Ateizmus, anarchia és koszos punkok.

killtheradical

killtheradical

'ploited

2010. október 30. - bs395

Lázár János szerint a zemberek ezért szavaztak a Fideszre, Orbán Viktor kijelentését pedig nem tudom máshogy értelmezni, mint hogy a tervezett új alkotmány a kvantummechanika egy, eddig még nem bizonyított tételén fog alapulni.

Nos nézd.

Aki rosszhiszeműen, csalással kapott nagy végkielégítést, azt tessék perbe fogni. Ha valaki lopott a zemberektől, azzal tessék úgy bánni, mint egy közönséges bolti tolvajjal: bilincs, előzetes, ilyenek. Komolyan. Felelősségre vonni meg ilyenek, ha még teccenek emlékezni.

Aki úgy gondolta az elmúlt években, hogy a törvény felett áll, sőt, szinte még kérkedett is vele, arra hogyan cáfolunk rá, ha a 2 millió feletti összeg 98%-át vesszük csak el tőle, és nem az egészet, plusz perköltség meg letöltendő? There’s a law for the rich, and a law for people like you and me?

Aki úgy gondolta, hogy bár a világválság alatt szegényedik a nép, ő azért még tovább gazdagodna, mennyire röhöghet, hogy egymás mellé kerül az a két hír, hogy egy max. 3-4 milliárdos tétel miatt a kormányzó párt gyakorlatilag felfüggeszti az alkotmányt, illetve, hogy egy már elvégzett feladatot újból megrendeltek az új garnitúra egyik káderétől 5 milliárdért? (az utóbbit azóta szerencsére ejtették)

Vagyis nem, én nem ezért szavaztam a Fideszre, pláne nem azért, hogy – mivel tavasz óta hirtelen már nem olyan nagy hívei a népszavazásnak valamiért, én se értem, mi lehet az oka – semmiféle nyilvános kontrol se kösse őket, s gyakorlatilag és hivatalosan is azt csináljanak, amit akarnak, akár visszamenőleg is, amire volt már kis hazánkban példa, de azt hittük, hogy már elmúlt (a Viktor is ott volt akkor, tessék megkérdezni tőle, hogyan készült az a rendőrautós kép, szivesen elmeséli).

A „láthatatlan alkotmány” híveinek pedig: egy láthatatlan (gyk: a nép által válaszott országgyűlés által választott alkotmánybírák értelmezésén alapuló) alkotmány még mindig jobb, mint egy nem létező.

A bejegyzés trackback címe:

https://killtheradical.blog.hu/api/trackback/id/tr442409097

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Szentesíthető-e az eszköz? 2010.10.31. 11:45:43

 Korábban már foglalkoztunk a magyar közéletet néhány napja tematizáló, az AB jogköreit szűkítő Lázárféle javaslatról. Megvizsgáltuk, hogy kommunikációs szempontból hatalmas baklövés; megállapítottuk, hogy a Fidesz saját maga adja meg az MSzP-nek ...

Trackback: A talpraállás költségvetésének meséje 2010.10.31. 10:17:21

Atyafiak, ezt a csodálatos történetet nem én írtam, de próbálok felnőni a feladathoz. Megszületett a Megváltó, no nem kell megijedni, nem lesz idén hamarabb a Karácsony-lesz egyáltalán?-, szóval a Megváltó Költségvetés.Dédelgették, táplálgatták az elmú...

Trackback: Kelj fel Palcsi meséje 2010.10.31. 10:17:05

 Atyafiak, már éppen úgy terveztem, hogy nincs több mese mára, ám nem bírtam ki, csak leszen egy mai utolsó! Már vártam mikor szóla hozzánk Viktorunk egyik jelentős játszópajtása, kit nevezzünk Palcsinak, Kelj fel Palcsinak.Nem nehéz kitalálnotok ...

Trackback: A politikus róka és holló meséje 2010.10.31. 10:16:45

Atyámfiai, ti tudjátok, vannak örökérvényű mesék és vannak olyan fabulák, melyek némi fantáziával gyakran megújulnak. Alaptörténetünk ismert, rókánk ravasz, hollónk szótlan, ám mindketten ugyanarra vágynak, a kövér sajtra. Végül vörös barátunk a h...

Trackback: Gyurcsány, az Alkotmány őre 2010.10.30. 13:31:07

 Folytatjuk sorozatunkat, melyben az AB jogkörét érintő javaslat verte hullámok hatásairól értekezünk. Szóltunk már a Fidesz kommunikációs baklövéséről; feltettük a kérdést, fontosabb-e az egyébként is változtatásra ítélt Alkotmány védelme, mint a...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bierkamp 2010.10.30. 08:29:20

Közeleg a nagy Bumm!
Nem baj gonosz törpe,..:D
hamarosan megtudod milyen az igazi Forradalom!.....mert a Diktatúrának mindíg az a vége!!!
Azt hiszed bemennek a telefonfülkébe az emberek és legyekre lövöldöznek csúzlival mi?---Te macskajancsi!

dr kíváncsivagyok 2010.10.30. 13:31:36

@bierkamp: Várjál , gondolkodom hogy Te kire szavaztál....... ?

UbUlcii 2010.10.30. 16:19:25

Amennyire én meg tudom ítélni, nem elsősorban a végkielégítések miatt szűkítik az AB jogkorét és a népszavazás korlátozását, hanem azért, mert az összes válságadójukat megtámadták az AB-n és megijedtek, hogy azok közül is lehet olyan amit az AB visszadob. S egyszerűbbnek gondolják az összes adó és járuléktörvényt egy szabályozással megvédeni, mint egyesével.
Más, mielőtt bárki a vizitdíjjal jönne, előre szólok az hivatalosan nem volt sem adó sem járulék.

Vidéki 2010.10.30. 19:22:38

@UbUlcii:
Jól látod: "az összes válságadójukat megtámadták az AB-n és megijedtek, hogy azok közül is lehet olyan amit az AB visszadob."

Nem alaptalanul, a Bajnai kormány 100 milliárdos vagyonadóját is kiherélte az AB.

A válságból kibontakozáshoz mozgástér is kell. Gúzsba kötve nem lehet táncolni.

Ha az AB döntései még a szakértők szakértői számára kiszámíthatatlanok (mint a Bajnai kormány vagyonadója esete bizonyítja), valamint bárki, bármikor, államháztartási kérdéseket érintő ügyekben az AB-hez fordulhat, egy költségvetés végrehajtása lutrihoz válik hasonlóvá és örökös rögtönzéseket tesz szükségessé.

starace 2010.10.30. 20:45:51

@Vidéki:
Ezt az "örökös rögtönzést" úgy hívják: demokrácia.

Tessék olyan költségvetést készíteni, amelyet nem lutri végrehajtani.
Mert a mostani: lutri.

Azt mondják: ha a pénztártagok 90%-a visszalép az államiba, akkor van ennyi és ennyi pénzünk, minden OK.
És ha nem lép vissza 90 %?
Ha csak 71% vagy csak 37% lép vissza, akkor mi van?
Akkor hány százalék a hiány vagy a növekedés?
És akkor mivel (új törvénnyel? fegyverrel?) kényszerítik az embereket hogy meglegyen a 90%?
Hogy lehet így tervezni?

És mi lesz 2012-től?
Mert akkortól ugye nem lesz válságadó.
Akkor honnan lesz a pénz?
Ja, lesz 3% növekedés, abból.
És ha nem? És ha W alakú recesszió jön? Ha csak 2% növekedés lesz?
Akkor honnan lesz pénz?

Miből lesz a növekedés?
Az emberek a náluk hagyott adóforintokkal felpörgetik afogyasztáson át a GDP-t, - mondják.
Elmondanám mi lesz azokkal a forintokkal.

A legtöbben - végre - tudják a hiteltartozásaikat fizetni. Ez nagyon-nagyon jó, de ez még nem növeli a fogyasztást.

Aki fogyaszt belőle, az vesz autót Németországban, jár szlovák rendszámmal és Ukrajnában tankol.
Meg rohan vásárolni a parndorfi outletbe meg a Shopping City Südbe.
Meg megy az osztrák Neckermannal nyaralni Pattyára, mert elege van a magyar lehúzós-otthagyós utazási irodákból, meg nem akar magyarokkal együtt nyaralni.
(Valamennyi példát az életből vettem.)
Ezen országok gazdaságát tényleg pörgeti ez a pénz.

És végül - nem elhanyagolható azoknak a száma - akik ezt a pluszpénzt ész nélkül kimenekítik az országból egy biztonságos külföldi bankbetétbe, ahol nem fenyegeti az a veszély, hogy egy szép napon - az emberek érdekében persze - befagyasztják a devizaszámláikat, államosítják bankbetéteiket, stb. (nem akarok ötleteket adni).

Hogy lesz ebből növekedés?
És ha nem lesz, mi lesz?

Ez a lutri.

Talán előbb növekedést kellene teremteni.
Aztán biztosítani, hogy a növekedés itthon forogjon vissza. És az így keletkezett pluszt szétosztani az embereknek.

Persze ez így nem olyan romantikusan forradalmi, mint a Téli Palota ostroma...

Vidéki 2010.10.30. 22:09:33

@starace:
Várd ki a végét, ne türelmetlenkedj. A türelem rózsát (vagy szegfűt?) terem.

Ha pesszimizmusod beigazolódik, újra szoclib kormányunk lesz.

Ők mindenhez olyan jól értenek, mint te.

Hozzáértésüket az elmúlt 8 évben már bebizonyították.

Az elmult 8 év szoclibes boldogsága nálad akkor újra valóra válhat.

Azt a rövidke 3,5 évet féllábon állva is kibírhatod.

Vidéki 2010.10.31. 07:34:20

@starace:
A propagandisták bevett gyakorlatához tartozik a hasraütéses alapon létrehozott állítás. Ez be is szokott válni olyan esetekeben amikor a megcélzott emberek csoportja fárasztónak tartja a gondolkodást és a hírt valóságnak tartva benyeli, mint kacsa a nokedlit, különösen, ha gyakran ismételgetve sulykolják az agyába.

"az "örökös rögtönzést" úgy hívják: demokrácia." Mondja az, aki az "Alkotmány és a demokrácia" egyetlen igaz értelmezőjének szerepében tetszeleg.

Ha "az "örökös rögtönzés" lenne a menő, akkor a tervezés egy antidemeokratikus dolog, amiről, úgy látszik, maga a parlament sem tud, mert egy törvény alapján az előző évben a jövő évre vonatkozó költségvetést készít.

A nagyokos propagandista ezt javasolja:

"Tessék olyan költségvetést készíteni, amelyet nem lutri végrehajtani."

De ez lehetetlen, ha az AB döntései még a szakértők szakértői számára is kiszámíthatatlanok, amint azt a Bajnai (Szakértői) kormány utólag "kiherélt" vagyonadójának esete is bizonyítja.

Százmilliárdos nagyságrendű utólagos kiszámíthatatlan AB döntések mellett csak csodatévők tudnának jó költségvetést készíteni.

Ha ez igaz lenne felesleges lenne minden tervezés.

Rá Dios 2010.10.31. 10:30:13

Okosan beszélsz és igazat szólsz, tehát semmi értelme nem volt elmondani. (Per ma)

Rá Dios 2010.10.31. 10:31:46

@Vidéki: Ezt meg, amit javasolsz, gördülő tervezésnek is nevezik.
Tudod, amikor igazgatósági ülésre menet a vezér a guruló kocsiban találja ki, mit is mondjon nekik...

titkom 2010.10.31. 11:02:57

...nem szabad elfelejteni a 10MdFt (10000000000) körüli költséggel létrehozott, a rendőrségtől független, kvázi magánhadsereget... hogy az terrorellenes csapat? ...igen, a neve szerint... de ki parancsol ezeknek???

Kis ember 2010.10.31. 11:15:19

@Vidéki:

Érdekes álláspont, hogy akinek nem tetszik az egyik oldal, annak rögtön a másik tetszik.

Hol is olvastam már ilyenekről?

