Ateizmus, anarchia és koszos punkok.

killtheradical

killtheradical

A költségtérítés te magad légy!

2008. december 05. - bs395

Én kérek elnézést. Szeretnék bocsánatot kérni mindazoktól az országgyűlési képviselőktől, akiket általánosítva az elmúlt hét hónapban esetleg megbántottam, és aljas, szemtelen parazita módjára a zsebükben turkáltam, továbbá nemtetszésemet fejeztem ki azzal kapcsolatban, amikor ők ugyanezt teszik - velem (általánosítás inkluzív). Nem tudtam, nem tudhadtam, hogy ennyire sanyarú sorsuk van. Én kérek elnézést. És sajnálom. Szemem lesütve ég az arcom.

Bocsánatot kérek Göndör Istvántól. Nem tudtam, hogy 14 éve csak viszi a pénzt a képviselőség, és tulajdonképp még ő költ rám a saját pénzéből, mert amit én adóban össze tudok grundolni, az koránt sem fedezi a népért való munkálkodás kiadásait. Így viszont már azonosulni tudok vele, hiszen én is többet fizetek az alkalmazómnak, mint ők nekem a munkámért. Göndör úr, ez talált, süllyedt. Ön a nép gyermeke, aki pont olyan, mint mi, csak jobb nálunk, mert mi önző paraziták vagyunk csupán. Igyekszem többet és jobban dolgozni, a maradék fizetésemet, amit nem eszek meg vagy adok fel csekken, pedig át szeretném utalni önnek, ha nem sértem meg.

Bocsánatot kérek Képviselőnétől, úgy is mint az ismeretlen képviselő soha el nem ismert és meg nem énekelt feleségétől, akinek levelét olvasva egyből szoborállítási láz tört rám, rögtön ki is néztem a helyet az ismeretlen katona mellett. Én nem tudtam, nem tudhattam, mennyi kiadással, vesződséggel is jár ez az egész cirkusz. Csodálom kitartását, hogy mindezen nehézségek és egyértelmű veszteségek ellenére sem tört meg. Ritka az ilyen kitartás, az ilyen erkölcs, amikor mások javának elősegítése többet ad számunkra, mint ha a saját boldogulásunkkal törődnénk. Ön egy angyal, mi pedig gyarló, tudatlan kis senkik, kik puszta irigységből... hagyjuk is, nincsenek rá szavak, cserben hagy a nyelv. Ó én, ó élet!

És ez még csak kettő a képviselői költségtérítések 15%-os megadóztatása óta felszakadó keserűségáradat cseppjei közül. Ami azt jelenti, hogy még négy van hátra, mielőtt a hetedikek mi magunk lennénk. Addig is ezt az aláírásgyűjtő ívet, ami egy olyan népszavazást szeretne kezdeményezni, hogy a képviselők költségtérítése legyen bizonylatköteles, mint a magánszemélyek és cégek elszámolásai, NE töltsd le, NE irasd alá minél több emberrel, és NE menj el majd a népszavazásra, ami úgyse lesz megtartva, hiszen nem töltötted le, és nem irattad alá minél több emberrel. Tehát még egyszer, erről az ívről van szó. Eszedbe ne jusson!

Légy türelemmel, hisz' négy még hátra van. Ne furakodj, te önző kis percember, hát semmit sem tanultál az idézettek példáiból? Jobb lesz, ha szépen csendben meghúzod magad hallod, örülj, hogy lyuk van a seggeden, és nem sünöket szülsz rajta keresztül égő házban meg hajló búzában! Saját sanyarú sorsod meg aztán végképp senkit sem érdekel. Mit képzelsz, ki vagy te? Képviselő, vagy talán képviselőné? Honnan szalajtottak, mi? Ki a felettesed? El lesz rendezve a valagad, szólunk annak a Zsoltinak, azt rabosítunk, csak aztán kérdezünk!

A végére egy teljesen ide nem illő punk szám szövegéből némi részlet:

We don't need to be clever to learn your lies
We only have to listen, open up our eyes
Try to be honest, get kicked in the face
But if you cheat you're just a rat in the race

I'm an upstart
Hey whatcha gonna do
I'm an upstart
Listen I'm talking to you

A bejegyzés trackback címe:

https://killtheradical.blog.hu/api/trackback/id/tr43804341

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2008.12.05. 08:38:50

A legnagyobb poén a republikonoknál belinkelt origos cikkben van. Mindenki tudja, hogy ez így nem az igazi, mindenki jobb, más rendszert szeretne, de azok a rohadék többiek úgysem lettek volna hajlandóak megszavazni.
Vicc.

molaris 2008.12.05. 08:42:31

Köszi a gyüjtőívet, természetesen "helyesen" jártam el, megértve a fontos felhívást.:)

Jonas-R 2008.12.05. 16:55:00

jó, értem az alírásosdit.

Ugyanakkor gyakorati haszna nem lesz, ezek a képviselőcskék réges régen hozzászoktak a számagyártáshoz.

Azt meg most is lehet látni, hogy mennyit "hívtak le" belőle.

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2008.12.05. 18:09:36

jonas-r:
ha ez a költségtérítés illetmény, akkor adóköteles.
ha költség, akkor az egyik oldalon van egy kivételi bizonylat, a másik oldalon meg egy bevételi, és akkor a bevételi oldalon adózik csak, míg ha illetmény, akkor mindkét oldalon, de akkor csak bevételi bizonylat kell, amit a boltból való távozás után még x méterig elkérhet az adókommandós.
nem azért csinálják, mert jók benne, hanem mert csinálhatják, mert senki se meri ellenőrizni.

Dr. Morcz · http://drmorcz.blog.hu 2008.12.07. 21:43:27

Ezt én sem töltöm le és én sem íratom alá senkivel. Még csak az kéne. Hiszen az a banya már kb. 45.000 aláírást gyűjtött. Ez kb. 24%-a a szükségesnek. Ha nem vigyázok, még összejön neki. Pusztuljon minden civil kezdeményezés, éljen a Párt!

ingyenmedve 2008.12.15. 13:02:41

Nem kell
-Nagy Ferenc tánczenei előadőművész verse.

Lényegében otthon is maradhatnának. A Párt -ok Gözbondi Biszottságaji meghozzák döntésüket, Illetéskess Eltáss beküldi @ a parlament jedzőségére, oszt tavasz. Bizottságok se kellenek, hiszen akié a bizottság, azé az igen.. vagy a nem.
süti beállítások módosítása