Ateizmus, anarchia és koszos punkok.

killtheradical

killtheradical

Most komoly?

2011. január 07. - bs395

Az év legmeglepőbb híre! Döbbenetes!

"Novák Előd, a Jobbik országgyűlési képviselője a Heti Válasznak elmondta: természetesen már írt cikket a Kuruc.info hírportálra."

A bejegyzés trackback címe:

https://killtheradical.blog.hu/api/trackback/id/tr342566848

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Novák írt a Kuruc.info-ra 2011.01.07. 12:53:01

Novák Előd elismerte: már írt cikkeket a szélsőjobboldali hírportálra.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ezt elkúrtad Gonosz Törpe 2011.01.07. 12:06:13

Ki az a a Novák Előd,--valami elmegyógyintézetből kiszökött rab?

Logan Grimnar 2011.01.07. 18:52:48

@Ezt elkúrtad Gonosz Törpe: olyan pöcs ő jobbról, mint amekkora fasz vagy te balról.

Egy eladósodott behajtó 2011.01.07. 19:01:22

Éljen Novák Előd!
Vesszenek a büdös pánkok!

inframazsola 2011.01.07. 19:01:55

A legdurvább kurucinfós anyag:
A Kuruc.info üzenete az SZDSZ-nek
Az SZDSZ és a zsidópárt holdudvarának minden tagjának feljánlunk egy-egy bőröndöt a meneküléshez. Cserébe elfogadunk aranyat (nem baj, ha fog formájú), ezüstöt (a tőlünk ellopott családi érdekelne leginkább) valamint emberi bőrt, lámpaernyők készítéséhez. Hitelre nem adunk semmit, mert tudjuk, hogy nem kapnánk vissza.
Amennyiben két bőröndöt vásárol, úgy ajándékba egy Zyklon B-t tartalmazó gázpalackot adunk.
Jó utat Izraelbe, soha ne halljunk egymásról!
Kuruc.info

kuruc.info/r/22/41736/

Eléggé felvitte az agyvizem, na nem mintha az SZDSZ-t sajnálnám...

belekotty 2011.01.07. 19:40:17

@inframazsola: Ha szigorúan szintaktikailag nézzük, akkor humoros. Csak ez nem az a téma amivel viccelünk. A Zicklon-B, aranyfog, bőr kihagyásával még jó is lett volna.

bgp 2011.01.07. 19:49:01

@Schindler Pistája: biztos akkor is tetszene, ha anyádat viszik?

babsz 2011.01.07. 20:15:23

ez ijjen flém generátor poszt akart lenni?
mert akkor szerintem nem sikerült.

Aradebil 2011.01.07. 20:22:52

szted egy kill the radical nevű blognak mi más lehet a célja?

- SunDisc - 2011.01.07. 20:30:51

ÓEMGÉWÉTÉEF tééééééééényleg?

Meglep.

Rókakígyó 2011.01.07. 20:36:18

Ez kb annyira meglepő, mint az UD Zrt feljelentése a saját bűncselekményei miatt vagy Kubatov listája.

Mindenkinek: Novák Előd a kurucinfo főszerkesztője. Még jó hogy a Jobbiknak van kormányprogramja, aminek egy része a romák beintegrálásáról szól. Ez is a hihető kategóriában van. Annyira hihető, mint hogy Szíjjártó Hagyóval sörözik minden héten.

Dr.Betépett felhasználó 2011.01.07. 21:00:02

@Rókakígyó: 1.Nem teccik a színed.
"Ha én is írok a kurucba,én is főszerkesztő leszek??Aszta....mondd a címet baba.

salamander 2011.01.07. 21:06:02

Nos nem vagyok az SZDSZ-ért oda, sőt!

Döbbenetes és sokkoló, hogy azt írjátok: "Killtheradical"

Azért, mert egybe írjátok még súlyosan alpári és kirekesztő.

Ez azért is érdekes, mivel Ti is radikálisok vagytok! (Gondolom, ha tehetnétek, gyökeresen kigyomlálnátok a nemzeti gondolkodás írmagját is a közgondolkodásból).
Volt erre már próbálkozás a Nagypapák részéről kedves unokák. Nekik nem sikerült. Nektek sem fog.
Inkább csókoljátok meg a Magyar Zászlót, és köszönjétek meg, hogy éltek.

Cuppanj a végére! (törölt) 2011.01.07. 21:21:23

...pedig nem sok köszönet van benne!

Mindfield 2011.01.07. 21:33:42

Oszt most akkor mi van? Egy radikális párt embere írt már egy radikális portálra. Húha. Ugyanúgy nem lenne meglepő, ha maga Vona lenne a kuruc főszerkesztője és természetesen a Jobbik pénzelte volna Budaházyt (egyébként valakinek van kétsége?). A radikálisok ilyenek. A nép pedig beszavazta őket a parlamentbe.

EsteeSatmary 2011.01.07. 21:41:31

@inframazsola: lehet, hogy a Jobbikban csak lelki nyomorékok vannak? Miért van állandó bizonyitási kényszerük? Miért akarnak mindenkit elpusztitani, aki nem barna-fekete egyenbakancsban,egyenruhában ,egyenvilágban él? Ez valami nemzeti betegségünk?

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2011.01.07. 21:51:47

@Schindler Pistája: nem az szar. A jobboldalnak nincs és soha nem is volt humorérzéke, a fasiszták "humorán" meg legfeljebb sírni lehet. A humorhoz ugyanis önismeret és irónia is kell, és a jobboldali nem kíváncsi önmagára, mert akkor nagyon elszomorodik mindig.

Optimist Prime 2011.01.07. 21:56:38

@salamander: csókolgassa az a zászlót aki attól érzi magát magyarnak...kösz, de maradok a barátnőmnél amíg nem leszek impotens :P

Pap János · http://humor.blog.hu/ 2011.01.07. 21:57:16

@inframazsola: Ez humor, elsőrangú rossz humor, imádom az ilyet.

chipshop (törölt) 2011.01.07. 22:40:40

Ize,nem vagyok jobbos,sem radical,sem zsido utalo sem semmi csak egyszeru kolyok angliabol,de ez a zsido"vicc" megnevetett.A konzervativ enem meg jajong,h ilyenen nevetni nem szabad,es nem szoktam,de ez most kifutott:-))beke.

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2011.01.07. 23:16:47

@chipshop:

Hol latsz te itt viccet, angol kolyok

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2011.01.07. 23:37:11

Na es ha irt.

Az kinosabb lenne ha a Nepszavanak irt volna.

Adofizeto_allampolgar 2011.01.07. 23:38:16

Köszönjük az ingyenreklámot a kuruc.info hírportálnak. Korlátlanul magyar, de írhatnám úgy is, hogy a legolvasottabb jobboldali hírportál.

Kérem, írjatok még cikkeket a portálról, hogy tovább növekedjen a látogatottság, hiszen az általatok hangoztatott hazugságok picit mindig növelik a látogatottságot :)

Köszönjük!

finalNmbr 2011.01.07. 23:38:44

jó de nem novák előd az aki egy másik népet írt ki.. (amúgy kurvára utálom a gyereket, de ez a poszt kb ennyit érdemel..)

tcom 2011.01.07. 23:51:23

@chipshop:

Nem baj, ne szégyelld magad!!!
Csak a konzervatív éned jajong. Az empátia nem számít, nem számít az sem, hogy még tízezrek élnek, akiket elhurcoltak, vagy akiknek a a hozzátartozóit a haláltáborokba ölték meg. Egy nagy magyar nő ne legyen érzelmes! Ne képzed magad abba a helyzetbe, hogy dolgozol szépen, próbálsz megélni egy egyszerű polgárként , aztán azt veszed észre, hogy nyilas pribékek bepakolnak téged és a családodat egy vagonba. Aztán a következő vicces emléked az, amikor elválasztanak a családodtól és soha sem látod őket. Amit leginkább nem értesz, az hogy mindez miért? Nyilván nincs gyereked, nincs mit veszteni.
Azt olvastam, hogy az empátia örökölt tulajdonság. Kinek mennyi jut belőle.

Egy ilyen hozzászólás az emberi aljasság netovábbja. Ha itt állnál előttem, akkor leköpnélek.
Mert a kurucinfót azt ismerjük. általában elmebeteg, agresszív, érvényesülni nem tudó szerencsétlen félnácik.
De ha nem tűnne fel, nincsenek sokan, akik egyetértenek vele, de még abból is kevesebben, akik vevők erre a náci szennyre.
Szarházi!

Itt a tej... 2011.01.07. 23:59:52

@tcom: Én meg téged köpnélek le, te húgyagyú! Miről hablatyolsz itt összevissza te ostoba? :)

tcom 2011.01.08. 00:05:48

@Itt a tej...:

Te vagy a csipsz boltos?
Nem?
Akkor nem neked szóltam. Olvasni tudsz?

Itt a tej... 2011.01.08. 00:08:49

@tcom: Állítottam én olyat, hogy hozzám szóltál? Nem! Nekem csak az a baromság csípi a szemem, amiket itt leírtál, így bátorkodtam reagálni rá. Nem baj, ugye?

Mesterlövész 2011.01.08. 00:10:23

Ja, a lelki nyomorékok gyülekezete arra az oldalra egy tökéletesen eltalált cím.

Itt a tej... 2011.01.08. 00:10:53

@tcom: Nem is értem, hogy mi számodra a meglepő abban, ha reagálnak egy blogban a megnyilvánulásodra. Mások ezen nem szoktak meglepődni, igaz a te másságod az a másabbnál is másabb.

csillámpóni 2011.01.08. 00:12:39

Én egyébként a Beugrót is csak Novák Előd miatt nézem. Nagyon szeretem a Művész Urat, Isten áldja ha olvassa.

csillámpóni 2011.01.08. 00:15:54

Nem tudom elment-e az előző, de szeretném nyomatékosítani, hogy a Novák Előd Művész Úr nekem személyes kedvencem, már csak a Beugró miatt is.

csillámpóni 2011.01.08. 00:17:12

Igen, elment, ezért harmadszor is Isten Éltesse Novák Művész Urat ha már itt vagyok. De most mennem kell.

tcom 2011.01.08. 00:17:55

@Itt a tej...:

"Én meg téged köpnélek le, te húgyagyú! Miről hablatyolsz itt összevissza te ostoba? :)"

Mindig így szoktad kezdeni? Mit vársz, csevegek veled? Ez nem "reagálás", sértegetés.
Szerinted mihez vezetne, ha ész nélkül "hugyagyúznánk" egymást?
Én véleményt fogalmaztam meg, beszéltem valamiről. És te miről?
Ki kellene fejtened miért vagyok húgyagyú?
Az a reagálás.

tcom 2011.01.08. 00:21:22

@Itt a tej...:

Meglepődnél, ha mesterlövész lelki nyomorékjai a kurucinfós szélsőjobboldaliak lennének és nem az szdsz? =:-)

Legfeljebb mesterlövész is "húgyagyú" lenne. Intézd el egyszerűen! Minek pepecselni?

Itt a tej... 2011.01.08. 00:22:22

@tcom: "dolgozol szépen, próbálsz megélni egy egyszerű polgárként" Van erre a mondatodra (és a többi állításodra) egyetlen kézzel fogható bizonyíték? Maradjunk a száraz tényeknél. Mutass nekem egy bizonyítékot arra, (elég egy kép is) hogy ezek dolgoztak életükben egyetlen percet is. Az én véleményem az, hogy világ életükben mások kizsákmányolásából éltek.

chipshop (törölt) 2011.01.08. 00:27:18

@tcom: Nezd,errol nem nyitok moralis meg mindenfele funadementalis vitat,de ugy gondolom,h rem egyszeru gondolkodasra vall,ha valakit besorolunk a nacik koze,es nyilast,zsidogyulolot kialtunk csak azert,mert nevetni mert egy valoban izlestelen viccen.Ezert is mondtam,hogy a konzervativ enem szegyelli magat de nem elotted,vagy masok elott.Ugyanakkor elkepesztonek tartom azt,hogy miutan valaki nevetni mert(jesszumpepi galad lelek)egy ilyen viccen,utana 5 oldalas kiseloadast kell arrol hallgatnom,hogy mit tettek a nacik,es a nyilasok,es ramzuditjak az egesz Holcaustot,ezzel is buntudatot ebresztve.Mivel nem 14 eves kiforratlan kolyok vagyok,nalam ez igy ebben a formaban nem mukodik es nem is mukodott soha.Ugy gondolom,hogy a Holocaust egy szegyenfolt az emberisegen,masfelol viszont nem gondolom,hogy ne lehetne egy ilyen tartalmu viccen nevetni mindenfele megitelesek nelkul es anelkul,h az illeto rasszista lenne.Az empatia nem oroklotes.Az veled szuletik(nm genek altal)(ha szuletik,a te esetedben nem:-)vagy kialakul(nalad szinten nem).De semmi koze az orokletesseghez,leven nem genekrol van szo.Az ezt koveto minositesidre nem reaglanek,leven magadat minositetted en meg ha muszaj,nem megyek le egy halaskofa szintjere.Arrol,hogy mit csinalnek ha ott allnek elotted csak annyit tudok mondani,hogy a szofisztikalt,elitelo stilusod utan Te nem allnal meg elottem.Nem fizkailag.Emberileg.

zladko 2011.01.08. 00:32:15

@tcom: ő is véleményt fogalmazott meg, amivel egyet kell értenem. Marhaságokat hordasz össze, mások aljasságáról beszélsz, miközben te is egy aljas, habzó szájjal fröcsögő beteg ember vagy, akinek kedvenc mérőeszköze a kettős mérce...

Toni 2011.01.08. 00:33:22

@inframazsola: a copypaste-től is szaros lesz a kezed

ne ítélkezz 2011.01.08. 00:42:29

Aki hülye az hülye:)
(pld. az Úr magyar:)

val 2011.01.08. 00:43:28

"Mert a kurucinfót azt ismerjük. általában elmebeteg, agresszív, érvényesülni nem tudó szerencsétlen félnácik."

Félfasziták? :D

Nem mellesleg elég jól tudnak érvényesülni, ha mindenki őket olvassa. Tudom, fáj, de ez az igazság. :D

tcom 2011.01.08. 00:43:53

@chipshop:

Igen, igaz, túloztam! Elnézést!
Csak én még is úgy gondolom, hogy nem illik nevetni mások tragédiáján.

Ha pedig nevetsz rajta nem dicsekedj vele!
Viszont ismerek olyat, aki átélte, elvesztette a családját. Ha hallanád, nem nevetnél többet.

Van, hogy elmondhatjuk a véleményünket, de van ami erkölcsös embernek tabu. Nem csak a holokausztra gondolok, hanem pl. a gulágra, szovjetek által megkínzott emberek sorsáról sem. Csak kérdezném, hogy mit szólnátok egy gulágos viccről, vagy mondjuk a Don-kanyarnál halálra fagyott magyarok ezreivel kapcsolatos viccről?
Akár milyen szofisztikált vagy kicsit érdemes magadba szállnod!

Köszönöm!

Toni 2011.01.08. 00:45:53

@ittatej: neked még elég sok bepótolnivalód lenne, javaslom hogy nézz utána dolgoknak mielőtt posztolsz.

tcom 2011.01.08. 00:46:17

@val:

Mindenki a kurucinfot olvassa? Néztél te már nézettségi adatokat?
Ha a komcsik meg is hamisítják azokat, és éppen ezért beszorzod 3-al a kurucok nézettségét akkor is a töredékét kapod az indexének, vagy az origonak.

Itt a tej... 2011.01.08. 00:49:58

@tcom: Azt kérted érveljek. Érveltem. Ja, hogy erre már nem lehet logikus választ adni? Akkor most náci és nyilas vagyok, meg rasszista, meg antiszemita, ugye? Na jó, legyen igazad...
adminisztrator.uw.hu/ra.jpg

:)

Itt a tej... 2011.01.08. 00:54:56

@tcom: A zsidó áldozatok mellett nem ártana erről is szót ejteni: vilagpanorama.sytes.net/Vilagpanorama_2011.html ...mármint a magyar áldozatokról. Több több magyar áldozata volt a világháborúknak, mint annak a ho.. vagy minek.

Itt a tej... 2011.01.08. 00:56:13

@Toni: Igen, hiszen nem vagyok még atomtudós. Bezzeg ha az lennék, neked sem lenne ilyen nagy az arcod. :) Jó, csak vicceltem. Mire célzol pontosan?

Kassian 2011.01.08. 00:57:12

Golyót a nyilasba, oszt' jónapot...

Itt a tej... 2011.01.08. 00:58:14

@Kassian: Na, még egy megmondóember.
Téged ki küldött fiam? Vagy inkább úgy kérdezem; ki hívott?

Kassian 2011.01.08. 00:59:15

@Itt a tej...: Hát apám, tényleg nem vagy atomtudós...az értelmi képességeid teljesen megfelelnek egy átlagos jobbikosnak. Valahol egy amőba és egy levéltetű közt mozogsz.

Kassian 2011.01.08. 01:00:08

@Itt a tej...: Ej, te meg melyik kő alól másztál elő, kisfiam?

Itt a tej... 2011.01.08. 01:01:38

@Kassian: Kérdésre kérdéssel? Ki hívott pari? :)

tcom 2011.01.08. 01:04:12

@Itt a tej...:

Tudom nehéz számolni, de úgy gondolod, mind a tízen millió zsidó áldozat bankár, vagy kereskedő volt? Nem voltak gyerekek? Nem voltak robotoló gyári munkások, tanárok, orvosok stb?

Nekem ne is írj! Amit mondasz az a legsötétebb alja.

Itt a tej... 2011.01.08. 01:05:37

@tcom: Jaa, már tízmillió? Tegnap még 6 millió volt. Holnap mennyi lesz? 20, vagy 50 millió? Megtennéd, hogy válaszolsz a kérdésemre?

Kassian 2011.01.08. 01:05:52

@Itt a tej...: Pont ugyanaz, aki téged, jancsibohóc.:) Gondolom, te vagy csürhében az "ész", téged megtanítottak írni, olvasni és ha már nem hugyozol be éjszakánként, akkor lehet belőled novákelőd is.:)

tcom 2011.01.08. 01:06:49

@Itt a tej...:

Nem gondolod, hogy rákattintok a beteg linkjeidre?
Menj vissza a kurucra! Senki nem hívott.
Ja, hogy ott nem szoktál velem hasonlóval találkozni?
Mert nem járunk oda!

Itt a tej... 2011.01.08. 01:07:40

@tcom: Fene a pászkazabáló formádat! Nem szólok hozzád.

Kassian 2011.01.08. 01:07:52

@tcom: Hagyd a szerencsétlent. Ez csak egy náci. A társadalom ürüléke. A selejt. Gondolom valami beltenyészetből származik, vagy ilyesmi...ez náluk valami fajtasajátosság.

val 2011.01.08. 01:08:51

"beszorzod 3-al a kurucok nézettségét akkor is a töredékét kapod az indexének, vagy az origonak."

Aha, ez számokban hogy is néz ki? Árnyaltabb azért egy kicsit a kép ennél.

Itt a tej... 2011.01.08. 01:09:13

@Kassian: Na hallod, a fajtádról az jut mindig eszembe, hogy melléd sem kell őrség, hiszen ellopni úgysem fognak, pláne nem az eszedért.

Kassian 2011.01.08. 01:12:45

@Itt a tej...: Nem akarsz fellépni valahol ezzel a dumával, kisnáci? Majd dobálunk a kalapodba 5 forintosokat.:) De előtte azért mosakodj meg, mert a fajtád valahogy mindig szarszagú...igaz ezt megszüntetni nem lehet, viszont kb. 10 percig el lehet viselni. pont, amíg műsorod tart.:))))

Itt a tej... 2011.01.08. 01:12:58

@Kassian: @tcom: Inkább dolgozzatok, hiszen vége annak a világnak, hogy eltartatjátok magatokat másokkal. Azért egy dolog miatt sajnállak titeket, mégpedig azért, mert ha munkáról van szó, akkor bizony nektek a nulláról kell kezdenetek, mert Dávid királyotok óta (és előtte is) a fajtátok soha nem tudott dolgozni. Nem csak nem akart, egyszerűen nem is tudott. Képtelen volt rá.

chipshop (törölt) 2011.01.08. 01:14:03

@Itt a tej...: Hidd el nem ertik,hogy nem vagy naci es az ellenkezojerol meggyozni oket nem lehet,es nem is erdemes-)))

Kassian 2011.01.08. 01:14:44

@Itt a tej...: jaj, tényleg, a fajtád nőstényeinek is szőrös a talpa, vagy csak a hím egyedek viselik ezt a jellegzetes ismertetőjegyet?

Itt a tej... 2011.01.08. 01:16:06

Vagy menjetek haza, mert rövidesen szükség lesz rátok. Kellenek majd a golyófogók, ha a blankoltpöcsű főnökötök betámadja Iránt, akkor jön a messiásotok. :) Onnan délről, a sivatagból. :)

tcom 2011.01.08. 01:16:17

@Itt a tej...:

Mire válaszoljak?
te válaszolj arra, hogy érdemel EGY DARAB 5 éves gyerek gázkamrát, szenvedést? Vagy egy sem volt? Nem is voltak haláltáborok, gázkamrák, tömegsírok? Mert akkor nincs miről beszélnünk.

Ha akár ki is főben járó bűnt követ el, akár az agresszív mai Izrael, vagy bárki zsidó vallású személy, az kapja meg amit érdemel. Sorolhatod a sok zsidó vallású ember által elkövetett bűnöket! Helyes, kapják meg, vagy pusztuljanak a bűnözők!

De a vita a zsidó viccen, a nácik, nyilasok által elkövetett gyilkolászásról szól. Tudom kényes, de azok is pusztuljanak!!!

Itt a tej... 2011.01.08. 01:18:34

@chipshop: Csak játszom velük. Én a körtét a körtével, az almát pedig az almával szoktam összehasonlítani. Zsidót pedig azzal a fekete macska méretű anyaggal, ami reggelente... :)

Kassian 2011.01.08. 01:18:45

@Itt a tej...: nana, a fajtádnak sem ebben az országban, sem máshol nem járnak a minden állampolgárt megillető jogok. Igaz, ti embernek sem igen számítotok...

Ja, a munka szót meg elég vicces hallani a szádból, mert a fajtád csak ugatni tud, meg felvonulgatni. Bár, házörzőnek, vagy lábtörlőnek azért biztos beválnátok. Másra úgysem vagytok alkalmasak.:) Csak ne bűzlenétek ennyire...

Kassian 2011.01.08. 01:19:34

@Itt a tej...: Na, hát én is vagyok ezzel, a náci az a szar, amit lehúzunk szépen a budin.:)

tcom 2011.01.08. 01:21:15

@Itt a tej...:

Tudom azt is nehéz elképzelni a militáns felfogásoddal, hogy nem vagyok zsidó, nem vagyok, voltam egy párt tagja sem, nem vettem részt soha párt gyűlésen stb.
Hogy 2 gyereket nevelek, dolgozom, hogy nem hagyhatom, hogy hozzád hasonló felelőtlen emberek tönkretegyék a gyerekeim jövőjét.

Nem tévedek, ha nincs gyereked, ha még soha sem dolgoztál. Csak 21 évesen hallod néhány menő okostól a főiskolán, vagy a kocsmában az észosztást.
Én is járok kocsmába, de ősi paraszt falu ellenére a hozzád hasonló nyilas propagandásokat kidobnák, mint a szart!

Itt a tej... 2011.01.08. 01:21:24

@tcom: "hogy érdemel EGY DARAB 5 éves gyerek gázkamrát, szenvedést?"

Papám, nekem ehhez mi a fene közöm van? Semmi.

Hogy neked mi közöd van a palesztin gyermekek napi szintű legyilkolásához? Pedig az nem 60-70 éve volt, hanem most van. Nos neked több közöd van a palesztinok legyilkolásához, mert magyarul támogatod a zsidókat ideológiailag, te bohóc!

Kassian 2011.01.08. 01:22:22

@tcom: Ne vedd már ennyire komolyan ezt az ostoba majmot...:))) Kb. 17-18 éves lehet, nőt az anyján kívül sosem látott, frusztrált szegény, aztán ez a zsidózás maradt neki, meg a csorda szellem ott a nyilas csürhében. épp hogy csak nem béget a birkája.:)))

Kassian 2011.01.08. 01:23:32

@Itt a tej...: belőletek még a palesztínok sem kértek...

Itt a tej... 2011.01.08. 01:23:45

@Kassian: Ja, hogy embernek sem számítunk? Értelek. Nézzük már meg, hogy melyik az a népcsoport (egyedülállóan az egész világon) akiket a történelem (szinte kivétel nélkül) minden időszakában utáltak, a tökösebb korokban pedig egyenesen üldöztek? Nos? Ja, hogy mindenki náci volt, meg antiszemita? Na persze...

Kassian 2011.01.08. 01:25:07

@Itt a tej...: Nézzünk ilyen népcsoportot? Mondok egyet: magyar.

Kassian 2011.01.08. 01:25:53

@Kassian: Ja, a fajtád tényleg nem számít embernek, valamiféle korcsok vagytok. Mondom én, hogy beltenyészet...

Itt a tej... 2011.01.08. 01:26:52

Nos, melyik volt az a népcsoport,. akit a történelem során szinte minden korban üldöztek? Na melyik? Töröld ki ezt is kismajom. :)

tcom 2011.01.08. 01:27:57

@chipshop:

A duma a nem vagyok jobbos, náci meg satöbbi hazugság volt a részedről.

Lehet véleményed, lehet nevetni zsidó vicceken, de hogy "Itt a tej" emberekkel vállalsz közösséged, véded... az elmond mindent.

Te is egy gyáva lelketlen, szálsőjobbos vagy. Ha nem hazudsz, csak mondod a náci véleményedet nincs gond.

Attól, hogy "szofisztikázól", meg Angliából írogatsz nem versz át.

Sajnálom, hogy elsőre elhittem.

Itt a tej... 2011.01.08. 01:28:31

@Kassian: Beltenyészet? Hülye vagy fiam! Nálatok szokás csak, hogy mindegy kit veszel feleségül, az sem baj, ha a Bélát, csak zsidó legyen. :) Erről beszélsz? :) :) :) :)

Itt a tej... 2011.01.08. 01:29:25

Kassian 2011.01.08. 01:25:53 Magadnak írsz zavarodban?

Itt a tej... 2011.01.08. 01:32:03

@tcom: Bezzeg a te fajtád az bátor... Minden nap meggyilkol a fajtád ártatlan, sok esetben gyerek, vagy öreg fegyvertelen embereket Gázában. Mint tegnap is. A bátorság mintapéldányai vagytok. :)

tcom 2011.01.08. 01:32:39

@Itt a tej...:

"Hogy neked mi közöd van a palesztin gyermekek napi szintű legyilkolásához? Pedig az nem 60-70 éve volt, hanem most van."

De én nem védem őket! Felfogod! Pusztuljon az összes gyilkoló, akár izraeli.
De te itt már épp hogy nem a holokausztot tagadod!
Én leírtam a gyilkoló izraeliekről a véleményem!

Most te írd le az 5 éveseket gázkamrába vezető nácikról! Megérdemelte az 5 éves zsidó gyerek?

val 2011.01.08. 01:33:16

@Itt a tej... 2011.01.08. 01:29:25

Ne bántsd már! Ideges a kicsike, törölgeti az orrát. :)

Itt a tej... 2011.01.08. 01:34:40

@tcom: Mintha belassultál volna kicsit. Én pedig ráérek, ráadásul az ostoba sértegetéseid sem gyakorolnak rám semmiféle hatást. Az ilyennel nem tudtok mit kezdeni, amilyen én vagyok, mert én nem hiszem el a sok sületlenséget csak úgy, mert egy zsidó mondja, meggyőzni ész érvekkel pedig képtelenek vagytok. :)

chipshop (törölt) 2011.01.08. 01:35:11

@tcom: meg mindig nem vagyok se naci se jobbos,ne kezdjuk ujra.Azt hiszem en ertettem felre itt a tejet,nem kicsit nagyon.En ugy gondoltam(nekem ugy tunt eloszor),hogy csak azt probalja elmagyarazni,hogy miert nem ert egyet a zsidokkal.Aztan most elolvastam a tobbi kommentet.ezzel viszont nem vallaltam es nem is vallalok kozosseget,ahogyan ha tevedek,elismerem.

tcom 2011.01.08. 01:35:48

@Itt a tej...:

"Bezzeg a te fajtád az bátor... Minden nap meggyilkol a fajtád ártatlan, sok esetben gyerek, vagy öreg fegyvertelen embereket Gázában. Mint tegnap is. A bátorság mintapéldányai vagytok. :) "

Most nem értelek?
A smile? Mert most magadat röhögted ki, vagy szórakozol velem. Ha szórakozol, akkor nem volt vicces.

Én mint gázai gyilkoló? Már megérte bekapcsolnom a gépet! Ez tetszett. =;-D

Itt a tej... 2011.01.08. 01:36:17

"Most te írd le az 5 éveseket gázkamrába vezető nácikról! Megérdemelte az 5 éves zsidó gyerek?" Amennyiben volt ilyen, természetesen nem érdemelte meg.

tcom 2011.01.08. 01:40:24

@chipshop:

Köszönöm!

Féltem, hogy egyetértesz TEJ lehetetlen sötétségével.

Elnézést, ha megbántottalak! De értelmes emberként gondolkodj el azon, hogy lehet-e viccelődni emberek millióinak szenvedésén, még ha az tényleg csak ártatlan viccnek tűnik.

Itt a tej... 2011.01.08. 01:40:31

@tcom: Figyelj haver, nincs nekem semmi bajom veled, ha becsületes és tisztességes tagja vagy a társadalmunknak. Ha zsidónak vallod magad, az sem érdekel, te dolgod, de azt vedd tudomásul, hogy ez itt Magyarország és itt a magyar van itthon. Izraelben te vagy otthon, persze ha előtte elmagyarázod a palesztinoknak, hogy miért vetted el a földjüket. Itt ha a kisebbséghez tartozónak vallod magad, akkor tartsd be a vendégjogot és nem foglak baszogatni, hidd el. Ennyi.

Itt a tej... 2011.01.08. 01:43:29

@tcom: Az a baj, hogy az, aki nem magyar, az sohasem érti meg, hogy nem a fajtáddal van a bajom, hanem azzal, ahogyan viselkedsz. Hajlamosak vagytok azt gondolni, hogy ez is Jeruzsálem, ahol azt csináltok, amit akartok, de ez nem így van. A néped még a sivatagban bolyongott, amikor az én őseim már itt éltek. Itt én vagyok itthon.

tcom 2011.01.08. 01:45:52

@Itt a tej...:

Látod édesem, már a vita indítója sem vállal veled közösséget.
Ezt hívják kegyelemdöfésnek.

Pedig már írtál értelmeset is:
"Most te írd le az 5 éveseket gázkamrába vezető nácikról! Megérdemelte az 5 éves zsidó gyerek?" Amennyiben volt ilyen, természetesen nem érdemelte meg. "

Akkor már csak az a kérdés "volt-e ilyen"?

Ha elfogadjuk, hogy volt akár 1 is, akkor gond van azokkal, akik azt mondják, megérdemelten pusztította Hitler a zsidókat. Ettől kezdve bajban vagy.

Itt a tej... 2011.01.08. 01:46:20

@tcom: "Most nem értelek?
A smile? Mert most magadat röhögted ki, vagy szórakozol velem. Ha szórakozol, akkor nem volt vicces." Nevetek, hogy lásd, a kígyóbűvölő mondataiddal nem tudsz kihozni a sodromból, ennyi a smile.

Itt a tej... 2011.01.08. 01:51:23

@tcom: Na akkor ezt beszéljük meg...

"Akkor már csak az a kérdés "volt-e ilyen"?

Ha elfogadjuk, hogy volt akár 1 is, akkor gond van azokkal, akik azt mondják, megérdemelten pusztította Hitler a zsidókat. Ettől kezdve bajban vagy."

Én soha nem állítottam azt, hogy Hitler megérdemelten irtotta a zsidókat.

Ezt csak te próbálod a számba adni, amit én ezúton is visszautasítok!

Én azt állítom, amit írtam is, ha volt ilyen, az helytelen és elítélendő, azonban én konkrétan olyanról, hogy 5 éves gyerekeket megöltek a nácik, nos ilyenről nem hallottam. Nem azért, mert tagadom a holokausztot, hanem azért, mert egyszerűen nem hallottam, hogy ilyen történt volna. Talán ez azért van, mert meglehetősen rövid az emlékezőtehetségem. Arra viszont konkrétan emlékszem, sőt, látom magam előtt, amint Gázában kővel dobálózó 7-10 éves gyerekekre rálőnek zsidó katonák, közülük kettőn halálos sebet ejtve.

tcom 2011.01.08. 01:53:53

@Itt a tej...:

Utoljára írom le, hogy nem vagyok zsidó. De ha az lennék sem számítana.
Én 16 éve fizetek adót az államnak, jelenleg 300ezer ft után. Amikor te bemész a főiskolára, vagy felveszed a segélyedet, akkor tudnod kell, hogy az én pénzem is melegíti a seggedet.

Egyébként félig sváb vagyok, a magyarosítás előtt Petz volt a dédapám neve. Tehát hivatalból rokonszenveznem kellene veled. De anyukám, aki aztán tiszta magyar volt, arra tanított hogy védjem meg a gyengéket, segítsem a rászorulókat... Semmiképp sem arra, hogy hagyjam szó nélkül, ha ártatlan emberek millióinak szenvedésével viccelnek, vagy aljaskodnak, mint te.

Itt a tej... 2011.01.08. 01:55:22

@Itt a tej...: Természetesen állításomat (amennyiben igényled) akár videókkal is alá tudok támasztani. Az más kérdés, hogy ugyanez fordítva is megoldható-e. Akár egy fénykép is elég.

Itt a tej... 2011.01.08. 01:58:56

@tcom: "Én 16 éve fizetek adót az államnak, jelenleg 300ezer ft után. Amikor te bemész a főiskolára, vagy felveszed a segélyedet, akkor tudnod kell, hogy az én pénzem is melegíti a seggedet." Ezt visszautasítom! Lévén, hogy életemben nem vettem fel segélyt, beleértve a két gyermekem születésekor amúgy mindenkit megillető szülési támogatást is, amit a feleségemnek kínáltak fel.

Ha rokonszenvezni akarsz, akkor tessék. Kaczenbach felmenőkkel rendelkezem.

Közben én is írtam egyet magamnak, ahogy látom. :)

Itt a tej... 2011.01.08. 02:02:16

@tcom: Ha nem vagy zsidó, akkor ne viselkedj úgy, mint az ügyvédjük, pláne, ha a lelked mélyén pontosan tudod, hogy nem a legyilkolásukat helyeseltem, hanem a zsidók által elkövetett dolgokra célozgatok. Ami 70 éve történt, azon változtatni sem te, sem én, sem más nem tud, de ami Gázában történik, az a világ szeme láttára történik, nem a múltban.

tcom 2011.01.08. 02:03:37

@Itt a tej...:

" Azért, hogy én "gázai harcos vagyok", azon már elbizonytalanodtam. =;-)

"azonban én konkrétan olyanról, hogy 5 éves gyerekeket megöltek a nácik, nos ilyenről nem hallottam. Nem azért, mert tagadom a holokausztot, hanem azért, mert egyszerűen nem hallottam, hogy ilyen történt volna."

Itt azt hiszem befejeztem.
Nyilván a filmfelvételek, a korabeli képek a haláltáborokban a tömegsírokról, a barakokban állatok módjára tartott gyerekekről, a sok szemtanú, a sok egykori náci, aki bevallotta a kínzásokat, gyilkosságokat azt mind az MSZP/SZDSZ képezte ki? Vagy hogy maga Németország ismerte el, kért bocsánatot évtizedeken kerseztül a világtól a gyilkosságok, a szenvedések miatt az is Gyurcsány miatt van. Hogy maga a Német állam levéltárban tartja nyilván a meggyilkoltak történeteit...

A semmivel nem lehet vitatkozni.

Jó éjszakát!

Itt a tej... 2011.01.08. 02:05:08

@tcom: Totál kimostak vállon felül! Jó éjt

Itt a tej... 2011.01.08. 02:07:34

Holnap majd beszélünk Szálin áldozatairól is, ha nem baj. Azt ugyanis el szokták felejteni, hogy Sztálin és eszméi 100millió áldozatot "eredményeztek."

Itt a tej... 2011.01.08. 02:08:37

...vagy az Örményekről.

belekotty 2011.01.08. 02:30:42

@Itt a tej...: "Inkább dolgozzatok, hiszen vége annak a világnak, hogy eltartatjátok magatokat másokkal. Azért egy dolog miatt sajnállak titeket, mégpedig azért, mert ha munkáról van szó, akkor bizony nektek a nulláról kell kezdenetek, mert Dávid királyotok óta (és előtte is) a fajtátok soha nem tudott dolgozni. Nem csak nem akart, egyszerűen nem is tudott. Képtelen volt rá."

- Nocsak, nocsak! Antiszemita bűzt érzek.

Itt a tej... 2011.01.08. 02:36:49

@belekotty: Akkor bizony rosszul érzed.

Itt a tej... 2011.01.08. 02:39:34

@belekotty: Ha az általános zsidó nézetekkel ellentétes véleményt formál valaki, akkor az a személy antiszemita?

Goompah 2011.01.08. 05:20:32

@tcom:

"Ez nem "reagálás", sértegetés."
"Én véleményt fogalmaztam meg, beszéltem valamiről. És te miről?"

Elég sajátosan fogalmaztad meg a véleményedet, idézlek:

"Ha itt állnál előttem, akkor leköpnélek. "
"Szarházi!"

Ezután még csodálkozol, ha hasonló választ kapsz?

inframazsola 2011.01.08. 06:47:52

Érdekes, hogy arról beszélgettetek, hogy szabad-e nevetni az ilyesmin...

Én nem vagyok a pc híve, sőt, nevetni mindenen lehet. Persze, ha egy 13 éves hülyegyerek röhög ilyeneken, azt mondom hogy ártalmatlan dolog.

De a kuruc honlapján 6 db "10 érv, hogy miért a gázkamra a legjobb megoldás" és "Benjami Netanjahu beleverte nagyanyád koporsójába" jellegű cikk között valahogy nem úgy tűnik, hogy viccnek szánták...

Muster Mark 2011.01.08. 07:16:26

Mekkora szar zsidók vagytok egytől egyig! Komolyan, ha ezt Horthy látta volna, biztos nem állítja meg a vonatokat 44-ben! És akkor őt felakasztják Nürnbergben, de ti is mind megdöglötök.

Itt egy poén a kurucról, amin szarrá röhögtem magam:

--------------------------------------------

Aranyhalat fog a magyar, a zsidó és a cigány..

A cigány, a zsidó és a magyar horgásznak egy tónál és véletlenül együtt fogják ki az aranyhalat. A három kívánságból mindenkire jut egy.
- Mi a kívánságod, cigány? - kérdezi először az aranyhal.
-Igencsak szétszóródott a népünk, Európa szinte minden országában ott vagyunk, de sehol sem érezzük magunkat igazán otthon. Azt kívánom, népünk minden tagja ismét egy országban, együtt éljen Ázsiában, ahonnan jöttünk.
Az aranyhal teljesíti a kívánságot, s egy pillanat alatt az összes cigány Ázsiába kerül egy saját országba.
- Hát te, zsidó, mit kívánsz? - kérdezi Ismét az aranyhal.
-Igencsak szétszóródott a népünk, a Föld szinte minden országában ott vagyunk, de sehol sem érezzük magunkat igazán otthon. Azt kívánom, népünk minden tagja ismét egy országban, együtt éljen Izrael földjén, ahonnan jöttünk.
Az aranyhal teljesíti a kívánságot, s egy pillanat alatt az összes zsidó Izraelbe kerül.
- És neked mi a kívánságod, magyar?- kérdezi végül az aranyhal.
-Nekem már csak egy pohár bor, azt hiszem...

--------------------------------------------

Tetszik? Én heteken át röhögtem rajta :-)

belekotty 2011.01.08. 08:27:43

@Itt a tej...: "Azért egy dolog miatt sajnállak titeket, mégpedig azért, mert ha munkáról van szó, akkor bizony nektek a nulláról kell kezdenetek, mert Dávid királyotok óta (és előtte is) a fajtátok soha nem tudott dolgozni. Nem csak nem akart, egyszerűen nem is tudott. Képtelen volt rá."

"Ha az általános zsidó nézetekkel ellentétes véleményt formál valaki, akkor az a személy antiszemita? "

- Az első nem nézet. Sima mocskolódás. Látom van némi probléma a felfogásoddal. Azzal a felfogással, ami sajnos ránk magyarokra jellemző, a széthúzás miatt az összetartó népekre történő irigykedés. Ami nálad a mocskos antiszemitizmusban nyilvánul meg. Vagy túl egyszerű vagy, mert számodra a kereskedés és alkotás nem munka, csak a kétkezi ügyködés. Ezzel az erővel az egyetemi tanárok sem tudnak dolgozni. Ostoba vagy.

belekotty 2011.01.08. 08:31:23

@Muster Mark:

"Aranyhalat fog a szlovák, magyar, a cigány..

A cigány, a zsidó és a szlovák horgásznak egy tónál és véletlenül együtt fogják ki az aranyhalat. A három kívánságból mindenkire jut egy.
- Mi a kívánságod, cigány? - kérdezi először az aranyhal.
-Igencsak szétszóródott a népünk, Európa szinte minden országában ott vagyunk, de sehol sem érezzük magunkat igazán otthon. Azt kívánom, népünk minden tagja ismét egy országban, együtt éljen Ázsiában, ahonnan jöttünk.
Az aranyhal teljesíti a kívánságot, s egy pillanat alatt az összes cigány Ázsiába kerül egy saját országba.
- Hát te, magyar, mit kívánsz? - kérdezi Ismét az aranyhal.
-Igencsak szétszóródott a népünk, a Föld szinte minden országában ott vagyunk, de sehol sem érezzük magunkat igazán otthon. Azt kívánom, népünk minden tagja ismét egy országban, együtt éljen a Etelközben, ahonnan jöttünk.
Az aranyhal teljesíti a kívánságot, s egy pillanat alatt az összes magyar Etelközbe kerül.
- És neked mi a kívánságod, szlovák?- kérdezi végül az aranyhal.
-Nekem már csak egy pohár bor, azt hiszem..."

- És ez hogy tetszik, seggfej?

a_jo_pasztor 2011.01.08. 08:31:27

A kuruc már nem a régi, egyszerűen tök unalmas, valszeg pont a főszerk váltás miatt lett ilyen langyi.

inframazsola 2011.01.08. 08:51:00

@belekotty:
"Vagy túl egyszerű vagy, mert számodra a kereskedés és alkotás nem munka, csak a kétkezi ügyködés. Ezzel az erővel az egyetemi tanárok sem tudnak dolgozni."

Pedig meglepően sokan így gondolkoznak...

Tőlem nagyon távol áll, hogy bármilyen kétkezi munkát lenézzek, de az azért elég rémisztő, hogy vannak Magyarországon olyan vidékek, ahol ha nem mezőgazdasági munkát végzel, nem értik, hogy mit csinálsz.

- Mivel foglalkozol?
- Mérnök vagyok egy tervezőirodában.
- És mit szerelsz ott?
- Semmit, ...-ket tervezek.
Értetlen tekintet, témaváltás...

inframazsola 2011.01.08. 08:58:21

@inframazsola: Na jó, a kétkezi munkán kívül még a közalkalmazotti feladatokat is el tudják képzelni nyilván.

És nem csak falun, kisvárosokban is.

marguerite.c 2011.01.08. 09:09:28

az info még ilyen ironikus tálalásban sem annyira érdekes, DE A NYÚLSIKOLY!
megérte posztolni!

bájgúnár 2011.01.08. 09:21:23

Megint előjött a zsidó holokauszt pár hozzászólónál!
Mennyi ember esett álldozatúl a második világháboru alatt? 50 azaz ÖTVEN millió!Ezekért miért nemkérnek kárpótlást elégtételt?Életek,vagyonok vesztek oda és bizony táborok nélkűl erdőkben ,falvakban végezték ki tömegével a népeket!Miért csak a zsidó van kiemelve?Mert a legrondább,erkölcsi érzéknélkűl élő nép aki mindig másokból élt! Csak az orosz vesztett több mint 20 milliót!Ehez képest a sohasem bizonyitott 6 milliós zsidó létszám elenyésző!

inframazsola 2011.01.08. 09:30:07

"Mennyi ember esett álldozatúl a második világháboru alatt? 50 azaz ÖTVEN millió!Ezekért miért nemkérnek kárpótlást elégtételt?"

Mert szerinted ugyanaz a kategória háborúba küldeni az embereket, ahol valamiért küzdenek reményeid szerint nyerni fognak, mint értelmetlenül, komplexusok miatt kemencébe küldeni őket, ahol biztos meghalnak?

"Csak az orosz vesztett több mint 20 milliót!"
Igen, háborúba küldeni sok millió embert nehezen nevezhető humanitárius cselekedetnek. De még mindig nem népirtás.

"Ehez képest a sohasem bizonyitott 6 milliós zsidó létszám elenyésző!"

6 millió hogy a picsába lenne elenyésző???

Egyébként meg leszarom, hogy 6 millió-e, vagy 3, vagy másfél.

Tudod miért?

Mert másfél millió és hat millió között nem a jó szándék a különbség, hanem csak az ügyesség.

Aki másfél millió embert mészárol le, az kevésbé ügyes, mint az, aki hatmilliót. De nem kevésbé gonosz.

Anti Anyag (törölt) 2011.01.08. 09:30:22

Van esze. A legolvasottabb lap lehet a neten.

nazer 2011.01.08. 09:39:27

és ? jól tette.én mindennap olvasom,és / sajnos/sok az igazság benne.

Ezt elkúrtad Gonosz Törpe 2011.01.08. 09:41:44

Ki az a Novák Előd,--valami Labanc vezér?

Rókakígyó 2011.01.08. 09:53:31

@Betépett felhasználó:
Látod Köcsög. Attól, hogy ide írogatsz még nem leszel okosgyerek. Attól, hogy a Novák főszerkesztő, és te meg (és minden Jobbikos) ezt tagadja, még főszerkesztő marad. Tudom, hogy ez magyar virtus, de szerintem ez a legalja viselkedés, ami elképzelhető. sunyi fasz, aki ilyet csinál,

moncayo 2011.01.08. 10:01:58

Ennek annyi a hírértéke, mint ha azt írtátok volna, hogy " egy VV celeb tyúk belefingot a levesesfazékba". A két személy "értéke" ugyanaz, bár egy finom levest nem akarnék mégse megbántani.

val 2011.01.08. 10:10:18

@Rókakígyó 2011.01.08. 09:53:31
"Attól, hogy a Novák főszerkesztő, és te meg (és minden Jobbikos) ezt tagadja, még főszerkesztő marad"

Azt a toleráns mindenit neki! Simán lejobbikosoz mingyá' engem is! (Lenácizni nem fogsz?)

LMPs vagy? Vagy te vagy a magyar liberális antifasiszta csendestöbbség? De látom, hogy blikket, zsindexet azt olvasol meg story magazint (nők lapját nem?), mert az ott elhangzott "tényeket" azonnal közlöd. :) LOL

HúszTíz 2011.01.08. 10:14:42

Micsoda meglepetés. Örömkönnyek.

kérődzőgiliszta 2011.01.08. 10:38:19

A minap egy érdekes hír volt az M1 Híradóban a magyar állampolgárság igényléssel kapcsolatban. Kiemelten foglalkoztak egy izraeli úrral, aki az üldöztetések ellenére ragaszkodna a magyar állampolgárságához. Elmondta, hogy ezzel szeretne tisztelegni holokauszt-áldozat édesapja emléke előtt, aki mostanában lenne 75 éves! Megható? Nem? De!
Tehát, ha egy kicsit számolunk, akkor a holokauszt-áldozat 75 éves apuka 1944-ben 9 éves lehetett. Gondolom, mielőtt deportálták, "megvolt" neki anyuka! Szép teljesítmény! Már csak emiatt is megéri tisztelegni korai ivarérettsége előtt!
Mindez, a M1-en!

inframazsola 2011.01.08. 10:42:09

@kérődzőgiliszta: A holokauszt áldozatot mondott vagy holokauszt túlélőt?

Mellesleg még a holokauszt áldozat sem jelenti azt, hogy meghalt.

DennisMoore 2011.01.08. 10:45:59

Novak Elod egy sunyi kis pocs, ugyanugy, ahogy a kurucinfo-rajongok is sunyi kis majmok.pont ugy ahogy annakidejen a zsidozaszlo-egeto kis pocs..
Amikor a birosag ele kellett alni, akkor mar persze kabszeres cukorkat kapott az mszps provokatortol...
Ez a baj itt, szobanacikaim.Pocsok vagytok.
Delutan frecsegsz a neten, de masnap reggel beterdelsz a fonokodnek a melohelyen.
A kurucinfo a hazmesterek hirportalja.

kérődzőgiliszta 2011.01.08. 10:47:18

@inframazsola:
Hogy az úr mit mondott azt nem tudhatom. Az "áldozatot" D Tóth Kriszta mondta!
Mint ahogy a 6 millió kontra 6-x millió esetében sem a szám, hanem a szándék és a cél az érdekes és az minősíti az eseményt, analóg módon talán itt is a szándék minősíti a dolgot! Ti. a hazugsággal való hatáskeltés! Ugyancsak analóg módon, ha nem volt áldozat, akkor nem volt holokauszt sem!
Ilyen egyszerű ez!

kuki123 2011.01.08. 10:57:55

hú bazdmeg és akkor mi van?

azta mindenit ki merte mondani hogy a az mszp szdsz fidesz kdnp mdf a volt miép és kisgazdák mind mind tolvaj szarházik voltak

menjetek már a picsába de tényleg, a kuruc infó meg Jobbik volt az akinek legalább azt köszönhetitek hogy lehet beszélni cigány- politikus- zsidó- és igen magyarbűnözésről is.

inframazsola 2011.01.08. 11:00:03

@kérődzőgiliszta:
"itt is a szándék minősíti a dolgot! Ti. a hazugsággal való hatáskeltés! "

De hol a hazugság? Szerintem nem túlzás, főleg nem hazugság egy holokauszt túlélőt holokauszt áldozatnak hívni.

Ez a szóhasználat él. A nemi erőszak áldozata sem feltétlenül halott.

"Ugyancsak analóg módon, ha nem volt áldozat, akkor nem volt holokauszt sem!"

Ha valóban nincs egy darab áldozat sem, akkor tényleg nem volt holokauszt.

De nekem kimaradt az a rész, ahol logikusan levezetted, hogy miért is nem volt egy darab áldozat sem. :P

val 2011.01.08. 11:02:40

"75 éves apuka 1944-ben 9 éves lehetett. Gondolom, mielőtt deportálták, "megvolt" neki anyuka! Szép teljesítmény!"

Hatalmas :D :D

De ez kérem, holokauszttagadás! Hova tovább, burkolt antiszemitizmus! :)

saby1976 2011.01.08. 11:06:20

Mindenki húgyagyú , tudatlan, tájékozatlan aki a kurucinfot szélsőjobboldalinak nevezi. Emberek! Szokjátok már meg hogy nincs szélsőjobb! Radikális nemzeti oldal van. Ezek a magyarságot foggal-körömmel védő EMBEREK! ŐK A NEMZET SZÍNE - JAVA ! Akikre ez az ország a mában - és ha megérik - a jövőben számíthat. ISTEN éltesse őket sokáig !
A címből meg erősern kiérződik , hogy valami liberális-szoci hazaáruló hozta fel, újra csak a (nemzeti) magyarok uszítása ellen. Az ilyet messziről megérzem.
Emberek ! Ébredjetek fel már a 20 évnyi altatásból !!!

kérődzőgiliszta 2011.01.08. 11:09:54

@inframazsola:
Mert nem a szám, hanem a szándék minősít! Ilyen egyszerű! Ezt sem én írtam, hanem valaki fentebb!
Csak hogy értsd: Ha a 6 millió kontra 6-x millió estében nem az áldozat száma minősít, hanem a szándék, akkor ebben az esetben sem az áldozat száma minősít, hanem a szándék! Ha egy ember esetében lehet "csúsztatni" akkor lehet 6 millió esetében is!
Lehet, hogy ez a számodra nehezen követhető....
A számodra!

inframazsola 2011.01.08. 11:12:52

"Ha egy ember esetében lehet "csúsztatni" akkor lehet 6 millió esetében is!"

De ez NEM csúsztatás. Használjuk ezt a kifejezést.

Elvégre a következő mondat sem csúsztatás:
Malina Hedvig magyargyűlöletből elkövetett erőszak áldozata lett.

Vagy mégis csúsztatás?

kérődzőgiliszta 2011.01.08. 11:13:07

@val:
Bocsika, de maga a holokauszt állítás egyúttal a holokauszt tagadása is egyben!
Én nem foglalnék állást a kérdésben, csupán az alkalmazott módszerek és érvrendszerek visszásságaira kívántam ráirányítani a figyelmet!

kérődzőgiliszta 2011.01.08. 11:16:34

@inframazsola:
Bocsika, de te rugózol itt az áldozat/túlélő kérdésen!
Vélhetően a két fogalom nem ugyanazt takarja, hisz akkor nem lenne szükség mind a kettőre! Azért van kettő (áldozat és túlélő) mert a két fogalom két eltérő dolgot fogalmaz/nevesít meg. Az áldozat belehal, a túlélő meg nem, az, mint ahogy a szó is képletesen leírja, túléli!
Ez is ilyen egyszerű.
Lehet, hogy a számodra, aki magyarázkodsz itt össze-vissza, nem! De ez legyen a te bajod!

kérődzőgiliszta 2011.01.08. 11:21:46

@inframazsola:
De ha komolyan úgy gondolod, hogy az áldozat és a túlélő egymás szinonimái és egymással felcserélhetőek, akkor légy szíves használd a holokauszt-áldozat helyett a holokauszt-túlélő fogalmat!
Ha esetleg emiatt holokauszt tagadónak minősítenek, hát ne csodálkozz!

inframazsola 2011.01.08. 11:25:22

@kérődzőgiliszta:

Nem válaszoltál.

Ez csúsztatás?
Malina Hedvig magyargyűlöletből elkövetett erőszak áldozata lett.

Igen, vagy nem?

"Az áldozat belehal, a túlélő meg nem, az, mint ahogy a szó is képletesen leírja, túléli!"

Miért mondasz olyat, ami teljesen egyértelműen nem igaz?

Sajnos nincs épp a közelemben a Magyar Értelmező Kéziszótár, de biztos vagyok benne, hogy az 'áldozat' szócikk alatt találsz olyan jelentést is, hogy "valami elszenvedője."

Különben mi értelme lenne a "halálos áldozat" kifejezésnek nyelvészkém? :P

"Vélhetően a két fogalom nem ugyanazt takarja, hisz akkor nem lenne szükség mind a kettőre! Azért van kettő [..] mert a két fogalom két eltérő dolgot fogalmaz/nevesít meg."

Jaj, bocsánat el is felejtettem, hogy nincsenek olyan szavak amiket több dologra is használunk, és olyan dolgok, amire több szót is használunk... várjunk csak, de igen, vannak! :P

inframazsola 2011.01.08. 11:29:18

@kérődzőgiliszta: "De ha komolyan úgy gondolod, hogy az áldozat és a túlélő egymás szinonimái és egymással felcserélhetőek,"
Senki nem mondta, hogy felcserélhetőek, hogy ugyanazt jelentik, csak van olyan eset, amire mindkét kifejezés illik.

Tudod, rovar, bogár.
Minden halálos áldozat áldozat, de nem minden áldozat halálos áldozat.

"légy szíves használd a holokauszt-áldozat helyett a holokauszt-túlélő fogalmat!
Ha esetleg emiatt holokauszt tagadónak minősítenek, hát ne csodálkozz! "

Te miről beszélsz? Azzal hogy azt mondod, hogy van olyan ember, aki túlélte a holokausztot, pont, hogy nem tagadod azt, elvégre létező tényként beszélsz róla.

Ha a magyar-japán háború nem történt meg, nyilván nincsenek túlélői...

kérődzőgiliszta 2011.01.08. 11:31:56

Csak, hogy segítsem az áldozat/túlélő kérdésben a korrekt gondolkodást, javasolnám a jó öreg halmazelmélet alkalmazását!
Eszerint: minden túlélő áldozat, de nem minden áldozat túlélő!
Ám legyen!
Engem nem zavar!
Tehát akkor mindenkire, aki túlélte a holokausztot, arra használhatjuk mind a két kifejezést!? Vagy esetleg eldönti valaki, hogy ki számít túlélőnek?
Tényleg, ki számít akkor túlélőnek?

kérődzőgiliszta 2011.01.08. 11:36:13

Akkor mindenki, aki túlélte 1945-öt, az holokauszt túlélő, olyan holokauszt áldozat, aki nem halt bele a holokausztba.

Rókakígyó 2011.01.08. 11:36:20

@val: Már az óviban is azt mondta mindig a nagy okos néni, hogy akihez nem szólnak az ne válaszoljon. Rád is vonatkozik ez.

A büszke magyaroknak nem tulajdonsága, hogy nem becsületesen, nem tisztességesen, sunyiban, mást írva és mást mondva intéznek dolgokat. Aki azt mondja, hogy ő soha nem hazudik, nem lop és sunyít, az legyen szíves tartsa magát hozzá. És ne szóljon bele más dolgába se, mert ettől elveszíti a magyarságát. Csak egy kis patkány lesz belőle, ha nem így él. ezt nem mondták neked meg a haverjaidnak?

inframazsola 2011.01.08. 11:38:55

@kérődzőgiliszta:

"Tehát akkor mindenkire, aki túlélte a holokausztot, arra használhatjuk mind a két kifejezést!?"

Nyilván. De ha nem hiszed, nyisd ki a Magyar Értelmező kéziszótárt az áldozat kifejezésnél.

"Vagy esetleg eldönti valaki, hogy ki számít túlélőnek?
Tényleg, ki számít akkor túlélőnek? "

Mondjuk aki volt koncentrációs táborban, vagy elvitték volna, ha nem bujkált, bújtatják, vagy akit simán csak megöltek volna a nemzetiszocialista eszme nevében a náci rezsim alatt. Sztem ez elég pontos definíció.

kérődzőgiliszta 2011.01.08. 11:40:34

Akkor a korrektség kedvéért már csak annyit kéne tisztázni, hogy pontosan mikor kezdődött a holokauszt és mikor ért véget, és persze azt sem árt tudni, hogy hol zajlott! Nehogy véletlenül, szándékaink ellenére holokauszt tagadónak minősíttessünk.

kérődzőgiliszta 2011.01.08. 11:44:06

@inframazsola:
""Tehát akkor mindenkire, aki túlélte a holokausztot, arra használhatjuk mind a két kifejezést!?"

Nyilván. De ha nem hiszed, nyisd ki a Magyar Értelmező kéziszótárt az áldozat kifejezésnél. "

:-)

Akkor ebből az is következik, hogy a születési időpontja is lényegtelen!

kérődzőgiliszta 2011.01.08. 11:45:36

Azért a történelem már csak olyan, hogy egy eseménynek van kezdete és vége, és történik valahol. Már ha megtörtént egy esemény.

inframazsola 2011.01.08. 11:48:35

@kérődzőgiliszta:

Ne csinálj már úgy, mint aki nem tud olvasni.
Igen, aki túlélte a holokausztot, arra mondhatjuk, hogy áldozat.

Megkérdezted, mit jelent "túléli a holokausztot." Válaszoltam rá. Olvasd el. Oda van írva: a náci rezsim alatt.

"Akkor ebből az is következik, hogy a születési időpontja is lényegtelen!"

Na akkor lényegtelen-e? Nyilván nem.

Viszont, hogy képes vagy-e a szövegértésre az nem lényegtelen, javaslom, gyúrjál rá egy kicsit.

kérődzőgiliszta 2011.01.08. 11:52:38

Jajj, majdnem kifelejtettem, mi kellett ahhoz történjen, hogy holokausztnak lehessen nevezni? Már persze az adott helyen és adott idő intervallumon belül. Vagy elég annyi, hogy valaki úgy gondolja, hogy ez bizony egy csúnya holokauszt lehetett? (Történjen akármi, akárhol, akármikor.)

kérődzőgiliszta 2011.01.08. 11:56:19

@inframazsola:
"Megkérdezted, mit jelent "túléli a holokausztot." Válaszoltam rá. Olvasd el. Oda van írva: a náci rezsim alatt. "

Értelek!
Akkor akiket Izraelben Szovjetunió-beli holokauszt áldozatoknak neveznek, akkor azok nem is holokauszt áldozatok? Szerinted.

inframazsola 2011.01.08. 11:59:36

@kérődzőgiliszta:
Hú, már ebbe akarsz belekötni?

Akkor használjuk a "náci rezsim alatti nemzetiszocialista eszme nevében elkövetett szervezett népírtás és -üldözés ill. a kárukra elkövetett erőszak és emberi méltóságot sértő életkörülményekbe kényszerítés Németországban illetve az azáltal megszállt területeken illetve csatlós országaiban" kifejezést?

Ez a baj? Így legalább te is értenéd, mi?

inframazsola 2011.01.08. 12:05:25

@kérődzőgiliszta:

Ebben igazad van. Van zsidó holokauszt, örmény holokauszt, a nukleáris telet is hívják nukleáris holokausztnak, meg persze az X-Men egyik szereplőjét is Holocaustnak hívják.

Viszont a holokauszt kifejezést a zsidó holokausztra használják a legtöbbet, ha nem erről van szó, akkor pontosítják.

kérődzőgiliszta 2011.01.08. 12:10:10

@inframazsola:
"Akkor használjuk a "náci rezsim alatti nemzetiszocialista eszme nevében elkövetett szervezett népírtás és -üldözés ill. a kárukra elkövetett erőszak és emberi méltóságot sértő életkörülményekbe kényszerítés Németországban illetve az azáltal megszállt területeken illetve csatlós országaiban" kifejezést?"

Akkor - szerinted - a Szovjetunió a náci Németország csatlósa volt?
Ugyan olvastam a Molotov-Ribbentrop paktumról, de azért, ha az emlékezetem nem csal, 1941. június 22-én Németország megtámadta a Szovjetuniót.
Azért rendesen át kellene írni a történelmet, hogy a definíciód igaz legyen!
:-)
Vagy a holokausztról kéne pontosan tudnunk, hogy mettől meddig, hol, mi, stb. volt tulajdonképpen.
Egyelőre nagyon úgy tűnik, hogy bármi lehetett holokauszt, amit valaki annak gondol.
Vagy mégsem?

kérődzőgiliszta 2011.01.08. 12:20:29

@inframazsola:
"Viszont a holokauszt kifejezést a zsidó holokausztra használják a legtöbbet, ha nem erről van szó, akkor pontosítják."

Akkor, kérlek, pontosítsd!
Mettől-meddig, hol, és minek kellett történnie ahhoz, hogy zsidó holokausztról lehessen beszélni.

És ha ezt sikerült megfogalmaznod, akkor kérlek pontosítsd azt is, hogy csak a zsidó holokauszt tagadás tekintendő üldözendő cselekménynek, vagy netán minden holokauszt tagadás az.

Persze, logikusan vetődik fel a kérdés, hogy milyen holokausztok voltak, nehogy véletlenül hibát vétsünk!
Netán valaki a hottentotta holokausztot tagadja, ami talán nem is volt, akkor csúnya dolgok történhetnek!
És ha annyiféle holokauszt volt, akkor persze nem lehet "általában" holokausztról beszélni, mert egyesek hajlamosak lennének azt félreértésből, a nem pontos fogalmazás miatt zsidó holokausztként értelmezni.
Mennyi baj szakadna a nyakunkba ezzel!

inframazsola 2011.01.08. 12:23:23

@kérődzőgiliszta: Nem tudok róla, hogy a második világháború alatt tömegesen öltek volna zsidókat a Szovjetunióban, illetve nem az antiszemitizmus nevében.

Ha történt ilyen, igen, lehet a zsidó holokauszt része, ez esetben a fenti definíció pedig a náci holokauszt nevet érdemli.

És ezzel most mit is akarsz demonstrálni? Hogy ez egy nehezen definiálható fogalom? Tehát akkor nem is volt?
Igen, nehezen definiálható fogalom, mint sok minden más a történelemben.

Mi számít kereszteshadjáratnak? Amikor el is értek Jeruzsálembe, vagy az is, amikor útközben megálltak balhézni valahol?

Na most akkor kereszteshadjáratok se voltak? Vagy csak nem biztos hogy voltak, mert voltak olyanok, amik nem biztos, hogy azok?

Bizony vannak olyan helyzetek, hogy nem egzakt fogalmakkal kell dolgoznia az embernek.

Nehéz lenne eldönteni, hogy Gyurta Dani vagy Cseh Laci egészségesebb, de hogy Gyurta Dani vagy Falusi Mariann? Na ugye.

Hogyan definiálnád az "egészséges" szó fogalmát? Nem tudnád definiálni? És akkor ne is használjuk?

inframazsola 2011.01.08. 12:24:17

"És ha ezt sikerült megfogalmaznod, akkor kérlek pontosítsd azt is, hogy csak a zsidó holokauszt tagadás tekintendő üldözendő cselekménynek, vagy netán minden holokauszt tagadás az."

Pont ezért hiba az ilyesmit büntetni. Véleményt nem tiltunk be.

inframazsola 2011.01.08. 12:25:12

@kérődzőgiliszta:
"És ha annyiféle holokauszt volt, akkor persze nem lehet "általában" holokausztról beszélni, mert egyesek hajlamosak lennének azt félreértésből, a nem pontos fogalmazás miatt zsidó holokausztként értelmezni."

Érdekes, Amerikán is értünk kontinenst, meg országot is, még is elég jól kezelhető a dolog...

Itt a tej... 2011.01.08. 12:36:45

Védeni a védhetetlent szerintem elég nagy ostobaság. Szerencse, hogy vannak itt mosolyra fakasztó sorok is, mint ez:

A világháború alatt két sárga csillagos találkozik a pesti gettóban:
- Te is zsidó vagy?
- Nem, én vagyok a dob utcai seriff.

:)

kérődzőgiliszta 2011.01.08. 12:37:05

@inframazsola:
Nekem azért kissé úgy tűnik, mintha maszatolnál!
Na persze, nem csak te!
Szóval egyelőre úgy tűnik, hogy bármi történt bárhol, azt nevezhetjük holokausztnak, csak éppen tagadni (mit is jelent a tagadás /ha nem tudom mi történt, hol, és mikor/???) bűn!
Gondolj bele, ez nem más, mint kollektív bűntudat keltés. És, mivel mint írtad, a holokauszton általában zsidó holokausztot értenek (egyesek), bűntudat keltés mindenkiben, aki nem zsidó! Persze megint csak általában véve!
:-)
A végén már az is büntetendő lesz, ha valaki nem érez bűntudatot! Általában véve! Természetesen és kizárólag azért, mert önmagában, legbelül, tudat alatt, tagadja a holokausztot. Általában véve.
:-)
Értjük mi ezt!

Itt a tej... 2011.01.08. 12:42:57

@kérődzőgiliszta:
"A végén már az is büntetendő lesz, ha valaki nem érez bűntudatot! Általában véve! Természetesen és kizárólag azért, mert önmagában, legbelül, tudat alatt, tagadja a holokausztot. Általában véve.
:-)
Értjük mi ezt!"

Hála Istennek én semmiféle bűntudatot nem érzek, mivel akár megtörtént, akár nem, nekem a világon SEMMI, DE SEMMI közöm nincs hozzá, így nem is fogok emiatt soha bűntudatot érezni.

Na persze az is lehet, hogy én vagyok érzéketlen.

kérődzőgiliszta 2011.01.08. 12:43:56

"Hogyan definiálnád az "egészséges" szó fogalmát? Nem tudnád definiálni? És akkor ne is használjuk?"

:-)
Beteg(es) vagy, nem is kicsit!
Az egészség az egy érzet! A definíció nem az egészség fizikai leírására törekszik, hanem az egyén érzetére hagyatkozik! Így azután természetesen "belefér" az is, hogy valaki betegen egészségesnek érezze magát!

De épp ez a példád világít rá a holokauszt kérdés lényegére! A holokauszt is valami olyan, mint az egészség. (Vagy, írhattam volna betegséget is!)
:-)

inframazsola 2011.01.08. 12:45:16

@kérődzőgiliszta:
"Nekem azért kissé úgy tűnik, mintha maszatolnál!"

Az orvos is maszatol, ha nem tudja megmondani PONTOSAN, hogy mit jelent egészségesnek leni.

Na ugye, én meg még csak történész sem vagyok, szóval nem is dolgom pontosan megmondani.

"Szóval egyelőre úgy tűnik, hogy bármi történt bárhol, azt nevezhetjük holokausztnak"

Most nem csúsztatsz, most hazudsz.
A "bármihez" képest az ELÉGGÉ leszűkítettem, hogy mire gondolok. De mint mondtam, egyszerű állampolgártól, de hivatásos történésztől sem várható el olyan definíció, amin ne lenne minimális értelmezési vita.

De emellett persze elmentél.

"Gondolj bele, ez nem más, mint kollektív bűntudat keltés."

Nem, ez egy történelmi tényre utalás egy nem feltétlenül szerencsés, ennek ellenére mégis általánosan elterjedt elnevezéssel.

"És, mivel mint írtad, a holokauszton általában zsidó holokausztot értenek (egyesek), bűntudat keltés mindenkiben, aki nem zsidó!"

Esetleg mindenkiben aki zsidógyűlölő? Mindenkiben aki részt vett a náci holokausztban?

Vagy pedig simán csak kombinálsz?

Ha az Amerika kifejezést valaki nem a kontinensre használja, hanem az országra, annak milyen hátsó politikai szándéka van, mégis?:P:P:P

kérődzőgiliszta 2011.01.08. 12:49:20

@Itt a tej...:
"Hála Istennek én semmiféle bűntudatot nem érzek, mivel akár megtörtént, akár nem, nekem a világon SEMMI, DE SEMMI közöm nincs hozzá, így nem is fogok emiatt soha bűntudatot érezni. "

Pedig sokan, sok mindent elkövetnek azért, hogy érezz már egy kis bűntudatot!
:-)
A "pillangó effektusról" hallottál?
:-)
Hiszel a reinkarnációban?
:-)
Nem baj! Hidd el, rajta vannak a problémán! Nemsokára te is telve leszel bűntudattal! Te kis "érzéketlen"!

inframazsola 2011.01.08. 12:50:59

@kérődzőgiliszta:

"Beteg(es) vagy, nem is kicsit!
Az egészség az egy érzet! A definíció nem az egészség fizikai leírására törekszik, hanem az egyén érzetére hagyatkozik!"

Persze, épp ezért az orvos csak megkérdezi a beteget, hogy van-e tumorja, ahelyett, hogy elküldené vizsgálatra, mágneses rezonanciás képalkotás megnézze, hogy az agyában található-e olyan terület, ami a tumor leírásának megfelel...

"Így azután természetesen "belefér" az is, hogy valaki betegen egészségesnek érezze magát!"

Most ellentmondasz az előző mondatodnak.
Egyébként is az egészség definíciójáról volt szó, aminek nem sok köze van az egészség érzetéhez.

"De épp ez a példád világít rá a holokauszt kérdés lényegére! A holokauszt is valami olyan, mint az egészség. (Vagy, írhattam volna betegséget is!)"

Annyiban igen, hogy ahogy az egészség megléte is vizsgálható a definíció pontos ismerete nélkül, úgy a holokauszt megtörténte is.

Itt a tej... 2011.01.08. 12:52:54

@kérődzőgiliszta:
Az ilyen mesterséges bűntudatkeltőknek kérdéseket szoktam feltenni, de már rögtön az elején csak hebegnek, habognak, így egy határozottnak mondható megmondóember is feladja úgy 15 perc után, mert "rám van írva", hogy képtelen vagyok bevenni ezt a hülyeséget.

kérődzőgiliszta 2011.01.08. 12:56:58

@inframazsola:
Ajjaj!
""Szóval egyelőre úgy tűnik, hogy bármi történt bárhol, azt nevezhetjük holokausztnak"

Most nem csúsztatsz, most hazudsz."

Igen, ez már kb. az, ami a holokauszt-probléma lényege.

Szeretsz példálózni! Ez persze nem baj. Az orvos sem az egészséget keresi benned, hanem az egészség érzet hiányának az okait.

Ha egy magyar katona Bukovinában agyonlő egy zsidó munkaszolgálatost, az holokauszt?

Itt a tej... 2011.01.08. 12:58:09

@inframazsola: A Holokausztot (vagy miaszöszt) többen vizsgálták az elmúlt 50 évben, mint amennyien Kolombusz 3 hajóján voltak összesen, amikor elindultak az új világ felé, mégis több a megválaszolatlan kérdés az ügyben, mint amennyire találtak általuk logikusnak nevezett magyarázatot.

Meggyőződésem, hogy egyesek azért provokálják honfitársaimat a neten (többek közt ilyen és ehhez hasonló blogokban) hogy pert, vagy eljárást tudjanak a nyakunkba aggatni, tehát kéretik odafigyelni, hogy a holokosztot ne tüntessük fel nekik nem tetsző színben.

inframazsola 2011.01.08. 13:03:12

@kérődzőgiliszta:

"Igen, ez már kb. az, ami a holokauszt-probléma lényege.

Szeretsz példálózni!"

Ha azt mondom, hogy a náci holokauszt a "náci rezsim alatti nemzetiszocialista eszme nevében elkövetett szervezett népírtás és -üldözés ill. a kárukra elkövetett erőszak és emberi méltóságot sértő életkörülményekbe kényszerítés Németországban illetve az azáltal megszállt területeken illetve csatlós országaiban," akkor az hol példálózás.

Ha erre azt mondod, hogy lehetnek vitás esetek, amiről nem lehet eldönteni, hogy idetartozik-e, akkor igazad van.
Ha erre azt mondod, hogy ebbe bármi belefér, akkor hazudsz.

"Ha egy magyar katona Bukovinában agyonlő egy zsidó munkaszolgálatost, az holokauszt? "

Nem, a holokauszt nyilván nem egy darab gyilkosság, a része lehet a holokausztnak.

Itt a tej... 2011.01.08. 13:07:47

@inframazsola:

"Nem, a holokauszt nyilván nem egy darab gyilkosság, a része lehet a holokausztnak. "

A palesztin gyerekek, nők és öregek, valamint a fegyvertelenek meggyilkolása (nem háborúban, hanem mondjuk tegnapelőtt) az kérem melyik kategóriába tartozik?

inframazsola 2011.01.08. 13:08:44

@Itt a tej...:
"A Holokausztot (vagy miaszöszt) többen vizsgálták az elmúlt 50 évben, mint amennyien Kolombusz 3 hajóján voltak összesen, amikor elindultak az új világ felé, "

Több, mint 90-en? Az igen. :P

"Meggyőződésem, hogy egyesek azért provokálják honfitársaimat a neten (többek közt ilyen és ehhez hasonló blogokban) hogy pert, vagy eljárást tudjanak a nyakunkba aggatni, tehát kéretik odafigyelni, hogy a holokosztot ne tüntessük fel nekik nem tetsző színben. "

Tehát tulajdonképpen a liberálisok érdekes a holokauszttagadás.
Értem már! :D:D:D

inframazsola 2011.01.08. 13:11:35

@Itt a tej...:

Palesztin holokauszt? Semmi kifogásom a megnevezés ellen.

Az a baj, hogy azért, mert nem vagyok jobber, rögtön azt hiszed, hogy a palesztin kérdéssel zavarba hozhatsz.

Izrael létezése igazságtalan. Nem megyünk oda és vesszük el más földjét, ha nem adja magától. Pont.

Itt a tej... 2011.01.08. 13:11:36

@inframazsola:
"Tehát tulajdonképpen a liberálisok érdekes a holokauszttagadás. "

Így van, a liberálisok érdeke, hiszen ha nem provokálnátok az embereket ezzel, akkor senki nem foglalkozna ezzel a kérdéssel, ahogyan mondjuk nem foglalkoznak a törökök által az első vh-ban elkövetett örmény genocídiummal sem.

kérődzőgiliszta 2011.01.08. 13:12:36

@inframazsola:
:-)
"Nem, a holokauszt nyilván nem egy darab gyilkosság, a része lehet a holokausztnak."

Akkor visszatértünk az egyik eredeti "problémához", vagyis, hogy a nem a számosság hanem a szándék minősít!
Persze, megkérdezhetném, hogy melyik holokausztnak a része. Mert könnyen megeshetett az a történet is, hogy egy zsidó származású magyar katona lőtt agyon egy magyar munkaszolgálatost. (Jajj, ez a "származás"...)
Ebben az esetben akkor milyen holokausztról beszélünk?
Amikor zsidó katonák ölnek meg, irtanak ki nem zsidó civileket, akkor használhatjuk-e a holokauszt kifejezést? És akkor ez milyen holokauszt, vagy milyen holokauszt "része"? Lehet ezt tagadni, vagy netán ez is büntetendő?

Itt a tej... 2011.01.08. 13:13:21

@inframazsola:
"Izrael létezése igazságtalan. Nem megyünk oda és vesszük el más földjét, ha nem adja magától. Pont. "

Itt írtad le a frankót, így erről további szót ejteni felesleges.

inframazsola 2011.01.08. 13:14:46

@kérődzőgiliszta:

"Akkor visszatértünk az egyik eredeti "problémához", vagyis, hogy a nem a számosság hanem a szándék minősít!"

Ezt most benézted, nem ezt mondtam. Nem a holokauszt definiálásánál minősít a szándék, hanem annál a kérdésnél, hogy szar alak volt-e az illető.

inframazsola 2011.01.08. 13:16:43

@Itt a tej...:

"Így van, a liberálisok érdeke, hiszen ha nem provokálnátok az embereket ezzel, akkor senki nem foglalkozna ezzel a kérdéssel, ahogyan mondjuk nem foglalkoznak a törökök által az első vh-ban elkövetett örmény genocídiummal sem. "

Tehát azért tiltották be, mert az az érdekük, hogy terjedjen. Tehát akkor végülis a liberálisok a holokauszttagadók pártján állnak.

Így végre minden részlet értelmet nyert! :D

val 2011.01.08. 13:29:23

@Rókakígyó 2011.01.08. 11:36:20:

Eltaláltam, ugye?

Itt a tej... 2011.01.08. 13:29:52

Két dolgon nem érdemes idegeskedni. Az egyik, amin tudunk változtatni, a másik pedig, amin nem. A holokauszt, mint olyan szerintem abba a kategóriába tartozik, ami akár megtörtént, akár nem, azon változtatni nem tudunk. Teljesen mindegy, hogy ki mit gondol erről a dologról, az a lényegén nem változtat. Beszélni olyan dolgokról, amihez ennek a generációnak, sőt, az előzőnek sincs semmi köze, teljesen felesleges.

Itt a tej... 2011.01.08. 13:33:15

@inframazsola: Ha mégis erről beszél valaki, annak semmi, de semmi indoka nem lehet, csak a bűntudat generálás egy olyan generációban, amelynek azokhoz az időkhöz semmi közük nincs.

Itt a tej... 2011.01.08. 13:34:09

@inframazsola: Akarsz még beszélni róla, ügyvéd úr?

kérődzőgiliszta 2011.01.08. 13:35:08

@Itt a tej...:
Megnyugtattál!
:-)
Akkor az az enyhe bűntudat, ami most átjárja a lelkemet, az nem biztos, hogy a holokauszt miatt van!
Csak azt nem tudom, hogy nem lesz-e bajom emiatt?

inframazsola 2011.01.08. 13:44:29

Eltűnt a kommentem... szóval...
@Itt a tej...:

Lehet vajon bűntudatot kelteni egész generációkban olyan miatt, amit nem ők követtek el? Szerintem minden jóérzésű ember elhárítja magáról az ilyesmit.

Na jó, egy példát tudok, az eredendő bűnt. :P

Szerintem rohadtul senkiben bűntudat a holokauszt miatt, aki nem élt akkoriban, és nem is fog, nem lehet elültetni az emberek fejében.

Az más kérdés, hogy tagadják-e, vagy jó ötletnek tartják-e, de bűntudatot tuti nem éreznek miatta.

"Akarsz még beszélni róla, ügyvéd úr?"

Ügyvéd úr? Ezt nem értem.

Itt a tej... 2011.01.08. 13:45:27

@kérődzőgiliszta:
"Baj" ebből csak akkor lehet, ha egészséges, igazságtalan bűntudat nélküli neveltetésben részesíted gyermekeidet, mert akkor 2 generáció múlva a holokauszt a feledésbe fog merülni és pont ezt nem akarják egyesek, ezért volt oly fontos törvényi szintre emelni a dolgot, hogy legalább a törvénykönyvekben nyoma legyen 50-80 év múlva.
Nem azt állítom, hogy nem történt meg, hanem azt állítom, hogy jelen tudásunk szerint (és a rendelkezésre álló bizonyítékok alapján) erre nincs elegendő bizonyíték, vagy csak egykori állítólagos túlélők tanúvallomására alapozzák, akiknek egyértelműen anyagi érdekük származott abból, hogy azt vallják, amit.

kérődzőgiliszta 2011.01.08. 13:51:52

@Itt a tej...:
Látom, reménykedsz!
:-)
Ne aggódj, majd a születésedkor beültetnek egy csipet az agyadba, ami majd emlékeztet rá!
Meg akkor a mesekönyvek is így kezdődnek majd, hogy:
Hol volt, hol nem volt, az Óperenciás tenger is túl, az Üveghegyen is túl volt egyszer egy holokauszt!

