Ateizmus, anarchia és koszos punkok.

killtheradical

killtheradical

Fogd és fuss!

2008. szeptember 13. - bs395

Én ezt nem bírom. Már megint előkerült egy abortuszszökevény, aki tereli magáról a felelősséget.

Szaladgált körbe-körbe, és nőket fogdosott, meg erőszakoskodott velük. Az ilyet úgy szokás hívni, hogy aberrált állat, meg úgy is, hogy bűnöző, és le szokás csukni. De amikor megkérdezték, hogy miért tette, akkor nem azt mondta, hogy mert egy aberrált állat, és neki jó, mindenki más meg így járt, hanem hogy mer a GTA-ban látta! Érted, tulajdonképpen ő az áladozat!

Jön is a visítókórus, hogy fujj az erőszakos filmek, meg a játékok, ifjúságunk megrontói! Be tetszett kapcsolni mostanában egy híradót, kezitcsókolom? Ha ezen múlna, már holnap kiirtanánk egymást, és mutogatnánk a világítós dobozra, hogy de én csak azt csináltam, amit a szellemképek mondtak! Ártatlan vagyok, a körülmények és a gonosz médiaipar áldozata!

De miért nem tesszük? Miért nem szaladgál minden GTA játékos nőket fogdosva, meg autókra lövöldözve? Talán mert a GTA csak egy játék, az élet viszont nem rendelkezik mentés opcióval?

Aki ezt a koncepciót nem éri fel ésszel, az üljön Jack Thompson ölébe.

A bejegyzés trackback címe:

https://killtheradical.blog.hu/api/trackback/id/tr53659727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2008.09.13. 18:03:36

bezony, a videójátékokból még tanulni is lehet, csak inspiráló családi háttér kell, hogy utána nézzen a dolgoknak a gyerek.

fomacsi 2008.09.15. 06:35:53

nem is értem miért nem lettünk lövöldözős, autólopós, nőtapogató egyedek...ugyanis nálunk szinte mindenki játszott gta-t, sőt én még most is szokok néha....

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2008.09.15. 12:47:32

mert nem a gta-tól lesz valaki aberrált?
én is nyomom elég sokat (meg durvábbakat is), mégse vagyok pszichopata.
a vice city megvan 100%-ra. mondjuk az már valamilyen szinten aberráltság :-).

Before · http://azbeszt.blog.hu 2008.09.15. 13:49:53

Azért ez valahol kicsit olyan, mint gyufát osztogatni az utcán. Ezer emberből 999 zsebreteszi, hazaviszi, nem csinál vele semmi extrát. Egy viszont, aki piromán, mondjuk felgyújtja a tömböt.
Szerintem a szellemileg, lelkileg, érzelmileg kevésbé stabil emberek aránya ennél szarabb, tehát igenis lehet kiváltó ok a játék, csak el kéne tekinteni attól, hogy magát meg a pereputtyát mindenki valamiféle teljes társadalmi keresztmetszetnek tekintse.
Ezzel nem azt akarom mondani, hogy tíccsákbe, mert ilyen alapon a késeket is be lehetne tiltani, de azért nem árt elgondolkozni, hogy a dolog távolról sem olyan fekete-fehér, mint sokan hinni szeretnék.
süti beállítások módosítása