nem ezt teszi az árt az országnak,gyerekei,unokái jövőjének.

Bergeroth 2009.07.12. 15:39:15

@egy hülyemagyar:
Szerinted van olyan épeszű ember, aki abban gondolkodik, hogy ebbe az országba gyereket szüljön!? :D
Ebbe az országba gyereket szülni?? :DD

Priceless!!! :DD

czejp (törölt) 2009.07.12. 15:47:54

Szegény, elmaradott ország vagyunk. Nekünk már az az egy párt is sok, ami a következő választáson hatalomra fog kerülni.

atleta.hu · http://www.atleta.hu 2009.07.12. 15:47:56

Hat en is azt hittem rosszul hallok... :) Az egyparti rendszer lavaltasaban szorgosan segedkezo demokrata Viktor husz ev alatt eljutott odaig, hogy belassa megis csak az egypartrendszer a jo. Vagy talan - es ez lehet a valoszinubb - azt gondolja, hogy a tarsadalom (legalabbis jelenlegi allapotaban) jutott el ide. Vagy hat legalabbis elnezi. Azert ez durva.

Ilyet szerintem europai politikus nem mondhat, foleg nem egy volt keleti blokkos orszagban. Na de az az orszag (azok a valasztok) amelyik ezt elturi az meg is erdemli.

atleta.hu · http://www.atleta.hu 2009.07.12. 15:50:56

@egy hülyemagyar: > Abból kell válogassunk ami van

Ebben nem ertek egyet. Nem csak azok vannak, akik a parlamentben (vagy az EU parlamentben...) vannak. Raadasul az is egy elfogadhato hozzaallas, hogy egyik sem jo. Igen, ezzel holnap nem lehet ikszelni, de eleg sok elegedetlenkedo eseten negy vagy nyolc ev mulva talan igen, mert ezzel elvileg megteremted a lehetoseget az ujak szinrelepesenek.

torró 2009.07.12. 15:55:05

Nem tudom miért kell ezen csodálkozni? A parlamenti pártok komoly erőfeszítéseket tettek annak érdekében hogy Viktor nyeregbe érezhesse magát! Amúgy mutassatok egy pártot aki következetesebb volt mint a fidesz? Nem azon kellet volna serénykedni hogy ki tud több pénzt kisíbolni a közösből és akkor nem itt tartanánk.
Itt az eredménye a hülye kormányzásnak.Azt mondom mindenki egye meg amit főzött. Már egyszer leírtam hogy nem itt kellene rinyálni a tisztelt pablikumnak hanem cselekedni kellett volna. És most nem kéne fosni hogy Viktor lesz a király!! Mert márpedig az lesz!!
Legalább is egy ideig !

drkovax 2009.07.12. 16:18:49

1. Az, hogy a látható többi párt alkalmatlan a kormányzása egyrészt nem egypártrendszer (mert az azt jelenti, hogy nincs és nem lehet más párt, itt viszont szabad a pálya), másrészt meg a hisztizők hibája (is), mert miért nem találtak ki, hoztak létre ... Még most sincs elkésve.

2. Csak két joint között/miatt vizionáljátok a Fidesz és Orbán diktatúráját, aminek (bár nem elsőáldozó kislányok) annyi esélye sincs (többek között szándék híján) mint annak, hogy egy mszp vezető ne legyen korrupt és vezető tudjon maradni...

Vidéki 2009.07.12. 16:25:26

Az egypártrendszerrel (és a Sátán eljövendő uralmával ) kapcsolatos vízióid irreálisak.

Spéter46 2009.07.12. 16:36:15

Érthetetlen, hogy egy győztesnek látszó párt elnöke mit meg nem tesz a választás újbóli elvesztése érdekében!

Mike36 2009.07.12. 16:38:11

szerintem viktorunk nem a patás ördög, sőt 89-ben, 98-ban minden lehetőség előtte állt, hogy valami egészen mást csináljon mint a szülei, elődei, de hogy neki megfelelne az egypártrendszer az fix
szomrúsággal tölt el, hogy egy olyan ember mint Viktor, ide jutott

hebab 2009.07.12. 16:42:26

én mindig mondtam. ez egy állat. egy kis önjelölt isten-diktátor. akihez képest hitlersztálin egy senki. ja, és cigány is. tehát lop, mert minden cigány lop.
de ez meg ráadásul fasiszta is. tudom, hogy engem holnap ki fog végeztetni, és nem a levegőbe beszélek, mert már korábban is kivégeztetett néhányszor, de akkor is megmondom az igazat. ez egy náci. aki fajgyűlölő. a sok hülye nép meg rászavaz, tisztára, mint hitlerre, ebből is látszik, hogy ők hasonlóak, csak az orbán rosszabb. mert cigány, azok meg mind büdösek.
egyetlen dolgot tehetünk, hogy elkerüljük a földi pokol eljövetelét, vagyis hogy ez az őrült hatalomra kerüljön. az mszpre kell szavazni.

states 2009.07.12. 16:46:23

Nem az az érdekes, hogy Orbán ezt mondja, hanem hogy a választók is. Ez ellen pedig, tetszik, nem tetszik, nincs apelláta. Hogy ide jutottunk, a szocik csak magukra vethetnek. Volt 7 évük, hogy bebizonyítsák, Orbánnak nincs igaza. Azt bizonyították, hogy igaza van...

Mindfield 2009.07.12. 16:47:33

Vityának minden vágya az egypártrendszer. Az a rendszer, ahol Ő a király. Mondjuk miután megválasztják, utána azért illene legalább egy kicsit megköszönni az MSZP-nek, meg a szadesznak, mert egy normális országban ő parlamentben sem lenne, nemhogy 2/3 felé kacsintgasson.

-d(-_-)b- 2009.07.12. 16:49:51

"a kétpólusú politikai berendezkedésnek vége, mert az egyetlen kormányképes erő a Fidesz maradt.”

Akárhogy is nézem, ez így ebben a formában igaz.

-d(-_-)b- 2009.07.12. 16:54:46

@states:

"Volt 7 évük, hogy bebizonyítsák, Orbánnak nincs igaza."

Volt az 11 is... és akkor a '47-'90-et nem is számoltuk.

W Joe 2009.07.12. 17:05:13

Elég szerencsétlen mondat volt ez. Nem hiszem hogy bárki újra egypártrendszert akarna itt. Persze nincs normális párt az országban se a bal, se a jobb oldalon, se sehol.

stanyecli 2009.07.12. 17:07:47

A korona már ott van a közelben, néhány éve elintézte.
Jövőre nyerik a választást.
Már csak a Duna jegét kell befagyasztani és kész az alfa és omega.
Le se megy a nap többet.
Juhhéj. (vagy báránybőr)

KopaszMercis 2009.07.12. 17:09:30

@-d(-_-)b-:

azt a forditott d-t hogyan irod?

Pelso.. 2009.07.12. 17:22:39

Többségét a többi párt összhülyeségének és a jobboldali média olajozott működésének köszönheti,
mindezektől lett ő kormányzóképes?..... haha.

is 2009.07.12. 17:24:43

a gömböc kipukkadt. Orbán 15 évig úgy építgette a pártját, hogy csak NEGATÍV állításból, csak ELLENÁLLÁSból épült a párt. aki utálja ezt, ide jöjjön, aki utálja azt, idejöjjön, aki utálja amazt, idejöjjön.

azt hitte, tényleg azt hitte, és tényleg azt hiszi, hogy őt nem lehet utálni, hogy ő mindenkit leszalámiz (kisgazda 36, MDF egy része, KDNP), szóval neki senki nem ellenfél, és addig építi a Hazafias Polgári Frontot, amíg csak akarja, 80%-ig.

aztán beült egy Vona nevű gyerek a polgári körébe, hamar megtanulta a leckét, 20 évvel fiatalabb, energikusabb, gyűlölködőbb faszi (Orbánnak sincs félnivalója egy kivonulgatás, tavalyi népszavazás, Elég! kampány pontosan megmutatja, hogy ha gyűlöletről van szó, ő mire képes), és saját pályáján nyomja le Orbánt, aki már tokás, aki már őszül, és a nyitott ingjében annyira de annyira TSZ-elnök, hogy már fáj.

a FIDESZ tavaly volt a csúcson a népszavazással, túl is nyerte magát, de túl is erőltette a gyűlölködést. abból termett a Jobbik. megnyeri 2010-et, de 2012-ben sokan fognak csodálkozni 0 23%-os vagy még alacsonyabb népszerűségen. Orbán 15 évig tömte az emberek fejét, hogy ne törődjenek adatokkal, tényekkel, csak a z érzelmeikre építve szavazzanak, hát most beérett. elvetette a szelet, learatja a vihart.

sanyix 2009.07.12. 17:25:12

@Bergeroth: opppáááá te aztán tudsz.

Ki kína császára/királya jelenleg?

Mutass nekem egy hivatalos dokumentumot jelenleg létező Palesztina nevű országról!

stanyecli 2009.07.12. 17:26:04

Nem, hanem azért gondolja, mert sokan a pártjára szavaztak júniusban. Már csak azt nem tudom, hogy ez a két dolog hogyan függ össze. A Nemzetmentők Nemzetmentője.

sanyix 2009.07.12. 17:28:00

@is: az mszp tisztán gyűlölködésre épített kampányáról miért nem írsz semmit? Vagy az szdsz-éről? Ja ők a puszipajtások, szélsőbalos libsibolsikám? :D

osborne 2009.07.12. 17:28:28

ó
és mennyi ilyen lesz még 2010-14 között, akit személyesen érint vagy érdekel készüljön,
én szóltam ;]

sanyix 2009.07.12. 17:28:38

@sanyix: úgy értem szélső MAGYAR balos, ugyanis az igazi balnak köze nincs a magyar balhoz...

KopaszMercis 2009.07.12. 17:28:45

@sanyix:

te sem tudod hogy a froditott d-t hogyan lehet leirni?

1953 2009.07.12. 17:31:44

Tisztelt posztíró,rettegtek ettől a lehetőségtől ugye?

Mindfield 2009.07.12. 17:50:50

@sanyix: na, erre mondj pár példát. Mikor akart akasztani Gyurcsány, vagy bármelyik, mint Kövérlaca (Kuncze Gabesz ciános példa már nem jó). Nem a szociknak volt Bájerzsocájuk meg Lovaspistijük, akik még 2002-ben baseball-ütőkket kampányoltak! Ja, és bármit is mondjon Orbean ezek után, a büdös életbe nem fogsz az utcán kukákat borogató szocikat látni!

Öreg Sam 2009.07.12. 17:52:11

Csak a meteorológusokra figyeljetek!
Ha azt jósolják,hogy befagy a Duna,mentse mindenki a menthetőt!
Szegény lúzer ország.....

beleszolok 2009.07.12. 17:55:40

@KopaszMercis: próbáld a "b" gombbal. De ha nem működne, még mindig ott lenne a kopipészt. :Đ

Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2009.07.12. 17:58:47

Pár dolgot hozzátennék (a kommentekhez is):

1. 2006. okt. 23., de akár múlt szombat után nincs értelme arról beszélni, hogy ki akar diktátor, császár, király, stb. lenni, vagy ki akar rendőrállamot
2. Orbán fenti kijelentése reális helyzetértékelés - ha ma lennének a választások, tényleg kb. egypártrendszer lenne a vége
3. Ettől függetlenül Orbán befoghatná a száját, mert jó úton jár a kétpártrendszer felé. Bele sem gondol, hogy ezt a kijelentését mennyire félre fogja magyarázni a "független" sajtó? Nem, Viktor, ebből nem lesz "igazságbeszéd", mint Gyurcsánynál! Még pár ilyen kijelentés, meg némi Kövér és Deutsch, s ismét élvezhetjük a mostani rablókormány garázdálkodását az elkövetkező négy évben. Ne felejtsük, 2006-ban is a szarból hozták vissza...

Pajtás 2009.07.12. 18:11:45

Viktor majd megcsinálja a rendszervisszaváltást.