Rá Dios 2010.10.31. 11:25:08

@Kis ember: egyik sem, nyugi, de a levegőben nem lebeghetünk, igaz? :-)

Kis ember 2010.10.31. 11:29:53

@Rá Dios:

Nem. Mi pont hogy a földön járunk. És innen bámulunk felfelé azokra, akik léggömbökbe kapaszkodnak. :)

almodhi 2010.10.31. 11:30:32

@Vidéki: "Várd ki a végét, ne türelmetlenkedj. "

Hadd idézzek erre egy másik blogból (a szerző: "Kettes")

Várjuk ki a végét. Nem kell mindjárt a legrosszabbra gondolni. Hátha nem is akarnak megkúrni minket, hanem megvendégelnek.
Jó, most már tudjuk, hogy meg fognak minket kúrni, de még nem tudjuk, hogy szájba vagy seggbe. Várjuk ki a végét.
Jó, most már tudjuk, hogy seggbe, de nem tudjuk, hogy durván vagy gyengéden. Várjuk ki a végét.
Most már tudjuk, hogy durván, de nem tudjuk, hogy fog-e fájni. Nem kell mindjárt a legrosszabbra gondolni, várjuk ki a végét.
Most már tudjuk, hogy fáj, de még mennyire fáj, de nem tudjuk, hogy meddig tart. Várjuk ki a végét.

Várd ki egyedül, ....

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2010.10.31. 11:34:00

Elobb vagy utobb de ebbol igazi forradalom lesz es az nem a valaszto fulkekben lesz megtartva, ahogy azt a Fidesz kommunikalta.

almodhi 2010.10.31. 11:36:36

@starace: "És ha nem lép vissza 90 %?"

És ha megadóztatják a magánnyugdíjpénztári számla tőkeösszegét? Akkor sem lép vissza? Mondjuk évente a tőke 3%-a lesz az adó. Olyan 50000 Ft. Hiszen a magánnyugdíj magánérdek. Tessék csak hozzájárulni a közhöz...

Alkotmányellenes? Dehát ez adó! Azt meg nem vizsgálhatja az AB. Ha nem vizsgálhatja, nem mondhatja hogy alkotmányellenes. Ha nem mondhatja akkor nem is az... (© Szíjjártó P.)

Urragasil 2010.10.31. 12:06:20

Én csak azt nem értem az alábbi dokumentumban szereplőktől, miért nem hajtják be a pénzeket. Csak az alábbi 3307 magánszemély alsó hangon 33 Mrd Ft lóg az államnak a listán szereplő vállalatok meg minimum 191 Mrd Ft-tal. És ez az összeg ezeknél biztos jóval több, mivel csak a bekerülési lécet tudtam figyelembe venni és nem azt, kinek, mennyi a valós tartozása. Ez lenne a legegyszerűbb módja (bár politikailag nulla értékkel bír az tény) hogy pénzhez jusson az állam. Bár ha ezektől behajtanák talán nem is lenne szükség semmilyen plusz intézkedésre. De hát egyszerűbb a mnyp befizetésekhez hozzá jutni. :(:( Ezeknek miért nem foglalják le a vagyonát, mint a MAL vezérnek? szerintem azért ezek felszámolásával is lehetne népszerűséget növelni.

apeh.hu/data/cms160317/180nap_MSZem_20100930_WEB.pdf

apeh.hu/data/cms160318/180nap_GAZD_20100930_WEB.pdf

ruszkaszov 2010.10.31. 12:10:44

@Vidéki: Az alkotmánybíróság egyik szerepe, hogy a jövővel kapcsolatban lehessen valami elképzelésünk. Itt konkrétan, hogy az alkotmánynak megfelelő törvényeket hozzon a parlament. Ha ezt kiiktatják, közelebb kerülünk ahhoz, hogy a politikai álláspont tisztán hit kérdés legyen. Ma is az nagy mértékben (pl melyik politikus korruptabb? Ki hazudik jobban?), de a nép alapvető érdeke, hogy ezt minnél inkább minimalizáljuk. Mondanom sem kell, hogy ez az indítvány nem ezt a célt segíti elő. Meg amúgy is, a sűrű alkotmánymódosítások sem.

Rá Dios 2010.10.31. 12:10:45

@Kis ember: Ide nekem egy légpuskát! :-)

belekotty 2010.10.31. 12:15:41

@almodhi: "És ha megadóztatják a magánnyugdíjpénztári számla tőkeösszegét? Akkor sem lép vissza? Mondjuk évente a tőke 3%-a lesz az adó. "

- Nem jó hogy ötleteket adsz a Fidesznek. :-((

almodhi 2010.10.31. 12:19:09

@belekotty:

"Nem jó hogy ötleteket adsz a Fidesznek."

asszem azzal már elkéstem :-((

kodó tamás 2010.10.31. 12:21:34

"nem, én nem ezért szavaztam a Fideszre"

te mekkora fasz vagy, előtte lettél volna ilyen qva okos

mostmár rohanhacc a pénzed után smici-OV és bandája viszi...
simicskának
és szerinted pintér kit fog lecsukni????

Magon_ 2010.10.31. 12:26:41

@almodhi: Akkor már miért nem rekvirálják el az egészet a faszba? Ez az ellehetetlenítés annyira felesleges előjáték. Nem is hiszi el senki.

almodhi 2010.10.31. 12:28:42

@Magon_: "Akkor már miért nem rekvirálják el az egészet a faszba?"

Nade Magon eftárs, mennyivel szebb, amikor az emberek önként lépnek be a tszcs-be...!

Werewolfmayer 2010.10.31. 13:28:38

@Urragasil: bazz.., az milyen már, hogy egy állami cég is van a listán? :)
2. link 71-es sor. FÖMI
Vicces...

KenSentMe 2010.10.31. 13:30:55

Éljen Viktor! Éljen Viktor! Éljen Viktor!

És le a hozzátok hasonló gyűlölködő férgekkel! Nektek csak ürügy kell, hogy acsarkodhassatok. Söpredék.

almodhi 2010.10.31. 13:51:52

@VRbagoly:

Mert aki a mibennünk nem bízik, az a mi fényes jövőnkben sem bízik! És aki nem bízik a mi fényes, boldog jövőnkben az áruló!

UbUlcii 2010.10.31. 13:58:11

Az Mnyp-k megszüntetésével kapcsolatban egy jó cikk még régről, amikor még a választás vagy forradalom, a nyavaja se követi már az eseményeket :), - lehet 3 év múlva ellenforradalom lesz, aztán meg szabadságharc - meg sem történt:
www.nol.hu/velemeny/lap-20090430-20090430-35
A cikke megjelenése 04.30-, de az első negyedéves pénzügyi szemlében jelent meg az eredeti.
Kéretik elolvasni és úgy véleményt alkotni, hogy nemcsak a "saját" befizetéseinket sajnáljuk vagy a pártok véleményeinek a szempontjából ismerjük meg a témát, hanem az ország gazdaságára és költségvetésére, hogyan hat ki a jelenlétük.

almodhi 2010.10.31. 14:15:25

@UbUlcii:
Nos a kommunista érveket (akár a Népszabadságban jelennek meg, akár Orbán szájából hangzanak) ismerjük.

1. Akik sok járulékot fizetnek, azt ne tarthassák meg teljesen, hanem kötelezően adjanak belőle a kevés vagy nulla járulékot fizetőknek.

2. Van itt egy csomó félretett pénz, tapsoljuk el gyorsan, harminc év múlva majd csak lesz valami. Mi mindenesetre most garantáljuk, hogy majd csak lesz valami. Higgyék el.

3. Ha valaki meghal hamarabb, akkor nehogy már az örökösei megkapják a teljes járulék hozamát. Kap majd egy kis özvegyi nyugdíjat, oszt jónapot.

4. Továbbra is legyen az idősebb generáció ráutalva a munkaképesek jövedelmére és az állambácsi jóakaratára.

stb, stb, stb

KenSentMe 2010.10.31. 14:34:50

@almodhi: Ne felejtsd el, hogy a duplagondol lényege, hogy ha barát mondja, a legnagyobb jó, ha ellenség mondja, a legnagyobb rossz. Mivel nem tudom, barát vagy-e, ezért fenntartásokkal kezelem, amit mondtál. Sőt, őszintén remélem, a te érdekedben, hogy barát vagy.

Rwindx 2010.10.31. 14:36:46

@twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX:
oh, akkor azt polgárháborúnak fogják hívni, nem forradalomnak.

almodhi 2010.10.31. 14:56:35

@VRbagoly: IP cím megvan, lakcím megvan, fekete autó elindult. Barát vagyok.

mikénehavóna 2010.10.31. 15:42:16

@Vidéki: Te csakugyan egy vidéki vagy. Nomen est omen.

Húsleves 2010.10.31. 16:17:53

Blogíró:
"Vagyis nem, én nem ezért szavaztam a Fideszre"
Arról is olvastál ugye, hogy a választások utáni felmérések szerint sokkal többen emlékeztek ugy, hogy a FIDESZ-re szavaztak, mint ahány szavazatot valójában kapott? Ez is valami kvantummechanika lehet!

mütyür 2010.10.31. 16:19:50

@titkom: úgyúgy. baromi kíváncsi leszek, mi lesz ebből. vki beszól orvinak, azt kinyírják?

Húsleves 2010.10.31. 16:22:11

Én azt hallottam, hogy aki beszól Orbán Viktornak, annak egy hetet el kell majd töltenie Kiszel Tündével egy villában.

mütyür 2010.10.31. 16:24:31

@Húsleves: lol, vigyázni kell a szánkra! bár, ha jobban belegondolok. legalább leborotválhatnám a szemöldökét tüncikénknek.

Vidéki 2010.10.31. 16:45:30

@mikénehavóna:

Te lenézed a vidékieket. Rózsadombi gyerek lehetsz.

Vidéki 2010.10.31. 17:10:05

@UbUlcii:

A cikk a Népszabadságban 2009 ápr 30.-án jelent meg.
A cikk írója Kun János közgazdász , A BAJNAI KORMÁNY FŐTANÁCSADÓJA:

"A PSZÁF adatai szerint 466 milliárd Ft-ot vesztettek tavaly (2008-ban) a magánnyugdíjpénztárak. Valamennyi tag számláján kevesebb pénz volt az év végén, mint egy évvel korábban, s kevesebb, mint amennyit az évek során befizettek.

Felvetődik a kérdés: mi hasznuk van akkor a magánnyugdíjpénztáraknak?

A nyugdíjreform bevezetésekor feltételezettekkel szemben a pénztárak nem segítik a gazdasági fejlődést, sőt, rontják a magyar gazdaságról alkotott képet, s egyáltalán nem biztos, hogy a magánpénztárak tagjainak magasabb lesz a nyugdíja, mint azoknak, akik kívül maradtak.

A tyúk nem tojik aranytojást,

a leghasznosabb az lenne, ha a magánnyugdíjpénztárakat megszüntetnék.

Ez évente legalább 500 milliárd Ft-tal csökkentené a költségvetés kimutatott hiányát, s a GDP nyolc százalékával csökkentené az államadósságot.

Ha erre nincs lehetőség, második legjobb megoldás, ha a tagság önkéntessé válik."

2009, ápr. 25.-én a zalakarosi közgazdász vándor gyűlésen Kun János közgazdász , A BAJNAI KORMÁNY FŐTANÁCSADÓJA

még alaposabban, részletesebben mutatta ki mekkkora károkat okoz az országnak a Horn kormány alatt, a Világbank nyomására bevezetett manyup rendszer.

Egyedül a kecskék jártak jól, akikre rábízták a káposztát.

Ezek és fogadott, valamint fogadatlan prókátoraik most eszeveszetten acsarkodnak.

Fent szeretnék taratani kedvezményezett helyzetüket, amely hasonlít ahhoz, amit régen a királyok kegyencei élveztek:

Akik olyan állást kaptak a királytól, ami gonddal nem járt, csak jövedelemmel. (Szinekúra)

Spanish VVax 2010.10.31. 17:12:24

régen : gulyáskommunizmus - ma:gulyásdemokrácia

kvadrillio 2010.10.31. 17:13:49

Ez egy csóró ország. Akik politikusi vezetői posztot vállalnak, akik vállalkozások vezetői, akik bármely cég, akár állami cég vezetői, ne akarjanak csillagászati fizetést kimarkolni maguknak akkor, amikor a minimálbér még mindig csak 73.000 forint ! Ez, mint tudjuk éhhalálra is kevés !!!
Ne akarjanak ezek a funkcionáriusok sokmilliós végkielégítéseket se, mert irritáló és mert fönnakad a szeme a többségnek tőle !
Olyanok vállaljanak funkciót, akik kevesebbel is beérik, avagy emeljék fel végre sokkal magasabbra a tömegek bérét is !!!
TÚL SOK A VEZETŐ ÉS TÚL SOKBA KERÜL A BÉRÜK, JUTTATÁSAIK !!!!! EZ AZ IGAZI INGYEN EBÉD !!!

ÉS HA MÁR LENTEBB MEGSZÜNT A SOROZÁS, IDEJE LENNE AZ OFF-SHOROZÁST IS BESZÜNTETNI !!!!!

Spanish VVax 2010.10.31. 17:18:34

@Vidéki: Ez így teljesen érthető, nem is ezzel van baja a többségnek szerintem (abba most ne menjünk bele, taglalták már elegen), hanem azzal a mérhetetlen arroganciával ahogy ezt a fidesz előadja. Miért nem képesek ezt normélisan előadni ? Igy leirni ? Kérem, köszönömmel, alázattal és nem izomból ?? Persze hogy behánynak az emberek, aki ezt megengedi magának valaki, vagy valami az állammal szemben akkor bármit bármikor, bárkivel. Nem lesz ellenfél vagy kérdés. Na ez a baj, nem a magánynugdijpénztáras kilépek/belépek.

Dinkainka 2010.10.31. 18:19:29

Már a szakszervezetek jogkörét is szűkítené a FIDESZ.
Nem kérhetnének jogorvoslatot.
Valahogy így kezdődik, alkotmánybíróság, szakszervezetek.

Vidéki 2010.10.31. 18:29:59

@Spanish Vax:

Vedd figyelembe, hogy tehetős, nagyon befolyásos csoportok érdekei sérülnek, akik anyagilag is elég erősek ahhoz, hogy nagy média és jogász erőket mozgósítsanak és huzamos ideig nyomást gyakoroljanak azokra, akik érdekeik ellenében cselekedni mernek.

Noha a rájuk háruló terhek nem viszik őket sírba, mégis igyekeznek elérni azt, hogy nekik, mint a régi idők nemeseinek ne kelljen kivenni részüket a közteherviselésből.

"Nem azért a húsz fillérért, de ami nekik jár, az jár!"

Amikor a nyugdíjasoktól, közalkalmazottaktól kellett elvonni a 13. havi juttatást akkor a média egyáltalán nem viselkedett hisztérikusan.

gorcsev54 2010.10.31. 18:31:19

Ennyit a Fideszről ,aki akarja végignézi bár elég hosszú. vimeo.com/15346424

is 2010.10.31. 19:21:12

@poszt: most már késő. most már rászavaztál, és szégyelld magad. nem, nem az MSZP volt az alternatíva, hanem Bokros, LMP, Jobbik, otthonmaradás és érvénytelen. és majd nézd vissza havonta ezt a listát, és csak verd egyre jobban a fejed a falba, hogy elhitted, hogy nem választhatsz mást. és volt, aki szólt.

Lepényhal 2010.10.31. 19:34:26

@is: igazad van, én a jobbikra szavaztam. Nem bántam meg, mert velük volt meg a sürgős intézkedéshez a 80%.

Rob67 2010.10.31. 20:17:33

A Kiszel Tünde jobb lett volna vezetőnek.

kubedesign 2010.10.31. 20:28:56

@Vidéki:
oké f*szomöccse, én megértem hogy benyaltad ezeket az érveket amiket a BAJNAI KORMÁNY AKÁRKIJE mondott, és úgy rákaptak most vikiék is göngytyúk a takonyra, szóval jó, káros a manyup, hidd ha akarod.

