Ateizmus, anarchia és koszos punkok.

killtheradical

killtheradical

Valósággyár

2011. január 03. - bs395

A hatóság aktivizálja magát. Most éppen az a baja, amit úgy hívnak ma, hogy hírközlés. Mert hatásvadász módon tolja a zemberek arcába a vért meg a beleket. Ez, mint tudjuk, nemzet és erkölcsrontó tevékenység, ellenkezik az ember természetes igényeivel. Vagy mégsem?

Régen voltak nyilvános kivégzések, most meg híradó van. Ha az autópályán baleset történik, a szembe sávokban is az lesz, mert meg kell állni a legbelsőben nézni, van-e vér. Az ember kívánja a látványt, a borzongást, s piaci alapon meg is kapja.

Mi lett volna, ha régen is van hatóság? Mi lett volna a a boszorkányperekkel, vagy Shakespeare-rel? A gladiátorviadalokkal, a Colosseummal? Ödipusz kit tutujgatott volna? Antigonét hova zárják be? Dózsa Györgyöt kik eszik meg? Jézust hogyan végzik ki? Vagy mindez mehetett volna, csak tudósítani nem szabadott róla, mint a Bibliában?

Ez a fajta emberjobbító kultúrharcos igyekezet egy másik rendszer öröksége, meg az az előttié, amikor ha nem beszélünk róla, akkor biztos meg se történt. Korlátolt és hazug. (persze minden a kommunisták hibája, az is, amikor a piramisépítők munka után pinát karcoltak a falakba)

A bejegyzés trackback címe:

https://killtheradical.blog.hu/api/trackback/id/tr532558254

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Az NMHH kiábrándít és nyomaszt 2011.01.04. 11:31:20

Atyafiak, Isten lássa lelkem, nem akartam beleülni a médiatörvény láncain lengő hintába, de mégis kimerészkedem erre a játszótérre is. Az a tény, hogy elmarasztalják az egyik kereskedelmi televíziót, nem ejt kétségbe, hiszen többször is tettek ennek é...

Trackback: Médiatörvényileg korrekt újévi köszöntő Orbán Viktorhoz 2011.01.04. 11:03:50

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság lelki biztonságunk felett őrködő éber tekintetének fókuszában ezúton szeretném a tőlem telhető legnagyobb tisztelettel köszönteni az újév alkalmából Orbán Viktor miniszterelnök urat.Tisztelt Miniszterelnök Úr, Ked...

Trackback: Az Év Blogbejegyzése 2011.01.04. 10:12:25

2010 legjei szerkesztőségünk legobjektívebb döntései alapján.Az Év Hangversenyére a Nemzeti Színházban került sor március 19-én, az 1944-es német megszállás évfordulóján. Mindannyian emlékszünk, milyen elementáris, egyszerre felajzó és megejt...

Trackback: Tovább izmozik az NMHH 2011.01.04. 09:33:23

Komoly lemaradást kell estére behoznia az NMHH-nak (NMHH-Skiccpali 2:2), akiket úgy tűnik nem tudott eléggé lefoglalni az a vicces kedvű tumbász, aki elhappolta a szalaiannamaria.net domaint. A külföldi regisztrátor jobbnak látta átadni a domaint cenz...

Trackback: A médiatörvénynek tapsol az Értékközpontú Újságírók Szövetsége (ÉKUSZ) 2011.01.04. 08:47:01

- Végre valaki tesz azért, hogy a magyarság ne legyen összezavarodva! - csapott az asztalra szenvedélyesen Toportyán Álmos az Értékközpontú Újságírók Szövetségének (ÉKUSZ) elnöke a szervezet Öntőház utcai székházában ma hajnalban megtartott sajtótáj...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kukatr 2011.01.04. 11:23:35

Elliot Aronson - Társas lény - 6. fejezet: Az emberi agresszió
A kommentek alapján igen kevesen olvasták ezt a fejezetet/könyvet.

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2011.01.04. 11:25:10

@BlahBlah: nem harc ez valami belső késztetésért, hanem a nézettségért, az értékesebb reklámidőért, a több sms-ért stb.
Most komolyan - Angliában a Big Brother 10 évadot élt meg. Pedig ott a BBC tényleg király, mindig azt néztem - tematikus csatornákat.

nyubocs 2011.01.04. 11:25:39

@belakis:

Tudja franc, hogy a Presseurop balos média-e, de Wolfgang Horsch alighanem meglepődne, ha lekomcsiznád.

Amúgy is uncsi már ez az állandó baloldaliság meg komcsizás fújása. Majd akkor lehet ezt szajkózni, ha az összes volt HNF-s MSZMP-s aktivistát funkcionáriust kiteszitek magatok közül. De addig, amig ők komcsiznak a leghangosabban addig még inkább hiteltelen az egész.
Csak félek nem sokan maradnátok.

Atisz 2011.01.04. 11:26:43

@Legelő Őse: Meg fogsz lepődni: a Nappali és a Teadélután nagyon hasonló "beszélgetős" műsorok (más kérdés, hogy sokak számára elérhetetlen, mivel olyan idősávban futnak, amikor munka/iskolaidő van - na jó a Teadélután azért annyira nem.)

nemecsek ernő áruló 2011.01.04. 11:29:22

@Atisz: "Ott komoly, mindenkit érintő, közéleti témákról kéne hogy szó essen."
Ezt definiáld kérlek, mert nem értem. Mit értesz komoly, mindenkit érintő közéleti témák alatt? És kérlek akár meg is nevezheted a pontos paragrafust, és bekezdést, ahol ez meg van határozva?

BlahBlah 2011.01.04. 11:32:10

@Legelő Őse: De ezek a műsorok réteg műsorok, és van 1 réteg, akit nem érdekel (ezt az előbb már elmagyaráztam egyébként)...

Tehát én vagyok a TV2 és elindítom a BB-t, akkor az RTL helyében nem a VV-t kellett volna lépni, mert vagy 1 réteg, akit nem érdekel, hanem ha valami mást ami annak a rétegnek szól, aki nem bírja nézni a BB-t.

Pl. a BB kezdése előtt beteszek egy olyan műsort, ami függővé teszi az embert, és elfelejt átkapcsolni a BB-re, és a 2 műsor között ki is hagyom a reklámot, de a műsor közben nagyon rövid reklámblokkokat használok, hogy szinte fel se álljon (és így még értékesebb is a reklám sávom, még ha kevesebb embert is érint, de jobban tudom ki a célközönségem, és így a reklámozók is jobban szeretnek engem, akik egy bizonyos réteget szólítanak meg)

De itt nem látják, hogy külföldön miért csinálják ezeket a trükköket...

sárkányfő 2011.01.04. 11:33:23

@Kürüsüly: az EBESZ valami 50 oldalas elemzésben szedte szét a médiatörvényt, erre hivatkoznak sokan európában.
de el se kell olvasni a törvényt. épp elég annyit tudni, hogy egy színtiszta pártdelegáltakból álló testület dönt laza szabályok alapján, nem is szólva a cenzornéni rendeletalkotásai jogáról.

@kovi1970: éltem 89-ben, nem vagyok 20 éves.
nem emlékszem rá, hogy akkor 4 millió embernek lett volna autója, pláne ilyen minőségű autója. nem emlékszem rá, hogy akkor 12 millió embernek lett volna mobiltelefonja, de még vonalasra is éveket kellett várni a kiválasztott keveseknek. a rezsiszámlát akkor nem vitte a légkondi, a nagyképernyős tévé, sok digitális ketyere. nem juttunk hozzá ennyi féle élelmiszerhez, ruhához, mindenhez, hiánygazdaság volt. akkor nem járt sok ember nyaralni görögbe, tunéziába vagy még messzebb.
kétségtelenül leszakadt kb 3 millió ember. nekik bukás. a többinek nyereség. és ha azt hiszed ezt ment volna a multik nélkül, akkor hidd el, nagyon rosszul tudod.

Kürüsüly 2011.01.04. 11:37:05

@Legelő Őse:

Attól hogy vannak szabályok az még nem cenzúra.
A szabály nélküliséget Anarchiának nevezik.
Az állam nem szerkeszt híreket, nem adja le a rendelést hogy milyen híreket válogat be a híradó
nem írja elő, hogy miről, és miről ne számoljanak be.
Egy dolgot csinál azt vizsgálja, hogy ami adásba kerül megfelel a mindenki által ismert törvénynek.Hitelesen a korhatári előírásokat betartva számol e be egy hírről. ennyi.
A szabadság hazájában Amerikában is vannak korhatárra vonatkozó előírások, mégsem rinyál senki cenzúráról.
Az MTI olyan kiterjesztése amit vizionálsz prekoncepció.

@Gerzsonka:

A probléma pont azzal van, hogy pont nem arról tudósít ami az országban történik.Hanem arról ami neki kényelmes és olcsó.

Atisz 2011.01.04. 11:37:40

@Gerzsonka:

66. § (4) g) műsoridejének több mint kétharmadában köteles a 83. §-ban foglalt közszolgálati célokat szolgáló
műsorszámokat szolgáltatni, amibe beleszámít a szolgált közösségnek szóló hírműsorszám, politikai tájékoztató
műsorszám, kulturális műsorszám és az egyéb, nem elsősorban az adott közösségnek szóló hasonló tartalom is,

nemecsek ernő áruló 2011.01.04. 11:40:35

@Kürüsüly: Oké, de mondom, akkor ne izmozva legyen vele, hanem legyen jól körülhatárolva a törvényben, hogy miről kell tájékoztatnia?

@Atisz: Nem ezt kértdeztem. Ez szerintem a közszolgálati televízióra vonatkozó paragrafus lesz, de fogadjuk el, lehet, hogy az RTL Klub is közszolgálati a törvény szellemében (NEM AZ) Konkrétan a híradó mit tartalmazzon? Mint maga az az egybefüggő 20-30 perces reklámokkal meg nem szakított műsorszám?

Kürüsüly 2011.01.04. 11:40:37

@sárkányfő:

Az EBESZ az a szervezet aki szerint teljesen rendben van a szlovák nyelvtörvény ugye?:))

=Daniken= 2011.01.04. 11:40:56

@Mária:
Nem attól lesz egy gyerek gangszta, mer Ájsz Tít hallgat, hanem mert a gettóba születik, apja nepper, anyja pénztáros, haverjai lopnak a közértből és a szülei nem nevelik tisztességre. Nem attól, mert azt éneklik, hogy gangsztának lenni fasza dolog.

Ha azt látja az életben, hogy ezen jót röhögnek az emberek, akkor ő is úgy nézne rá.

Ha így vesszük, akkor a 80-as évek generációja azóta is mind Freddy Mercury és Scorpions cuccban flangálna, meg motorozna.

nyubocs 2011.01.04. 11:43:12

@P.mester:

Ez a mondat nagyon tetszik :)

"Meggyőződésünk, hogy Medgyessy magatartása az Európai Unió bármely országában a kormányfő lemondását vonná maga után."

Kürüsüly 2011.01.04. 11:45:21

@Gerzsonka:

szerintem ha valaki megpróbálná szabályozni, hogy miről kell szólnia a híradónak abból még nagyobb perpatvar lenne:)

Mária 2011.01.04. 11:46:04

@Atisz:

Ezzel az erővel ne vidd el a gyereket a nagyi temetésére, hazudj neki valamit, ha elpusztult a kedvenc állata, takard el a szemét, ha utcán szexelő kutyákat lát és ragaszkodj hozzá, hogy a gyereket a gólya hozza.

Hiszen sérülhet a kis lelke, ha megtudja, hogy van halál és van nemi aktus.

Ez így nem jó ám. A gyerek se hülye.

A világ olyan, amilyen, a szülő felelőssége hogy mennyit mutat meg a gyereknek a világból és milyen magyarázatot fűz hozzá.

A hírműsorokat NEM gyerekeknek szerkesztik. És pont. Aki odaengedi a gyerekét hírműsort nézni, az vagy legyen ott mellette, vagy vessen magára, ha a gyerek megrémül és felriad éjszaka.

Az álszent sopánkodás, hogy a hírműsorokban erőszak van. Basszus, az életben van az erőszak, nem a szerkesztők találják ki, hogy többen nézzék őket.

Egyébként, aki ezen rugózik, az soha életében nem olvasott még Grimm mesét, és fogalma sincs, mekkora horror van némelyik Andersen által kiagyalt történetben.

A különbség az, hogy régen a meséket hús-vér felnőttek mesélték, akik odafigyeltek arra, hogy a történet végén mindig ott legyen a megfelelő feloldás.

Ebből adódóan a legvéresebb gyerekmeséből is azt vonta le a gyerek, hogy bár szörnyűségek történhetnek, sőt, elég sűrűn történni is szoktak, az jár jól, aki jó, mert az nyeri el a jutalmát.

A hírműsorok mellé meg, amit egyedül, vagy a kábán bambuló szülők mellett ülve néz végig a gyerek, nem kapja meg az életkorának megfelelő feloldást.

Nem a valóságot kellene betiltani szerintem, hanem a gyereket nem kellene leültetni a felnőtteknek szóló műsorok elé felügyelet és szülői magyarázat nélkül.

Atisz 2011.01.04. 11:46:39

@Gerzsonka: Nos ezt a IV. FEJEZET
KÖZÖSSÉGI MÉDIASZOLGÁLTATÁS-ból másoltam ide, szóval elvileg mindenkire vonatkozik.

Nem én vagyok a hírszerkesztő és a kritika sem annak szól. Mindössze arról van szó, hogy a katasztrófahírek mellett jusson hely olyan híreknek is, amely minden embert érint és ami tájékoztató jelleggel bír.

nemecsek ernő áruló 2011.01.04. 11:47:13

@Kürüsüly: Éppen arról van szó, hogy most megpróbálják szabályozni! Én meg kérdezem, hogy jó, ha egy gyilkosságról nem lehet beszámolni, akkor miről kell? Erre kitérő választ kapok? Vagy a gyilkosságról a már általam fentebb említett Benny Hill-stíylusban számoljanak be, akkor nem nyomasztó, vagy mi?

Tényleg csak egy konzekvens egyenes választ kérek, semmi mást!

nemecsek ernő áruló 2011.01.04. 11:49:26

@Atisz: Jutott. Hidd el. Voltak/vannak belpolitikai hírek, külpolitika, panda születés, természetesen balesetek is (amik hiába próbálod súlykolni, bizony ebben az országban történtek, és ha a csúszós úton nyári gumival megcsúszik egy BMW, és elsodor egy trabantot arról szerintem egy híradóban KÖTELEZŐ tájékoztatni!)

BlahBlah 2011.01.04. 11:50:30

@Mária: " takard el a szemét, ha utcán szexelő kutyákat lát és ragaszkodj hozzá, hogy a gyereket a gólya hozza.

Hiszen sérülhet a kis lelke, ha megtudja, hogy van halál és van nemi aktus."

Így van, hát miért találták ki annó ezt, hogy "gólya hozta a gyereket?" Talán mert már akkor is tudták, hogy majd eljön az idő amikor tudnia kell....

A halálnál is, azt mondják a gyereknek, hogy felment az égbe, virágnyelven kommunikálnak vele, amíg el nem éri azt az értelmi szintet, hogy felfogja

Erre van a karika a TV-ben, és a műsor előtti figyelmeztetés, hogy a szülő húzza ki onnan a gyereket, mert most nem neki szóló rész jön

Ez maradt el az RTL és az ICE-t-nél is, a szülői figyelmeztetés, mert nem a szülő rendezte a hiradót, és nem tudja mi jön....

Atisz 2011.01.04. 11:50:58

@Mária: Már megbocsáss, ha szerinted a gyilkosság, baleset, robbanások és az egyéb címszavak a valóság, nem pedig az IMF hitel, a növekvő közüzemi díjak és mondjuk Európai Unió Tanácsának soros magyar elnöksége (hogy a végére valami pozitívumot is írjak), akkor sajnálom.

Mária 2011.01.04. 11:51:21

@Kürüsüly:

"Életszerűnek kellene lenni , hogy beküldöm a gyereket a szobájába ja jön a híradó, mert 20 percig véres gyilkosság a téma?"

Nem. Az lenne az életszerű, hogy ha este fél hétkor ott van melletted a gyerek, akkor ne a híradót nézzed.

Híradó van este kilenckor is meg tízkor is.

Netuddki. 2011.01.04. 11:51:29

@sárkányfő: Biztos egy országban éltünk?

A telefon meg pont nem a legjobb példa.
A városokban bizony már volt telefon a lakásokban. Falun viszont nem, de fülkéből már lehetett telefonálni.
Telefonigénylés? Öreg, 2000 után csak ismerős után lehetett elintézni, hogy megyeszékhelyen egy céghez bekössék az internetet. Egy másik céghez meg be sem kötötték, igaz ott ismerős sem volt.
Közben lett T? Matáv pepitában.
A mobilt meg kár volt felhozni. Akkor még nyugaton sem volt.

