Ateizmus, anarchia és koszos punkok.

killtheradical

killtheradical

Járulékos

2008. június 19. - bs395

(Vincent lelő egy tagot, és betuszkolja Max taxijának a csomagtartójába - Max nem örül)

    Max: - Milyen Ji Csing? Kidobtad őt az ablakon!

    Vincent: - Nem dobtam. Esett.

    Max: - Egyáltalán, mit ártott neked?

    Vincent: - Semmit, ma este találkoztam vele először.

    Max: - Akkor hogy tudtad megölni?

    Vincent: - Miért, csak akkor kéne megölnöm valakit, miután megismertem? Max, 6 miliárd ember él a bolygón, és te egyetlen kövér tag miatt vagy kiakadva.

    Max: - Ki volt ő?

    Vincent: - Miért érdekel? Hallottál Ruandáról?

    Max: - Igen, hallottam Ruandáról!

    Vincent: - Több tízezer embert öltek meg egyetlen nap alatt. Senki se végzett ilyen mészárlást Hirosima és Nagaszaki óta. Akkor is sírtál, Max?

    Max: - Mi van?

    Vincent: - Csatlakoztál az Amnesty Internationalhez, Oxfamhez, Mentsük meg a bálnákat, Greenpeace, vagy akármi? Nem. Én kinyírok egyetlen kövér digót, és itt hisztizel nekem.

    Max: - De nem ismerek egy ruandait se!

    Vincent: - Ezt a tagot se ismered a csomagtartóban!

A bejegyzés trackback címe:

https://killtheradical.blog.hu/api/trackback/id/tr65528150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Demo · http://nepkoztarsasagot.blog.hu 2008.06.19. 18:44:21

Ha megütsz sem jut eszembe a film eredeti címe, de láttam, és kurvajó.

Egyébiránt Galgagyörkhöz mit szól az úr, ha már a fél blogoszféra ezen izzik?

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2008.06.19. 19:02:54

a film címe collateral, tom cruise talán egyetlen szinészi alakítása.

galgagyörkhöz és a többihez azt tudom hozzátenni, amit majdnem 10 éve a rádió utcához tettem hozzá, amiből zámoly, majd strassburg lett.
egyelőre nem szeretem ismételni magam, de itt már leírtam:
killtheradical.blog.hu/2008/06/02/roma_garda_2
süti beállítások módosítása