Ateizmus, anarchia és koszos punkok.

killtheradical

killtheradical

Oldalszám

2010. január 20. - bs395

Miért pont 88 oldal a Jobbik programja?

1. Csak.
2. Mert van lelkiismeretük.
3. Mindííg leszneeek rokkereeek!

A bejegyzés trackback címe:

https://killtheradical.blog.hu/api/trackback/id/tr311686864

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Meghekkelték a zindexet? 2010.01.20. 20:03:16

A siketek is hallhatják, fölbőgtek a kampánymotorok, dübörögni kezdett a választási kampány. Elnyomva a gazdaság bántó nyifogását.Röhöghettünk/bosszankodhattunk már a Fidesz web-1-es plakátján, tehettük ugyanezt az MSZP-nek és a Fidesznek egyazon lapsz...

Trackback: Kapjátok be Tik is Jobbikok! 2010.01.20. 11:45:56

Vona jaffája elég sok helyen kiverte a biztosítékot, hogy az Orbán-Bajnai paktumot, már ne is említsem. Ezért “kapjátok be ti is” felkiáltással csavarok még egyet az oroszlán bajszán.   Mefisto kommentjének helyt adva szabadjára e...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vidéki 2010.01.20. 10:09:59

"Független Értelmiségiekből" álló pszihológusok kimutatták: ha sokkal hosszabb lenne 88 oldalnál, az átlagos "választópolgár" elaludna, mielőtt végig tudná olvasni.
A 88. oldalon túl leírt szöveg így gyakorlatilag hatástalan lenne.

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2010.01.20. 10:15:34

@Vidéki:
lelkiismeret '88, az angol abc 8. betűje, stb.
de ez se rossz :-)
én sokszor 88 oldal előtt is elalszok, máskor meg több száz oldal után se. szövegtől függ.

Vidéki 2010.01.20. 10:23:00

@bs395:

Írod: én sokszor 88 oldal előtt is elalszok, máskor meg több száz oldal után se. szövegtől függ.

Vedd figyelembe, hogy Te nem átlagos "választópolgár" vagy.

Te "az átlagnál szebb vagy, az átlagnál jobb vagy."

UbUlcii 2010.01.20. 10:57:57

És olvastátok is? én végigrágtam magam rajta. Meglepődne ha elolvasná mennyi minden egyezősség van egy által gondolt ideális államban és a programban szereplő közel 700 igéret között. Nem mondom biztos 5 perc alatt talál 20 olyat amit kiír, hogy ez most erre gondoltam-e? De ha átolvasná, szerintem találna benne vagy 200-at amire gondoltam. Pártok számviteli szabályozása, ciklusok végi kötelező apeh vagyonosodási vizsgálat, ÁSZ megerősítése, Állami hiteles vagyonleltár elkészítése, Külföldi hitelek felvételének szabályzása (működési kiadásra tilos, csak hatástanulmánnyal vizsgált beruházásra.), elekronikus ügyintézés kiterjesztése, Adózói kör kiszélesítése, szigorúbb adóellenőrzések egyszerüsített adórendszerrel egybevéve, ünkormányzatoknak központi szoftverek biztosítása, nyilt forráskódú rendszerek engedélyezése, zárt ill. meghívott közbeszerzési eljárások megszüntetése, jogalkotás csak hatástanulmány alapján, amit kötelezően felül kell vizsgálni hogy beváltotta-e a hozzá fűzött reményeket, Köztársasági elnök ellenőrzési és felügyeleti jogkörének kiterjesztése. Sorolhatnám még, de szerintem ennyi is elég hogy felkeltsem bs395 figyelmét arra hogy olvassa el és ne csak élzelődjön az oldalszámon. Gondolodtam egy web oldalon is ahol tételesen végig lehetne rajta menni Számomra Fontos/Semleges/Nem fontos, és a végén egy összesítés, hogy akkor mi van. Meglepődnének sokan az eredményen szerintem.
A kérdésem nekem csak az , hogy ezt tényleg így gondolják gondolják vagy csak a kibicnek semmi nem drága alapon, beígérték a mézesmadzagot.
Bár szerintem erre mindenki pártállásától függően adja meg a választ :)

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2010.01.20. 11:04:09

@UbUlcii:
"de szerintem ennyi is elég hogy felkeltsem bs395 figyelmét arra hogy olvassa el és ne csak élzelődjön az oldalszámon."
de csak a kedvedért.
meg mondtam már máskor is, hogy szállj be a blogba, az apehes sztori is mekkora lett?