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2009.07.12. 18:19:01

@Lord_Valdez:
amióta szavazati jogom van :-)

@bolek:
'98-ban a fideszre szavaztam. 2002-ben viszont valamiért már nem éreztem ellenállhatatlan késztetést rá.

@Vidéki:
nem értelek. hárompártrendszert vizionáltam, sátán most nem volt sehol. de ha kell, legközelebb lesz :-)
anyag van bőven, elmentettem egy szili katalint, meg egy kóka jánost, lesz időm, megírom, ha még aktuális (az ss egyenruhás szerintem nagyon nagy)

@1953:
mármint kik félünk?

.szali 2009.07.12. 19:06:20

Úgy bizony! Ha kétharmadot kap a Cigányhitler, itt kő kövön nem marad! Az összes gárdista, szoci, cigány és zsidó kardélre hányva hever majd a vértől vörösre festett Balaton partján. A Börzsöny kitör, és eljő az Armageddon. :)

Kalmár 2009.07.12. 19:41:21

Érdekes, hogy így nekiestek Viktornak.
Nem lenne hülyeség előtte meghallgatni mit is mondott.
Persze, akkor már nehezebben menne ez a fikázás.
- Egypártrendszer??? Szó sem volt róla.
Annyit mondott, hogy az EP választás alapján, ma az emberek 1 pártot tartanak alkalmasnak, a bajból való kivezetésre. Ez a Fidesz.
Nyivákolhattok mint a csipás macska, akkor is csak ennyit mondott, ez pedig igaz.
Eddig kb. azonos szavazatszámok születtek jobb és bal oldalon.
A "lehulló szavazatok döntöttek arról, ki alakítson kormányt.
Ma más a helyzet. Elolvadt a bizalom a bal oldalon, alig van lehulló szavazat.
Tetszik érteni??
Persze köpködni könnyebb. Nyál az több van, mint gondolat.
Még valamit hozzá tett, ha ők alakítanak kormányt, akkor abban a kormányban nem lesz MSZP, vagy Jobbikos miniszter.
Ez is helyes, ellenkező esetben nem is szavaznának annyian rájuk.
Én sem.
Több pártra, a parlamentben van szükség, a kormányban nem.
Különben az állandó taktikázás, mutyizás elveszi az energiát a határozott, konzekvens kormányzástól.
Sajnos ma ez folyik.

Robika87 2009.07.12. 19:46:29

@hebab: Az elmebajodat minden blogon közzéteszed?:D

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2009.07.12. 19:50:59

@Kalmár:
"Azzal a gondolattal maximum eljátszani érdemes, hogy egypártrendszerre gondolt-e, ezt talán még neki se nézné el a nép. Sokkal esélyesebb egy olyan hárompárt-rendszer, ahol az eddig két oldal – plusz Dávid Ibolya egyszemélyes performansza – helyett három, egymást kölcsönösen kizáró, egymással szóba nem álló formáció vívja napi élethalál harcait, de amint végeztek egymással, megígérik, hogy foglalkoznak majd a zemberekkel is, becsszó."

Milisztár 2009.07.12. 20:18:15

@Before: Ezt vszeg jól látod. Ő Sólyom poziciójára pályázik.

Kalmár 2009.07.12. 20:19:09

@bs395: Ezért van szükség egy tiszta, erős felhatalmazással létrehozott kormányra. Semmi baj nincs vele, még akkor sem ha 1 ciklusig 2/3-os többsége lesz.
Semmi mással ne kelljen foglalkozni, csak koherens program végrehajtással, amit nem kell szétforgácsolni, pár hiányzó szavazat megszerzése miatt.
Erről meg nem lehet vitázni, hogy csak a Fidesz lehet jelenleg.
Nem tartom megengedhetőnek, hogy bármely párt egypártrendszerben gondolkodjon, ha ennek a halvány esélye is lenne, soha többé nem szavaznék a Fideszre.
Ebben a beszédben nyoma sem volt ennek.
Azt értem, hogy a Post írója miért vízionálja ezeket.
Sajnos nem ad neki elég municiót a Fidesz, így talál ki szánalmas, hangulatkeltő hazugságokat és kihasználva a pozicióját, mocskol egy embert.

ellenszenvesfigura 2009.07.12. 20:22:41

Zseniális ez a Viktor, az ilyen nyilatkozatokkal pillanatok alatt eléri, hogy szavazóinak épelméjű része inkább a Jobbikra voksoljon.
Csak így tovább!

