Ateizmus, anarchia és koszos punkok.

killtheradical

killtheradical

Tüntetők kérték

2008. április 09. - bs395

Korábban sohase halottam a Hungaricáról. A név az én kozmopolita-liberális-punk attitűdömnek előítéletektől nem épp mentesen cseng, de gondoltam, egy próbát megér. Legalább tudom, hogy ilyen is van.

A nyitólapon közlik, hogy hardcore, úgyhogy muszáj rákattintanom, hogy tovább. Persze közlik azt is, hogy ki kicsoda, de tessék engem hazaküldeni, egyiket se ismerem, sőt, eddigi együtteseiktől se tudnék idézni, de még csak dúdolni se. Más az ízlésem, na, a kemény, lendületes zenét szeretem. Vagy akkor inkább így: a Moby Dicknél keményebb, lendületesebb zenéket. Fontos, hogy tudjuk, kinek hol az ingerküszöb.

Kis kitérő: az énekes (nem tudom, hogy hívják, ez van, majd megtanulom) messziről hasonlít rám. Ugyanolyan kopaszak vagyunk, ugyanolyan a szakállunk (már amikor neki is meg nekem is van), én is szeretem a fekete meg kapucnis pulcsikat (R+ például), csak én nem vagyok kitetkó, ő meg nincs 90 kiló. Szerintem még terepszínt is hord a szabadidejében - pont, mint én.

Ja, a zene. Hogy hardcore. Hát... legyen az. Inkább olyan poszt-Moby Dick. Nekem gyenge, ez van. Nekem a hardcore-ról a populárisabbak közül a CDT vagy a Biohazard jut kapásból az eszembe, a kevésbé populárisak közül Agnostic Front, vagy Code 13.
Vagy metál. Az én ingerküszöbömet sajna ebben a kategóriában se üti meg, de ez nem baj, nem feltétlenül nekem kell tetszenie. A küszöb nálam a Slipknot, vagy a Pantera.

A szövegek? Nem rosszak. Ha a gyakori hivatkozást a keresztény istenre kihagynák, esküszöm, még tetszenének is, de így hagy némi keserű szájízt, hogy az a magyar, aki keresztény. Egyébként főként Amerika ellenesek a dalok, továbbá kikelnek az elnyomás és a kizsákmányolás ellen. Igyekeztem zsidózást látni bele, de nem találtam egyikben se, amit olvastam. Inkább van benne valami számomra érthetetlen pátosz a magyar nemzet kapcsán, ami nem feltétlenül baj, de valóságnak szerintem kicsit torz.

Összegzésként dühös szövegek, kemény zene, érthető sértettség, érthetetlen mértékű büszkeség. Ha a dühös szövegek és a kemény zene bírják gyújtogatásra az embereket, akkor nekem egy Neophyte szerzemény után minimum piszkos bombákkal kéne dobálóznom csúcsidőben, azt mégse.

Lehet, hogy a hiba ezúttal a hallgatóságban van?

A bejegyzés trackback címe:

https://killtheradical.blog.hu/api/trackback/id/tr44417159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása