Ateizmus, anarchia és koszos punkok.

killtheradical

killtheradical

Stop

2008. május 18. - bs395

Tegnap hazafelé a sztrádán felvettem két stoppost.
Életemben eddig egyszer stoppoltam.
Vonattal mentem a Balatonra, késő délután.
A vonat megállt, és állt, és állt, kb. kéthelységnyire onnan, ahova menni akartam.

Mikor meguntam, megkerestem a kallert (el volt bújva jól), és megkérdeztem, hogy mizu. Közölte, hogy pár száz méterrel előttünk egy bátor ember úgy gondolta, hogy a lezárt félsorompókon keresztül szlalomozik, és ha közben mégis jön a vonat, hát kilinccsel megállítja. Jött. Sikerült neki, bár az elismerést már nem söpörhette be.

A sorompónál egyetlen vágány van, úgyhogy a Balaton északi partjának vonatforgalma a nap hátralévő részére megállt. Leszálltam, gondoltam keresek egy buszmegállót. Az utolsó busz 10 perccel korábban elment, mert sokat tököltem, hogy szóljak-e, vagy ne szóljak.

Ott álltam max. 20 kilométerre a céltól. Gondoltam egy merészet, nekiálltam stoppolni. Jöttek a járművek, páran kedvesen visszaintegettek, de senki sem jobban, mint egy hatalmas, amerikai rendszámú, országúti hajó szerű kabrió kopaszodó, szemüveges, középkorú tulaja, hawaii ingben, arcán széles mosollyal. Oda is kiáltotta, hogy háj.

Aztán megállt egy Mazda, benne egy tarajos, napszemüveges sráccal. Na, ő elvitt. Útközben elhagytuk az amcsi országúti cirkálót: épp az út szélén állt, és a felnyitott motorházból dőlt a gőz. Integettem neki, és mondtam, hogy háj.

Amikor tegnap megláttam a két fiatalt eszembe jutott ez a történet. Stoppost még éltemben nem vettem fel, de most kivételt tettem. A karmám rendben, az éves jócselekedet megvolt, a következő párost elütöm.

A bejegyzés trackback címe:

https://killtheradical.blog.hu/api/trackback/id/tr83474893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zak 2008.05.18. 09:56:02

Nem Kecskemétnél vetted fel azt a két stoppost?

Before · http://azbeszt.blog.hu 2008.05.18. 12:42:19

Én fel szoktam venni, de mostanában nem annyira... A legutóbbi stopposról, akit felvettem, kiderült, hogy munkaköri kötelességből stoppolt, ez valahogy aztán a kedvemet szegte a témában...

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2008.05.18. 12:55:19

oké, most leestem a székről :-)

Demo · http://norkana.blogspot.com 2008.05.18. 13:18:26

Egyszer beszélgettem egy fószerral, aki épp Spanyolországból jött haza autóstoppal, aztán a határnál áthuppant a vonatra. Aztán volt egy tanárunk, aki Finnországig ment autóstoppal ( és ez egy nő! ). Fun dolog, ha már nem megyek ingyen vonattal, akkor lehet én is áttérek erre a megoldásra.

A karma meg ((:

stealthis 2008.05.18. 13:22:27

Demo: Nem most nyáron volt ez nagykanizsánál?

Haemathemesis 2008.05.19. 12:11:14

Ejnye Earl

bryan 2008.05.20. 18:52:20

Köszi a stopposok nevében! :)
Elég sokat stoppolok, az ismerőseimtől se mindig idegen ez a műfaj. Jó tett helyébe jót várj. Stoppos történet:
Egy lány ismerősöm barátnőjével stoppolt , és kamiont állított le (a kamion a stoppos sárga angyala: lassú néha "drága" de gyakran felvesznek). Szóval felszálltak, a sofőrök ketten voltak, mikor egy kicsit már beszélgettek, angolul tehát meglehetősen bizonytalanul ( portugálok voltak nagy keresztekkel szentképekkel stb.) , a sofőr letért az útról, a lányokkal közölték, hogy ez a fuvar nem lesz ingyen. Kezdett durvulni a helyzet, mikor ismerősömnek mentőötlete támadt: mélyen az egyik portugál szemébe nézett:
"Ég a nap melegtől a kopár szik sarja..."
-mondta.
Erre a kamionosok szemmelverés elleni jelekkel dobálózva leküldték őket a kamionról, könyörögve, vegyék le róluk a rontást. :)
Mire nem jó az iskolai vers biflázás...

hhh. 2008.05.25. 09:29:09

bryan
ez jó sztori;)
süti beállítások módosítása