UbUlcii 2010.01.20. 11:24:28

Könnyebben menne a beszállás, ha nem csak mindig aludnál meg dolgoznál :)
Szóval olvasd el és húzz strigulákat.
Plusz húzogasd a strigulákat a problémáknál is, mivel minden témakört úgy fejtenek ki, hogy mi a probléma az adott területen és hogyan tervezik megoldani.
Kíváncsi vagyok milyen %-ban látod egynek velük a problémákat és a megoldásokat.
Aztán csináld meg ezt a mszp választási programjával is. :) Az is megérni egy misét/blogot, hogy miért ilyen színvonalú és semmitmondó a programja annak a pártnak amelyik az elmúlt 16 évben 12ben kormányzott.

Lesből Támadó Szárítókötél 2010.01.20. 12:49:01

@UbUlcii:

"Pártok számviteli szabályozása"

Azért ez határozottan cinikus ötlet pont a Jobbik részéről...

UbUlcii 2010.01.20. 13:40:12

@Lesből Támadó Szárítókötél: Igen pont pl. ezért is írtam a végére, hogy komolyan gondolják-e vagy minden mindegy alapon beígérik ami szép és jónak tűnik.
A különbség az eddig megjelent más párt kormányprogramjához képest, hogy ez legalább átfogóan tartalmaz szinte minden területről problémákat és megoldásokat.
Lehet valakinek nem stimmelnek a problémák és máshogy oldaná meg, de itt legalább lehet mire szavazni.
Az MSZP kormányprogramja ehhez képet egy 5 perc alatt össyedobott silány fércmű amire 1 szavazat nem sok annyit nem szabadna adni komoly választónak a semmitmondósága miatt.
Kiváncsi vagyok a fidesz és az mdsz vagy szdf nem tudom hogy kell írni :), képes-e szerkezetileg hasonló minőségű programot elkészíteni.
Mielött bs395 kötözködne "szerkezetileg"-et írtam és nem "tartalmilag"-ot.
A 2006-os választásból kiindulva, ahol szintén mazochista módon szintén végigolvastam az akkor elkészült programokat, történelmi múltja nincs az ilyen szerkezetű programoknak.
Talán csak az 1998-as 40 pont és a 2002-es 100 pon volt hasonló, de ott sem volt így kitárgyalva témakörönként, hogy mi a gond és hogy ezért erre van szükség, hanem csak megmondták hogy ez lesz és kész :)

NiLovagja 2010.01.20. 20:13:00

@UbUlcii: Egy része tényleg jól hangzik, csak aztán, ha ránézek a kuruc.infóra ...

UbUlcii 2010.01.20. 20:54:13

@NiLovagja: Nem is mondtam mást abban amit leírtam, mint amit most te is megerősítesz. Jól hangzó dolgok, amiket a választópolgár politikai beállítottság alapján ítél meg, nem azután amit valóban tartalmaz.
u.i.: Szerintem politikai beállítottság az is, hogy valaki el tudja-e szövegezésében fogadni a jelzett honlapot és elnézni neki ezt, pusztán azért mert olyan hírekről tudósít, - nyíltan kimondva a dolgokat - amit máshol nem olvas el, mert nem kerül át a cenzúra rostáján.
Más pedig elnézi pl. az államadósság ésszerűtlen növelést, pusztán azért mert akik teszik diplomatikusan tudnak nyilatkozni.
A politika szerintem ilyen, nem tudsz teljesen azonosulni egyetlen párttal sem - hacsak nem vagy te a pártelnök :) -de számodra fontos dolgok képviselete miatt, elnézel nekik bizonyos számodra kevésbé fontosat.
Erre rá is játszanak a pártok, ha megfigyeled, egymás állításait nem ugyanazon a vitasíkon cáfolják, ezért ragyogóan szembe tudják állítani a szavazóikat egymással úgy hogy mindkettő igazat állít.
Egy példa, hogy érthető legyen:
Jobbikos: Szerinted normális dolog az hogy pesten, azonosítószám nélküli, símaszkos rendőrők szemeket lőnek ki?
MSZP-s:Miért szerinted normális az, hogy valaki az utcán kirakatokat dobál be?
Szerintem mindkettőnek igaza van és úgy hogy egyik sem cáfolja a másik állítását ezen vitatkozni képesek, pusztán azért, mert a pártlojalításuk más.
Figyeld egy pár hétig ilyen szemlélettel a híreket, én már egy ideje erre figyelek és mivel mindkettőben találok igazságot, jól el tudok beszélgetni bármelyik tábor szavazóival pusztán mindkét kérdés helyeslésével. Külön öröm amikor meg tudom értetni valakivel, hogy nem ugyanarról a dologról vitatkoznak, csak mivel a pártjaik ugyanarra használják a mondatokat ezért ők is ezt biflázzák pavlovi reflekszel.
Az előbbi egy sztandard kérdésem, amire szinte biztos ezt a választ vagy valami nagyon hasonlót kapok minden esetben. Fordítottan is működik.
De vigyázni kell, volt hogy annyira elvakulttal találkoztam - persze én is sőrgözös voltam -, hogy egy idő után nekem pattant el az agyam és hagytam ott, mert nem értette meg mit akartam mondani, csak lökte az éppen aktuális pártja dumáját.

