Ateizmus, anarchia és koszos punkok.

killtheradical

killtheradical

Mítingelni jó!

2009. július 07. - bs395
Mítingeljél te is minél többet! (előzmény itt)

A bejegyzés trackback címe:

https://killtheradical.blog.hu/api/trackback/id/tr461231113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Demo · http://nepkoztarsasagot.blog.hu 2009.07.07. 13:21:32

a tavalyi láncfűrész solutiont nem veri. :D

Win Elen 2009.07.07. 13:54:29

Igen, az előző évi valahogy inspirálóbb lehetett, az eredmény alapján :) Vagy kicsit kiégtél azóta :)

(vagy, akkor több idő volt)

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2009.07.07. 19:10:15

a múltkori egy három és fél napos továbbképzés volt, ez csak egy két és fél órás meeting.
ez első képen én vagyok látható, avagy hogyan is éreztem magam, a címe: batman kereszthuzatban.
a második a meeting organizer, tulképp egy hosszúra nyúlt egotrip volt az egész, ellenvélemény nem volt.
a harmadik azt mutatja, mit gondoltam a dologról :-).
akkor ez nem volt ennyire tudatos, csak firkáltam, ami jött.

Jonas-R 2009.07.07. 21:56:15

hálát adok, hogy legtobbszor telefonos a konferencia, igy tudok kozben netezni.

De mar szóvá tették, hogy a kommunikátoron az "in a call" szöveget nem jofejség átírni "pointless waste of time"-ra, pedig ha nem is annak szántam de attól még vicces.

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2009.07.07. 21:59:14

@Jonas-R:
telco alatt én is azt szoktam, cska míg firkálás közben valamiért tudok figyelni, netezés közben nem mindig, és néha elvesztem a fonalat, de általában nem is számít.

Win Elen 2009.07.10. 09:39:50

@bs395: :D Szeretem amikor, telefonon egyeztetunk valamirol. Mondjuk az ugyfel vazolja a megvalositasra varo koncepciojat, ami bar altalaban csak nagy jo indulattal nevezheto koncepcionak, en meg kozbe a neten olvasok valamit. Es amikor hallom, hogy abba maradt a locsi-fecsi a vonal onnanso vegen, veszem eszre hogy fingom sincs mirol beszelt. Ekkor jon a helyzet mentes, mert vegulis o adja a kenyerre valot, hogy egy-ket olyan szobol, amit elkaptam, megprobalok valami mondatot alkotni, amit kerdes formajan fel lehet tenni... es ha ez jol jon ossze, akkor ujra elmondatom vele az egeszet, alkalmazva folyton ezt a megoldast. :)

Firkalas kozben meg tenyleg lehet masra figyelni. De meg ha konkretan rajzolszis. (amig nincsennek benne kvazi gondolat-logikai muveletek)
süti beállítások módosítása