Ateizmus, anarchia és koszos punkok.

killtheradical

killtheradical

Reform, Alabama, népesség: 1978 fő

2008. február 24. - bs395

Nem értem. Hülye vagyok. Megjött a döntés fentről, hivatalos, én vagyok az.

Miért jó az, hogy előre kell tandíjat fizetni? Miért nem jobb, hogy utólag, a híresen 2,5-szer magasabb diplomás fizetésből? Meg a szorzó is hogy jött már ki: összeadták a gyógypedagógusokét meg a Csányiét, és elosztották darabra? Vagy arányosítottak is? Nem mondják meg.
Miért jobb, ha így kevesebben fognak 2,5-szer annyit keresni?
Nem értem.

Miért spórolok sokat, ha nem fizetek kórházi napidíjat? Akkor olcsóbb lesz az egy napra jutó kórházi ellátás költsége? Vagy hozzácsapják az így is erősen megemelt társadalombiztosítási járulékomhoz, amit akkor is fogok fizetni, ha nem vagyok épp kórházban?
Miért jobb, ha akkor is emelt díjat fizetek valamiért, ha nem veszem igénybe?

Elmondta-e valaki (Feri, Viki, vagy Ágika kezitcsókolom), hogy ha nem lesz vizitdíj, akkor mi lesz? Hogy a háziorvosok normatív támogatását pont annyival csökkentették, mint amekkora bevételt a vizitdíjból prognosztizáltak?
Nem tudni.

Miért jó nekem az emelt díj úgy egyáltalán?
Ezt speciel komolyan nem értem, mert jobb nem lett tőle nekem.
De én ugye hülye vagyok.

Főleg azért, mert az ált. iskolában nekünk még tanították az aránypárokat (lehet ma is tanítják még, nemtom). Ezért főleg nem értem, hogy a 19 egészségbiztosító (igazgatótanáccsal és felügyelő-bizottsággal mindegyikhez) és a 19 felügyelet az miért olcsóbb (szebb, hatékonyabb, jobb), mintha csinálnának egy rendeset? Ja, hogy az az egy is megmarad, de ugyanúgy érdemi felügyelet nélkül, mint most? Bazz, tényleg hülye vagyok.

Egy valamit asszem értek (e majd megmagyarázzák jól, hogy miért is tévedek ill. vagyok hülye): hogy hova fog kerülni az a sok-sok jómunkásember, akik nem lettek megyei közgyűlési tagok a bukott önkormányzati választások után – lásd egyel feljebb.

De hát ugye hülye vagyok, és én vagyok az, mert ha ők lennének (a tudodkik), akkor biztos nem ők ülnének ott (mekkora kupola!).
Ez van.

A bejegyzés trackback címe:

https://killtheradical.blog.hu/api/trackback/id/tr26352152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása