Ateizmus, anarchia és koszos punkok.

killtheradical

killtheradical

Oi kopasz!

2008. július 13. - bs395

Ki a kopasz, és hogy lett a kopasz náci?
Meg egyáltalán, miért kopasz valakinek a feje?

Kezdjük a végén. A kopaszság sok mindent jelképezhet, merthogy itt is erről van szó: jelképről, társított mögöttes tartalomról. Általában a kopaszságot a fizikai agresszióval társítják, de miért?

1. A túl sok tesztoszteron nem bírja a hajat, ami erős kopaszodáshoz vezet. Vagyis a kopaszság férfias dolog. Állítólag vonzza a nőket, de erről inkább őket kéne megkérdezni. Vagyis ezek szerint aki kopaszodik, az férfiasabb, mint aki nem (aztán meg lehet, hogy ez csak kompenzáció). A teljes kopaszság hormonálisan ritkán érhető el, a kopaszodó ember pedig az egyetlen elfogadható lehetőségként lenyírja a maradékot (vagy átfésüli a maradékot keresztben, de az elég szánalmasan néz ki).

2. Az előző analógiájára: sportos meg katonás. Meg aerodinamikus is, nem mindegy az a pár ezred másodperc se. Meg nem igényel annyi törődést, mint Lorenzo Lamas fürtjei. Praktikus, na. A sport meg a katonáskodás férfias dolgok, rendet meg erőt sugallnak.

3. Tovább folytatva a praktikusságot és a tesztoszteron túltengést: a bunyóban kifejezett hátrány, ha az embert a hajánál fogva rángatják. A kopasz fejbőrbe aránylag nehezebb belekapaszkodni. A bunyó is férfias, meg minden.

Na de ezek közül egyik se magyarázza meg, miért is lett a kopasz náci, mert nem minden kopasz náci, és nem minden náci kopasz.

Induljunk akkor most elölről. Jött a '60-as években az alternatív, az underground meg az ellenkultúra. Ezeknek az oka a megcsontosodott társadalmi-gazdasági-kultúrális rendben keresendő: megpróbálták megkerülni, negligálni, aláásni a rendszert, és ki voltak ábrándulva az egészből. Voltak hippik, punkok, meg modok (meg mindenféle stílus, irányzat, mozgalom, milliónyian, sorolja fel, aki akarja, itt most hamisan egyszerűsítek).

A modok nem szerették a hippiket (depesesek, cure-osok, bonanzások, emók, amit akarsz - az még egy érdekes dolog, hogy hogyan lett a kor emó szócsövéből a keresztény-nemzeti-konzervatív vonulat egyik ikonja), ez volt talán a legfőbb különbség köztük (amit aztán átörökítettek a punk-skin vonalba is, majd jött Eric Cartman). Etnikailag vegyes társaság volt, fehérek, jamaikaiak, ázsiaiak, feketék, és még raggae zenét is hallgattak, bizony. Aztán jöttek a bootboyok, akik a foci huliganizmusban élnek tovább, és visszahozták az alternatív divatba a hózentrágert, bakanccsal. Erőszakos bandák, akik leginkább egymást bántották. Fejük nem kopasz, inkább pár millis-pár centis.

Aztán jött a punk. Itt a keveredés gyakorlatilag feloldhatatlan méreteket öltött, pláne onnantól, hogy egyes csoportok és együttesek politikai színezettel bővítették üzeneteiket: voltak nihilisták, hedonisták, anarchisták, és voltak szélsőségesek is. A bunyó mindennapos volt, volt olyan is, hogy egy ázsiai skin ütött egy feketét, a fehérek meg közben egymást. Aztán szép lassan a szélsőségesekre terelődött a mainstream média figyelme, és onnantól nem volt megállás. A szélsőségesek persze az erőszak kultúrája miatt találták vonzónak az egészet, meg amiatt, mert elbújhattak a tömegben.

És ez megy a mai napig. Az OI, a HC, a Punk az lehet, hogy időnként kopasz, de nem rasszistább, mint bármi más. A nácik meg fogták, és kisajátították az egészet, legalábbis úgy pózolnak. A hangosak, az erőszakosok közt is erőszakosak ezt szokták csinálni, ahogy a nemzeti meg történelmi lobogókkal is.

Én már csak azért is örülnék, ha a jelképeket nem tiltogatnák be, mert könnyebb lenne végre megkülönböztetni, ki a náci, és ki szereti egyszerűen a hardcore zenét.

Azért, hogy ne maradjunk zenebutik nélkül vasárnap kora reggel:

They're the sons and daughters of well off bankers
Tom Robinsons' army of trendy wankers
Flared blue jeans and anoraks
With yellow streaks all down their backs
Who act so tough when their on tv
But trendy wankers don't scare me

[Chorus:]
Oi!, Oi! Oi! Chosen few
This is what we think of you
Suburban rebels playing at reds
You would be urban terrorists
You don't scare us with your badges and banners
You know fuck all about heavy manners

You're the middle class kiddies from public schools
Who write the slogans on the toilet walls
Like Tony Benn's clones in plastic masks
You wave a hammer and sickle, never Union Jacks
Got lots of mouth when your in a crowd
But when your alone you don't speak loud

Fordítás nincs, az elemzés még várat magára.

Ja! Az, hogy oi, kb. azt jelenti cockney nyelven, hogy csá.

És még mindig van tovább!

There's a fella from a film
Reminds me of Duncan Goodewe
But he's not a proper skinhead
Cause he hasn't got a tattoo

He's not as wise as he seems
Coz he's just an actor
He's a dunce, I've never seen
Him on the Krypton Factor

We all rinse in Silvercrin
To keep our head clean
But we know that Yul's not
A common human being
Coz he uses Mr Sheen...

Yul Brynner, Yul Brynner,
They say he's a skinhead
But we know that it's a lie
Yul Brynner, Yul Brynner!
He is just a baldy geezer
From the Kink & I,
Yul BBBBB Brynner!

Yul Brynner was a skinhead
They said on the News,
But I've never seen Yul Brynner
Wearing Doctor Martens shoes

His only claim to fame was that
He had a shiney nut
But I would look just the same
If I had my hair cut

We all rinse in Silvercrin
To keep our head clean
But we know that Yul's not
A common human being
Coz he uses Mr Sheen...

Yul Brynner, Yul Brynner,
They say he's a skinhead
But we know that it's a lie...
Yul Brynner, Yul Brynner!
He is just a baldy geezer
From the Kink & I,
Yul BBBBB Brynner!

We all rinse in Silvercrin
To keep our head clean
But we know that Yul's not
A common human being
Coz he uses Mr Sheen...

Yul Brynner, Yul Brynner,
They say he's a skinhead
But we know that it's a lie
Yul Brynner, Yul Brynner!
He is just a baldy geezer
From the Kink & I,
Yul BBBBB Brynner!

Yul Brynner, Yul Brynner,
They say he's a skinhead
But we know that it's a lie
He is just a baldy geezer
From the Kink & I,
Yul BBBBB Brynner!!!

Namegaztán! A zene szar, de a képek.. főleg az, amin pár kínai pózol bootboy szerkóban, kopasz fejjel, Mao elvtárs órásplakátja előtt, na az kemény.

A bejegyzés trackback címe:

https://killtheradical.blog.hu/api/trackback/id/tr80565593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr.Stein (törölt) · http://republicator.blog.hu/ 2008.07.13. 07:50:16

Én genetikai okokból vagyok kopasz, mégis beszólt egy cigány, "dikmán'szkinhedgec" akkor most szaladjak felvonulni?

2008.07.13. 11:43:00

Már kezdtem aggódni, hogy ma nem lesz nácizás.

pirosalma 2008.07.13. 11:45:05

Bocs, h belekotyogok, de az 'oi' inkább azt jelenti, hogy 'hé'.

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2008.07.13. 11:46:37

Erről a témáról van egy kurva jó film, érdemes megnézni (persze itthon sehol sem lehet kapni, dehát valahogy meg lehet oldani ;D).

en.wikipedia.org/wiki/This_Is_England

2008.07.13. 11:56:44

A szociálisan érzékenyek egyébként lassan kezdhetnek új nótát fújni, mert az egész külvárosokat lánga borító színesbőrű hordák, vagy a Londonban elszaporodó késelő négerbandák egy cseppet komolyabb problémának tűnnek. Az itthoni késelős szubkultúráról már nem is beszélve.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2008.07.13. 12:05:29

Nem értem mit képzelsz te imp.
Mivé lenne a világ, ha az indexről egy kattintásra nem nácizhatnánk???

gyules 2008.07.13. 12:49:56

imperial:

Nincs, aki kordaban tartsa oket, ugye...
Bar az is igaz,h ha tudod merre lehet maszkalni es merre nem, akkor nem lesz baj. (tehat csak eszak-nyugat London, meg belvaros) Egyebkent meg egymast szurkaljak, feherek ritkabban kerulnek bele.

Andie 2008.07.13. 12:57:00

Nameg hamár film, akkor Amerikai historia X, nem? :)

scsaba1 2008.07.13. 12:57:48

Annyi, hogy hozzánk a '90-es évek elején már mindez zanzásítva érkezett meg. A "skasok", tehát a ska zene kedvelői ideológiában, öltözetben csak egy hajszál, pontosabban egy hajtincs választotta el skinektől. (Ami önmagában is egy vicc) Először az ideológia kimerült a "rokkerek" "reppesek" ill. természetesen a cigányok gyűlöletében.

Majd a '90-es évek közepén Szabó Albert, Ekrem-Kemál György nevével fémjelzett vonal lett az uralkodó. Ekkor jelentek meg az erős antiszemita felhangok is.

piszkafa · http://vurstli.blogspot.com/ 2008.07.13. 13:27:53

Woody Allen mondja az egyik filmjében: "Valami hiányzik a személyiségedből. A személyiség."
.
Ez itten a baj. Majmolnak anélkül, hogy a valódi érzet meglenne.
.
Mellesleg: tüsi hajam van, de nem vagyok semilyen párt és szellemi irányzat tagja. Nem hiszek pártokban és istenekben.
.
Amúgy az írás kerek.

feltegla 2008.07.13. 13:32:53

a This is England szerintem is egy kötelező darab, de a Made In Britain és a Suburbia (1984-es) is ajánlott, akit érdekel a téma.

candy · http://wunderbike.postr.hu 2008.07.13. 13:38:22

Francba, this is englandet én akartam írni : )
Amúgy alapmű, és nagyszerűen sikerült feldolgozni benne, hogy hogyan vált szét a két irányzat.
Amúgy Hammerskin/Bonehead kifejezést belevettem volna még a dologba, tulajdonképpen belsős szóhasználattal ők a nácik. Mondjuk magyarprszágon sok Hammeres gyerek nincs, legközelebb oroszba, ott viszont tízezres a létszámuk. Mo-n inkább a BH (vérésbeccsület) gyerekek vannak, illetve a Gárdisták jü részét ide venném, bár ez lehet sokaknak nem tetszik.
Amúgy maga a skin az 60-as évek, míg punk 70-es évek közepe, az emo pedig 80-as évek közepe (ez még emocore), kereskedelmi emo meg már 21. századi találmány. Modokat mindenki utálta, ők voltak a gazdaggyerekek. Tudok ajánlani szintén nagyalapművet punk vs náci vs. mod témában, SLC Punk!
www.imdb.com/title/tt0133189/

História szerintem nagyon mainstream, bár jól bemutotja azokat, akik álnak az egyszerű kopasz kiskatonák fölött. Amit talán nácisban érdemesebb megnézni, az a Romper Stomper.

Hirtelen így ennyi, meg annyi, hogy magyarországon talán azért hívnak mindenkit szkinhednek, mert az előző rend alapból a bajkeveréssel azonosított minden udergroundot. Csak nem szeretem, ha pl. egy index cikkben is ez van írva, mikor azért a skinek egy dologban egyetértettek, AFA volt mind. Mint ahogy a punkok nagy része is...

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.07.13. 14:03:27

Állítólag (nemrég hallottam) a homoszexualitás is összefügg a tesztoszteron-szinttel. Vagyis hogy a buzikban túlteng a tesztoszteron.

És akkor -- elméletemből kiindulva, mely szerint minden homofób ember látens buzi -- tök egyértelmű, hogy miért a legmilitánsabb emberek dobálják meg tojásokkal a melegfelvonulást.
:-)

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2008.07.13. 14:21:30

imperial, wmiki: az megvan, hogy én kopasz vagyok, és terepszínben járok?

Viktor H 2008.07.13. 14:39:24

candy:

az AFA kifejezés rossz legalább annyira mint a nácizás..
mellesleg a Romper Stomper szar film skinhead témában ,mert ugy muttaja be őket ,mint vmi szakadt pánkokat akik segélyböl tengődnek munka nélkül...az Amerikai Historia X sokkal jobb , de a vége gagyi és állitolag nem is igy végződött volna ,hanem ugy hogy Derek hazamegy és ujbol lekopaszitja magát csak hát akkor más mondani valo esik le az embereknek :D erröl mit tudsz? urban legend csupán ?

Before · http://azbeszt.blog.hu 2008.07.13. 14:41:33

Csöncsön, ez egy nagyon édes levezetés, de szerintem hülyeség. :) MIért lenne több tesztoszteron egy buziban? A nőies buzikban mit csinál az a tesztoszteron?
A látens dolog érdekes... :)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.07.13. 14:45:38

Before:

Én is inkább ironikusan viszonyulok a tesztoszteronos dologhoz. (Mint ahogy szerintem a posztban is fölfedezhető némi irónia.)
:-)

De a homofób=látens buzi dologról egyre erősebben meg vagyok győződve. Tudom, hogy ezt közhelyesen szokták érteni, de szerintem tényleg nagyon sok igazság van benne. Saját megfigyelések és logikus végiggondolások alapján mondom.

Viktor H 2008.07.13. 14:52:08

Csöncsön:

a homofóbia az félelmet jelent a buziktól, aki kimegy őket megdobálni az nem látens buzi csupán undorodik attol ,hogy egyesek a szexualitásukat kiviszik az utcára és kamionon imitálnak közösülést mondjuk papi ruhába öltözve egy bibiliával.
az ilyen látens buzis dolgot azért találják ki ,hogy érezd magad hülyén ha undort érzel.és kiakarod fejezni nemtetszésed.
ha a homofóbok látens buzik akkor a homofilok azok mik ?:D

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.07.13. 15:02:12

Viktor H:

Normális embernek semmi oka nincs, hogy "féljen" a buziktól. Csak annak van rá oka, aki maga is érez magában homoszexuális késztetéseket.

Aki undorodik a homoszexualitástól, az nem megy oda a közelébe.

Aki odamegy, azt vonzza valami.

Jellemző, hogy a legtöbb melegpártoló ember fullheteró.

Viktor H 2008.07.13. 15:05:50

Csöncsön:

akkor aki mondjuk antifasiszta de odamegy fujjolni egy "náci tüntetésre" az látens náci?

és aki utálja a pedofilokat az látens pedofil?

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.07.13. 15:11:00

Viktor H:

Így van. Nekem eszembe nem jutna kimenni egy náci tüntetésre.

Vagy ha undorodom a pókoktól, eszembe nem jutna elmenni egy pókfesztiválra. És így tovább.

Aki kimegy, az tudtán kívül leleplezi magát, a tudattalanját.

Viktor H 2008.07.13. 15:13:26

Csöncsön:

akkor azok a zsidok meg cigányok akik a nácik ellen tüntetnek azok látens nácik? bocs de bukik az elképzelésed...

mellesleg mit tudsz az Amerikai Historia X alternativ végéröl?

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.07.13. 15:17:22

Viktor H:

Mindenkinek a lelke mélyén van fogékonyság a nácizmusra. Pont ezért van értelme tüntetni ellene. Mint ahogy nyilván mindenkiben van vonzódás a saját nemű embertársai felé, csak valakiben ez nagyon csekély, valakiben pedig nagyon nagy.

Jellemző az is, hogy a legtöbb homoszexuális ember gyerekkorában (vagyis mielőtt fölvállalta volna másságát) kifejezetten homofób volt.

Nem, nem ismerem az Amerikai Historia X alternatív végét. :-)

patrona- · http://gumiketrec.blogter.hu/ 2008.07.13. 15:19:51

Látom itt szakértők is vannak, valaki megmondaná mi az a S.H.A.R.P., és miért utálják ezt annyira a nácik?

Viktor H 2008.07.13. 15:22:15

Csöncsön:

de itt most a tüntető zsidőkra cigányokra célzok, ők is látens nácik a logika szerint?
biztos hogy nem ..
akika buzik ellen tüntetnek azok a buziság és az ott látottak ellen tüntetnek tudod akik a kamionon lengeti ka seggüket meg buzulást imitálnak ...
ezt még az ugymond normális melegek is alátámasztják ,mert szerintük is ártalmas amit egyesek müvelnek...

Viktor H 2008.07.13. 15:24:12

patrona:

a s.h.a.r.p. egy rövidités skinheads against racist prejudice-t jelent vagyis skinheadek a rasszista megbélyegzés ellen...és azért utálják öket mert liberális mozgalomként mutatják a skinhead mozgalmat mint ha skinhead hippik lennének ......

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.07.13. 15:27:18

Viktor H:

Látom, nem sok Freudot olvastál. :-)

Az ember lelke jóval bonyolultabb annál, mint amilyennek itt fölvázolod. Általában azért gyűlölünk (vagy szeretünk) valamit, mert saját magunkat gyűlöljük (vagy szeretjük) benne.

Attól, hogy valaki zsidó, a lelke mélyén természetesen lakozhat egy náci; és nyilván azért tüntet, mert nem szeretné, ha az ember lelke mélyén meglévő különféle negatív késztetések a felszínre jönnének.

Csakhogy amíg a nácizmust kiélni káros, addig a homoszexualitás kiélése egyáltalán nem az, sőt, egészséges. A szexualitás elfojtása frusztrációt okoz. És ez tökéletesen látszik is minden ellentüntetőn.

Viktor H 2008.07.13. 15:34:01

Csöncsön:

vagyis ha te utálod mondjuk a bűnözőket akik erőszakolnak akkor a saját erőszakos énedet utálod?
amugy nem olvastam még Freudot és nem is akarok, vannak saját gondolataim is :-)

szerinted buzulni lehet náculni nem? szerintem mindenki hagyja otthon ami otthonra való...és akkor nem kell tüntetni ellene.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.07.13. 15:38:43

Viktor H:

Igen, pontosan azért utálom az erőszakos bűnözőket, mert tudom, hogy mindannyiunk mélyén lakozik egy állat, amelyet (az ész és az értelem segítségével) meg kell fékeznünk, mert ha mindenki minden ösztönkésztetését kiélné, nagyon hamar mindnyájan elpusztulnánk. A bűnöző korlátoltsága abban áll, hogy ezt nem látja be. Ezért közveszélyes.

Igen, szerintem a "buzulás" az égvilágon senkinek nem árt, ellenben sok-sok embernek örömet okoz; szemben a nácizmussal, amely nagyon sok embert a létében fenyeget. Nagyon nehéz nem meglátni a különbséget a kettő között.

candy · http://wunderbike.postr.hu 2008.07.13. 15:39:21

Viktor H:

Sok mindent nem tudok, de sztem nem sok valóság van benne, edward norton azért nagyrészt a hisztipicsát szökta játszani. Amúgy vannak olyan emberek, akik kigyúgyulnak ebből a szubkultúrából. Romper Stomper jobban illik az egészhez, főleg, hogy a néző döntésére bízza, hogy elítéli -e a dolgot, igazából szerintem a túlzott erőszakosság eluralkodására, és drogként való hatására hívja fel a figyelmet. Amúgy érdemes megnézni kishonunkban néhány magát nácinak valló, punkokkal kannázós fiatalembert.

SHARP azért sztem messze nem liberális. Inkább az mondanám, hogy a Hammeres, Bonehead fenyegetésre alakult csoport, mely a saját eszközeiket veti be ellnük. Magyarán próbál minél több leukémiás gyreket megcsapkodni. Ha valaki AFA (akkor is, ha rossz a kifejezés), attól még nem liberális. Legalábbis addig, amíg a konzervativizmust nem mossuk össze a rasszizmussal. Ha összehozzuk, akkor lehet sima jobboldaliakat nácizni : )

Viktor H 2008.07.13. 15:41:06

Csöncsön:

a buzulás/náculás csak akkor ártha olyannal náculsz / buzulsz aki erre nem fogékony és ráakarod eröltetni.

patrona- · http://gumiketrec.blogter.hu/ 2008.07.13. 15:42:11

Viktor H, köszi, ma is tanultam valamit:-)

Viktor H 2008.07.13. 15:44:18

Csöncsön:

oké akkor nem liberális hibáztam,maradjunk a hippiszkinhednél :D azt hogy jobb vagy baloldali ne boncoljuk ,mert kishazánkban ez eléggé tág fogalom,mert mondjuk Gyurcsény baloldaliságától Marx és Che forogna a sirjában Orbán jobboldaliságától meg nemtudom ki forognaasirjában de valaki biztos.

Viktor H 2008.07.13. 15:46:00

patrona:

ez csak egy meglátás..azért nézz körül máshol is ezügyben és a kettő információból tedd magadévá ami neked jó :-) ne higyj senkinek :-)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.07.13. 15:49:10

Viktor H:

A nácizmus lényegéhez tartozik, hogy a nem-náciknak is szól, a buzulás lényegéhez viszont pont az tartozik, hogy csak a buziknak szól. A kettő között kardinális a különbség.

patrona- · http://gumiketrec.blogter.hu/ 2008.07.13. 15:49:11

Próbáltam már rákeresni, de minduntalan a sharp cég termékeibe botlottam:-) De azért majd még próbálkozom.

Viktor H 2008.07.13. 15:49:18

"Csöncsön:

oké akkor nem liberális hibáztam,maradjunk a hippiszkinhednél :D azt hogy jobb vagy baloldali ne boncoljuk ,mert kishazánkban ez eléggé tág fogalom,mert mondjuk Gyurcsény baloldaliságától Marx és Che forogna a sirjában Orbán jobboldaliságától meg nemtudom ki forognaasirjában de valaki biztos."

ez candynak szolt nem Csöncsön nek bocs:-)

Borsii · http://szentkoronaradio.com 2008.07.13. 15:51:20

Csöncsön:

"igen, szerintem a "buzulás" az égvilágon senkinek nem árt, ellenben sok-sok embernek örömet okoz; szemben a nácizmussal, amely nagyon sok embert a létében fenyeget. Nagyon nehéz nem meglátni a különbséget a kettő között."

1:Amíg otthon csinálják nem árt senkinek!! Örülök neki ,h te is buzi vagy!

2:A nácizmus meg csak a hozzád hasonlókat fenyegeti!Meg a cigányokat ,zsidókat ,feketéket kínaiakat! A fehér normális embereket egyáltalán nem! Nem kell tőlük tartani!

sourcerror 2008.07.13. 15:53:55

"Látom, nem sok Freudot olvastál. :-)"

Freud eléggé elavult, arra ne tessék hivatkozni. A pszichoanalízis pedig nem tudomány; szóval nem kellene akkora nagy tekintélyt kölcsönözni neki. Tanulj egy kis tudománytörténetet és pszichológiát.

Viktor H 2008.07.13. 15:55:08

Borsii:

azért azokat a fehér embereket is veszélyezteti a nácizmus akik mondjuk kiállnak a feketék sárgák buzik zsidók cigányok melett..
ugyanis azokat nem viselik el akik az ő ellenségeivel "lepaktálnak."

patrona- · http://gumiketrec.blogter.hu/ 2008.07.13. 15:57:41

Borsii, és mégis milyen alapon formálnak jogot a nácik arra, hogy ők döntség el kik a normális emberekek, akiknek nem kell tőlük félni?

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.07.13. 16:03:06

@Borsii:

Nagyon sok náciszimpatizáns gondolta így, aki aztán koncentrációs táborban végezte.

@sourcerror:

Valószínűleg több tudománytörténetet olvastam, mint te. Ezért is vagyok bizonyos Freud korszakos tudománytörténeti jelentőségében. (Ami természetesen nem jelenti azt, hogy minden szavát komolyan kéne venni.)

Viktor H 2008.07.13. 16:03:57

patrona:

erre kérdezhetném azt ,hogy milyen alapon formálnak jogot arra "liberális" politikusok ,hogy bárkit lenácizzanak következmények nélkül?

patrona- · http://gumiketrec.blogter.hu/ 2008.07.13. 16:05:52

Általában azokat szokás lenácizni, akik tesznek érte valamit. Utcaköveket dobálnak, vagy mondjuk a neten uszítanak kissebbségek ellen. Hogy egyes politikusok kiket és miért náciznak az már egy egész más dolog, lévé nekik politikai érdekük is fűzödik a másik oldal degradálásához.

candy · http://wunderbike.postr.hu 2008.07.13. 16:06:03

Nem hippik a sharpok, tulajdonképpen erőszakhoz való hozzáállásuk szempontjából inkább a bone - illetve hammerskinekhez állnak közel. Szóval sima HC-s skin kisnyúl hozzájuk képest. Talán még az Oi! ok veszik fel velük a versenyt, de ők inkább punkok...amúgy wikipedia a baratod sharpügyben...

Viktor H 2008.07.13. 16:10:25

patrona:

akik szidják a cigányokat azoknak van rá okuk tudod iroasztal mögül könnyü beszélni arrol hogy nincs "cigánybűnözés" de menne el egy ilyen politikus vmely rosszabb sorsu kerületbe vagy városba egyböl tudná mi a helyzet.

Viktor H 2008.07.13. 16:13:12

mellesleg az utcakő dobálás nem náci dolog...

Borsii · http://szentkoronaradio.com 2008.07.13. 16:53:44

Nem csak a nácik mondják ezt ,h csak is azok a normális emberek! Képzeld nem vagyok náci! Ha az utcán szembe mennék veled nem si gondolnád rólam!
de én ugyan ezt gondolom! Szóval nem csak ők formálják azt ,h csak is a fehér ember a normális!!
Nekem a feketékkel nincs baj itt Magyarországon sőt még a kínaiakkal se! De a cigányokkal és a mostani zsidókkal igen!

Borsii · http://szentkoronaradio.com 2008.07.13. 16:56:54

Viktor H:

Azért írtam ,h a NORMÁLIS embereket nem veszélyezteti a nácizmus:)

Paradoxon88 2008.07.13. 17:01:11

A buzik igenis élet és társadalomellenesek.

1. erkölcsileg (lásd Biblia pl: 3Móz 18,22 - 3Móz 20, 13)

2. Társadalmilag. Ugyanis nem "termelik ki" (nagyon rossz szó, de most ez van) az utánpótlást maguk után, tehát a nyugdíjasokat azok a fiatalok, épp dolgozó korúak tartják el akiket felneveltek, megszültek stb. Tehát őket minden normális embernek kell eltartani. (Igen ilyen alapon az egyedülállóakat is szidhatnánk, de az azért más tészta)

3. Aki nem hívő / erkölcsös ember, az nézze az evolúciót. Mindig a jobb faj, az erősebb stb marad fenn. A buzik pusztulásra vannak ítélve az evolúció által (nem képesek utódnemzésre.)

4. Kíváncsi vagyok azok akik állattokkal szeretnek fajtalankodni, vagy a pedofilok miért nem vonulnak az utcán? Pedig őket is védeni kellene ebben az erkölcstelen világban, hisz szegénytől miért várjuk el, hogy elnyomja magában a pedofil vágyait, és frusztrált legyen. Vagy a gyilkosok. Szegények nem élhetik ki vágyaikat? Szörnyű ez a világ...

Dr. Stein (törölt) 2008.07.13. 17:07:48

És a nekrofilok micsodák, látens halottak?

Paradoxon88 2008.07.13. 17:09:03

Jó tudni amúgy így utólag hogy Petőfi, Kossuth és a többiek igazából osztrákok voltak, velük értettek egyet, a magyar nép elnyomásásval, és azért harcoltak ellenünk :D

Na ez azért nekem kicsit sok... aki kimegy a buzikat megdobálni (speciel én nem voltam, de megértem azt aki volt) az nem azért megy ki, mert valójában ő is buzi.... hanem mert mondjuk ő is egyetért a Bibliával (nem a tojásdobálás, hanem a buzik elítélése kapcsán)

Viktor H 2008.07.13. 17:09:48

és a hullyagyalázók látens nekrofilok?:D:D:

Dr. Stein (törölt) 2008.07.13. 17:10:15

1:Amíg otthon csinálják nem árt senkinek!!
Ja, a nácizmus sem, csak ne kukkants bele a mélyhűtőbe.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.07.13. 17:12:40

Paradoxon88:

A Biblia pontosan annyira ítéli el a homoszexualitást, mint a nem kóser élelmiszerek fogyasztását. Remélem, nem fogyasztasz disznóhúst.
:-)

Viktor H 2008.07.13. 17:13:07

Paradoxon:

nem vallási fanatizmusbol mentek ki dobálni ...

Paradoxon88 2008.07.13. 17:19:33

:D Nem írtam, hogy mély hívő emberek lennének.

Csöncsön:

pl a disznóhúsfogyasztásnak is megvolt az igen gyakorlati oko, hogy tiltották (tudod, a Közel-Kelet igen meleg vidék, nagyon hamar romlott a hús (főleg oly sok évvel ezelőtt, amikor nem volr mindenkinél hűtű stb. és nagyon sok betegség terjedését / kialakulását megakadályozta hogy nem fogyasztottak disznóhúst.) Szóval ami a Bibliában van, annak megvan az értelme ne aggódj :)

Paradoxon88 2008.07.13. 17:21:34

De úgy látom arra nem nagyon tudsz érveket írni, hogy pl a '48-as forradalmárokkal mi a helyzet :D

Csa mert jó lenne ha megtudnám végre, hogy akkor hazafiak voltak, vagy épp fordítva

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.07.13. 17:25:32

Paradoxon88:

Jól látod, ami a Bibliában van, annak megvan a maga értelme. Teljesen egyetértek. És ma mégse gondolja úgy senki, hogy a Tóra minden betűjét be kellene tartani. Szerintem Te sem. :-)

Ami a 48-as forradalmat illeti: ha nagyon erőltetett analógiát vonunk a múlt szombati eseményekkel, akkor Petőfiék inkább a meleg felvonulók voltak, semmiképp sem az ellentüntetők. De mondom, ez borzasztó erőltetett és történetietlen párhuzam.

Paradoxon88 2008.07.13. 17:47:46

Csöncsön

Tényleg dúrva volt, amit azért kikérek magamnak. De a kérdés megítélésével (miszerint ha valaki fellép valami ellen, elítél valamit, a szemében megbotránkoztatást kellt, az nem jelenti azt (sőt épp ellenkezőleg) hogy ő tudat alatt, vagy akárhol az általa elítélt dologgal azonosul.) kapcsolatban a válaszod teljesen kibúvó volt, és terelő.

Nem kell betartani szó szerint (főleg nem a Tórát, mivel én református keresztyén vagyok, így nekem illetve minden kersztyénnek van egy Új szövetségünk is, ami azért támpontot ad.

Greg36 2008.07.13. 17:57:33

Paradoxon88 2008.07.13. 17:21:34
De úgy látom arra nem nagyon tudsz érveket írni, hogy pl a '48-as forradalmárokkal mi a helyzet :D

Damjanich szerb volt, velük kokrétan össze is csaptak a délvidéki magyar határőrök. Pöltenberg osztrák (velük is, vagy mi a szösz), Aulich sváb, Knezic horvát-(igen, velük is háborúztunk akkoriban)-török(bosnyák?), Leiningen hesseni német, Bem lengyel, Guyon meg francia-angol.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.07.13. 18:00:50

Paradoxon88:

Ha rossz és használhatatlan analógiát hozol, akkor persze, hogy nem tudok értelmesen válaszolni rá. :-)
De egyébként a megbotránkozás mindig az ént érinti. Máskülönben hiányzik belőle mindenféle érzelmi motiváció. Szerintem Petőfi esetében nem szükséges magyarázni, miféle belső kötöttségek legyőzéséhez lett neki igazán fontos a szabadság. Mellesleg ez a kettősség minden igazi művészben ott él. A legtöbb művész (valószínűleg szerencsére) nem a politikában éli ki világmegváltó hajlamait.

A keresztények szent könyve nem az Újszövetség, hanem a Biblia. Azon, hogy Jézus szavait hogyan értelmezzük, természetesen lehet vitatkozni. De számomra nem is lehet kétséges, hogy múlt szombaton Jézus a kordon melyik oldalán (nem) állt volna.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.07.13. 18:03:02

Ja igen, Greg36, köszi, ezt el is felejtettem, pedig valóban nagyon jellemző. Mármint azért voltak ANNYIRA magyarok, mert tudták magukról, hogy nem azok.

