Ateizmus, anarchia és koszos punkok.

killtheradical

killtheradical

08.10.28

2008. szeptember 07. - bs395

El van döntve, október 28-ig fel kell újítani a számítástechnikát odahaza. A folyamatos mesterséges avultatásnak köszönhetően már így is legalább egy évvel le vagyok maradva, de most nincs mese, kell az a nyüves dx10 (meg Vista... brrrr...).

Az eddig megjelent művek közül, amiknek erre lenne szüksége, már így is jó pár heveny nyálcsorgatásra késztetett, de ami most jön, az muszáj. Fallout 3. És a dátum hivatalos. Bár a Gamebyro engine futtatásához állítólag elég lenne a jelenlegi kártya, sose lehessen tudni, nagyon nem szeretnék ott ülni, és egy kellemetlen párbeszédablakkal társalogni, miszerint ehhez én kevés vagyok, játék helyett mennyek inkább boltba, aztán jöjjek megint.

Teszi velem pedig mindezt a játék azzal, hogy bár az első és második részei immár 10 évesek, a hangulatuk egyszerűen magával ragadó, nem kis részben a videóknak köszönhetően: a fejlesztőknek, dizájnereknek és marketingeseknek sikerült olyan promóciókat kreálniuk, amik egy tökéletes középső ujjat mutatnak a jelenkor társadalmának és képmutatásának, és egészen egyedi módon ötvözniük a '60-as évek gőgjét, pazarlását, paranoiáját és ignoranciáját, technológiájuk anakronisztikus kinézetét és a még ma is sci-finek tűnő megoldásokat. Kicsit olyan, mint a jövő, ahogy az '50-es években elképzelték.

A letűnt világ öngerjesztő versenyfutássá vált, amikor a háború céljai és eszközei ugyanazok lettek: az energiahordozók. Az alternatív történelem szerint Kína megszállta Alaszkát, az USA lerohanta Kanadát, Európában pedig mindenki egymás ellen fordult. Majd lehullottak a bombák. A túlélők két csoportból kerültek ki: a gazdagok, a kiváltságosok és a szerencsések direkt a mindent elpusztító atomháború túlélésére tervezett óriási, föld alatti óvóhelyeken vészelték át, míg mindenki más a felszínen tengeti életét a kihalt, és hol gyengén, hol erősen rádioaktív sivatagban mutánsként vagy haramiaként.

Kis hangulatkeltés.

Első rész bevezető:

Második rész:

Harmadik rész:

Ráadás:

A bejegyzés trackback címe:

https://killtheradical.blog.hu/api/trackback/id/tr69649183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Before · http://azbeszt.blog.hu 2008.09.07. 11:58:55

Érdekes. De mint játék, miben mutat túl egy szimpla fps-en?
A gépvásárlás amúg nekem is lassan aktuális lesz. nemsokára négy éves a masina.

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2008.09.07. 14:59:54

a hangulatán és az idő megállíthatóságán kívül semmi sincs, amit itt vagy ott ne láttunk volna már, max nem így egyben az fps-tps váltást, az idő megállítását, a kaland-fps-szintlépés kombót, a nagyfokú szabadságot a világon belül, a customizálhatóságon, és a többit.
de számomra egy játék több, mint fele a hangulat, amit max egy kezelhetetlen interface-szel, meg tcatnyi buggal tudnak elrontani.

Before · http://azbeszt.blog.hu 2008.09.07. 17:07:45

Mondjuk utoljára a HL2-őt játszottam végig, meg egy sniperest kb félig, nem vagyok egy nagy gémer. De mindig is az ügyesen történetbe ágyazott játékok tetszettek, pl Flashback, Tomb Raider, bár egy időben erősen rákattantam a Doom, Quake és társai képviselte irányra.
Ja, hazudok, a Far Cry-t is majdnem végignyomtam, kurvára bejött, amíg nem lett - számomra - játszhatatlanul nehéz...

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2008.09.07. 17:17:03

a hl2 nekem annyira nem, csak kötelességből nyomtam végig, aztán törlésre került.
a far cry jó volt, hardon tényleg nehéz a vége :-P.
az utóbbi időkben viszont csak egy játék volt, ami kiiktatta a külvilágot, a stalker - na, az tényleg görbíti a téridőt!

Demo · http://nepkoztarsasagot.blog.hu 2008.09.07. 20:45:22

Igen, TUDTAM, hogy érdemes lesz felvenni a diákhitelt!
:D
süti beállítások módosítása