UbUlcii 2010.01.20. 21:02:40

Annyit még hozzá, hogy természetesen én sem vagyok kivétel. Nekem is van pártlojalításom és én is elnézem nekik amit el kell, azért ami fontos nekem. :)
Mint mondtam a politika ilyen és most kiderült nem vagyok pártelnök sem :)

UbUlcii 2010.01.20. 21:33:14

Na még egy gondolat és befejezem a magammal való beszélgetést:
Szetintem pont ez a aszemléletmód ami a jelenleg kormányzó pártok (mszp és kívülről szdsz,mdf) népszerüségének csökkenéséhez vezetett, mivel nem körültekintően választották meg vagy nem következetesen támogatták a saját igazságaikat, ezért a szavazóik összezavarodtak.
És itt most nem az utolsó 4-8 évre gondolok, hanem pl. az szdsz-nél és az mdf-nél az elmúlt 20-ra. Szerintem nem lehet náluk pl. egymást követő 10 évet mondani amikor azonos dolgok ill. bizonyos dolgokról azonos véleménnyel lettek volna.
Az mszp pedig a másik rossz megoldást csinálja, ugyanazt a (fél)igazságot és ugyanazt a szemlélet viszi, csak az egyre több embernek nem elég jó ahhoz, hogy a hibáit elnézze, amiből pedig egyre több van, mivel hosszú időn keresztül kormányzott.
S hogy ne érje szó a ház elejét előveszem a fideszt is ebből a szemléletből:
nekik elég egyszerű volt a helyzetük az elmúlt húsz évben hiszen csak 4 évet voltak kormányon, ellenzékben pedig mindig könnyebb hitelesebbnek látszani és mivel nem kelett sűrün szembemenniük saját magukkal (kormányozni, ahol a rossz dolgokat is fel kell vállalni), nem bizonysodott be a szavazóik számára az igaszságaikról nagy számban, hogy csak féligazságok
Azok a pártok amelyek pedig még nem kormányoztak, pláne nem voltak a parlament tagjai, ebből a szempontból nehezen megítélhetőek, hiszen ez olyan mint, mondtam az ellenzékben lévőkről könnyű a (fél)igazságaiddal hitelesnek tűnni a szavazóid elött.
És itt jön majd a kérdés, ha a fidesz is elveszti a szavazóinak a nagy részét 4-8-12 év kormányzás után,
mert szerintem minden kormányzó párt elveszti, sőt minél hosszabb ideig kormányoz annál többet veszít, akkor ki lesz az aki utána folytatni tudja azért mert hiteles tud lenni. Vagy ők lesznek az elsők akik a kormányon is ugyanazt az értékrendet, gondolkodásmódot tudják folytatni, amit ellenzékben? Ez ügyben én szkeptikus vagyok, nem azért mert nem tartom őket erre képesnek (de lehet hogy nem is, ez részletkérdés), hanem pusztán az általam kigondolt elv miatt, erre alkalmatlan bárki.

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2010.01.21. 10:26:34

@UbUlcii:
nekiálltam szabadidőmben, de már az elején olyan érzésem van, hogy csak annyit szeretnének, hogy őket vesztegessék meg.
mindezt már ott, hogy egyrészt majd ők megmutatják a nyugati multiknak, mert az a magyar érdek, másrészt meg majd jól kiszolgáljuk a keleti multikat.
süti beállítások módosítása