(Az ellentüntetők is azért ANNYIRA heterók, mert tudják magukról, hogy nem azok.)

Paradoxon88 2008.07.13. 18:04:12

Greg36

Te is teljesen tudatosan másról beszélsz. Nem a történelmi tények a kérdések (mint ahogyan köztudott pl az aradi vértanúkról is hogy nem magyarnak születtek, és hogy sok nem magyar származású harcolt magyarokat megszégyenítő módon a hazáért) hanem:

Az a kérdés, hogy (pontosabban én ezt állítom, és ha nem tudjátok megcáfolni akkor nem is válik kérdésessé) ha valaki fellép valami ellen, elítél valamit, a szemében megbotránkoztatást kellt, az nem jelenti azt (sőt épp ellenkezőleg) hogy ő tudat alatt, vagy akárhol az általa elítélt dologgal azonosul

Greg36 2008.07.13. 18:09:03

Paradoxon88

Igen, részben így is van, részben meg az az óvodás érzés munkálkodik bennük, hogy azért verjük meg a szemüvegest, mert nem akarjuk, hogy mi is szemüvegesek legyünk. Azaz félünk, hogy mi lesz, ha kiderül, hogy mi is szemüvegesek vagyunk, vagy valamiért szemüveget kell majd viselnünk. Nem állítom, hogy minden dobálót ez vezérelt, de hogy volt közöttük pár, akiket ez is motivált tudat alatt, azt még te sem cáfolhatod.

A Biblia iránymutatásáról pedig a középkori egyházfikat kéne megkérdezni, akik részére kötelező (és nem ajánlott) lett volna, hogy betartsák. Oszt mégse.

Paradoxon88 2008.07.13. 18:09:50

Ki mondta hogy az Újszövetség lenne a Szent könyv?
Ennyire szerettek ferdíteni? Itt a kérdés / állítás, amire már vagy 1 órája lehette volna reagálni, de még csak tudatos csúsztatások voltak.

Az a kérdés, hogy (pontosabban én ezt állítom, és ha nem tudjátok megcáfolni akkor nem is válik kérdésessé) ha valaki fellép valami ellen, elítél valamit, a szemében megbotránkoztatást kellt, az nem jelenti azt (sőt épp ellenkezőleg) hogy ő tudat alatt, vagy akárhol az általa elítélt dologgal azonosul.


(szerintem ha az Andrássy úton felvonulnának monjuk akik a pisi-kaki szexet szeretik, kiegészülve mondjuk azokkal akik a macskákkal szeretik élvezni az életet, és mondjuk ott vonulás közben bemutatnának egy pár aktust, nem hiszem hogy aki őket elítélne (esetleg megdobálná) szintén vágyat érezne a macskája iránt, vagy épp az emberi fekáliát tudat alatt szexuálisan izgatónak gondolná :D azért ezt ti sem gondolhatjátok komolyan.....)

Greg36 2008.07.13. 18:12:55

Ohh, és ha cáfolatot akarsz, akkor nézz meg egy összefoglalót bármelyik erotika kiállításról, ahol két nő műsora esetén ugyanezen kődobálók nagyrésze nyálcsorgatva nézné végig a műsort, pedig a., a homoszexuális aktus nem változik attól, hogy két nő, vagy két férfi csinálja, aktus marad, és b., a Biblia mindkettőt ugyanannyira elítéli, és innentől a dolog inkább ízlés, mint erkölcs dolga.

Paradoxon88 2008.07.13. 18:13:27

1. Elnézést, hogy saját magam másolom, csak a beszélgetésbe így jobban beleillik.

Greg36

Azt már el tudom fogadni, hogy aki elítéli mondjuk azért teszi, mert fél hogy ő is azzá váljon (például gyilkossá aki elítél egy gyilkost) de ez nem azt jelenti hogy ő is gyilkos, hanem épp az ellenkezőjét, hogy ő NEM AKAR gyilkossá válni. Azért egy nagy különbség.

Tehát ha az Andrássy úton felvonulnának monjuk akik a pisi-kaki szexet szeretik, kiegészülve mondjuk azokkal akik a macskákkal szeretik élvezni az életet, és mondjuk ott vonulás közben bemutatnának egy pár aktust, nem hiszem hogy aki őket elítélne (esetleg megdobálná) szintén vágyat érezne a macskája iránt, vagy épp az emberi fekáliát tudat alatt szexuálisan izgatónak gondolná :D azért ezt ti sem gondolhatjátok komolyan.....)

Greg36 2008.07.13. 18:20:13

Paradoxon, és mit fogadnál el cáfolatnak? Belinkelt pszichológiai tanulmányok tucatjait?
Vagy egyházi habzószájú középkori beszédeket a homoszexualitás ellen, miközben a pódiumról a népet ostorozó püspük két ministránsfiút tartott ágymelegítőnek? Vagy mit fogadnál el cáfolatnak?
(Most eltekintve attól, hogy Te sem cáfoltad a másik oldal állításait, tehát edddig patthelyzet).
És azt nem tudod elfogadni, hogy a srác, aki esténként néha férfi fotókat ábrázoló magazinokat nézeget, de napközben a férfi kollégáival, haverjaival lóg, még barátnője is van, és sörözni járnak, de tudja, hogyha a barátai megtudnák, hogy mit csinál, kiközösítenék, elmegy téglát dobálni, csak azért, hogy a haverjainak bebizonyítsa, egy közölük?

Paradoxon88 2008.07.13. 18:21:25

2 nő látványa annak ellenére lehet nagyon izgató, hogy erkölcsileg elítélendő.

(példa: te erkölcsös vagy, elítéled a gyilkosságot, ám ha mondjuk anyukád életét csak úgy tudnád megmenteni egy sorozatgyilkostól, hogy te megölöd a gyilkost, valószínűleg megtennéd, annak ellenére hogy továbbra is elítéled a gyilkosságot, és erkölcstelennek tartod. -----> 2 nő bár erkölcsileg elítélendő, mégis izgató látvány egy férfi ember számára.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.07.13. 18:22:03

Paradoxon88:

Gyilkossá lehet VÁLNI, de homoszexuálissá NEM. Vagyis a példád teljesen torz.

Paradoxon88 2008.07.13. 18:23:00

Nem értem hogy jön ide amit mondtál....

Semmi köze ahoz hogy aki megdobta a buzikat az is buzi lenne.

Greg36 2008.07.13. 18:23:39

Jahm, elítélem a gyilkosságot, de az emberölést önmagában nem, így befér nálam, hogy adott helyzetben embert öljek. Azt hiszem, legalábbis. Így megfelel? :)

Paradoxon88 2008.07.13. 18:25:56

csöncsön

Ez a tudomány mai állása szerint egyáltalán nem biztos.

Van aki szerint nem is születhetsz és nem is válhatsz buzivá (ezt mondja a vallások 99 % )

Van olyan nézet miszerint születéskor eldől (szóval pl aki már volt lányba / nőbe szerelmes az nem lehet buzi, max pl mert csalódások érik az életben vagy mert épp divat vagy nem tudom bemagyarázza magának - ez a egelfogadottab álláspont a nem hívő emberek körében)

Van olyan miszerint a környezet határozza meg.

Tehát nem torz a példa.

Paradoxon88 2008.07.13. 18:28:55

Nah, elítéled a gyilkosságod. Ezt írtad. E szerint te gyilkos vagy, és szeretnél ölni csak nem teszed meg?

Vigyázz mert frusztrált teszel, jobb ha nem viaskodsz magadban, tedd csak meg :D

És mivel sztem kb az embere 95 % elítéli azt aki a macskájával fajtalankodik, azt jelenti hogy az emberek 95 % igazából a macskájával akar fajtalankodni :D

szép elméletek

Greg36 2008.07.13. 18:30:44

Akkor segítek, egyszerűbb példával.
Józsi gyerek alapvetően a nőkhöz vonzódik, de időnként, egy-egy testépító magazinban látott pár pasit, akik (bár magának sem vallotta volna be) megtetszettek nekik. Amúgy szolíd gyerek, bevásárol a nagyinak. A munkahelyén és a konditeremben megismerkedik pár nagyhangú és humoros sráccal, és úgy dönt, csatlakozik a bandához (ki ne akarna?), néha-néha elröhög a disznó hímsoviniszta vicceken, aztán, amikor már időnként megbökték, hogy te is tudsz-e ilyen jó sztorit, ő is mond párat. (Főleg, mert a Feri, a legkigyúrtabb bejön neki, persze nem vallaná be, és még mindig ott a barátnő, aki szende, meg kissé unalmas is). Aztán találkozik a brancsban egy lánnyal, aki bejön neki, és akivel összejön, mert lehet vele eljárni, mert lehet vele beszélgetni, igaz, kicsit radikális, de kit érdekel. Aztán egy szép napon elmennek városnézésre, és a Feri kitalálja, hogy írjuk egy ház falára, hogy hülyebuzik. Mindenki röhög, Józsi annyira nem, de ekkor a Feri megkérdezi, hogy mivan, Józsikám, beijedtél, te is buzi vagy? Erre grafitizik, sőt, azt is felírja, hogy hülyebuzikrohadtzsidók. És máris fasza kis csávó lesz a brancsban. Otthon azért a férfiposztert nem dobja ki, csak a fiók aljára teszi, és ritkábban néz majd rá.

Greg36 2008.07.13. 18:35:07

De az emberek 95%-a nem fog kimenni a macskafajtalankodás ellen. Sőt, töredékük fog kimenni.

Igen, vannak helyzetek, amikor szeretnék ölni, de nem tehetem. Zavar. Nagyon. Baromira. Ezért általában meg is teszem. Mondjuk kimegyek a gátra íjászkodni. Helyes habszivacs állatokra.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.07.13. 18:35:34

Paradoxon88:

Javaslom, tájékozódj a kérdésről. Az olyan kijelentésekkel ugyanis nem lehet mit kezdeni, hogy a vallások 99%-a szerint "nem is születhetsz és nem is válhatsz buzivá".

Elárulom, hogy a vallások 99%-a teljes tiszteletben tartja a homoszexualitást, többek között a Te vallásod is, olyannyira, hogy felkent papjaitok közt is vannak magukat nyíltan vállaló melegek.

A tudományban pedig valóban vita van arról, hogy a homoszexualitást mennyiben határozza meg a genetika; de arról nincsen vita, hogy a hajlamért mndenképpen gének felelősek. Vagyis aki heterónak születik, az megnyugodhat: sohasem lesz belőle buzi.

De Te, mivel látens buzi vagy, jogosan aggódsz. ;-))

Paradoxon88 2008.07.13. 18:38:36

Tény hogy egy férfi is találhat szépnek egy másik férfit. (Ez a nők körében sokkal természetesebb és elfogadotabb, hogy egymást is megnézik, szépnek találják stb.) De szerelmes nem lehet azonos neműbe.

Szóval hogy kihez vonzódik meg kihez nem az nem egészen pontos. De értem mire akarsz kijukadni, de ez azért nem illik ide, mert a dobálók között (lehet hogy negytöbbség) sok olyan van, akinek gyakorlatilag fogalma sincs az egészről, csak most ott a balhé. Jövő 7 en kimennek Demszkyt megdobálni. Köv. 7en majd egy közeli focimeccs után mennek balhézni, majd 5 év múlva ha mondjuk egy jobboldali kormány lesz, és kitör valami TV ostrom, akkor ott is ott lesz.

Szóval aki mások kedvéért, vagy csak a balhéért csinálja amit csinál, aról kár beszélni.

Én azt mondom, aki ÖNSZÁNTÁBÓL, belül elítél valamit (pisi-kaki szex) nem azért teszi mert igazából azzal azonosul (pisi -. kaki szexet akar.

Greg36 2008.07.13. 18:43:24

Igazad van. Maradjunk annyiban, hogy az ellentüntetők között voltak, akik:
kimentek, mert asszonta nekik valaki, hogy menjenek ki
kimentek, mert a Biblia azt írja, hogy fúj,
kimentek, mert jó balhézni és a bajnokság csak ősszel kezdődik
meg voltak olyanok, akik kimentek, hogy túlkompenzáljanak, és bebizonyítsák, hogy mégsem dobogtatja meg a szívüket egy másik pasi látványa. (Pistike meghúzza Julis copfiját az oviban, és közli, hogy hülyelány, de ha reggel nem köszönnének egymásnak, akkor az egész napja el van cseszve?)

Egyébként nem mondtam, hogy szerelmes lesz belé. Hanem azt, hogy vonzónak találja. Egy ember tapasztalataim szerint sokkal több embert tart vonzónak, mint ahányba szerelmes lesz.

Greg36 2008.07.13. 18:44:08

És igen, bocsi, elfelejtettem, voltak, akik kimentek, mert tényleg nem szeretik a melegeket.

Paradoxon88 2008.07.13. 18:44:26

csöncsön :D

Személyeskedünk? Ettől nincs jobb érved? Csak tudod innentől kezdve nehéz, mert a személyeskedés elviszi a kérdést, szóval szerintem fölösleges tovább erről beszélni, ha már kifogytál az érvekből.

Közlöm veled, hogy szépen annak rendje és módja szerint mint minden ember 10-11-12 éves kora körül én is beleszerettem egy lányba... szóval bár ma már nem divat, de én már csak heteró maradok.

De a mai világban egyre nehezebb a heteróságot vállani, és kiállni egyes értékek melett (pl erkölcsök).

sajna ideái jutatta az emberiséget a liberalizmus....

Rossz lehet már az iszlám országokban, ahol mindenki elítéli (tv-ek is tiltják) mert ott mindenki aki elítéli (tehát az iszlám társadalom nagytöbbsége) buzi :D Komoly.

Ja, és közlöm, hogy tanulmányozgasd még a Bibliát mert a KRESZTYÉN vallás (nem az egyház vagy annak papja) a elítéli, és bűnnek tartja.

Paradoxon88 2008.07.13. 18:49:05

Greg36

Akkor mégiscsak egyetértünk az alapállítással.
Miszerint: ha valaki elítél valamit (belsőleg, önszántából), az nem azért van, mert ő azonosul az általa elítélt dologgal.

Az hogy akik dobáltak, miért tették (az általad felsorolt dolgok többek között) az teljesen más kérdés.

Paradoxon88 2008.07.13. 18:51:20

Jaaaa, és FRADISTAként utálom az Újpest szurkolókat.

ezek szerint igazából Újpestes vagyok? :D jajj ne

Greg36 2008.07.13. 18:52:04

Akkor mégiscsak egyetértünk az alapállítással.
Miszerint: ha valaki elítél valamit (belsőleg, önszántából), az nem azért van, mert ő azonosul az általa elítélt dologgal.

De pont azért írtam azt a példát, hogy nem, nem feltétlenül önszántából, és nem belsőleg, teljes szívből, csak egy külső tényező hatására valamiért elfojtja.

Tehát az állításodat így fogadom el:
ha valaki elítél valamit (belsőleg, önszántából), az nem CSAK azért LEHET, mert ő azonosul az általa elítélt dologgal.

Greg36 2008.07.13. 18:56:00

"Jaaaa, és FRADISTAként utálom az Újpest szurkolókat.
ezek szerint igazából Újpestes vagyok? :D jajj ne"

Dettó, bár nem utálom az UTE-t.

Viszont a klubot többé-kevésbé Te választod (tudom, családi tradíció, of course), míg a szexuális preferenciáidat nem igazán.
Viszont egy közegben, amely nyiltan ellenséges a szexuális preferenciáddal szemben (haveri kör, egyház, faluközösség), akkor eltitkolod.
És ha amúgy titkon gyógynövényeket is kotyvasztasz otthon, ha a faluban valakit boszorkánysággal vádolnak, akkor vagy te gyújtod be a máglyát alatta, vagy ott tapsolsz, mert nem szeretnéd magadat a lángok között látni.

Paradoxon88 2008.07.13. 18:57:38

Hááát, akkor sajnos sosem fogunk egyetérteni.

Kb mintha egy hivő és egy hitetlen vitázna arról, hogy van -e Isten.

Egy hivőnek mondhatsz Freud-től kezdve, Nietzsche-n keresztül, Marx-ig bármilyen tudományos munkát ami elmagyarázza hogy miért akarunk egy felssőbrendő lénytől segítséget, hogy pl azért mert gyengének érezzük magunkkat stb, ezt mind elmondhatod egy hivőnek, de a hivő akkor is TUDNI fogja hogy Isten létezik :)

Greg36 2008.07.13. 18:59:35

De csak az egyik csalódhat pozítívan, a másik legfeljebb pofára eshet, ha tévedtek ;)

Paradoxon88 2008.07.13. 19:02:47

Igen, értem amit mondassz, de én azt mondom hogy aki önszántából ott tapsol a boszorkányégetésnél, az nem azért teszi mert boszorkány. Aki félelemből hogy őt ne vádolják meg, az teljesen más tészta.

Mellesleg szerintem (vagy a hivők szerint) a szexuális preferenciát is választja az ember, mert a férfit a nőnek teremtette Isten, a nőt a féfinak, birkát a birkának, és aki ettől eltér az azért teszi mert el akar térni (vagy mert bemagyarázzák neki pl Freud, vagy mert úgy nőtt fel (pl ha egy gyerek olyan társadalomban élne ahol minden ember a Birkákkal közösül, lehet hogy minden lelki frusztrálció nélkül megtenné ős is egész életén keresztül.....

Na de úgysem fogunk egyet érni, mert más alapokból gondolkodunk.

hi

Greg36 2008.07.13. 19:05:21

A hívők közé sorolj be engem is nyugodtan. És mivel hívő létemre nem hiszem, hogy megválaszthatja a preferenciáját, ezért a "hívők szerint" elég túlzó kitételnek érzem :)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.07.13. 22:06:23

"és aki ettől eltér az azért teszi mert el akar térni" (Paradoxon88)

???

Before · http://azbeszt.blog.hu 2008.07.13. 23:30:24

Látom, már lecsengett a vita, de annyit azért hozzáfűznék, hogy butaság egy szexuális jellegű késztetést összekeverni egy morális, vagy világnézetbeli hozzáállással. Teljesen más elven működik a kettő, felesleges megpróbálni analógiát vonni a két terület között.

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2008.07.13. 23:32:57

csöncsön:
a pókfóbiás hasonlat ül :-)

borsii:
tudod, amikor a nácik hatalomra kerültek, első dolguk nem a zsidók meg nem árják gyilkolása volt, nem. először is nácikat, meg rendes, fehér embereket gyilkoltak, utána jöttek csak a nem árják, persze közben a rendes fehér emberek gyilkolását se hagyták abba.

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2008.07.14. 00:02:57

before:
hát, kopaszokról sok szó nem esett :-(.

belső elhárítás:
a rudeboy az a moddal egy idős, a jamaikai kapcsolat :-)
a bootboy már későbbi jövevény.

Before · http://azbeszt.blog.hu 2008.07.14. 00:20:59

bs395: én abszolút értékelem a kopaszságot, bár nem kifejezetten azokon a testtájakon, amikről itt szó esett... :)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.07.14. 00:31:01

Némi mea culpa a részemről, mert kicsit én vittem el a náci témát "buzis" irányba.

Before-ral, bár értem, mire gondol, annyiban vitatkoznék, hogy a szexuális késztetésekhez egy felvonuláson ideológiai tartalmak is keverednek; igaz, ezekkel sokszor maguk az érintettek sem értenek egyet, az otthon maradó melegek meg pláne nem.

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2008.07.14. 01:08:51

before:
erről látod írhatnál, hogy a jelenleg társadalmilag elfogadott szőrmennyiség az egy hitlerbajusznyi :-).

csöncsön:
semmi gond, a pókosért már megérte, az nagyon bejött :-).

Before · http://azbeszt.blog.hu 2008.07.14. 12:02:48

bs395: hát, pont erről nem terveztem, de jó felvetés... :)
süti beállítások módosítása