Itt a tej... 2011.01.08. 13:55:16

@inframazsola: Ha nem vagy zsidó, és mégis képviseled őket, akkor feltételezem ügyvéd vagy, különben nem találok logikus magyarázatot a viselkedésedre.

kérődzőgiliszta 2011.01.08. 13:59:19

@Itt a tej...:
Pedig én arra tippeltem, hogy egy náci génsebész.
:-)
Rosszabb esetben egy palesztin szárazdajka.

inframazsola 2011.01.08. 14:03:28

@Itt a tej...:

Jaa, hogy te már ennyire ismerni vélsz engem? Bocsánat, észre sem vettem, hogy ennyire bensőséges lett a viszonyunk. :P

Hát nem. Nem ügyvéd, mérnök, szóval messzebbre nem is lőhettél volna. :P

Kiknek az érdekeit védem? A zsidókét? Eszem ágában sincs. De ha nem muszáj hülyeségeket beszélni, ne beszéljünk már hülyeségeket...

Mintha valami megfoghatatlan, tudomány által korunkban vizsgálhatatlan metafizikai kérdés lenne, hogy irtottak népeket a nácik, hogy inkább eljátsszuk az idiótát már a kérdés értelmezésénél is.

Képzeld el, rajtad, a kuruc infó olvasóin, a zsidókon meg az ügyvédeken kívül létezik még egy embercsoport: akik csak úgy, minden érdektől vezérelve nem értenek veled egyet valamiben...

Itt a tej... 2011.01.08. 14:08:34

@inframazsola: Oh, ha azt hiszed, hogy az a gondom, hogy nem értesz velem egyet, akkor nagyon tévedsz.
Nem kell velem és a hozzám hasónló véleményen lévőkkel, de akkor illene alátámasztani azt, ami a véleményed alapjait képezi.. mérnök úr!

Itt a tej... 2011.01.08. 14:09:28

@inframazsola: Oh, ha azt hiszed, hogy az a gondom, hogy nem értesz velem egyet, akkor nagyon tévedsz.
Nem kell velem és a hozzám hasonló véleményen lévőkkel egyetérteni, de akkor illene alátámasztani azt, ami a véleményed alapjait képezi.. mérnök úr!

kérődzőgiliszta 2011.01.08. 14:15:25

@inframazsola:
"Mintha valami megfoghatatlan, tudomány által korunkban vizsgálhatatlan metafizikai kérdés lenne, hogy irtottak népeket a nácik, hogy inkább eljátsszuk az idiótát már a kérdés értelmezésénél is."

Ja, pl. Katyn esetében!
Mindent ezek a mockosz nácikok cináltak!

inframazsola 2011.01.08. 14:17:18

@Itt a tej...:
"Oh, ha azt hiszed, hogy az a gondom, hogy nem értesz velem egyet, akkor nagyon tévedsz."

Nem azt mondtam, hogy ez a bajod velem. Hanem azt, hogy ha valaki nem ért veled egyet, akkor abból nem kell többet leszűrni annál, hogy nem ért veled egyet, ne akard mindjárt a motivációját is ismerni.

"Nem kell velem és a hozzám hasonló véleményen lévőkkel egyetérteni, de akkor illene alátámasztani azt, ami a véleményed alapjait képezi.."

Ez történt idáig...

kérődzőgiliszta 2011.01.08. 14:22:14

Mindent jól rá kell fogni a nácikra!
Azután aki nem tetszik nekünk, vagy nem ért egyet velünk, azt jól le kell nácizni!

Sztálinnak meg szobrot állítani.
Aki ledönti, azt börtönbe zárni, felakasztani!

Ismerjük ezt a gondolatmenetet!
Meg a követőit.
Meg a követői követőit!

Atisz 2011.01.08. 14:23:04

A mindenit, hogy felpörgött a blog ettől a sima bejegyzéstől. Most komolyan ez hír? Ezt sejteni lehetett.

Olyan, mintha holnap írnék egy egymondatos bejegyzést arról, hogy Gyurcsány néha hazaáruló módon viselkedik. Pff...

inframazsola 2011.01.08. 14:23:12

@kérődzőgiliszta:

"Ja, pl. Katyn esetében!"

Miért a katyni mészárlásról állította valaki, hogy nem lehet vizsgálni, hogy megtörtént-e?

Mert az idézet, amire válaszoltál, erről szólt.

"Mindent ezek a mockosz nácikok cináltak!"

Az, hogy az orosz állam elismeri-e, semmit nem befolyásol azon, hogy a történelemtudomány álláspontja szerint a Szovjetunió mészárolt Katynban.

Atisz 2011.01.08. 14:25:31

@tcom: Egy hölggyel szemben ez a stílus teljesen elfogadhatatlan.

inframazsola 2011.01.08. 14:26:15

@kérődzőgiliszta:

"Mindent jól rá kell fogni a nácikra!
Azután aki nem tetszik nekünk, vagy nem ért egyet velünk, azt jól le kell nácizni!

Sztálinnak meg szobrot állítani.
Aki ledönti, azt börtönbe zárni, felakasztani!

Ismerjük ezt a gondolatmenetet!
Meg a követőit.
Meg a követői követőit! "

Ha már nem tudsz mit mondani, elkezdesz el olyan dolgokról vitatkozni, amiről nincs is vita, eltúlozva a képzeletbeli vitapartnered képzeletbeli érveit...

Miért csinálod ezt? :D:D

Itt a tej... 2011.01.08. 14:29:14

@inframazsola:
"Az, hogy az orosz állam elismeri-e, semmit nem befolyásol azon, hogy a történelemtudomány álláspontja szerint a Szovjetunió mészárolt Katynban. "

Az orosz állam már régen elismerte a katyni mészárlásban a szerepét. Persze nem akarom ezt az elismerést összehasonlítani a német állam általi elismeréssel, mert az orosz államra nem gyakoroltak nyomást, ellentétben a német állammal, aki évtizedeken át márka és euro milliárdokat fizetett kártérítés gyanánt.
Keress már rá, hogy az oroszok fizette-e kártérítést valaha, mert szerintem nem és erre a közeli-távoli jövőben sincs semmi esély.

inframazsola 2011.01.08. 14:31:02

@Itt a tej...:

Nahát! Németország civilizáltabb hely, mint Oroszország.

Ki gondolta volna... !

Itt a tej... 2011.01.08. 14:33:18

Ja és nagyon fontos dolog a katyni mészárlás tekintetében, hogy ott találtak corpus delicti-t, ellentétben a náci Németország által "elkövetettekkel", ahol a vallomásokon, valamint valahol, valamikor készült fényképfelvételeken kívül nem találtak semmit, pedig a számokat nézve a 10.000 és a 6.000.000 között azért igen nagy különbség van.

kérődzőgiliszta 2011.01.08. 14:33:30

@inframazsola:
"Az, hogy az orosz állam elismeri-e, semmit nem befolyásol azon, hogy a történelemtudomány álláspontja szerint a Szovjetunió mészárolt Katynban."

Ajjaj!
Látom hajlamos vagy némi bakugrásokra, az időbeniséget illetően!
Talán, ha egy kicsit visszaolvasnál, hogy ki és mit állított Katynnal kapcsolatban közel 40 évig, akkor nem csúsztatnál ekkorákat! Húsz évvel ezelőtt még egészen mást kezeltünk "tényként" Katynnal kapcsolatban.

De javasolhatnám a Varsói felkelés megvizsgálását is!

Talán nem sért a gondolat, hogy javasolnám a törtélem és a történet írás szétválasztását. Vélhetően ez utóbbit a győztesek gyakorolják. Egy darabig. Mert utána lehetnek ők is vesztesek.

Na persze, ezen az alapon a holokausztról is változhatnak az elképzelések!

Itt a tej... 2011.01.08. 14:34:53

Erre egyetlen magyarázat létezik, mégpedig az, hogy Hitler és országa nem csak népirtó volt, hanem varázsló is.

Itt a tej... 2011.01.08. 14:37:19

Nézzük már meg a római jogot. Lehet-e valakit gyilkosságért elítélni, ha nincs meg a hulla?

inframazsola 2011.01.08. 14:46:21

@kérődzőgiliszta:

Nem érted, miről beszélek.

Itt
most
ebben
a
vitában
senki nem vitatta, hogy a szovjetek csinálták, vagy hogy vizsgálható-e.

Nézd meg mit reagáltál és mire:
""Mintha valami megfoghatatlan, tudomány által korunkban vizsgálhatatlan metafizikai kérdés lenne, hogy irtottak népeket a nácik, hogy inkább eljátsszuk az idiótát már a kérdés értelmezésénél is."

Ja, pl. Katyn esetében!
Mindent ezek a mockosz nácikok cináltak!
"

Erre reagálva teljesen felesleges volt előhozni Katynt, mert senki nem kente a nácikra, és azt sem próbálta meg elhitetni, hogy ez egy megvizsgálhatatlan kérdés.

De mégis úgy csináltál, mintha ez lenne a téma, és valakit erről meg kellene győzni. Jobb híján valakinek a képzelt érveire reagáltál itt:
kérődzőgiliszta 2011.01.08. 14:15:25
És itt:
kérődzőgiliszta 2011.01.08. 14:22:14

"Talán, ha egy kicsit visszaolvasnál, hogy ki és mit állított Katynnal kapcsolatban közel 40 évig, akkor nem csúsztatnál ekkorákat! Húsz évvel ezelőtt még egészen mást kezeltünk "tényként" Katynnal kapcsolatban."

Képzeld, tudom. Épp erre próbáltam felhívni a figyelmed, hogy senki nem próbálja meg a nácikra kenni ebben a beszélgetésben Katynt, esetleg a te fejedben, és mégis ezzel állásponttal vitatkozol a fent hivatkozott két hozzászólásban.

inframazsola 2011.01.08. 14:48:03

Én most egy időre el...

Itt a tej... 2011.01.08. 14:55:44

@inframazsola: Megnyugtató számomra, hogy az én írásaimat nem kritizálod ennyire, ami arra enged következtetni, hogy azzal egyetértesz. Köszönöm.

Jonas-R 2011.01.08. 15:06:31

foldali trollkodos marginalis poszt ? :)

Itt a tej... 2011.01.08. 15:13:08

@Jonas-R:

Magyar állampolgárságot még ne kérj, mert megbuksz a nyelvvizsgán.

Valójában mit szerettél volna közölni a nagyérdeművel?

A "trollkodás" az, amikor végre két évtized óta nem a zsidó média véleménye a tudatformáló, hanem jönnek páran, akik képviselik a magyar álláspontot is?

Jonas-R 2011.01.10. 21:12:13

@Itt a tej...: igazad van, de igenyelni nem fogok, viszont a meglevorol is szivesen lemondok ha neked van, mert azert a sze-fo musorert amit itt lenyomtal jobban szegyenkezem, mint akarhany elutes miatt.

Ez ellen szavad nem lehet, gyoztes-gyoztes.

Hintz ezredes 2011.01.10. 22:14:17

Erre a fosra ennyi komment érkezett? Beszarás.

Itt a tej... 2011.01.11. 12:00:50

@Jonas-R: Megtisztelnél vele, ha ilyen gondolkodással lemondanál a magyar állampolgárságról.
süti beállítások módosítása