Ateizmus, anarchia és koszos punkok.

killtheradical

killtheradical

Kekec

2011. június 27. - bs395

"A katolikusok átvették a város egyetlen iskoláját, a misét megtagadó tanároknak felmondanak. Írásban kell indokolni, hogy mi a baj a katolikus oktatással. A katolikus igazgató az új ötvenes éveket látja eljönni, katolikus kivitelben."

Egy kéretlen jótanács: ha nem szeretnék, hogy az '50-es évek Ludas Matyi karikatúrái színvonalában kritizálják őket, talán nem kéne úgy viselkedni, mint az '50-es évek Ludas Matyi karikatúráiban.

Közben: bezzeg az ateisták! Annó átraktak egy buszmegállót! Mind! Én is! Pedig akkor még nem is éltem, de biztos átrakattam volna, és ez a nagyobb baj.

A bejegyzés trackback címe:

https://killtheradical.blog.hu/api/trackback/id/tr883018986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vidéki 2011.06.27. 21:40:29

"Audiatur et altera pars", mondták vala már a rómaiak , azaz hallgattassék meg a másik fél is.

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2011.06.30. 18:12:37

@efes:
amikor a katolikus igazgató (akinek ugye jó lesz) olyanokat mond, amiket én már évek óta szajkózok, csak nekem virtuális megkövezés jár érte, akkor melyik a másik oldal?
süti beállítások módosítása