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2009.07.12. 20:40:27

@Kalmár:
jelenleg a választójoggal rendelkező népesség nagy része nem vesz részt a politikában szavazatával, és azoknak is, akik igen, ügydöntő része protest szavazatokkal.
egyetlen párt nem hiszem, hogy képes lenne egy olyan koherens programot képviselni, ami legalább a társadalom több mint felének lehetőséget ad a jobb életre való törekvésre (ha nem nagyobb részének).
ezért lenne jobb a több párt, mert akkor mindenki a magáét szidhatná, és nem a másikét.
ja, a poszt írója én vagyok, az előző válasz idézet a posztból származik, és tudtommal nem mocskoltam senkit.

rózsakeresztes 2009.07.12. 20:48:34

sajnos a legtöbb kommentelő nem ismeri az anyanyelvét, OV. egy szót sem ejtett egypártrendszerről, hanem a parlamenti váltógazdálkodás ellehetetlenüléséről beszél. Ez egyszerűen annyit jelent, hogy a ballib. pártok el...ték a saját politikájuk társadalmi hátterét megszilárdítani. De ez nem jelenti azt, hogy évek múlva nem állhat helyre a váltógazdálkodás. Tessék tudni a szöveget értelmezni - s nem belemagyarázni szélsőjobb és szélsőbal hülyeségeket, hogy OV. politikáját kritizáljátok olyan állításokért, amit nem is mondott.

Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2009.07.12. 20:57:41

@rózsakeresztes: így van, de ne felejtsd el, hogy a "független" sajtóban a Fidesz jelentős versenyhátrányban van az MSZP-vel szemben. Mert mit fog írni holnap a "független sajtó"? Hogy Orbán egypártrendszert akar, pont olyat, mit anno Kádár. S a választópolgárok jó része ezt gond nélkül beveszi, s lemond arról, hogy az orbánpatásra szavazzon. Ha Bajnai mondana valami hülyeséget, arról bezzeg mélyen hallgatnának, de amit Orbán mond, azt jelentősen felerősítik, félremagyarázzák (emlékezz vissza a köteles beszédre, jó, az Kövér volt, nem Orbán). A Fidesznek meg kell tanulnia politikailag korrekt módon nyilatkoznia, hogy még véletlenül se lehessen belekötni a mondanivalójukba. Ezen már buktak egy választást 2002-ben.

Kivlov 2009.07.12. 20:59:15

Mindegy csak idegbeteg ildike , seggnyaló ibolyka, meg orromkrumplihajamkóc szadesz takarodjon onnan az anyjába. A többiek közül jöhet bárki. Bár régi igazság, hogy "minél jobb, annál jobb..."

Árpi 2009.07.12. 21:12:46

Nem hiszem el, hogy valaki még csodálkozik, ha Orbán egypártrendszert kíván. Rég megígérte a teljes foglalkoztatottságot, a visszaállamosítást, mindezt nemzeti alapon... Vagyis felfedezte a nemzetikommunizmust. Az pedig kizárólag egypártrendszerrel működik.

timartom 2009.07.12. 21:19:12

Ez tetszik. Van egy elég szerencsétlen félreérthető mondat, amit aztán lehet magyarázni. Az egyik oldal persze támadja, a másik oldal meg magyarázza a bizonyítványt.

De a legjobb az volt, amikor az jött hogy ne kiragadva olvassuk a szövegkörnyezetből.

Utoljára ilyet az öszödi beszéd magyarázgatásnál olvastam :)))

Ott is csak kiragadott mondatokat lehetett hallani az egész már senkit nem érdekelt, pedig a lényeg ott volt. Viszont akkor nem lehetett volna támadni és hülye következtetéseket levonni.

Ahogy látom itt is ez az eset áll fenn.
süti beállítások módosítása