Ateizmus, anarchia és koszos punkok.

killtheradical

killtheradical

Nekem új

2008. március 15. - bs395

Úgy hívták fel rá a figyelmemet, én nem is tudtam róla.
Mármint a cikkről, vagy az indy-ről úgy általában.
Amit írnak, az ül.
Mit ül: üt.
Szinte szóról szóra igaz.
Egy apró, őszinte megjegyzés: azon a kádárkori értelmiségi reflexen, miszerint az értelmiségi csak kritizál, de alternatívát nem ajánl, itt sem sikerült túllépni :-(.
Továbbá - na jó, két őszinte megjegyzés - mellőzik a másik oldalt.
Pedig oldalak nincsenek, csak nevesítések.
Ettől függetlenül ajánlom mindenki kedves figyelmébe.
Mondtam én, hogy mátrics van itten, csak emelik a pirula árát.

A link a cikk erre a színesebb szövegrészre kattintva aktivizálódik tüstént, töltjük a valóságot, pohár víz készít az arcba.

A bejegyzés trackback címe:

https://killtheradical.blog.hu/api/trackback/id/tr92381628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása