Ateizmus, anarchia és koszos punkok.

killtheradical

killtheradical

Vér és mesüge

2009. február 15. - bs395

Az emberi hülyeség nem ismer határokat. Azt hiszik, hogy ők aztán árják? Lószart, mama! Le volt írva a könyvben, hogy mink max. szolganépnek lennénk jók - és így is bántak velünk. Azt hiszik, hogy ők a nemzetközi kommunizmus elleni utolsó védőbástya? Jajám. Egyik erőszakos strici helyett a legjobb védelem egy másik erőszakos strici. Baszki, még az ideológiájuk sincsenek olyan messze egymástól! Vagy ez nekik ilyen családi örökség? Nagypapa villanyszerelő volt a háborúban? Na jó, az ilyennel ne tessék viccelni, mert a másik meg a koncentrációs táborban halt meg: tökrészegen kiesett az őrtoronyból.

A kedvenc részem az, hogyan lettek hithű nemzetiszocialistákból elkötelezett kommunista besúgók, most meg megint vissza alapállásba, és közben nem volt átmenet. Vagy volt egy ilyen gyűlés, amiről lemaradtam, hogy gyerekek, tessék a vörös zászlóból kihypózni a csíkokat, holnaptól várvédők vagyunk, nem munkásőrök? A bakancs maradhat, de az usankát el lehet felejteni, a karszalagra más neveket írunk! Ami nagyon kemény: Leibstandarte Adolf Hitler, azaz Hitler testőrei. Érted, a pasas öngyilkos lett 60 éve, porrá égették, ezek meg még mindig védik! Hiába, mindenkinek kell egy hobbi.

One way or another they don't give a baszdmeg.

A bejegyzés trackback címe:

https://killtheradical.blog.hu/api/trackback/id/tr77944077

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Sárdobáló 2009.02.16. 01:11:52

Nácik BudapestenBudapesten az utóbbi időkben rendszeresen megtartják az évi rendes náci (gyengébb lelkűek kedvéért: neonáci) felvonulást, a Becsület napját. Ha bárkinek kétségei lennének afelől, hogy valóban nácikról van szó, érdemes megnézni a Hírszerző…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Joe84 2009.02.15. 22:02:03

@sTormy: Én is ezt kérdezem, hogy miben van benne..., de ha már nácik meg könyv, akkor szerintem a Mein Kampf. Abban meg nincs ilyen a magya népről, úgyhogy gyorsan keress egy olyat, amiben van.

A talmud tele van ilyen gusztustalanságokkal pl, hogy a gojok (nem zsidók) lélek nélküli állatok... nézzél utána, keresd ki, ha annyira érdekel, benne van.

Jonas-R 2009.02.15. 22:02:42

Baszki bármelyik könyvben, ami egy népcsoport kiválasztott tudatát hívatott bizonyítani, találsz olyan állítást, ami arra vonatkozik, hogy a többi nép alsóbbrendű. A legtöbb himnuszban is találsz ilyet, hallgassátok meg az angolhimnuszt irodalmárok. (utolsó strófa)

(mellesleg a talmudban is a mainkampfban is, de még a bibliában is találsz ilyen utalást.... konkrétan a bibliában elátkozzák a zsidókat cakk-pakk, amit elég nehezen tudtam összeegyeztetni a szeressünk mindenkit elvvel hittanórán, de aztán a pap bácsi elmagyarázta, hogy a zsidók tehetnek jézus haláláról, majd mikor felvetettem, hogy akkor valójában nekik köszönhetjük, hogy megváltották a bűneinket, akkor lezárta annyival, hogy de akkor is ők ölték meg isten fiát, ami hatalmas bűn is pont.)

Vegyétek észre, hogy az ideológiák, pláne ha dogmatikusak, mint a vallások, alapvetően nem bírják a szillogizmust.

Az meg végképp rejtéj számomra, hogy az antifasiszták miért rasszizmus ellenesek, amikor a fasizmusnak nem volt alapja más fajok kiírtása, sőt a fajelméletet is csak nagyon késve, nagyon immel ámmal vették át. Kiváncsi lennék hány fasisztát, vagy nácit tudnék belezavarni abba, hogy ecsetelje a különbséget a fasiszta, nemzetszocialista, falangista és a náci között.

sTormy 2009.02.15. 22:05:54

@Joe84: jó, de hol van benne? Tényleg csak kérdezem.

Jonas-R 2009.02.15. 22:12:55

@sTormy: Nincs benne kimondva, ha jól rémlik nem nevesít országokat.

Viszont le van írva egy folyamat, és ami leginkább magyarországra illik, az nem a kultúrateremtő, ősi árja faj, aki leigázza a nem árjákat, és belőlük, velük építkezve kultúrát alkot.

Persze lehet ezt hinni, csak akkor azt nem tudom, mi a faszért németül beszéltünk vagy 150 évig....

Joe84 2009.02.15. 22:13:38

@Jonas-R: @sTormy: Nem olvasom minden nap a talmudot, a pontos oldalszámot nem tudom, de idézni tudok belőle, pl amit előbb is írtam.

Ti viszont nem tudtok nekem olyat idézni a Mein Kampfból, amiben az áll, hogy a magyar szolganép, vagy nem tartozik a Hitler szerinti árja fajhoz, vagy akár alsóbbrendű lenne. Ezt nagyon benéztétek. Nem baj ha hülyék vagytok, nem baj ha nem olvastátok, de akkor minek hivatkoztok rá?Azért, mert az a legenda kapott szárnyra liberális körökben, hogy ez van a Mein Kampfban, tehát aki magyar és még náci is az hülye, mert saját magát akarja kiirtani...

Before · http://azbeszt.blog.hu 2009.02.15. 22:14:27

Én mindig jókat röhögök az ilyen "felsőbbrendű" barmokon. A túlnyomó többségük olyan szánalmasan néz ki, hogy el se merem képzelni, milyen lehetett a többi sperma. És ezek ugatnak felsőbbrendűségről, tiszta fajról, meg hasonlókról.
(jó)Pár éve, amikor még néztem kertévét, volt egy délutáni só, fogalmam sincs már, mi és melyik tévén, de a lényeg az volt, hogy mélymagyarok kontra nem magyarok. Namost, a nem magyarokat egy iráni származású orvos képviselte (elsősorban), aki egy nagyon szimpatikus, a magyart gyönyörűen beszélő, végtelenül kulturált úriember volt. Erre a hűdemagyar géncsodák közül egy visszataszító, széthízott takonygombóc verte magát és nyomta a szokásos szar dumát, többek közt, hogy "hogy nézel már ki?". Annyira szánalmas volt, hogy szinte még nekem is kínos érzésem lett tőle.

sTormy 2009.02.15. 22:14:41

@Jonas-R: kösz, de én a Talmudra gondoltam, hogy abban hol van, hogy a gojok így meg úgy.

A németül beszélés meg csak igazolja a magyarok árjaságát. Nem?:)

Jonas-R 2009.02.15. 22:16:16

@sTormy: DE ! :) felajánlanám a propagandaminiszteri posztot az árnyékkormányomban, de sajnos már foglalt. Túlképzés van a területen idehaza :)

sTormy 2009.02.15. 22:16:38

@Joe84: egy bötűt nem idéztél. Mint ahogy azt is ti találtátok ki, hogy a posztíró a Mein Kampfra gondolt. Ő nem mondta.

Jonas-R 2009.02.15. 22:20:36

@sTormy: Mondjuk BS arra gondolt, az tuti.

A talmudból ne várj idézetet, mert eldurvul fundamentalista vitává a dolog. (lehet azt úgy fordítani, hogy azt jelentse, ebben biztos vagyok, egy komplett klerikumot, és millió szektát tart fenn az a tény, hogy akárhogy lehet értelmezni azt a szart. Meg a többi szart is.... )

sTormy 2009.02.15. 22:22:27

@Jonas-R: szerintem fundamentalista vitává csak akkor tud eldurvulni dolog, ha mindkét oldalon fundamentalisták vannak... :)

Hitetlen (ex)Bérgyilkos 2009.02.15. 22:23:04

@sTormy: arra nem gondolsz, hogy ő azt gondolta, hogy mi arra gondolunk, amire ő gondolt, így arra gondolt, hogy mi gondolni fogjuk, amit ő gondolt?:)

Earendil 2009.02.15. 22:23:31

@Joe84: Te sem gondolod, hogy a magyarokat árjának tekintették volna. Ázsiai nép vagyunk, helló, ők meg a felsőbbrendű germánok. A dánok, svédek, norvégok még határeset, szlávok, egyéb jöttment népek határozottan nem. Az SS-be ilyen népeket toboroztak, minket megszálltak. Nézegess dán SS-toborzó táblákat: www.soldat.com/Kunst%20recruiting%20posters.htm

RIO 2009.02.15. 22:31:20

@Hitetlen (ex)Bérgyilkos: erről a hitler-dologról lehet vhol máshol is olvasni talán?nm lehetne vmi link v ilyesmi amin el lehetne olvasni?mert én ilyet még soha nm hallottam

Hitetlen (ex)Bérgyilkos 2009.02.15. 22:32:15

@Earendil: háát, az SS is "multikulti" volt, volt ott mindenféle nemzet
lpg88.blogspot.com/2009/02/gonosz-ss.html

Jonas-R 2009.02.15. 22:32:37

@sTormy: Jó, de pont ezért felesleges asztalt csapkodni, hogy ide nekem az idézetet.

Mellesleg a zsidóságban a kiválasztottság tudat nem csekély, figyelembe véve hogy évezredeket szoptak végig monoteistaként, egy bosszuálló, és kegyetlen isten zászlaja alatt, amig a világ vidáman lubickolt az abban hiszek akiben akarok (az értékkészlet hol szűkebb hol tágabb volt, de volt!) elvben, és ráadásul mind őket cseszegette. Ez elég erős alap a kiválasztottság tudatra.. mármint ha mindenki téged cseszeget, annak csak azért lehet, mert te különleges vagy nemdenem? :)

Earendil 2009.02.15. 22:34:44

A dánok egyébként is példát mutattak: a dán zsidók 90%-át elrejtették, és segítettek nekik Svédországba menekülni. Azt hiszem, az emberi nagyságnak ez a szép példája, és nem Európa szellemi vezetője, Mr. Hilter. Óriási a youtube-os videó.

Jonas-R 2009.02.15. 22:36:05

@Hitetlen (ex)Bérgyilkos: Kár hogy nem bontja le hierarchia szerint, mert az talán inkább lenne szemléletes. Kizártnak tartom, hogy vezető SS beosztású lehetett volna egy ukrajnai, de akár még egy svéd is.

Jonas-R 2009.02.15. 22:36:50

bocsánat dán. a svédek nem szerették annyira a focit.

Earendil 2009.02.15. 22:38:46

@Earendil: ja, és a náci párt legjobb eredménye az árja dánoknál választásokon: 2,1% lol

Joe84 2009.02.15. 22:40:11

@sTormy:

Tényleg nem mondta, meg is kérdeztem, hogy melyik az a könyv, de senki nem tudja, én csak tippeltem.

Talmud: " A gójok [nem zsidók] legjobbjait is meg kell ölnötök. (Soferim 15, 10. szabály)"

"Egy hároméves és egynapos lánnyal lehet közösülni házasságon belül. (Sanhedrin 55b és 69a–69b és Jebamoth 57b, 58a, 60b)"

Van egy pár ilyen benne még... ki se férne itt.

@Earendil: TE NAGYON HÜLYE VAGY!!! Ha nem tudod, hogy Hitler hogyan definiálta az árja fajt, akkor miért mondod a magadét?
"SS-be ilyen népeket toboroztak"... ha a magyar nem árja, akkor miért volt több magyar SS alakulat???

Görcsösen próbáljátok megmagyarázni, hogy a nácik elvből utálták a magyarokat. Inkább fogadjátok el, hogy ez nem így van.

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2009.02.15. 22:46:28

elmegy az ember moziba a csajával, visszajön, azt mein kampf vs. talmudra jön haza.
királyság.

te joe84, a talmudban hol vannak megemlítve a magyarok? nem a gojok, hanem a magyarok? és mikor szállt meg minket a zsidó hadsereg, és deportálta haláltáborokba az árjákat?

a bérgyilkosnak meg: ajánlott hitler monográfiákat olvasni, szépen le van írva, ki honnan és mit adott hozzá az "ideológiához", mint az is, hogy mi is a DAP rövidítés jelentése.

Earendil 2009.02.15. 22:47:17

@Joe84: Senki sem mondta, hogy utáltak minket, csak nem tekintettek minket egyenrangúnak. Azért volt több magyar SS alakulat, mert itthon mindig adódik párzáz elmebeteg, aki bedől egy ilyen maszlagnak :-) itthon az ÁVH-ba is jelentkeztek sokan önként, no meg besúgónak is. De persze ez nem specifikus magyarországra, Franciaország is ellenállókra és kollaboránsokra oszlott. Itthon pár szerencsétlen kommunistán kívül sajnos nem nagyon sikerült ellenállást szervezni.

Hitetlen (ex)Bérgyilkos 2009.02.15. 22:48:44

@RIO: a dél-amerikai sztorira gondolsz? Igazából Nemere-könyv (Stefan Niemayer: Hitler rejtélyes eltűnése) alapján.
www.nemere.hu/98.htm#hitler rejtelyes eltunese
Lentebb van a Bormann második élete. Ezt nem olvastam, de biztos van átfedés (mivel ő szervezte az egészet). Ilyen "párszázas könyvek" auchanban, teszkóban is találhatóak. De alaposan vizsgáld meg az írást, nem kell mindent elhinni senkinek sem. Szóval csak körültekintően! Remélem, élvezni fogod:)

@Jonas-R: gondolom, ismered a "legendát", hogy magasbeosztású zsidók is dolgoztak a Führernek.

Joe84 2009.02.15. 22:51:20

@bs395: A magyarok is gojok.
Nem kell ahhoz hadsereg, hogy megszálljanak egy népet, és "haláltáborok" sem kellenek, a népirtáshoz.

Hitetlen (ex)Bérgyilkos 2009.02.15. 22:55:08

@bs395: tudsz ajánlani valami kiemelkedőt?
Az NSDAP-ban Deutsche Arbeiter Partei, egyedül mást jelent?

Jonas-R 2009.02.15. 22:57:58

@Joe84:
innentől tárgytalan. El ne hidd már.

Sanhedrin fordításában az a szép, hogy már angolul sem így van, nem hogy héberül, (ahol jelzem a számok egészen furcsán vannak írva.. szóval az a 3 év egy nap, az kicsi sanszal annyi, figyelembe véve, hogy 3 éves lánnyal közösülni annyira talán még nem is finom... de persze az undórító zsidók lehet hogy képesek rá)

Soferim kicsit más tészta, hisz ő egy ismerten szemita arc volt, de konkrétan ő is azt mondta hogy :
"Tob shebe goyyim harog"

És akkor nyissunk etimológiai vitát a "harog" szó jelentéséről, hisz olyankurvarégóta tanulmányozzuk ezt a nyelvet.

Görcsösen? baszki nem utáltak, használtak.

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2009.02.15. 23:01:03

@Joe84:
ahogy a magyarok nem árják :-).

@Hitetlen (ex)Bérgyilkos:
Ian Kershaw - sok kritika érte, mert nem általlott leírni azt is, hogy miért lett sikeres a náci ideológia weimarban, és nem csak annyit írt róla, hogy fujj.
vagy ott van Ormos Mária, csak hogy magyar történészt is.
amikor a dap-ot (ahova hitlert még a hadsereg küldte, hogy épüljön be, és írjon jelentéseket) átalakították, akkor hitler a "szocialista forradalmi párt" névre szavazott :-).
sok egyébb között anti-kapitlaisták és kollektivisták is voltak, retorikában mindenképp - aztán amikor hatalomra kerültek, azt csináltak, amit akartak.
hitlernek ez volt a deklarált célja is: propaganda, propaganda, aztán ha nyerünk, akkor mindent megteszünk, hogy ne is kerüljünk ki a hatalomból, és ennyi.

Jonas-R 2009.02.15. 23:03:31

@Hitetlen (ex)Bérgyilkos:

Hiszem, hogy egy birodalom építéséhez, és vezetéséhez jókora opportonizmus kell. Ugyanaz az opportonizmus, ami elvezet odáig, hogy egy flusztrált és feszült társadalomban egy nem is túl mélyen megbúvó ellenségképet felélesszünk, hogy egységbe kovácsoljuk a nemzetet, könnyedén rámutat arra is, hogy a jó képességű embereket azért kihasználjuk saját céljainkra...

Simán elhiszem, hogy dolgoztak, csak azt nem értem mire írod, mert abban biztos vagyok, hogy maximum utólag derült ki, és nem úgy lettek felvévéve hogy elküldték az önéletrajzukat a "jiddis am mein kampf" jeligére....

Joe84 2009.02.15. 23:05:13

@Earendil: Pár száz elmebeteg? Te most több tízezer hősről beszélsz éppen.

Jonas-R : Te tudsz héberül?

Jonas-R 2009.02.15. 23:05:32

@Hitetlen (ex)Bérgyilkos: Most jutott el a tudatomig. Te tényleg egy Nemere könyver hivatkozol?

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Jonas-R 2009.02.15. 23:06:11

@Joe84: igen Joe, tanultam héberül.

És a legszebb, még fitymám is van, na ezt rakd össze.

Joe84 2009.02.15. 23:06:41

@bs395: Miért nem árják? Tudod te, hogy akkoriban mitől volt árja valaki?

Joe84 2009.02.15. 23:09:24

@Jonas-R: Akkor hogyan hangzanak ezek a részek eredetiben? Persze a te fordításod számomra nem 100%-ig hiteles, mivel elfogult vagy.

Hitetlen (ex)Bérgyilkos 2009.02.15. 23:11:40

@Jonas-R: mit gondoltál?:DDD
Arra írtam, hogy ukrán/svéd is lehetett (volna) vezető(hát ha megfeszülök, se tudok egyet se mondani) Gondolod nem volt alapos felmérés? Zsidóknál ugye nagyszülőkig bekérték a papírokat.

@bs395: kösz

Jonas-R 2009.02.15. 23:15:20

na Joe találtam neked egy jót a Sanhedrin törvények között:

"He is defiled through coition with a niddah"

Ebben a mondatban az a szép, hogy a coiton with the niddah, fordítható úgy is, hogy megbassza istent, illetve úgy is hogy istennek szolgálatának szenteli az életét. (sajna az eredeti szöveget nem találom)

De remélem érted a lényeget. A talmud egy historizáló adatbázis valójában, folyamatosan írodott, ezért a zsidó törvénykezést ha úgy tetszik kumulatívan tartalmazza. Kb olyan kiragadni belőle részleteket, mint ha fognád az eddigi összes magyar jogszabályt, és összepörgetnéd, majd kivennéd belőle, hogy bizony zsákba kell rakni és folyóba kell dobni minden olyan bábaaszonyt, aki halott csecsemőt segít a világra és pénzt fogad el érte...

Earendil 2009.02.15. 23:20:40

@Joe84: Máshogy definiálnám a hőst, mint egy beteg diktatúra elit katonai alakulatának önkéntesei. Raul Wallemberg, az egyházak, és a Nemzetközi Vöröskereszt tagjai, akik emberek százait-ezreit mentették meg: ők hősök voltak.
A szerencsétlen magyar katonák, akiket kivezényeltek a Donhoz: ők áldozatok voltak.
A nyilasok, akik saját honfitársaik irtásában segítettek: gazemberek.
Szerintem.

Drang 2009.02.15. 23:21:00

A náci fajelmélet szerint deklaráltan két nem árja etnikum létezett: a zsidó, majd a zsidótörvények 1935-ös kiterjesztésétől kezdve a cigány.
Sem a Mein Kampf, sem más mű nem tartalmaz olyan kitételt, amely szerint a magyarok másodrendűek vagy nem árják lennének (a nyelvészetben egy időben használatos volt az „árja nyelvek” kifejezés az indoeurópai nyelvekre, de a náci árjafogalom ezzel nem áll átfedésben). A nácik számára a nem német népcsoportok (a deklaráltan nem árjákat kivéve) faji szempontból lényegében érdektelenek voltak (valójában még a többi germán népcsoport is); a velük kapcsolatos magatartást gyakran pillanatnyi szempontok és érdekek határozták meg. A háború utáni rendezésre vonatkozó legátfogóbb német terv (Generalplan Ost) is csak a szovjet területekkel, illetve azok lakosságával foglalkozott.
Az SS-ben valaha szolgált legmagasabb rangú nem német egyébként történetesen egy magyar volt (Feketehalmy-Czeidner Ferenc Obergruppenführer).
A Leibstandarte Adolf Hitler meg egy Waffen-SS hadosztály elnevezése, amelyik Magyarországon is harcolt.

Joe84 2009.02.15. 23:22:13

azért a régi magyar törvényeknek még mindig sokkal több értelmük van, mint a talmudban leírtaknak. Ráadásul sok zsidó szó szerint értelmezi még ma is. Nem elég, hogy undorító, ami oda le van írva, még így is gondolják.

Szent László törvényei ma is megállnák a helyüket... sok félkezű ( vagy kéz nélküli) cigány lenne.

Jonas-R 2009.02.15. 23:22:50

@Joe84: Nem tudok héberül, csak tanultam. (de szólt a rabbi, hogy ne járjak, mert nem vagyok zsidó, szóval volt is egy komolyabb monológom neki a kirekesztésről)

De az alatt a háromnegyed év alatt arra rájöttem, hogy mivel emberek az életüket annak szentelik, hogy magyarázzák azt a szart (mások meg más szarokat) annyira nem lehet triviális a fordítása. De kappd kézbe az "édentől keletre"-t, gyakorlatilag egyetlen szó fordításáról szól az egyik legfontosabb szála a történetnek.

Vagy kapj kézbe egy Hamvas könyvet, és figyelmesen olvassd el miként írja le az ősi nyelveket, a kép és szimbólumnyelveket, hogy mennyire mást jelent ma az a szó, hogy kéz, és mennyi mindenre használták az ősi nyelvek.

Ez rohadtul nem olyan, hogy akkor vannak a zsidók, aztán nekik már a talmudban is ott van, hogy ők aztán az ősgecik. Persze lehet ezt hinni, de akkor nagyon sajnálálom hogy egy fajhoz tartozunk. Akár árja akár nem.

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2009.02.15. 23:23:40

@Drang:
azzal kiegészítve, hogy eredetileg tényleg hitler testőrsége voltak, rommel parancsnoklásával.
nem emlékszem melyik hadjárat után le kellett szedniük a szalagokat, mert a fűrer épp rohamot kapott.

Hitetlen (ex)Bérgyilkos 2009.02.15. 23:24:31

@Hitetlen (ex)Bérgyilkos: előzőhöz: a wikin rajtavannak az SS-parancsnokok, és ott találunk.

I-brahi 2009.02.15. 23:24:59

Joe84

Maradjunk abban, hogy kicsit jobban ismerem a Talmudot, mint te, és ilyen faszságok sehiol nincsenek benne

Jonas-R 2009.02.15. 23:26:26

@Joe84: meg sem értenéd, és eséllyed sem lenne megérteni azokat a törvényeket, mivel jóformán a mai magyar nyelv sem létezett.

Nekik a koherens nyelvi alap adott volt, de mégis elvándorolt fölötte a beszét nyelvük. A héber ábc jelent számokat, szavakat, kifejezéseket is akár (betűszavak, kiejtés-áthallások) Nem, vagy nagyon nehezen értelmezhetőek a talmud törvényei, és igen probléma ha valaki szó szerint értelmezi.

De legalább akkora probléma, ha valaki meg interneten elolvas egy magyar "fordítást" majd levonja a következetéseket az egész talmudról,vallásról,nérpől.

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.02.15. 23:26:52

@bs395:

hitler egy szerencsétlen, félig agyonvert gyerekből vált pszichopata felnőtté, aki a mi pechünkre rendkívül intelligens volt.

Joe84 2009.02.15. 23:27:56

@Earendil: Szerintem a magyar katonák is hősök voltak, neked áldozatok...
A nyilasokról nem mondok véleményt, de ezek közül egyik sem tartozott az SS-hez. Magyar SS katonák miért ne lennének hősök? Mit tettek ami miatt nem azok (persze csak a te szemedben).
Harcoltak a hazájukért, a katonáknak nincs is nagyon más feladatuk....

Jonas-R 2009.02.15. 23:30:39

@bs395: Legalább a film jó volt? :)

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2009.02.15. 23:31:38

@elemes2:
csak jól szónokolt, és kitűnően manipulált - és mindemmellett pszichopata volt, és megkockáztatom, a kevés igazán gonosz ember egyike.

Joe84 2009.02.15. 23:31:49

@Jonas-R: Miért ne érteném? Én az ősi szövegeket is értem. Valószínű, hogy nem úgy beszéltek, ahogy azt ma kiolvassuk ezekből a szövegekből, mivel a latinban nem voltak meg azok a hangok(jobban mondva nem tudtak olyan hangokat jelölni), amik a magyar nyelvben megvoltak. Ezért furcsán hangzanak, de biztos, hogy a mai magyar ember is érteni (kis megszokás után) a több, mint 1000 évvel ezelőtti magyar nyelvet.

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2009.02.15. 23:32:17

@Jonas-R:
csajom még nem látta a sötét lovagot, úgyhogy megnéztük. voltunk vagy nyolcan a teremben, jó volt :-)

Joe84 2009.02.15. 23:36:56

@Jonas-R: Vagyis kibaszott a rabbi a héberről, mert nem vagy kiválasztott :D.... ez valami olyan helyzet lehet, amikor gusztos pétert elkapják este a cigányok :D.

I-brahi: te zsidó vagy, a te véleményedre nem vagyok kíváncsi, úgyis letagadod ha benne van.

teddybear01 2009.02.15. 23:40:32

Én csak azt nem értem, hogy Hitler mi a fenéért akart mindenáron árja lenni.
A legtisztább árja származással a cigányok büszkélkedhetnek, én azonban nem vagyok cigány. Ha beböfögném ezt a vasárnapi ebéden, azt hiszem apám rögtön a fejemhez vágná a húslevest, fazekastul!

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2009.02.15. 23:45:10

@teddybear01:
nem is polkorrekt egyes iráni vagy afgán népcsoportok árjának hívása európában. ez is egyike azoknak a szavaknak és jelképeknek, amiket totalitárius renszereink ellehetetlenítettek.
hitler előtt a horogkereszt hindu-buddhista szimbólum volt, az árja meg közép-ázsiai népcsoport. lenin előtt meg a vörös csillag szakszervezeti jelkép, de olyan szakszervezetek, mint a bostoni teaparti.

Joe84 2009.02.15. 23:46:01

@teddybear01:

Hitler tévesen gondolkodott az árjákról.
Az ő meghatározása szerint árja volt, akiben dédszülőkig nincs zsidó vér. Ez alapján magyar is lehetett árja és köze sincs az indiaiakhoz....

Jonas-R 2009.02.15. 23:46:43

@Joe84:

" de biztos, hogy a mai magyar ember is érteni (kis megszokás után) a több, mint 1000 évvel ezelőtti magyar nyelvet."

Ebben bizton állíthatom, hogy tévedsz.

De a probléma nem is a hangokkal van, hanem a képnyelvel, azzal, hogy mást jelentettek a dolgok. De nézz meg egy képes bibliát, manihe bibliát (vagy miacsoda, egy érdekes vallás, ami jelen volt magyarországon, és a kereszténység köntösében terjed, többek között a biblia széles körben való ismertetéséről volt híres, és a kultikus öngyilkosságokról), ahol mezogazdasági cuccokkal vannak lerajzolva a szentenciák, majd menj el jákra, és csodálkozz rá a dinnyére és a szőlőfürtre és felette a koponyára a bejárat mellett. És ne hidd, hogy díszítés, mert jelentése volt.

Csak annyit akarok mondani ezzel, hogy nem érdemes lemenni szövegmagyarazátra, engem speciel sokkal jobban irritál, hogy egy haláltábor megemlékezés felett izraeli vadászgépek húznak el, mert ez nem függ szent szövegektől, ezt tisztán cinizmusnak látom, mint ahogy a tankot kővel dobáló tízéves suhanc terroristázását is.

Ezekről kéne beszélni, meg persze arról, hogy ettől még kiírtani nem kéne senkit. Arról kéne beszélni, ami előbbre viszi a békés együttélésünket, fajtól vallástól akrámitől függetlenül, és nem arról ami ékeket ver majd lehugyozza, mert a fanatizmust, fundamentalizmust speciel nem tartom többre.

Drang 2009.02.15. 23:47:19

@bs395: Így van, a Leibstandarte Hitler személyes testőrségéből „fejlődött ki”, 1934-ben szervezték katonai jellegű alakulattá. Rommel azonban sohasem volt a parancsnoka, nem is szolgált az SS-ben (a Leibstandarte parancsnoka Sepp Dietrich volt). Rommel Hitler főhadiszállásának katonai parancsnoka volt a lengyel hadjárat végéig, egyébként komoly fenntartásai voltak az SS-el szemben.
Éppen a magyarországi („Tavaszi ébredés”) hadjárat után rendelte el Hitler a karszalag levételét, erre egy bilibe összerakták a kitüntetéseiket is és úgy küldték fel neki Berlinbe.

Jonas-R 2009.02.15. 23:53:13

@Joe84: Az a vicces, hogy én tök normálisan próbálok veled kommunikálni, de szerintem menj a kurva anyádba.

Te elkötelezett vagy, értelmetlen bármit is mondani, benned az attitud munkál, és ezen érveléssel nem lehet változtatni, mert felül racionalizálsz. Olvass többet az előítéletről.

(A rabbi a monológom után beszélt velem, elmondta, hogy neki ezzel nincs problémája, csak a csoportban voltak valakik akik szóvá tették, és ő meg nem nagyon tudott ellene mit tenni, nem tudta másképpen megoldani, és speciel az egész történetben rá nem tudok haragudni egyedül, mivel az egész csoport előtt végignyelte amit rá zúdítottam, és utána ő kért bocsánatot. Tehát az olyan faszkalapokat hibáztatom, mint amilyen te is vagy, és ez teljesen független attól, hogy milyen vallást is követ az illető)

Joe84 2009.02.15. 23:53:53

@Jonas-R: Te így gondolod arról a nyelvről, de mivel maradtak fönn írásos emlékek, ezért én meg úgy. Ráadásul még a latin átiratban is kivehető, hogy mit akart leírni. Mást jelentettek a dolgok... különböző tájszólásokban ma is teljesen mást jelentenek bizonyos dolgok Pl: Erdélyben sok olyan szót használnak, ami először nekem, mint pesti bunkónak nagyon idegennek tűnt.

Az Izraeliek ma pont olyanok, mint amilyennek az akkori németeket láttatják. Persze az, hogy mi volt akkor még nem tisztázott, de az, hogy mi megy ma az világos.

Jonas-R 2009.02.15. 23:54:08

elpattant egy húr, jóejt.

I-brahi 2009.02.15. 23:55:57

Joe84

Igen, zsidó vagyok. És református, katolikus, evangélikus valamint görög katolikus is. És szeretnék mindegyikre büszke lenni. Ugyanúgy nincs benne a Talmudban, hogy hároméves gyerekeket erőszakolj meg, mint ahogy nincs benne az Újszövetségben vagy a Koránban sem. Segfely! Így, egy g-vel és ly-nnal...

Joe84 2009.02.15. 23:58:15

@Jonas-R: A te kurva anyád! Csak, hogy felvegyem a stílusodat....
Amit a rabbis dologról mondtam erősen viccnek szántam...én is próbáltam veled normális lenni, de úgy látom nem te bírtad tovább...
Elkötelezett vagyok, mert milliószor bebizonyosodott számomra, hogy igaz amiben hiszek. Nem értelmetlen bármit is mondani, nyugodtan, próbálj olyat mondani, hogy meginogjon a meggyőződésem.

Joe84 2009.02.16. 00:00:29

@I-brahi: Ezért nem is foglalkozom veled....

I-brahi 2009.02.16. 00:02:20

Pont ez volt a célom...

Kalmár 2009.02.16. 00:02:37

Szerintem vicces betegség.

Akkor is!! ELVIS ÉL !!
És Nessi is.
És a Nagyláb is.
Na meg a YETI
És a Jedik is tuti igaz.
Most nem jut több az eszembe, pedig sokan bújkálnak még Hitlerrel egy cellában.

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2009.02.16. 00:03:15

rég volt itt kurvaanyázás.
hiányzott, mint bucsuban egy pofon.

r4hu 2009.02.16. 00:10:20

@Lári-Feri: LEGO-ban volt még koncentrációs tábor is asszem, keress rá !!!

Jonas-R 2009.02.16. 00:12:14

Kicsit elszakad a cérna ott, hogy vannak írásos emlékek, tehát ő megérené az akkori magyar nyelvet, holott saját bevalássa szerint is van olyan tájszólás, nyelvjárás amiben simán vannak olyan szavak amiket nem ért.

Az akkori magyar nyelvet, úgy hogy két írásos emlékünk van, az sem túlzottan régről (nem összehasonlítható a héber talmuddal), ráadásul az is igen sok átiraton kereszül juthatott el hozzá, ami részben annak köszönhető, hogy szorgalmas irodalmárok megpróbálták mindkettőt olyan formára hozni, hogy félanalfabéta tukkók is elhiggyék, hogy magyar nyelvet hallanak.

És szót nem ejtettünk arról, hogy mit jelentett a dézsa, a kéz, a füst, a kapu mondjuk az 1400-as években, mert eszébe sem jut, hogy amikor megtanulta a füstadó fogalmát, akkor elmagyarázták neki azért füst, mert egy háztartásban egy tűz égett, tehát egy háztartás utáni adóról volt szó, és lehetne sorolni.

Basszus, egy mai jogszabály szövegét nem értené meg, de érvel, hogy ő biza az ó-magyart "kis megszokás" után biztosan értené, hisz biztos hallota irodalomórán, és egész érthető volt...

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2009.02.16. 00:18:18

@Jonas-R:
erre ott van egy szomszéd blog, a magyar-magyar szótár, szavak régi jelentésével kezdte, mostanában inkább aktuálpolitika/közélet kritika.
aladár (stróman), avatás (viaszkolása a nadrágnak), batyuzás (pestre utazás be nem szolgáltatott árut cserélni), ilyenek, és ezek még nem is olyan régiek.

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2009.02.16. 00:19:32

@r4hu:
schuerue kolega outsource-olta a karácsonyi ajándékvásárt, és berendelte a legnagyobb raktáron lévő harry potteres legót a gyereknek vaktába.
úgyhogy kapott a gyerek egy baromnagy temetős legót :-)))))

Noxin 2009.02.16. 00:26:26

Ómagyar Mária-siralom betű szerint:
Volek Oyrolm thudothlon Oy
rolmol Oepedyk. buol ofuk
epedek . . WalaOth vylagum
tul Oydou fyodumtul efes
urumQtuul. O en eOes urodR
eggen yg fyodum Oyrou a /
/ niath thekunched buabeleul
kyniuhhad. Scemem kunuel
arad en iunhum buol farad
the werud hullothya en iR /
hum olelothya Vylag uila
ga viragnak uiraga. keOeru /
en. kynfathul uoO Ocegegkel
werethul Vh nequem en
fyon [!] efes mefuul Scege
/ nul OcepOegud wirud hioll
wyfeul. Syrolmom fuha
/ fatum therthetyk kyul en
iumhumnok [!] bel bua qui
Oumha nym kyul [!] hyul
Wegh halal engumet / egge
dum illen / maraggun uro
dum / kyth wylag felleyn [!]
O ygof Oymeonnok beffeg
Ocouuo ere en erfem e bu /
thuruth / kyt niha egyre.
Tuled ualmun [!] de num
ualallal / hul yg kynfaOOal /
fyom halallal. Sydou
myth thef turuentelen /
fyom merth hol byuntelen /
fugwa / huftufwa wklel /
/ ue / ketwe / ulud Kegug
/ gethuk fyomnok / ne leg /
kegulm mogomnok / owog
halal kynaal / anyath efes
fyaal / egembelu ullyetuk.

Demo · http://nepkoztarsasagot.blog.hu 2009.02.16. 00:32:35

Pihenj Jónás, pihenj.

Olyan ez, hogy hiába vannak kételyeim nekem a hitemmel, amikor egy osztálytársam a sok imádkozás után nyelveken szólt: ő látta és érezte, hogy amiben hisz, az valódi. Mint ahogy akik elzarándokolnak Jeruzsálembe, azok is hiszik.

Kedves dzsó barátunk is hisz. És átél.

Számomra pedig ugyanolyan túlmisztifikált fasztekerő humbug ez is, az is, és feldughatja mindenki az izmusait, mert még mindig nem kolonizáltuk velük az Alpha Centauri-t, és még mindig barbárok laknak borsodban, meg még mindig sokan döglenek éhen fekete afrikában, és még mindig minden ruhádat kínában ácsolták össze.

De a Talmud, meg a zsidók, az..

nekemtenemmutogatol 2009.02.16. 00:34:54

nincs szórakoztatóbb a félművelt nejlonnácinál, aki hazaáruláshoz tapsol és a szánalmasságát luzsénszki féle talmud "fordítással" bizonygatja magának.

de hát a nyilas vannabi az már csak lúzer marad

fourgee 2009.02.16. 04:26:57

Kedves bs395, szerintem igyál valami finom bort, aztán keress egy nőt, kúrjatok, és utána, higgadtan gondold át hogy mit is írtál.

Az a baj, hogy benned is ugyanaz a frusztráltság van meg, mint azokban, akik a mai napig Hitler testőrei. Csak belőled másképp jön ki. Egy kutya.
:)

Berci_JCHC (törölt) 2009.02.16. 05:52:36

Az említett Talmuddal, ami feltételezem a Gede reprint kiadás, egy baj van: hamisítvány. Egy olyan forrásra (August Rohling) alapul, ami már maga is téves és pontatlan, nyelvészetileg ferdített. Luzsénszky soha nem is látott eredeti Talmudot.

Teljes magyar fordítás sosem készült, viszont angolul akad, itt tessék körülnézni:
www.sacred-texts.com/jud/index.htm

Berci_JCHC (törölt) 2009.02.16. 06:17:01

Ráadásul az is egy súlyos félreértés, hogy mit is tartalmaz a Talmud.
A kor hit- és jogtudományi (a judaizmusban ez ugye nem nagyon válik ketté) főiskoláinak vitairatait. Egymással ellentétes vélemények is megtalálhatóak benne. Azt hiszem, hogy ez abban a korban, amikor az ismert világ birodalmait valami kritizálhatatlan, tévedhetetlen despota uralkodó vezette, egészen forradalmi lehetett. Szólásszabadság volt ezeken a főiskolákon.
Durva, mi?

Schuerue 2009.02.16. 07:24:13

@fourgee:
Te kis kapkodós! Hát az látszik, hogy nem olvastad végig a postokat. Ott volt világosan, hogy bs395 a szívének kedves hölgyel volt filmszínházlátogatáson. Ergo nem kell nőt kerenie, van neki háztályi.
Szexuális életükről és annak ütemezéséről hála istennek / a körülmények kedvező alakulásának / erőnek (a kívánt aláhuzandó) nem tudok számot adni.

A frusztráltság kérdésében viszont javaslom, hogy nézd meg a blog címét (kis segítség: három angol szó van egybeírva). A saját értelmezésemben, - durva fordírtás következik Schuerue neuron-elektromos képnyelvi alapműváből - tele van a sapkám, hócipőm, de még a zsebszámológépen átmeneti tárolója is azzal, hogy maroknyi szélsőséges nézeteket valló csoportok az ostoba ordítozástól a terorcselekményekig mozgó széles skálán mozogva, de mindenképen erőből és a komprumisszum lehetőségének totális kizárásával betolakodnak az én kicsi világomba.
S valóban frusztrálónak érzem hogy az éppen aktuális monomániájuknak megfelelő vonatkozásban csak és kizárólag feketében és fehérben gondolkodó - általában maroknyi idióta - időt, pénzt és fáradságot nem kímél mindaddíg amíg nem gyülekeznek a zászlajuk, fellendített karjuk vagy magasra emelt biciglijük alá a tömegek. A leg frusztrálóbb az benne, hogy az én időmet, energiámat és pénzemet sem kímélik.

Jobb lenne, ha minden radikális blogban vezetné le a frusztrációját, mert ha nem akkor inkább öljük meg őket. :)

F. T.- (törölt) · http://www.metacafe.com/watch/2123225/ 2009.02.16. 07:52:22

Nem vagyok nemzetiszocialista, de mint az ördög ügyvédje, fel kell, hogy lépjek a hülyeség ellen:D

"Az árja kifejezés többféle árnyalatban került használatba: 1. a nyelvészek egy része árjának nevezi az indogermán nyelveket beszélő népeket; 2. sok antropológus a zsidó vértől mentes európai népek, illetve egyének megjelölésére fogadta el az árja elnevezést; 3. van végül még egy egészen szűk értelmezés is, ez csak az európai fajok (alpesi, északi, keletbalti, dinári, mediterrán stb. ) egyikét, a magas termetű, szőke, kék szemű északi fajt, a németség legtehetségesebbnek, vezetésre legalkalmasabbnak tartott faji elemét fogadja el árjának. Bár a német nemzetiszocialista világszemlélet megalapozói között vannak többen, akik a 3. értelmezésnek hívei, a Harmadik Birodalom Adolf Hitler felfogását követve a 2. értelmezésben fogalmazta meg az "árjaparagrafust". Eszerint árjának számít minden olyan európai ember, akiben legalább dédszülőkig bezáróan nincsen zsidó vér. Az árjaparagrafus feltételeinek tehát megfelel a magyar is, ha családjába nem került be zsidó vér. A legnagyobbrészt germán elemekből álló Észak-Amerika lakossága, amely csak kismértékben keveredett más elemekkel, más kultúrával rendelkezik, mint Közép és Délamerika, ahol a főleg román fajtájú népek bevándorlói gyakran erősen keveredtek a bennszülöttekkel. Már ez a példa is eléggé világosan és határozottan szemlélteti a faji keveredés kihatását. Az amerikai kontinens fajilag tiszta germán lakossága e földrész urává emelkedett, és ura maradt mindaddig, míg nem esik a vérfertőzés bűnébe."

Forrás: Mein Kampf

Schuerue 2009.02.16. 08:18:30

@Ferenc Testvér:

Mein brüder Fraczi!

Még mindíg várom a kis esszét a ti keresztény monarchiátok sommázatára!

Schuerue 2009.02.16. 08:21:43

Ezért jó, ha címlapra kerül egy-egy post, visszatérnek a populista kommentelők, akik oly nagy információs űröket hagynak maguk után korábbi, ideológiájuk alapjait szarkasztikusan firtató postok nem-megválaszolásával.

wagabound 2009.02.16. 08:32:08

Hitler valóban nem akkor és nem úgy halt meg, ahogyan szándékosan elhintették. Még Berlin körülzárása előtt menedékjogot kért és kapott a Szovjetunióba. Sztálin parancsára egy Fekete-tenger partján lévő luxusdácsába költöztették, ahol Marx és Engels műveit fordította oroszról héberre, emellett elméleti és gyakorlati tanácsokat adott a KGB megszervezéséhez.

Sorsának Sztálin 1953-ban bekövetkezett halála utáni alakulásáról nincs érdemi információ. Nagy valószínűséggel kolhozok vezetőségében dolgozott haláláig; erre utalnak a sok helyen a szántóföldekre vezető úton lévő, jellegzetesen ívelt vaskapuk, "Rabota gyelajet szvoboda" felirattal.

Schuerue 2009.02.16. 08:38:45

@viteztabornokur:

Na most ezt miért nem lehetett URL-ben? Attól hogy jól nyomod a ctrl-c, ctrl-v kombót még nem lesz hangsúlyosabb a véleményed, ami nem is tiéd.

Te is bajban lennél, ha 2000 leütéses összefogalóját kérném a beilesztett pátosz-duzzasztotta szócséplésnek?

wagabound 2009.02.16. 08:49:12

@viteztabornokur: köszönet a rövid, lényegretörő, elfogulatlan hsz-ért. Ilyenből kellene kettő-három; sajnos, néha hat-nyolc is akad...

Schuerue 2009.02.16. 08:54:13

@viteztabornokur:

Valahogy így lett volna célszerű a beillesztés:

Az elfogulatlan forrásból történő tájékoztatás jogos igényének kielégítésére álljon itt két, a post indíttatásául szolgálló esemény történelmi györkereit is hosszan magasztaló és a tisztánlátás egyedül üdvözítő fényébe az őt megillető helyre emelő, hiánypótló írás gyorshivatkozása. Amely a méltánytalanul, 2002 idusán, nyolcadik számával magva szakadt ultrajobboldali folyóirat, a Sacrum Imperium nyomtatott és virtuális oldalain látott napvilágot.

"Kiss Gábor: A BECSÜLET NAPJA

A XX. század végén kevés olyan nyilvános megemlékezés, rendezvény akad, amin teljes egyetértéssel és határozottsággal vehet részt az, aki jobboldali beállítottságú embernek vallja magát, és azt komolyan is gondolja. Ám van egy esemény, amelynek emlékezetben tartása - bár történelmi szempontból is kiemelkedő jelentősséggel bír - jóval túlterjed a történelmi szerepén...."
tovább: www.geocities.com/ultradextra/becsulet.html

"Az 1945-ös szovjet megszállással a magyar államiság évezredes építménye összeomlott Magyarországon, nem tudni, mennyi időre. Az államiság megszüntetése példátlan kegyetlenkedéssel zajlott le: az Ázsiából ránk zúduló vörös horda útját megbecstelenített asszonyok, meggyilkolt férfiak, nők, gyermekek, aggastyánok szegélyezték. ...."
tovább: www.geocities.com/ultradextra/becsnap99.html

Ianas 2009.02.16. 09:44:46

Beleolvastam abba a 600 kilóméteres idézetbe, s a következő ragadta meg figyelmemet:

"A XX. század közepén az ezeréves Magyar Apostoli Királyság gyakorlati fennállása végveszélybe került."

Igen? Tudtommal az utolsó magyar király Hunyadi Mátyás volt... Persze lehet, hogy tévedek... Szóval... Milyen 1000 éves királyság?

A hülyeség lassan szingularitást hoz itt létre, és az egész kupacot magába foglya nyelni a keletkező feketelyuk.

Schuerue 2009.02.16. 09:47:10

@Ianas:

Akkor te is kíváncsi vagy Feri tesóék keresztény monarchiájára?

bryan 2009.02.16. 10:07:39

@Joe84: Miért biztos? Mire alapozod ezt? Mit tudsz az ezer évvel ezelőtti magyar nyelvről? Még olyanok sem tudják, hogy beszéltek az akkori magyarok, akik egész életükben ezt tanulmányozták. Lehetnek feltételezéseid, de hogy ezt bizonyosságként add elő, te akiről még azt se feltételezem, hogy nyelvtörténet kapcsán 3 összefüggő oldalt elolvasott, az azért elég durva túlzás.
Szent László törvényei szerint meg az éljen akinek két anyja van. Miről beszélsz? 2009. Milyen büntetést írnak elő a szent lászlói törvények az interneten szpemelőknek? A gazdasági versenyhivatal eljárásait miképpen szabályozzák ezek a törvények? Ja, a "boszorkányok" máglyára küldését, csak Könyves Kálmán szűntette meg. Szóval a mai boszorkányok rosszul járnának biztos ez szimpatikus neked.

bryan 2009.02.16. 10:31:50

@Joe84:
mancs.hu/index.php?gcPage=/public/melleklet/hirlista&id=4
Ezt érdemes olvasgatni. Tudom nem a barikád.hu, tehát nem hiteles de akkor is. Legalább ismerd meg a másik oldalt is.

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2009.02.16. 11:02:48

vitéztábornokúr 6 kilométeres spamkommentje - több helyre is bemásolta - moderálásra került.
ha esetleg visszanézne és keresné, úgy linkelve nagyon szivesen elhelyezheti a cuccot.

ezzel közel egy év alatt 5-re emelkedett a kimoderált kommentek száma.

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2009.02.16. 11:08:32

@fourgee:
az ivást kivéve megtörtént :-)

@Ferenc Testvér:
érdekes forrásmegjelölés, hogy mein kampf, és közben a megírásához képest jövőbeni eseményekre utal.
a zsidótörvények kialakításához meg lenne úgy 20-30 oldalnyi kommentem, de röviden annyit, hogy nem az árjasághoz volt köze, hanem ahhoz, hogy kitől mit kobozzanak el.

@Schuerue:
a keresztény monarchia legitimációs folytonosságával nem éri meg leállni vitatkozni, mert önmagának való dolog. a lényeg, hogy amíg király van a szentkorona alatt, addig jogfolytonosság van.
senkit nem izgat onnantól, hogy hogyan került a korona alá.

Schuerue 2009.02.16. 11:14:30

@bs395:

Enmagam már bátorkodtam elhelyezni, mintegy példázva a mikéntet a hősgeneraliselvtárs, izé vitéztábornokúr által postolt műveket. Kedvcsinálókiemeléses, linkelős, forrásmegjelölős formában.
Mert az úttörő ahol tud segít.

Schuerue 2009.02.16. 11:20:20

@bs395:

No de brother Franky inkriminált hozzászólásában, mint létező inzétményről beszélt a keresztényi monarchiáról. Pedig mostan bársonypára van a korona alatt és nem király.

No meg az egyetlen hiteles és alapvető forrásmunka megjelenése óta tudjuk, hogy a korona amit a parlamentben lehet megtekinteni valójában egy katolicizált (a hittérítés kapcsán olykor durva beavatkozással átalakított) sámánkorona másolata, mert az eredetit egy héliumrejtekben őrzik, nehogy a megairák kezére (pándimenzinális mancsára) kerüljön.

mu.inomi.hu/story.php?s=17

bryan 2009.02.16. 11:24:14

@Schuerue:
Az információ pontatlan. A Szent Korona rádióadóvevő. Ennek bizonyitékai a fentebb linkelt mancs cikkek egyikében található. :)

magyar-magyar szótár 2009.02.16. 11:34:30

Ööö talán annyi kieg, hogy kommunista tömbizalmik[= besúgó eufémiája] a nyilasházmesterekből lettek, azok pedig fasiszták voltak.
Magányos véleményem szerint a Nyámm és EgyünGGmeg napján baromkodókat inkább (vagy is így, olv fönt e poszban) kiröhögni kéne, mint még náciknak is felhazudni a fasisztának is huszonnégy se féltucat ottobákokat.

magyar-magyar szótár 2009.02.16. 11:42:45

Joe84 és más negyedfaszistákok, testvérejim!
Minden népnek is van gyermekkora, nem csak embernek.
Gyermekcse nép bekakilik, bepipikél. Még olyan nép is van, amelyik a kakijával telepingálja a gyerekszovba falát s a pempőrzzét használja palettának. Jön anyu és neki is bajúszt rajzol!

Na, de minden nép felnő, vagyis már amelyik.

Mondjuk a zattejjista jógyerekek is szeretnek így bibliát szerelni, ahogy tik szerelgélitek a talmudot.

Összességében lakatlanszigeten inkább talmudot [magyarul] szeretnék, ha egy könyvet, mint Joe84 Összes Műveit. Vagy a Mein Kampfot.
A Mein Kampf a házmesterfilozófá'gatás esszeinciális állatorvosilova. ( A házmesterfilozófia alapja egyfajta "kommunikációs booom, csak akkor nem az interenet, hanem az olcsó lexikonok és "tud. ism. könyv sorozatk" alapján. Pl akkoriban a pornókönyveket "Népek folklora a szekszuális[ksz-el!] kultúrában c. forgalmaztak)

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2009.02.16. 12:16:59

@magyar-magyar szótár:
ők mondták (ti. a friss tüntetők), hogy "mi, nemetiszocialisták", én meg rájuk hagytam, hogy akkor biztos azok.
az ateistákok meg nem szerelgetnek a biblián semmit, megteszik azt helyettük a kanonizátorok :-P
süti beállítások módosítása