és ha mégse? mi lesz 30 év múlva, ha nem válik be a hatalmas családi kedvezmény, és nem lesz annyi DOLGOZÓ fiatal akinek az akkori járulékából majd fizeti az akkori kormány a nyugdíjadat ? (mert mondjuk jóléti társadalomban törvényszerű hogy csökken a népesség és a fiatalok egyre később kezdenek dolgozni, az öregek meg tovább élnek, tehát nem lesz aki fizesse?!?) vagy az enyémet? mert az eddig befizetett 3,7m ft-mat addigra elkölti légi felvételekre meg a saját klientúrájának a zsebébe ovi? Aki akkor 30 év múlva, már minden reményem szerint 6 láb mélyen lesz? kimegyünk mindketten a temetőbe és lepisáljuk a sírját? attól jobb lesz? én azt akarom hogy az ÉN bruttómból levont 8%-ot egy magánnyugdíjpénztár kezelje egy polgári jogi szerződés alapján, ha jól csinálja akkor kamatostul kapjam vissza 30 év múlva nyugdíjkiegészítésként, vagy örökölhesse a feleségem / gyerekem, ha rosszul csinálja akkor meg így jártam, kapom az államtól cserébe a KEVESEBB nyugdíjat, mert a bruttóm 8%-a NEM az állam bácsi kasszájába folyt be...

de ha te ekkor orbitális hülye vagy és csak azt látod hogy a manyup-k működtetői szétlopják az agyunkat akkor hidd...

ja és a 2008-ban "realizált" (egyébként virtuális) veszteséget 2009-ben visszahozták a hozamok. viszont 30 év múlva nem lehet visszamenőleg "gyártani" orbáni parancsra +1-2 millió DOLGOZÓ fiatalt, aki fizesse a mi nyugdíjunkat... de igaz, végülis az legyen az akkori kormány baja, akkorra már ezek sehol nem lesznek...

de nem is tudom mi f*szért cseszem fel az agyam mikor a legjobb dolog amit tehetnek ezek a pöcsök, az amit most tesznek, azaz saját tetteikkel nyitják föl azok szemét akik rájuk szavaztak... ezt a fatökű ellenzék sehogy nem tudná elérni... már csak kellene valami életképes alternatíva helyettük, akibe egy kicsit kevesebb beképzeltség és arrogancia szorult!

peace

vakvarju 2010.10.31. 20:42:27

@almodhi: Végre, hogy az Audi 4-es is mondott valami nagyon okosat.
@VRbagoly: Nem, nem! A Fidesz nem söpredék. Kikérem a nevükben is!

Vidéki 2010.10.31. 22:39:06

@kubedesign:

Írod:

"de nem is tudom mi f*szért cseszem fel az agyam?"

Szövegedre valóban ez a helyes kifejezés.

Neked egy hozzáértő közgazdász, aki alapos munkával elemezte a manyup problémát, ami már most igényel intézkedést és nem 30 év múlva, az "a BAJNAI KORMÁNY AKÁRKIJE".

Írod: "én azt akarom hogy az ÉN bruttómból levont 8%-ot egy magánnyugdíjpénztár kezelje egy polgári jogi szerződés alapján"

Milyen "magánjogi szerződés" az amibe kötelező belépni?

Hasra ütsz és feltételezed, hogy az állam biztosan ellopja majd az átutalt járulékokat, mig a manyupokban mérhetetlen vakhittel megbízva, biztos vagy abban, hogy nem tőzsdézik el és hatalmas működési költségekre hivatkozva, nem vezetőik luxusát fogja szolgálni.

A hasra ütés az egyedüli érved, ezért zárkózól el egy hozzáértő közgazdász érveitől, aki nem volt rest (mint te) és alapos részletes munkával megvizsgálta a tényeket.

Arra is lusta voltál, hogy elolvsad azt, ami itt a kommentekből kihámozható:

(Kun János 2009. ápr. 30.) "A PSZÁF adatai szerint 466 milliárd Ft-ot vesztettek tavaly (2008-ban) a magánnyugdíjpénztárak. Valamennyi tag számláján kevesebb pénz volt az év végén, mint egy évvel korábban, s kevesebb, mint amennyit az évek során befizettek."

Te akarod osztani nekünk az észt, aki csak agymenéseidre támaszkodsz és nagy mellénnyel képes vagy leírni:

"már csak kellene valami életképes alternatíva helyettük, akibe egy kicsit kevesebb beképzeltség és arrogancia szorult!"

Mocskos szövegedbe hatalmas "beképzeltség és arrogancia szorult!"
süti beállítások módosítása