Autó? Volt megfizethető tömegközlekedés. Az üzemanyagárakról nem is beszélve.

De mint írom nem sírom vissza azt az időszakot, bár valójában annyi változott, hogy szabadon járathatjuk a pofánkat.

A technika meg közben fejlődött és valójában annak köszönhetjük a fejlődést és nem a Magyarországot kizsákmányoló multiknak.

Vagy szerinted mi a franctól nőtt meg ennyire az államadósság?
Ha egy multi itt dolgoztat akkor abból nem lesz az országnak bevétele a munkabéreken kívül. De amit egy ilyen termelő multi kifizet az huss, már ki is megy külföldre a kereskedő multin keresztül. A többi nyereséget meg szépen leadózza otthon.
Arról nem is beszélve, hogy más multik duplaáron építenek nekünk pl. ótópályát.
Mit gondolsz a rengeteg felvett hitel hova ment el? Hát megmondom, a pártok max. 10%-ot lophattak el belőle, a többi ugyanúgy külföldre került...

Atisz 2011.01.04. 11:54:31

@Gerzsonka: Persze, hogy vannak. A kulcsszó az arány. Egyébként a "BMW és trabant" már elég szubjektív dolog, a téli és a nyári gumi előnyeinek ill. hátrányainak ecsetélésre nem feltétlenül szükséges kiemelten összetört, véres üléshuzatú autókat mutogatni. Ezt szerintem mindenki el tudja képzelni.

Ha neked ettől nézettebbé válik valami, akkor tényleg kár ilyesmin vitázni.

Netuddki. 2011.01.04. 11:55:06

@Kürüsüly: "Az állam nem szerkeszt híreket, nem adja le a rendelést hogy milyen híreket válogat be a híradó"

Hát, mintha éppen előírták volna hány percben foglalkozhatnak a "csúnya" dolgokkal. A híradó többi részében meg rózsaszín színszűrőt KELL a kamera elé rakni...

Atisz 2011.01.04. 11:56:28

@Mária: Hmm, tehát akkor néhány millió ember változtasson a tv-nézési szokásain, ne pedig a kereskedelmi tv adjusztálja az igényekhez a hírműsorait?

Érdekes meglátás.

Netuddki. 2011.01.04. 11:57:41

@P.mester: Hát igen, lassan minden szöveg meglesz, csak pár szót kell benne cserélgetni. Pl.:

"Az Állampolgárok felszólítják orbán viktort, hogy a kormányt irányítsa és ne a közszolgálati televíziók híradóit szerkessze."

Kürüsüly 2011.01.04. 11:59:15

@Gerzsonka:

Senki sem akarja betiltani a gyilkosságról szóló híreket.
Csak annyi a kérés, hogy ami bekerül a híradóba az legyen hiteles, ha lehet a napi 30 perces híradóból 20 perc ne a bűnügyi hírek manipulatív tálalása legyen.
Senki sem mondott olyat, hogy nem szabad beszámolni a darabolós gyilkosról, csak annyit, hogy HA MÁR BEKERÜLT A HÍRADÓBA akkor az legyen hiteles, és ne manipulatív, és HA MÁR BEKERÜLT A HÍRADÓBA előtte szóljanak, hogy mi jön.(ez mondjuk komplett hülyeség, csak a tényszerűség miatt írtam.)

A Benny hill féle előadás is ugyanolyan manipulatív.

nemecsek ernő áruló 2011.01.04. 12:03:24

@Kürüsüly: Az RTL Klub nem közszolgálati televíziós csatorna, hanem BULVÁR adó, aminek (meglepő lesz) a BULVÁR a fő profilja. NEM közszolgálati. HA közszolgálati híradót akarsz nézni, akkor semmiképpen ne nézz egy BULVÁR csatornát, aminek az a célja, hogy hagzatos címekkel, és manipulatív riportokkal több, és több nézőt szerezzen!

Kürüsüly 2011.01.04. 12:05:48

@Mária:

Egy 10 éves gyereket érdeklik a világ eseményei, nem jó módszer elzárni előle.Pont ez a lényeg.A gyereket nem tudod elzárni a VALÓSÁGTÓL.
De az nem is a valóság, hogy 20 percen keresztül vért mutatnak - mint híreket-.
A megoldás nem az, hogy elfogadjuk valóságnak a manipulatív, olcsó, és igénytelen híreket, hanem az, hogy megköveteljük azt, hogy legalább közelítsenek a hírek a valósághoz. És a valóságban nem csak gyilkosság történik, nem csak a földrengés a lényeg, hanem a jó hírek is.
Célravezetőbb elmagyarázni a valóságot a gyereknek, mint elzárni tőle.

nemecsek ernő áruló 2011.01.04. 12:05:59

@Kürüsüly: Egyébként meg DE. Be akarják tiltani. Ez a hiszti fő tárgya. Ezért kötnek bele lépten nyomon, ahol lehet. Olvastad te a médiatörvényt? Éppen arról van szó, hogy nem lehet szabadon tájékoztatni. Nem a módja van meghatározva, hanem az időkeret. EZ a fő probléma.

BlahBlah 2011.01.04. 12:07:50

@Kürüsüly: Egyébként vitázunk mi is, meg mindenki, pedig szerintem (bár nem néztem utána) egy oltári nagy beruházással meg lehetne ezt szüntetni

a híradó alatt ne 12-es karika legyen, hanem 16
(ahol ez sántíthat, hogy 12-es alatt kell mennie, de szerintem erre nincs kikötés, de nem tudom)

Akkor pl. fókuszt/aktív közvetlen a hiradó után, reklám nélkül, ahol már nincs a limit meghatározva.

De tipikus gondolkodás, hogy ha probléma van, akkor morogjunk, ne megoldjuk, hanem fújjuk fel, hogy ez most akkora gond, hogy bele fogunk dögleni....

Már senki nem látja a kérdésem, és senki nem válaszolt rá.

Miért nem hír, hogy Egerben forgalomba helyezték az első új Ikarusz buszt???????????
(tegnapi hír)

nemecsek ernő áruló 2011.01.04. 12:09:54

@Kürüsüly: Egy 10 éves gyerek mi a faszt keres a híradó előtt????

sárkányfő 2011.01.04. 12:13:11

@kovi1970: ez teljesen komolytalan. régen hiánygazdaság volt, nem lehetett szabadon utazni, és az hogy kifogtál egy béna céget, amelyik ne tudott bekötni neked egy netet, az nem nem jelenti azt, hogy ne lehetne az országban bárhol elintézni fél óra alatt egy netbekötést, illetve mobilnet bekötést. régen sem azért volt kevesebb ketyerénk, mert a technikai fejlődés hátrább tartott, hanem azért mert egy szar kommunista országban éltünk, és ha ma is abban élnén, nyilván jóval hátrább tartanánk a technikai fejlődésben.
a multikat meg leht szidnei, de valahogy tele vannak a tescok, mindenkinek van mobiltelefonja, a multik rengeteg magyar beszállítóval dolgoznak, fizetik a társasági adókat és a többi. az hogy merészelnek nyereséget is termelni, ezt kifogásolni nevetséges, és az ősi magyar sárga irigység jele. nem azért adnak magyaroknak munkát németeknek, saját honfitársaik helyett, nem azért adóznak itt és nem németben, hogy rosszabbul járjanak.

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2011.01.04. 12:13:23

@Kürüsüly: pontosan én is ezt írtam le már többször is - a törvényeket betartva. Egy bizonyos. Az ORTT-nek eddig is volt Fideszes tagja, érdekes, eddig nem ahogyan te fogalmaztál nem rinyált, most hogy nincs ORTT, hanem csak Fidesz van, hirtelen aggályos ahogyan egy gyilkosságot bemutatnak. Meg kel hogy a doq műsorán ez napközben megy erősen dramatizálva, sorozatgyilkosokkal.
Azért az USA-ból hozott példáidat csak óvatosan, megnézném, amikor egy állami szerv beleszólhat hogy a szerkesztő milyen vágóképeket tesz be a műsorba.... értesd meg ez szarkenegetés - mondják, ki nem lehet vért mutatni, nem lehet ezt vagy azt, De hogy egyszer csak számon kérik hogy ezt már nem lehet mert a kerítés, meg lehangoló az udvar?? Komolyan, hogyan írjam már le hogy érezd annak, aki nem elfogult, milyen védhetetlenül nevetséges és öngól ez az egész!

Kürüsüly 2011.01.04. 12:14:46

@Gerzsonka:

tévedsz. előírták, hogy 20%ban foglalkozhatnak bűnügyi hírekkel a HÍRADÓBAN.
És a 20% ÉVES arány.
A kereskedelmi csatorna nem egyenlő BULVÁR csatorna.
Van Magyarországon Bulvár csatorna sory tv. egy magánvállalkozás tisztán üzleti alapokon.
A FÖLDI SUGÁRZÁSÚ kereskedelmi csatornák az állammal kötnek bérleti szerződést melyben vállalják, hogy eleget tesznek a tájékoztatási kötelezettségnek.Amit a magyar állam ellenőriz.
A kereskedelmi tévéken futó híradók egy dolog miatt léteznek, törvényi kötelezettség.
Az egész nevetséges szabályozás innen indult.
Eddig a kereskedelmi tévék visszaéltek a szabadsággal, nekik ez a törvényi előírás nyűg, és költség ezért olcsón, gyorsan igénytelen tartalmakkal töltötték meg.KIJÁTSZVA A TÖRVÉNY SZELLEMÉT.
Na ennek lett most vége.

BlahBlah 2011.01.04. 12:15:48

@Gerzsonka: Nem értitek, hogy pont ez a gond, hogy ott van, és ha ott van, és a szülő nem szól rá, akkor az államnak kell beavatkoznia...

Miért van minden áltsulisnak mobilja? biztos annyira szüksége van rá.
Annó megvoltunk mobil nélkül, volt az iskolában telefon, ha a szülő és a diák egymással beszélni akart....

Ha már ez a helyzet, hogy tizenévesek a TV v. a net előtt ülnek, és a szülő leszarja, akkor kinek a feladata ezen változtatni?

Úgy nem lehet dolgozó értelmes társadalmat építeni, hogy teljesen magára hagyjuk, és 100%-ban hagyjuk, hogy azt csináljon amit akar, mert az a káosz v. Anarchia

Minden embernek kell egy vezető, aki irányítja, ki miben hisz, Isten, Politika, Szülő, Példakép stb.

nemecsek ernő áruló 2011.01.04. 12:16:01

@Kürüsüly: Látom ne érted a bulvár lényegét. Az index is az. Minden az, ami hangzatos címekkel próbál kattintást/nézőket szerezni.

Bulvár <> Győzike

sárkányfő 2011.01.04. 12:17:03

@Kürüsüly: igen. de attól még most igazuk van. és az EBESZ csak egy. van sok más is.

maúgy én komolyan nem hittem volna, hogy élő ember elhiszi a szijjártónak azt az épületes kijelentését, hogy konkrétan egész európa, meg amerika téved, a sok tucat újság - jobbosok balosok egyaránt - mind el se olvasta a törvényt, a The Timestól kezdve a legnagyobb német, olasz, francia és amerikai lapokig mind pletykák alapján írogat.
de úgy látszik tévedtem. még ezt a hihetetlenül gyenge dolgot is elhiszik egyesek.
talán a magyar hírlap se olvasta el a törvényt? :)

mint írtam amúgy el se kell olvasni. a cenzúrahivatal klasszikus képlete: pártdelegáltak + laza szabályok + büntetési jogosítvány.
ez annyira egyértelmű, hogy nem csak mi ismerjük fel itt a posztkomcsi országokban, csukott szemmel is, de a nyugatiak sem bírják nem észrevenni.

Kürüsüly 2011.01.04. 12:17:30

@Gerzsonka:

egy 10 éves gyerek már nem gyerek, és érdekli, hogy mi történik a világban.

Durva mi?:)

=Daniken= 2011.01.04. 12:18:03

@BlahBlah: nagyon naív vagy, ha azt hiszed, hogy egy gyerekkel hülye gyerekként kell beszélni. sokkal többet fognak fel a világból, mint amit az átlag felnőttek.
Egy kamu ez a gyerekvédelem.
Itt arról van szó, hogy balfasz, korlátolt szentfazék barmok meg akarják szabni, hogy mit lehet a tv-ben adni és mit lehet nézni.
Hidd el, hogy ami a gyermekvédelemről szól, arról azokat a szakembereket kellett volna megkérdezni, akiknek ez a szakterülete.de ugye nem kérdezték meg.
Azt le lehetne tiltani, hogy büdös bunkó parasztok egymást dugják a TV-ben főműsoridőben, este, mindezt 30 kamerával támogatva. De van erre is megoldás, nincs TV-m.Téged mi tart vissza?

Netuddki. 2011.01.04. 12:18:26

@Legelő Őse: Most nem azért, de ha egy "véres" széklábat hasonlítunk egy letépett kezű emberhez, akkor melyik a hatásvadászabb? +szétrobbant arc.

Ugyanis nemrég szilveszter előtt ilyeneket mutogattak, nyilván kormányzati megrendelésre a petárdázás ellen.

Mária 2011.01.04. 12:19:37

@Atisz:

"Hmm, tehát akkor néhány millió ember változtasson a tv-nézési szokásain, ne pedig a kereskedelmi tv adjusztálja az igényekhez a hírműsorait?"

Azt írtam, hogy akinek kiskorú gyereke van, az, ha felelős szülőként viselkedik, akkor este 6 és 9 között a gyerekkel foglalkozik, nem a tévé előtt bambul.

Ha pedig a gyerekkel van, akkor evidens hogy a gyerek NEM nézi a felnőtteknek szóló hírműsorokat.

Tudomásul kell venni, hogy a fél hetes híradó NEM családi Disney film, ami elé beülhet a család. A fél hetes híradó felnőtteknek szól.

A felnőtt döntse el, hogy rákényszeríti-e a gyereket, aki vele szeretne lenni, hogy bármilyen közös tevékenység helyett a felnőtteknek szóló híradót nézze a tévé előtt.

Netuddki. 2011.01.04. 12:20:04

@sárkányfő: Hát, tudod mit? Higgyél amit hiszel, a te dolgod. Na csá!

=Daniken= 2011.01.04. 12:20:16

@sárkányfő: szijjarto mikor nem hazudott?:-D

nemecsek ernő áruló 2011.01.04. 12:20:41

@BlahBlah: @Kürüsüly: Ha nem gyerek, akkor képes különbséget tenni valóság, és fikció között, valamint képes arra, hogy önmaga megszűrje az információkat. Ergo az államnak semmi köze ahhoz, mit néz. A törvény éppen arról szól, hogy 10 év alatt az ember még gyerek, és ezekre a funkciókra képtelen. Most kinek higgyek? Őszintén?

BlahBlah 2011.01.04. 12:20:48

@Gerzsonka: Nem csak a hangzatos címek miatt bulvár, hanem mert elferdíti (és ezért hangzatos a cím) a hírt, és ez a baj, hogy csak ilyen van

Kürüsüly 2011.01.04. 12:22:52

@Legelő Őse:

Az hát, az amerikai szabályozás is nevetséges, meg a magyar is. egyszerűen vannak dolgok amiket nem lehet így szabályozni.Meg lehet próbálni, de lehetetlen úgy csinálni, hogy az tényleg jó legyen.

Viszont ott nem értünk egyet, hogy szerinted ebből a helyzetből az a kiút ha nem csinálunk semmit.
Szerintem meg még az ilyen szabályozás is jobb mint a semmi.Még akkor is ha nevetséges, és valóban kiszámíthatatlan.

Szerintem meg kell várni a valódi taslikat, amikor tényleg olyan dologért BÜNTETNEK ami vállalhatatlan, és akkor üvölteni.

Kürüsüly 2011.01.04. 12:23:59

sajnos le kell lépnem, pedig üdítő volt normálisan véleményt ütköztetni, és nem anyázni:)

Pong 2011.01.04. 12:26:08

Ez az egész hülyeség, a gyerek, aki elől elzárod a TVt, már megy is a rotten.com ra és nézeget mexikói vonatbalesetet, ahogy Jeff Goldblum mondta a Jurassic Parkban: "A Zélet megtalálja az útját."

BlahBlah 2011.01.04. 12:27:02

@Kürüsüly: még egy like, de úgylátszik, a többiek ezt képtelenek felfogni.

Mária 2011.01.04. 12:27:40

@Kürüsüly:

"A megoldás nem az, hogy elfogadjuk valóságnak a manipulatív, olcsó, és igénytelen híreket, hanem az, hogy megköveteljük azt, hogy legalább közelítsenek a hírek a valósághoz."

Erre való a közpénzen fenntartott közszolgálati csatorna.

Akinek az kell, azt nézze, akinek meg a bulvár kell, az a bulvárt nézze.

Véleményszabadság, információszabadság, a választás szabadsága, az információk elérésének a szabadsága... mond valamit?

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2011.01.04. 12:28:31

@Kürüsüly: ó én egyáltalán nem állítottam hogy nem kell csinálni semmit - olvass vissza, pont az ellenkezőjét állítottam. A megoldás ha már sokba kerül a királyi média fenntartása, akkor legyen reális alternatíva, illetve ha komolyan gondolják a fiatalkorúak, fiatalok védelmét, akkor bizony a szülők szerepét kell támogatni programokkal, mert az a kulcs, nem az agyonszabályozás, főleg nem a politikai.
Nem a szar*a szoktak haragudni mert büdös, hanem arra, aki nem tanította meg hogy azt le kell húzni. szerintem ez ennyire egyszerű, de ezúton is elnézést a szalonképtelen példáért.

BlahBlah 2011.01.04. 12:29:37

Valaki el tudná nekem mondani, hogy melyik országnak mi a baja a média törvényünkel? és idegen nyelven kérem az idézetet is v. a linket, ahol a konkrét problémát írja le, és nem annyi van, hogy szerintük is szar...

Ugyanis a törvényben én csak 1 oltári hibát látok, mégpedig a nem demokratikus testület összeállítását 9 évre, és ahogy néztem, többnyire a külföld is ezt

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2011.01.04. 12:37:33

@BlahBlah:
parancsolj, itt lehet szemezgetni..:-)

kattints a bővebben, és ott megtalálod azt a sok orgánumot, akik szerint itt valami nagyon bűzlik:

www.facebook.com/pages/Egymillioan-a-magyar-sajtoszabadsagert/169854769717975?v=info

BlahBlah 2011.01.04. 12:37:54

@Legelő Őse: Bocsi, de a példát pont azt mondja, ami van
"Nem a szar*a szoktak haragudni mert büdös, hanem arra, aki nem tanította meg hogy azt le kell húzni."
Bár te a szülőre gondoltál, de ők meg az oda szaró kerTV-t büntetik, hogy máskor ne szarjon oda.

És mint már mondtam a karika a szülőnek szól, és az értelmesebb gyereknek, aki képes felfogni, hogy mi az a karika a sarokban.
Ez lenne a "nagy" program, többet a szülői felelőségre meg az igényes műsorokkal lehetne, ahol nevelnék, amit szintén írtam fent, hogy ez most hogy történik...

Magyarul ugyan azt akarjuk, de erre én sem látok jobb megoldást, mint ami történik, csak az, hogy bizonyos dolgokat megkötünk, mert magától képtelen változni, sőt egyre jobban megy le

Ugye a köztv-t is írtam, hogy remélhetőleg, ott most jön a szebb új világ, de 1 nap alatt nem lehet megváltani a világot

(erre példa, ha felveszel egy hitelt pillanatok alatt eltapsolod, de évekig fizeted vissza)

Tehát varázsbot nélkül, nem lehet mindent megváltani 1 nap alatt...

Mária 2011.01.04. 12:40:01

@BlahBlah:

1. Leginkább az, hogy úgynevezett "gumitörvény", amit a kellően felkészült jogászok mindig úgy értelmezhetnek, ahogyan az általuk képviselt megrendelő számára a legelőnyösebb.

2. Nem biztosít fellebbezési lehetőséget. Amit NEM a bíróság, hanem a hatóság rád szab, az úgy van, nincs lehetőséged a fellebbezésre, jogorvoslatra az egyébként szokásos módon, magyar bíróságon.

3. Nem csak társaságokat, jogi személyeket, de MAGÁNEMBEREKET is büntet, per, tárgyalás és bírói végzés nélkül, tulajdonképpen az ítélkezés rendszerét megkerülve, jogorvoslati lehetőség nélkül.

sárkányfő 2011.01.04. 12:45:04

@kovi1970:
épp most olvasom a vv-n egy kommentben:

"_X_ 2011.01.04. 11:47:05
@munkagep:
ilyen kommentet akartam én is írni, 100%ig egyetértek.

Én dolgoztam magyar és multi cégnél is. Vajon melyikben dolgoztam "szürkén" melyikben fehéren? Sztem mindenki tudja a választ, mert ez nem egyedi eset... Lehet a nagy multi cégeket utálni, de ők legalább bejelentik a munkaerőt és nem minimálbér+boríték (vagy minimálbér elhagyása) komboval nyomják többségében. + ők jobban bánnak a munkaerővel tapasztalatom szerint.

Másik oldalról meg nem látok nagy különbséget pl. egy magyar OTP és egy külföldi Bank között. Az OTP és ugyanúgy megpróbálja a legtöbbet lehúzni az emberekről, hiába NAGYMAGYAR bank. "

csá neked is :)

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2011.01.04. 12:46:58

@BlahBlah: te jó ég, te a világot akarod megváltoztatni? de hát az tele van szarral! Én bár nem nézem, de a jogot követelem hogy ha akarnám, akkor nézhessem! Szerintem nagyon különböző malmokban őrlünk! Véleményem szerint bizonyos keretek között mindenkinek joga van odaszarni, és nem a mindenkori kormány feladata hogy azt eltakarítsa....

BlahBlah 2011.01.04. 12:48:25

@Mária:
1. az egész törvényünk Gumi törvény, főleg ha Sthol András megússza egy felfüggesztettel

2.Akkor vak vagyok, mert én úgy láttam, hogy van lehetőség fellebbezni, sőt a büntetést átgondolását is kérni, azaz ne pénzbünti legyen, hanem az eddig működő elsötétítés

3. Ha tilosban parkolok/nem veszek parkoló jegyet, ott sem feljelentenek, hanem ott a bünti

sárkányfő 2011.01.04. 12:56:46

a francia kormány se olvasta nyilván a törvényt :)

mai hír:
"Franciaország azt szeretné, hogy "módosítsák" az új magyar médiatörvényt - jelentette ki kedden a francia kormány szóvivője, aki a France Inter rádiónak adott nyilatkozatában "

hirszerzo.hu/kulfold/20110104_franciaorszag_mediatorveny_modositasa

BlahBlah 2011.01.04. 12:58:26

@Legelő Őse: De akkor miért nem szarhatok az út közepére? vagy hugyozhatom le a házak oldalát büntetés nélkül?

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2011.01.04. 13:04:44

@BlahBlah: te most miről beszélsz??? ne haragduj, de nem tudom eldönteni, hogy vagy nagyon fiatal vagy, vagy tényleg egy másik bolygón voltunk gyerekek..
Mindent megtehetsz amit a törvények nem tiltanak, és a lelkiismereted megengedi. Hogy a lószarba jön ez ide? Azonban ha odaszarsz, és azt sok ember látja, akkor jogom van tudni erről. Most komolyan az új médiahatóság a régi törvény alapján egy rapszám és egy lehangoló udvar miatt büntet, képzeld mi lesz ha az új törvénnyel a kezükben gyakorlatilag akkor bármiért bárkire rászállhatnak. Hát nem érted? Nem lehetsz ennyire elfogult. Bármikor azt mondják, hogy figyelj, ez így nekünk nem tetszett, kicsit komor volt, bünti! HÁT MILYEN EGY ORSZÁGBAN VAN ILYEN SZERINTED? Európa közepén biztosan nem!

BlahBlah 2011.01.04. 13:12:37

@Legelő Őse: Nem, sajnos nem szarhatok az útközepére, mert tiltja a törvény, és most itt is fog jó pár dolgot.

Mint fentebb mondtam, a törvénnyel a legnagyobb gond, a demokratikus felállás, azaz, hogy nincs a hatóságban ellenzék, aki kontrollálna, megvétózna, és az EU is főként ezt kifogásolja, és ezért lehet minden kis akármiért majd büntetni...

Ha arányosan (nem feltétlen parlament arányosan) lennének a tagok, akkor nem lehetne olyan könnyedén visszaélni...

Az országunk államformája sem változott, csak a hatalmak aránya, és máris mindenki diktatúráról beszél....

sárkányfő 2011.01.04. 13:15:15

@BlahBlah:
válogass....

THE NEW YORK TIMES (2010/12/25)
Hungary Waves Off Criticism Over Media Law
www.nytimes.com/2010/12/26/world/europe/26hungary.html?_r=1%EF%BB%BF

THE WALL STREET JOURNAL (2010/12/24)
Hungarian Media Law Draws Fire
online.wsj.com/article/SB10001424052748703548604576037672342633358.html

FINANCIAL TIMES (2010/12/24)
EU presses Hungary on media law
search.ft.com/search?queryText=EU+presses+Hungary+on+media+law&ftsearchType=type_news

THE AUSTRALIAN (2010/12/24)
Hungary censured over gag law
www.theaustralian.com.au/news/world/hungary-censured-over-gag-law/story-e6frg6so-1225975601221

WORLD SOCIALIST WEB SITE (2010/12/24)
The demolition of press freedom in Hungary
www.wsws.org/articles/2010/dec2010/hung-d24.shtml

MACLEANS
Germany welcomes EU investigation on new Hungarian media law, urges respect of media freedom
www.macleans.ca/article.jsp?content=w5482865

EFJ Media release (2010/12/23)
Journalists Question Hungary’s Leadership of Europe as Media Law Provokes Outrage
europe.ifj.org/en/articles/journalists-question-hungarys-leadership-of-europe-as-media-law-provokes-outrage

AMNESTY INTERNATIONAL (2010/12/23)
Sweeping new media law threatens freedom of expression in Hungary
www.amnesty.org/en/news-and-updates/sweeping-new-media-law-threatens-freedom-expression-hungary-2010-12-23

UK REPRESENTATION TO THE EU (2010/12/23)
Hungary and media freedom
ukeu.fco.gov.uk/en/news/?view=News&id=509962682

COUNCIL OF EUROPE (2010/12/23)
Markku Laukkanen calls for limits on new media authority in Hungary
assembly.coe.int/ASP/NewsManager/EMB_NewsManagerView.asp?ID=6211&L=2

THE ECONOMIST (2010/12/23)
All eyes on Orbán
www.economist.com/blogs/easternapproaches/2010/12/hungarys_media_law

EURACTIVE (2010/12/23)
EU speechless over Hungary's contentious media law
www.euractiv.com/en/future-eu/eu-speechless-over-hungarys-contentious-media-law-news-500877

DAILY MAIL (2010/12/23)
Hungary gags media and throws its EU presidency into doubt with Communist-style measure
www.dailymail.co.uk/news/article-1341165/Hungary-gags-media-throws-EU-presidency-doubt.html

THE TIMES (2010/12/23)
Press Ganged
www.thetimes.co.uk/tto/public/sitesearch.do?querystring=Press+ganged+Hungary+Orban&p=tto

RAIDIÓ TEILIFÍS ÉIREANN (2010/12/23) Ireland
Hungary criticised over new media control laws
www.rte.ie/news/2010/1223/hungary.html

OSCE (2010/12/22)
Hungarian media law further endangers media freedom, says OSCE media freedom representative
www.osce.org/item/48262.html

EUROPEAN COMMISSION (2010/12/22)
Midday press briefing - Hungary media law
ec.europa.eu/avservices/player/streaming.cfm?type=ebsvod&sid=172030

EUROPEAN ECONOMIC AND SOCIAL COMMITTEE BLOG (2010/12/22)
Hungary’s media law raises eyebrows and concerns
www.eesc.europa.eu/?i=portal.en.vice-president-communication-amd-blog.13823

NASDAQ (2010/12/22)
German Government Closely Watching Hungarian Media Law Changes
www.nasdaq.com/aspx/stock-market-news-story.aspx?storyid=201012221015dowjonesdjonline000355&title=german-government-closely-watching-hungarian-media-law-changes

BLOOMBERG BUSINESSWEEK (2010/12/22)
Hungary Approves ‘Chilling’ Media Law Over Protests
www.businessweek.com/news/2010-12-22/hungary-approves-chilling-media-law-over-protests.html

THE EUROPEAN LIBERAL YOUTH (2010/12/22)
LYMEC alarmed by Hungary’s media gagging
lymec.org/index.php?name=News&file=article&sid=804

CNBC (2010/12/21)
Hungary passes contentious new media law
www.cnbc.com/id/40768558

BBC NEWS (2010/12/21)
Hungary to create new media watchdog
www.bbc.co.uk/news/world-europe-12051665

DEUTCHE WELLE (2010/12/21)
Hungarian parliament passes controversial law to oversee media
www.dw-world.de/dw/article/0,,6362238,00.html

REUTERS (2010/12/21)
Hungary passes law boosting government control of media
www.reuters.com/article/idUSTRE6BK6KF20101221

NATIONAL POST (2010/12/21) Canada
Hungary’s media law is a direct assault on press freedoms
fullcomment.nationalpost.com/2010/12/21/george-jonas-hungarys-media-law-is-a-direct-assault-on-press-freedoms/

THE WALL STREET JOURNAL (2010/12/21)
Hungary Approves Controversial Media Law
blogs.wsj.com/new-europe/2010/12/21/hungary-passes-controversial-media-law/

EUOBSERVER (2010/12/21)
Hungary leads EU attacks on press freedom, watchdog says
euobserver.com/9/31562

NEWS DAILY (2010/12/21)
Hungary passes law boosting government control of media
www.newsdaily.com/stories/tre6bk6kf-us-hungary-media/

BLOGGINGPORTAL (2010/12/21)
European Blog Action against Censorship in Hungary
www.bloggingportal.eu/blog/european-blog-action-against-censorship-in-hungary/

THE NEW AGE (2010/12/21) South Africa
Hungary''s parliament approves a controversial media bill
www.thenewage.co.za/6369-1020-53-Hungary%27s_parliament_approves_a_controversial_media_bill

EURONEWS (2010/12/20)
Hungary’s new media law branded “heavy-handed”
www.euronews.net/2010/12/20/hungary-s-new-media-law-branded-heavy-handed/

FINANCIAL TIMES (2010/12/19)
Hungary protesters fight media regulations
search.ft.com/search?queryText=Hungary+protesters+fight+media+regulations&ftsearchType=type_news

FREEDOM HOUSE (2010/12/13)
Proposed Hungarian Media Law Would Threaten Freedom
www.freedomhouse.org/template.cfm?page=70&release=1292

GUARDIAN (2010/06/25)
Protests at new media law in Hungary
www.guardian.co.uk/media/greenslade/2010/jun/25/press-freedom-hungary

DEUTCHE WELLE (2010/06/23)
Critics say proposed Hungarian media reform stifles press freedom
www.dw-world.de/dw/article/0,,5723651,00.html

HÜRRIET (2010/06/20) Turkey
Hungarian journalists oppose new media law
www.hurriyetdailynews.com/n.php?n=hungarian-journalists-oppose-new-media-law-2010-06-25

GERMAN
---------------------------------

ZEIT (2010/12/24)
Mediengesetz Orbán unbeeindruckt von europäischer Kritik
www.zeit.de/politik/ausland/2010-12/ungarn-orban-mediengesetz

CICERO (d.n)
Pressezensur in Ungarn. Europas kleiner Lukaschenko.
www.cicero.de/97.php?ress_id=1&item=5731

NACHRICHTEN.DE (2010/12/24) (+41 identische Meldungen von anderen Quellen)
György Konrad vergleicht Ungarn mit Frühphase des NS-Regimes
www.nachrichten.de/politik/Gyoergy-Konrad-Ungarn-Schriftsteller-Berliner-Zeitung-Pressefreiheit-cid_4841418/meldungen/

YAHOO! NACHRICHTEN (2010/12/24)
Konrad beklagt Demokratieverlust in Unga...

több is van, sokkal, itt a teljes lista:
http://www.facebook.com/pages/Egymillioan-a-magyar-sajtoszabadsagert/169854769717975#!/pages/Egymillioan-a-magyar-sajtoszabadsagert/169854769717975?v=info

Mária 2011.01.04. 13:15:37

@BlahBlah:

1. Ezt úgy értsem, hogy ha a többi törvény nem éppen tökéletes, a bírók egy része meg ráadásul korrupt, akkor eggyel több rossz törvény ellen ugyan miért pattogunk?

2. Magánemberként ugyan miért is büntetne téged a Médiahatóság? Ráadásul bíróság, per, tárgyalás és bírósági végzés nélkül? Pedig ebben az esetben éppen erről van szó. Normál esetben fordított a sorrend: kiszabhat rád büntetést a hivatal, de ha nem értesz egyet, akkor jogod van perelni, mielőtt fizetnél, vagy behajtanák rajtad. Ezt, hogy hol, meddig és milyen módon élhetsz a határozat ellen jogorvoslati lehetőséggel, kötelesek is feltüntetni a határozatukban.

Itt viszont fizetned kell, nem is keveset, mert MAGÁNEMBEREKNEK lengették be az egymillát, egy gumitörvény alapján, gyakorlatilag, extrém esetben akár egy sima bazmegorbánért is, per és tárgyalás NÉLKÜL, NEM a Polgári Törvénykönyv rendelkezései és NEM a Büntető Törvénykönyv rendelkezései, hanem egy fikatörvény alapján.

A magánember meg hajlamos lesz inkább kussolni és eltűrni a szólásszabadságának és a véleménynyilvánításának a korlátozását, mint meghurcoltatni magát a Médiahatósággal.

3. A tilosban parkolás sima közlekedési szabálysértés, mások testi épségét és anyagi javainak az épségét veszélyeztető cselekedet, a parkolási díj meg nem fizetése pedig egy szolgáltatás igénybe vétele a díj megfizetése nélkül.

Egyikben sem sérül sem a szólásszabadságod, sem a véleményed kinyilvánításának a szabadsága. Ráadásul mindkét esetben még a fizetés ELŐTT mehetsz a bíróságra, ha úgy érzed, a bírságnak nincs alapja, pl fotosopp volt a fénykép, benyelte a pénzedet a parkolóőr, vagy éppen nincs is autód.

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2011.01.04. 13:17:17

@BlahBlah: hát a diktatúra alapja az, amit leírtál. nem kell ahhoz megváltoztatni a diktatúrát. Rossz törvényekkel is lehet demokratikusan kormányozni, és alapos törvényekkel is visszaélni. Itt most rossz törvényekkel visszaélnek. Ez a baj.

Nem szarhatsz, de ha odaszarsz, és elvisznek a rendőrök, akkor arctakarással megnézhetem a híradóban nem?

BlahBlah 2011.01.04. 13:18:35

@sárkányfő: köszi, vendégem vagy egy sörre :)

BlahBlah 2011.01.04. 13:24:29

@Legelő Őse: egy kicsit nekem más, mert nem feltétlen rossz, az ami nem tökéletes.

Az megint más kérdés, hogy miért lett gumi törvény, miért most dobták ki stb.

De lehet ez is célja volt, hogy egy kicsit elterelje a figyelmet másról, és majd szépen kijavítják megint 2 nap alatt, mikor mindenki közölte, hogy hol kéne változtatni, azaz majd szépen befoltozzák, hogy mindenkinek jó legyen, és nyugodtság legyen, addig pedig tudnak a háttérben komolyabb dolgokkal foglalkozni

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2011.01.04. 13:28:45

@BlahBlah: mik lehetnek azok a komolyabb dolgok? Mert a piac azt várja tőlük már egy ideje...az árfolyamok nem a barátaik az bizonyos..a frankhitelesek, pedig köszönik a sok megígért támogatást, megkapták, jól esett a nagy semmi. Amit persze minden józan ember tudott hogy így lesz, de azért megígérni...hm..

BlahBlah 2011.01.04. 13:31:44

@Legelő Őse: nézd meg a Fidesz 2002-es és 98-as programját, és Bokros Lajos mostani programját...

Ott megtalálod a hiányzó láncszemeket, és hogy mi fog történni

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2011.01.04. 13:40:07

@BlahBlah: ööö...nem tudlak követni...ha a Fidesz korábbi programja fog következni, akkor nekünk végünk...

BlahBlah 2011.01.04. 13:41:42

@Legelő Őse: ezt mire alapozod? hogy végünk?

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2011.01.04. 13:46:06

@BlahBlah: Matolcsy Gyuri remek ötleteire, és a majd az adócsökkentéstől beindul a gazdaság mantrára...

BlahBlah 2011.01.04. 13:49:57

@Legelő Őse: Na jó befejeztem, mert úgy látom, neked nem a média törvénnyel v. bármivel van bajod, hanem úgy egyben a Fidesszel, bármit csinálhat az csak szar lehet.

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2011.01.04. 14:01:41

@BlahBlah: dehogy is - eddig ezt nem hittem, mert azt hittem az MSZP-nél rosszabbul nem lehet kormányozni, de a tettek önmagukért beszélnek. Ha tudsz egyetlen olyan intézkedést mondani amióta kormányon vannak amiről érdemes beszélgetni, mert hasznos az országnak akkor tőlem mehet!

BlahBlah 2011.01.04. 14:13:03

@Legelő Őse: ez komplikáltabb ettől, hogy egy lépést elemezzen bárki is

Mivel itt nem lépéseket kell értékelni, hanem a folyamatot.

Nincs az emberekben projekt szemlélete (tisztelet a kivételnek), nem tudják, hogy rossz lépések sorozata is lehet siker, vagy hogy mi az, hogy taktika, stratégia, cél.. (Aki meg taktikázik azt egyből fújjozzák, mert nem értik mit csinál)

Forma1 a ferrári ki áll a box-ba mintha kerékcsere lenne, de nem jönnek ki, közben az ellenfél kiáll, pont a ferrári miatt és ezzel elbukta a versenyt...

vagy van egy bedőlt hitel, a bank felhívja az ügyfelét, és átrendezik a hitelét valamilyen módon, nem jó lépés senkinek, de ott abban az adott szituációban a szükséges rossz...

Tehát 1 lépéséről, cselekedetről messzemenő következtetéseket levonni nem mindig lehet, mivel eleve még egynek se látjuk a végeredményét, csak a részeredményt, ami lehet nem jó, de a lépésekből tudni lehetett, hogy ez lesz a reakció (aki akarta látta előre), sőt a lépések körvonalát, és valamit tisztán látni lehetett....

Tényleg nézz bele, a 2002-es programba, és látsz majd "szép" dolgokat

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2011.01.04. 14:25:14

@BlahBlah: de ne haragudj, de nem érdekel a 2002-es program, engem a jelen és a jövő érdekel. A saját cégem projektmenedzsment alapon, projektszemléletben dolgozik, szerintem erre van rálátásom. De a jó projekt ismérve az alapos felkészülés, a projekt indításakor a megfelelő terv. A célok kitűzése. Ezek hol vannak? Ne haragudj, de én nem hiszek abban hogy az utóbbi hónapok kapkodva meghozott törvényei, salátatörvényei, nem pusztán ad hoc jellegű borzalmak. Ennek az országnak átfogó reformokra lenne szüksége, Hosszútávú elkötelezett gazdasági tervezésre, kiszámítható adórendszerre, a hazai vállalkozásokat támogató rendelkezésekre. Ezeknek nyoma sincs, van helyette viszont az egész világ által bírált médiatörvény, hogy csak a legutolsót említsem amit fent beszúrtam, van aktuálpolitikai kiadásokra elköltött nyugdíj-megtakarítás, van korlátozott alkotmánymódosítás, van csak a gazdagokat érintő szja törvény, ja, és lehet pálinkát főzni.
Amit tisztán lehet látni az az, hogy nincs program, nem is volt, sőt konkrét elképzelés sincs hogy mi legyen. Ezt az országunkat finanszírozó piac is tisztán érzi, ezért immár harmadszor is leminősítettek minket, az euró árfolyamról kell-e beszélgetnünk, de azt hiszem sosem tankoltam ennyiért...
Hogy lesz ez?

BlahBlah 2011.01.04. 14:46:49

@Legelő Őse: Te így látod, én viszont nem.

de ennek nem itt a helye
és nyugi fogsz még drágábban is tankolni, mert valamiből kell a pénz az új BKV buszokra, amire majd át fogsz szállni :)

Kürüsüly 2011.01.04. 16:58:16

@Mária:

persze válassza azt a bulvárt ami tisztán piaci körülmények között történik, de nem tudom miért nem akarjátok a lényeget érteni:

Szabadság van, de a magyar államnak joga van számon kérni , hogy a szerződött felei hogyan teljesítik a szerződést amit kötöttek.
A FÖLDI SUGÁRZÁSÚ kereskedelmi tévéket rtl/tv2 köti a tájékoztatás kötelezettsége amit ők eddig úgy teljesítettek ahogy akartak. Igénytelenül, olcsó bulvárhírekkel.
Ezentúl meg nem,
A választás szabadsága adott, eddig is adott volt, ezután is az lesz. Senki sem basztatja az ATV-t, Hír tv-t Story tv-t .
Az állam csak minőséget ellenőriz, azt, hogy ezek a tévék eleget tesznek e a tájékoztatás kötelezettségének.
Te meg választhatsz, azt nézel amit akarsz, de azt ne kifogásold már, hogy két szerződő partner között az egyik elkezdi ellenőrizni a másik teljesítését.

Kürüsüly 2011.01.04. 17:03:41

@Legelő Őse:

Már megbocsáss, de az elmúlt 8 évben ponti ilyen "látszatmegoldásokat" alkalmaztak. Szülői felvilágosítás? ne viccelj, te sem gondolod komolyan, hogy ez működne.
Mint ahogy az sem segítené elő a hiteles tájékoztatást, ha ezt a privilégiumot meghagynánk az államtól függő köztévének.

Szerintem olcsóbb minőséget elvárni és behajtani azokon akiknek törvényi kötelezettsége a tájékoztatás.

Kürüsüly 2011.01.04. 17:13:41

@sárkányfő:

Nem akarnám kommentálni ezt a sok szép linket, de véletlenszerűen 4re kattintottam, ebből 2 Konrád György hivatásos balliberális sopánkodó riadalmát közvetíti, a másik kettőben meg annyi van, hogy megsérti az Úniós elveket a médiatörvény, de hogy melyik részét az nem derül ki.
Ez egy hisztériakeltés, ráadásul egyoldalú gyűjtés.És semmi más nincs mögötte, mint a 100%-ban külföldi tulajdonban lévő balos sajtó hisztériakeltése.Érdemes megnézni a nyitányt:
a Luszemburgi NAGYHERCEGSÉG egy háromszázezres törpeállam külügyminiszerének bírálata.És kié az RTL na? több mint 50%-ban luxemburgi kézben.
Érdekes, hogy ez a sok szép állam, és az EBESZ amikor Szlovákia előjött nyelvtörvénnyel,és a kettős állampolgársággal akkor nem volt veszélyben az európaiság.

Lesből Támadó Szárítókötél 2011.01.05. 01:30:11

@Kürüsüly:

Nem vonatkoztatnék el, mert mindenkinél adott a választás lehetősége, kérdés, mire van igénye. Hiába a világjobbító szándékod, egy tanyán élő négy osztályt végzett ember ettől még nem fogja élvezni Lars von Trier (bár mondjuk megnézném a jelenlegi kurzus álláspontját mondjuk az Antikrisztusról) filmjeit és nem fogja habzsolni a mélyenszántó politikai elemzéseket a hírműsorokat követően. Valakinek a valóságshow-kra van igénye, van, akinek a kínzós horrorfilmekre, van, aki pedig a politikai hírműsorokra. Ne akarjuk már megmondani, hogy héé, figyu, szenny, amit nézel, ezért én ezt most jól betiltom.

A hírműsorokra vonatkozó kérdésedre a válaszom pedig az, hogy nincs olyen műsor a mai magyar televíziózásban, mely alkalmas lenne a korrekt tájékozódásra/tájékoztatásra, mivel vagy lényegtelen híreket közöl, vagy lényegeseket, de felületesen közelíti meg, vagy súlyosan elkötelezett és ebből kifolyólag torzító szemléletű (pl. HírTV/ATV). Megoldás: vagy nem hírműsorokból tájékozódsz, vagy legalábbis nem egyből. Íme a választás szabadsága.

Mellesleg minden ilyen népjavító mentalitás egészen addig szokott üdvözölendő lenni, amíg a népnevelést az azt javasló üzheti, nem pedig rajta űzik...

BlahBlah 2011.01.05. 08:19:12

@Lesből Támadó Szárítókötél: Az emberi igény nagy része generált, előidézett igény, nem feltétlen van rá igénye, hanem egyéb más módon "magyarázzák be". Számos termék van a piacon, amit így hoztak köztudatba, és azóta olyan igényünk van rá...

De a fő gond nem azzal van, hogy mire van igény és mire nem, hanem vannak korcsoportok, és lehet, hogy a 12 éves is megnézné a VV-t és utána kialakulna az igény rá, de egy 12 éves NE nézze már a VV-t. (12-es karikával megy a műsor)

Az egy dolog, hogy az értelmesebb szülő rá tud szólni a gyerekére, de ahol szülői probléma van, ott hagyjuk, hogy elrontsa a gyereket, aki majd lehet az osztálytársa lesz az enyémnek, és sikerül az én gyerekemet is megszédítenie?

Hol van a társadalmi felelősség vállalás?
1 Mindenkiért senki a másikért?

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2011.01.05. 08:34:15

@BlahBlah:
ha a szülő olyan, akkor mehetne 18-as karikával is, akkor se érdekelné. amikor nem volt valóságsó, akkor is voltak elhanyagolt gyerekek összezárva az iskolában olyanokkal, akikkel foglalkoztak odahaza, és ugyanúgy plusz munkát generáltak a szülőnek.
kinevezni a valóságsó, mint minden probléma eredőjét, nem segít megoldani a gondot, de mellékcselekvésnek jó.

BlahBlah 2011.01.05. 08:50:10

@bs395: nem látod a lényeget.

De akkor legyen, legyen korhatár nélküli a pornó, a horror, ne vágjanak meg semmi műsort, a VV-ban legyen kötelező a dugás

Sőt az iskolákba plakátolják ki, hogy megy a VV
Minden diáknak 1x meg kell jelennie a máónika sóban

Egésznap Jackass-t a TVbe!

ha nem káros, és csak a szülőn múlik, akkor úgy is mind1...

De szép világ volna, amit elképzeltetek, jajj de szép, csak kár hogy a valósághoz semmi köze, és az megoldhatatlan, hogy mindent hagyjunk a szülőre....

Gondlom mindenki este 6kor ágyban volt, 18 éves kora előtt 1 korty alkoholt sem ivott, a tv-ben csak rajzfilmeket nézett.

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2011.01.05. 09:00:23

@BlahBlah:
a szülőn múlik, hogy mit enged, és hogy hogyan magyarázza, amit a gyerek lát.
sehol se javasoltam, hogy legyen kötelező, sőt, pont az az érvelésem egyik sarokköve, hogy a vv nem kötelező, ahogy az interneten a nap bármely szakában pornót nézni sem az.
mi se voltunk angyalok, pont olyanok voltunk, mint a mostani gyerekek: akivel foglalkoztak, az ember lett, akivel nem, az meg nem.

BlahBlah 2011.01.05. 09:31:28

@bs395: Ez most teljes mértékben elárulta, hogy lövésed sincs, hogy mi zajlik a világban.

Egyre több szülő nem foglalkozik a gyerekkel, az iskolának nincs eszköze a nevelésre.

A részedről akkor mindenki lehet hülye, ő dolga eldönteni, szerintem meg nem, mert nem szeretnék egyedül lenni, és hogy majd a gyerekem is egyedül maradjon, és zombik vegyék körbe...

Tehát bizonyos dolgokba bele kell szólni, mert valahogy meg kell állítani az elhülyülést.

De itt befejeztem, mert látom annyira liberális vagy, hogy neked beszélhet az ember, a korlátok nélküli élet a mániád.

Ezek szerint vezetői pozíciód sem volt, mert akkor tudnád, hogy az emberek milyenek irányítás nélkül...
(birkák, és nem csak a magyar, hanem minden ember)

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2011.01.05. 09:35:56

@BlahBlah:
vezetői pozíció, meg nem tudom, mi folyik a világban... na szép.
ha neked úgy szebb az élet, hogy másra mutogathatsz - mint jó konzervatív, akik azóta se tudják megemészteni a francia forradalmat, ami igazából az ő hibájuk volt - tedd nyugodtan.

BlahBlah 2011.01.05. 12:47:30

@bs395: így van a francia forradalomnál az első sorban álltam, majdnem ott maradtam.

Sok óvodás, sok színes ceruzával azon veszekedik, hogy milyen színű legyen a papír, de hogy több szín is lehet, az elképzelhetetlen.
(most váltott a lámpa pirosról narancsra)

az egész egy nagy nagy nagy Lufi,de fújjunk még bele levegőt, hátha végre kidurran

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2011.01.05. 12:54:22

@BlahBlah:
ki mondta, hogy nem lehet több szín? én akarok betiltani?

Serenka 2011.01.05. 22:46:51

@BlahBlah: Az m1 miért követendő? CSak mert mindenki azt hozza fel, számomra értéktelen, ha értékes csatornát akarunk említeni, említsük már a national geographic-ot, vagy a spektrumot, légyszi, mert onnan jobban ármalik az értelem, mint az m1-ből...de tényleg

Serenka 2011.01.05. 22:50:46

@Kürüsüly: Ezzel csak az a baj, hogy ne gondoljuk már h ezentúl "értékes" híreket kapunk, csak olyat, ami nem bűntényről szól. Mert az aztán baromi fontos hír, hogy ki volt 2011 első babája, most ilyen "hírek" lesznek, szóval bulvár marad, csak más témában.
süti beállítások módosítása